Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
5
Favori
17.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Tolga bey merhaba,sertac bende cihazimi sali gunu teslim ettim,oradaki genc arkadasimizda ilgilendi sagolsun,cihazim sizlere emanet :) garantisi subat sonuna kadar devam etmektedir.

    Saygilarimla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trsertac -- 24 Aralık 2014; 23:29:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Bu arada hayirli olmasini dilerim,dell kullanicilarinin ozlemle bekledigi kaliteli ve profesyonel teknik servis hizmetini umarim firmaniz saglayacaktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trsertac -- 24 Aralık 2014; 23:29:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trsertac T kullanıcısına yanıt
    Sertaç bey merhaba ;

    Yarın sizi cihazınızın durumu hakkında arayacağım. Bu arada iyi ve güzel dilekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim.

    Saygılarımla

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tolga Bey Merhaba,

    Dell u2414h pro serisi monitörü eksenbilgisayardan almak üzereyim. Fakat özellikle dell sayfalarında display port bağlantılarına sorun olduğu yer almakta. Ayırca beyaz rengin sarıya dönük renk verdiği de konuşulmakta.

    Size 2 sorum var. 1.'si (buna özelden de cevap verebilirsniz) bu monitörle ilgili sıkıntı yaşar mıyım ?
    2.si pro seri monitör olduğu için 1 parlak pikselde değişim garantisi var diye dell sayfasında yazmakta, teyid edebilir misiniz ?

    Teşekkürler
  • Merhaba @pascal Nouma

    Hdmi harici böyle sorunlar ile karşılaşma durumu ne yazık ki mevcut.
    1 ölü pikselde bile değişim hakkına sahipsiniz


    Saygılarımla
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar,

    Cihazım garanti kapmasında anakart değişikliği yapıldı,problem giderildi.Gogan iletişimin gerçekten mükemmel derecesinde müşteri memnuniyet anlayışı var,bırakın dell servisini şu ana kadar gördüğüm en iyi firma 10 üzerinden 11, içiniz rahat şekilde cihazlarınızı teslim edebilirsiniz.

    Başta Tolga bey olmak üzere tüm Gogan İletişim çalışınlarına sonsuz teşekkürler.
  • merhabalar tolga bey, ben de 5537 dizüstünü bugün bırakacağım. umarım kazasız belasız, en kısa zamanda alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahrı -- 29 Ocak 2015; 12:26:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahrı

    merhabalar tolga bey, ben de 5537 dizüstünü bugün bırakacağım. umarım kazasız belasız, en kısa zamanda alırım.

    bu gün 17 sularında, laptopumu bıraktım.eğer göründüğü gibiyse, dell mecidiyeköy servisine gönül rahatlığı ile bırakabilirsiniz. sorunun 2-3 iş günü içinde çözüleceğini söyledi, Tolga bey. neticeyi bildireceğim...
  • Sevgili @sahrı cihazınız hazır. Hülya hanım sizi yarın arayacaktır.

    Selamlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taktun

    Sevgili @sahrı cihazınız hazır. Hülya hanım sizi yarın arayacaktır.

    Selamlar

    ben venue 7 tablet almıştım geçen ay... gelen güncellemeden sonra cihaz güç tasarruf modundayken kendini resetlemeye başladı. Ekran açıkken sorun yok fakat ekranı kendim de kapatsam kendiliğinden de kapansa hemen sonra resetliyor alet kendini...Servise getireceğim mecburen...Akşam saat kaça kadar cihaz kabul ediyorsunuz acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taktun

    Sevgili @sahrı cihazınız hazır. Hülya hanım sizi yarın arayacaktır.

    Selamlar

    Bugün kendilerine arızalı dell venue tabletimi bıraktım... çok güler yüzlü insanlar...daha kapıdan girerken içerideki pozitif ortamı farkediyorsunuz...ilk intiba oldukça iyi benim açımdan ve umarım servis süreci de kaliteli ve hızlı olacaktır...
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Kim nederse desin dellin tamamen hikaye olduğunu anladım. Hepsi bir birinin numarasıı veriyor. Dell ile uğraşıp canınızı sıkmaya değmez. Burada 3-5 kişi memnun olmuş diye diğer yüzlerce insanın görmezden gelinmeside çok komik.
    Delin canı cehenneme özellikle koç sistemden sonra. Serviste dizüstü kaybeden firmadan ne beklenirki. Garantisi devam eden monitörümü garantiye bile gönderemiyorum. Lanet olsun!
  • Dell'in hikaye olduğunu sadece Dell Türkiye yetkilileri bilmiyor. Hiçbir şekilde ürünlerine sahip çıkmıyorlar. Ayıplı ürüne sahip müşterilerine resmen işkence yapıyorlar. Koç sistem gibi teknik destek vermekten aciz bir firmayla anlaşmakla çok büyük hata ettiler. Geçen yıl 2 aylık Dell laptopum arızalanınca 20 gün mücadele edip "Doa" raporunu alır almaz hemen başka marka bir laptopa geçerek kurtuldum. 2. Dell laptopumun da yerinde garantisi olmasına rağmen bozulan 500GB'lık hardiski kendim SSD disk ile değiştirdim. Bir daha Dell marka bir ürün mü? Hiç kimseye de tavsiye etmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erendiz001

    Kim nederse desin dellin tamamen hikaye olduğunu anladım. Hepsi bir birinin numarasıı veriyor. Dell ile uğraşıp canınızı sıkmaya değmez. Burada 3-5 kişi memnun olmuş diye diğer yüzlerce insanın görmezden gelinmeside çok komik.
    Delin canı cehenneme özellikle koç sistemden sonra. Serviste dizüstü kaybeden firmadan ne beklenirki. Garantisi devam eden monitörümü garantiye bile gönderemiyorum. Lanet olsun!

    Merhaba ;

    Bende 4 ay evvele kadar sizin gibi son kullanıcı olarak yetkili servislerle uğraşıyordum ki hala da başka markalar üzerinden uğraşıyorum. Lakin kendim yaşadığım onca soruna rağmen hiç bir markayı ( lanet okuyarak ) kötülemedim. Cihazınız kaybolmuş ; yaşanabilecek en kötü seneryoyu yaşamışsınız. Size yeni bir cihaz ( 0 bir cihazdan bahsediyorum ) mutlaka verilmiş olması gerekiyor. Bu konuda yardımcı olmamışlar ise firmam adına ben bu konuda size yardımcı olabilirim. Ayrıca garantisi devam eden monitörünüzün herhangi bir sorunu var ise yardımcı olmaya çalışıp yaşadığınız bu kötü deneyimin izlerini bir nebze silmek isterim.

    Saygılarımla

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ettu E kullanıcısına yanıt
    Merhaba ;

    Sadece prosedür hakkında bilgi vermek istiyorum. Eğer cihazının donanım sorunu var ve de son 6 ay içinde alınmış ise Dell türkiye direk cihaz DOA raporu sunuyor. Yazılımsal bir sorun ile karşılaşıldığında ise bu raporu vermiyor. Parçe değişiminde iş süresi 10 iken DOA raporunun geliş süresi 20 iş gününü bulabiliyor.

    Saygılarımla

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taktun

    Merhaba ;

    Sadece prosedür hakkında bilgi vermek istiyorum. Eğer cihazının donanım sorunu var ve de son 6 ay içinde alınmış ise Dell türkiye direk cihaz DOA raporu sunuyor. Yazılımsal bir sorun ile karşılaşıldığında ise bu raporu vermiyor. Parçe değişiminde iş süresi 10 iken DOA raporunun geliş süresi 20 iş gününü bulabiliyor.

    Saygılarımla

    Prosedür bizim donanımsal hatalarımızı çözmüyor. Yeni ürün aldıkan sonra prosedürünüz yerin dibine batsın. Size sizinle muttluluklar....




  • Sizin artik gercekten madur ya da sorun yasadiginiz degil kasti olarak bir markayi kotulemeye calistiginizi dusunmeye basliyorum. Amaciniz uzum yemek mi bagciyi dovmek mi ? Bu size verdigim son cevaptir. Bundan sonraki her turlu soz alayci davranis ve hakarette yasal hakklarimi kullanacagimi bildirmek isterim.

    Saygilarimla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taktun T kullanıcısına yanıt
    Sorun yaşadığım ürün seri numarasını da verebilirim. Hatta kaybolan ve üç ay sallayan koç sistemin bulamadığı dizüstünü dell merkezi aradıktan ve size yenisini göndereceğiz dedikten sonra bulan koç sistem eğer bağcı ise bu bağcı idam edilsin be.
    Dell i hiç bir zaman kötülemem dell listemin en üstünde bile olsa, koç sistem umurumda değil... Ve bir gün kullanıcı şikayetleri biriktikçe Dell koç sistemden alınacaktır buna da eminim. O zaman bu mesajı açar okursunuz...
  • Ayrıca belirtmekte fayda var bir bilgisayara parça geldi gelecek diye insan üç ay oyalanmaz-oyalanamaz. Başka bir galaksiden geliyorsa o başka. Aliexpress satıcıları bile bazen 15 güne ürün gönderebiliyorken :)
    Koç sistem=komedi. Türkiyede koç gücünün artisliğini yapıyor hepsi o kadar ama bu bir gün bitecektir ve Dell koç sistemden alınacaktır. Kötü olanı söylerim hemde her yerde. Ben Dell' i gözüm kapalı alırım sadece DELL olduğu için...

    Edit: Her türlü sözüme dava açacağınızı söylemişsiniz sonradan farkettim. Bende karşılık olarak hukukun bana verdiği savunma hakkımı sonuna kadar kullanacağım. Türk hukuk mahkemelerinin kapısı herkese açık banada sizede. Ben size hakaret etmedim zorunuza giden şey nedir anlamda veremedim. İnsanlarla bir şekilde burada yada dışarıda sohbet yada karşılıklı görüşmeyi tolere edemiyorsanız bence siz lütfen forumdan ayrılın ve mahkemede de insanları tolere edemediğinizi de belirtin.
    Mesela sizin firmanıza direk gelen bir insan olsam orada zorda kalınca hemen size dava açarım diye tehdit mi edeceksiniz kusura bakmayın da sadece gülünür buna. Dava açacak birileri varsa burada sizin firmanızdan zarar gören insanlardır. Ayrıca belirttiğim olayların firma kayıtları da mevcuttur.
    Siz demekki alışmışsınız ciddiyetsizliğe sorununu anlatanlara yardımcı olmayıp dava vs.. ile tehdit ediyorsunuz insanları. İşiniz burada insanlara hoş görünmekse burada asıl sizin amacınız ortaya çıkıyor.

    Burası insanların düşüncelerini insanlara küfretmeden şaka yolluda olsa analatabileceği bir forum sitesi burası devletin yada bir kurumun prosedürlerinin uygulandığı bir kurum değil. Herkes te bu ülkede dilediğini mahkemeye verme özgürlüğüne sahiptir. Ben isnatlarımı her türlü ispatlarım.
    Tekrar size firmanızla mutluluklar diliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erendiz001 -- 31 Mart 2015; 0:46:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erendiz001

    Ayrıca belirtmekte fayda var bir bilgisayara parça geldi gelecek diye insan üç ay oyalanmaz-oyalanamaz. Başka bir galaksiden geliyorsa o başka. Aliexpress satıcıları bile bazen 15 güne ürün gönderebiliyorken :)
    Koç sistem=komedi. Türkiyede koç gücünün artisliğini yapıyor hepsi o kadar ama bu bir gün bitecektir ve Dell koç sistemden alınacaktır. Kötü olanı söylerim hemde her yerde. Ben Dell' i gözüm kapalı alırım sadece DELL olduğu için...

    Edit: Her türlü sözüme dava açacağınızı söylemişsiniz sonradan farkettim. Bende karşılık olarak hukukun bana verdiği savunma hakkımı sonuna kadar kullanacağım. Türk hukuk mahkemelerinin kapısı herkese açık banada sizede. Ben size hakaret etmedim zorunuza giden şey nedir anlamda veremedim. İnsanlarla bir şekilde burada yada dışarıda sohbet yada karşılıklı görüşmeyi tolere edemiyorsanız bence siz lütfen forumdan ayrılın ve mahkemede de insanları tolere edemediğinizi de belirtin.
    Mesela sizin firmanıza direk gelen bir insan olsam orada zorda kalınca hemen size dava açarım diye tehdit mi edeceksiniz kusura bakmayın da sadece gülünür buna. Dava açacak birileri varsa burada sizin firmanızdan zarar gören insanlardır. Ayrıca belirttiğim olayların firma kayıtları da mevcuttur.
    Siz demekki alışmışsınız ciddiyetsizliğe sorununu anlatanlara yardımcı olmayıp dava vs.. ile tehdit ediyorsunuz insanları. İşiniz burada insanlara hoş görünmekse burada asıl sizin amacınız ortaya çıkıyor.

    Burası insanların düşüncelerini insanlara küfretmeden şaka yolluda olsa analatabileceği bir forum sitesi burası devletin yada bir kurumun prosedürlerinin uygulandığı bir kurum değil. Herkes te bu ülkede dilediğini mahkemeye verme özgürlüğüne sahiptir. Ben isnatlarımı her türlü ispatlarım.
    Tekrar size firmanızla mutluluklar diliyorum...

    hocam sen dava açarsan destek cıkarım bi adaptör ucu için 1 ay 5 gün bekledim daha tövbe olsun.
    Temizlemeye göndermeyi planlamıyorum ısınma vs başladı kendim söküp temizleyeceğim 1 ay daha bekleyemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemansky -- 31 Mart 2015; 20:54:31 >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.