Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
5
Favori
17.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    yerinde servis hizmeti varken almıştım 5110 laptopu..
    şuan bu model için yerinde servis hizmeti yok sanırım ama önceden kazanılmış bir hak var ortada
    Bu konuda tecrübesi olan var mı

    O durumu kaldırdılar hocam 5521 alırkende banada var dediler garantilik mevzu olduk aradım kaldırıldı dediler bende kargo ile gönderdim 1 ay bekledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemansky

    quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    yerinde servis hizmeti varken almıştım 5110 laptopu..
    şuan bu model için yerinde servis hizmeti yok sanırım ama önceden kazanılmış bir hak var ortada
    Bu konuda tecrübesi olan var mı

    O durumu kaldırdılar hocam 5521 alırkende banada var dediler garantilik mevzu olduk aradım kaldırıldı dediler bende kargo ile gönderdim 1 ay bekledim.

    aldığınız tarih nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lemansky

    quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    yerinde servis hizmeti varken almıştım 5110 laptopu..
    şuan bu model için yerinde servis hizmeti yok sanırım ama önceden kazanılmış bir hak var ortada
    Bu konuda tecrübesi olan var mı

    O durumu kaldırdılar hocam 5521 alırkende banada var dediler garantilik mevzu olduk aradım kaldırıldı dediler bende kargo ile gönderdim 1 ay bekledim.

    aldığınız tarih nedir

    tarih hatırlamıyorum ama bu ağustos 29'da 1 yıl olacak, orada ki satıcı elaman yerinde destek felan var deyip asus modelinden vazgeçmiştim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim1004

    Dell in hala yerinde servis hizmeti devam ediyor sallamayalim bitti diye daha 2 gun once harddisk ve anakartim degisti degisim sirasinda alt kasada kirik oldugunu gordum bunun icinde aradim bi kac gun sonra gelip yeni alt kasa takacaklar.dell kadar iyi servise sahip bi marka yoktur.bilgisayarimi dusurdum anakart gitti hen sorgulamadan degistirdiler simdi alt kasadaki kirikta ben sucum ama noldu nasil oldu demeden tmm degistirelim dediler yani dell gibisi yok simdi aralikta bitcek garantisi ama 130 tlye 4 yil uzaticam garantiyi 4 yil daha bilgisayar ihtiyacim yok yani cunku en ufak sorunda dell gerekeni sorgusuz yapiyor.

    Benimde anakartım ve hdd değişti bizde yerinde servis var diye aradık koç sistemi onu geçen sene kaldırdık şuan veremiyoruz ücretsiz şekilde yurtçi kargo ile yollayabilirsiniz dedi üstelik benim cihazda 1 sene bile olmadı ha dell laptopu olmayan kişilere sorsan millet duyduğu kadarı ile yerinde servis var der ama güncel olarak kalkmış sizinki ne zaman yapıldı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk usp

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim1004

    Dell in hala yerinde servis hizmeti devam ediyor sallamayalim bitti diye daha 2 gun once harddisk ve anakartim degisti degisim sirasinda alt kasada kirik oldugunu gordum bunun icinde aradim bi kac gun sonra gelip yeni alt kasa takacaklar.dell kadar iyi servise sahip bi marka yoktur.bilgisayarimi dusurdum anakart gitti hen sorgulamadan degistirdiler simdi alt kasadaki kirikta ben sucum ama noldu nasil oldu demeden tmm degistirelim dediler yani dell gibisi yok simdi aralikta bitcek garantisi ama 130 tlye 4 yil uzaticam garantiyi 4 yil daha bilgisayar ihtiyacim yok yani cunku en ufak sorunda dell gerekeni sorgusuz yapiyor.

    Benimde anakartım ve hdd değişti bizde yerinde servis var diye aradık koç sistemi onu geçen sene kaldırdık şuan veremiyoruz ücretsiz şekilde yurtçi kargo ile yollayabilirsiniz dedi üstelik benim cihazda 1 sene bile olmadı ha dell laptopu olmayan kişilere sorsan millet duyduğu kadarı ile yerinde servis var der ama güncel olarak kalkmış sizinki ne zaman yapıldı

    8 agustos 2014 de yapildi simdide yarin obur gun gelip alt kasa degisicek yani kalkmadi yerinde servis 4 gun once yaz icin koyde olmama ragmen koye kadar gelip yaptilar hatta.koc sistemi aramayin direk dell in musteri hizmetlerini arayin 2 3 gunde eve gelip gereken yapiliyor.hatta degisim yapildiktan sonrada sorun cozuldu mu diye teyit etmek icin ariyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahim1004 -- 13 Ağustos 2014; 0:14:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar koç sistem kaç günde Yolluyo laptopları, tecrübesi olan varsa yazabilir mi ? 1 ay çok uzun bi süre ama bu süreye uymayacaklar diye Korkuyorum. Ayrıca 3 gün önce yurt içi kargo koçsisteme teslim etmiş laptopu. Ama koçsistem bana mesaj filan atmadı biz laptopu teslim aldık diye ? Bilgilendirme yapmıyorlar mi , yoksa ben aceleci mi davranıyorum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: artı bir

    arkadaşlar koç sistem kaç günde Yolluyo laptopları, tecrübesi olan varsa yazabilir mi ? 1 ay çok uzun bi süre ama bu süreye uymayacaklar diye Korkuyorum. Ayrıca 3 gün önce yurt içi kargo koçsisteme teslim etmiş laptopu. Ama koçsistem bana mesaj filan atmadı biz laptopu teslim aldık diye ? Bilgilendirme yapmıyorlar mi , yoksa ben aceleci mi davranıyorum ?

    Telaş yapacak bir durum yok şahsen benim 5537 laptopum 3 haftada teslim edildi (3 kusur demek daha doğru olur kargo süresiyle hatta belki 4 hafta ) ama ürünü hallettik kargoladık diye bile haber gelmiyor biz aradık ürünü tamir ettniz mi diye onlarda kargoya verdik dediler 3 gün sonra teslim aldım evime kadar geldi ama koç sistemdeki işlemler düzgün yapılsada biraz ağır ve iletişim kopukluğu var ama neyseki benim laptopum sorunsuz geldi umarım sizinkide en kısa sürede hallolur .




  • Servis rezalet. Bu servisten kurtulana kadar almayın aldırmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aklı olan dell almaz arkadaşlar satın aldığım fiyat kadar masraf ettim şuan dell inspiron n5110 notebook üzerinden yazıyorum klavye bile sıkıntılı bastırarak yazıyorum. Fan problemi , ısınma, kafasına göre kapanma tarzında problemleri mevcut. Tekrar söylüyorum ucuz görüp sakın kanmayın sakın. Freedos almıştım bide ucuz geliyor diye girdiğim internet sitesi batsın. Ne yazıkki durum böyle memnun kalan bir kişi görmedim yakın çevremde , dell almadan önce bir düşünün derim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acrph0bias

    Aklı olan dell almaz arkadaşlar satın aldığım fiyat kadar masraf ettim şuan dell inspiron n5110 notebook üzerinden yazıyorum klavye bile sıkıntılı bastırarak yazıyorum. Fan problemi , ısınma, kafasına göre kapanma tarzında problemleri mevcut. Tekrar söylüyorum ucuz görüp sakın kanmayın sakın. Freedos almıştım bide ucuz geliyor diye girdiğim internet sitesi batsın. Ne yazıkki durum böyle memnun kalan bir kişi görmedim yakın çevremde , dell almadan önce bir düşünün derim....

    Ne kadar zaman oldu laptopu alalı ? bende 5537 vardı , 8 ay önce aldım çok memnundum kiii, servis rezaletiyle ben de karşılaştım. Servise gitti laptop , sağolsunlar bozuk olmayan yerler de bozuldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi artı bir -- 25 Ağustos 2014; 0:36:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: artı bir

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acrph0bias

    Aklı olan dell almaz arkadaşlar satın aldığım fiyat kadar masraf ettim şuan dell inspiron n5110 notebook üzerinden yazıyorum klavye bile sıkıntılı bastırarak yazıyorum. Fan problemi , ısınma, kafasına göre kapanma tarzında problemleri mevcut. Tekrar söylüyorum ucuz görüp sakın kanmayın sakın. Freedos almıştım bide ucuz geliyor diye girdiğim internet sitesi batsın. Ne yazıkki durum böyle memnun kalan bir kişi görmedim yakın çevremde , dell almadan önce bir düşünün derim....

    Ne kadar zaman oldu laptopu alalı ? bende 5537 vardı , 8 ay önce aldım çok memnundum kiii, servis rezaletiyle ben de karşılaştım. Servise gitti laptop , sağolsunlar bozuk olmayan yerler de bozuldu

    Haber ediliyor bana mesaj geldi yani 5521 garantiye gönderdiğimde mesaj geldi koç sistemden notebook alınmıştır vs gönderdikten 2 gün sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemansky -- 25 Ağustos 2014; 13:27:11 >




  • Rezillik ahlakdışılık işbilmezlik ne ararsan var bu dell servisinde. Birde utanmadan mahkemeye git diyorlar. Çünkü koç arabasına almış bir takım güçleri at koşturuyor ülkemde.
    Yazıklar olsun bunları koruyan düzene.
    Belli bir geçerli şikayet kotasını aşan için bi ceza yaptırım yokmudur bu ülkede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ----Okuyun ve kesinlikle Yerinde Destek Hizmetine inanmayın. İnsanları kandırıyorlar.----

    Bir firmada çalışan birisi olarak yazıyorum. Makineyi 2 ay önce satın aldık. Yerinde hizmet servisi vardı. Bunun için ücret ödedik. Bilgisayarlarımızdan birisi arıza verdi. Laptop'dan görüntüyü dock aracılığıyla Monitöre yansıtmıyordu. 11 Ağustos'ta Dell Destek telefon numarasını aradım ve oradaki yetkiliden yardımcı olmasını istedim. Bana kaydımın alındığını arkadaşların bana yarın dönüleceğini söylediler Tabii kimse geri dönmedi. Ben ben tam saat 16:30 da aradım. Benimle görüşecek kişiye (abdulkerim adında birisi) bağladılar beni. Kendisini beni neden aramadığını sorduğumda; bana tam beni arayacağı sırada onu aradığımı söyledi. Yine eveledi geveledi, sinirlerim bozuldu. Artık sorunu onunla çözmek istemiyordum ama başkasına bağlandığımda ise sürekli ona soruyorlardı çünkü işlemi o başlatmış o takip edecekmiş bana Anakart'ta arıza olduğunu ve anakart siparişi vereceklerini söylediler. Siparişi vermişler teknisyen arkadaşımızı 2 gün içinde arayacak dedi. Fakat yine kimse aramadı. Çok sinirlendim.13 ağustos'ta tekrar aradım, yine aynı şeyleri duydum; sipariş verdik geliyor anakart diye. Bu sefer şikayete edeceğimi söyleyip yetkiliye bağlanmak istediğimi söyledim. orada Adı Kerem bey olan birisiyle görüştüm. Bana bütün sorunları çözeceğini ve yarın mutlaka dönüş yapacağını söyledi. Tabii yine kimse dönmedi bu arada daha sonra bağlandığımda orada Kerem adında bir yetkili olmadığını öğrendim. Bu da bir başka yalandı sanırım. Şöyle de ciddiyetten tamamen uzak bir mail gönderdiler.

    32307099000 çağrı numarasında oluşturulan arıza kaydında F112F12 service tagli cihazın onarımı için bir servis yönlendirimi sağlanmıştı, gönderilen anakart Türkiye stoklarında bulunmadığı için yurtdışından sipariş edilmiştir. Parça bilgisi bugün geldiği olarak görülmektedir. Konu hakkında detaylı bilgi için teknisyenler ile yapılan görüşmeler sonrasında sizi daha detaylı bir şekilde bilgilendirme sağlanacaktır.

    Bilgilerinize,
    Saygılarımla
    Turgut ALTUNTAS




    Daha sonraları aradım her 2 günde bir ve sürekli herkes ezberlemiş gibi aynı yalanı söylüyordu. 2 gün içinde kesin arayacağız diye ve kimse aramıyordu. Arıza kaydını oluşturalı tam tamına 15 gün geçti ama kimse bize bir geri dönüş yapmadı. bugün en son aradığımda Reyyan adında bir hanımla konuştum, o da kargo firmasını arayıp bana geri yapacağını söyledi. Artık bu lafı duymaktan bıktım. Sen de diğer arkadaşların gibi yalancısın, ve yalan söylüyorsunuz dedim.

    Kendilerinden defalarca şikayette bulunabileceğim bir kontak istedim fakat kimse bir bilgi paylaşmadı. Dell'in web sayfasından bir form doldurdum , şu uyduruk cevabı aldım.

    Dear Customer

    Thank you for contacting us, unfortunately you have reached the wrong team.
    Please go to your local country Dell web site and find the right support depending your needs, you must have at hand Service tag, number and/or express service code, then you will be able to choose from the different support options such as: online chat, email contact, tech support line numbers or online diagnosis.



    DELL'in internet sayfasında yerinde Destek hizmetinin Ankara için 1 gün içersinde sağlandığı yazıyor ama benim ki 15 gün oldu, ne arayan , ne soran ne de bir yedek makine getiren var. Bu adamların yüzünden müdürlerimin gözünde ben iş beceremez bir adam oldum, 15 günde bir makine gelmez mi ya diye.

    Bunların hepsi kendi ses kayıtlarında kayıtlıdır.

    Artık elimde ne şikayet edebileceğim bir yer ne de bir başka bir şey kaldı. normalde saat 5:30 gibi çıkıyoruz ama sinirimden kendimi yiyorum ve bu entryi yazıyorum.

    Ben yandım siz yanmayın. Dell'in yalanlarına inanmayın.




  • dell 7537 almayi dusunuyordum ama burdaki yorumlari okuduktan sonra almak ne kadar mantiklidir acaba bu kadar ilgisiz deneyimsiz teknik servisi oldugunu ogrendikten sonra..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barinal

    dell 7537 almayi dusunuyordum ama burdaki yorumlari okuduktan sonra almak ne kadar mantiklidir acaba bu kadar ilgisiz deneyimsiz teknik servisi oldugunu ogrendikten sonra..

    Hocam aslında yazılım konusunda bilgisizler birde esnaf dükkanı gibi galiba mallar ayak altında olunca zarara uğrayabiliyor sanırım imkanlar biraz kısıntılı ama benim anakartla hdd yi sorunsuz değiştirmişler bir yerini kırmadan ama kesinlikle yazılım konusunda sıfırlar ve herkesin laptopu bozulacak diye birşey yok laptoplaı bence dell in iyi ama asus varken çok farketmez ya neyse ama bugünlerede şükür 2006-2007 yıllarında teknik servisler ücretsiz tamir yaparken içinden parça çalarak ücret işini hallediyordular neyse artık çok yazmayayım diyeceğim şey hep olumsuz örnekler yok benim gibi bilgisayraı sorunsuz gelen insanlarda yok değil kolay gelsin iyi günler .




  • Koçsistemden geridönüş alamayınca dell teknik servisini aradım. ve HDD-SSD değişiminin cihazı garanti dışına çıkacağını net bir şekilde söylediler. Çünkü fabrika çıkışındaki gibi kalmasını istiyor dell 2 boyunca.. Üzülerek söylüyorumki durum böyle
  • Arkadaşlar ben dell 7537 aldıktan sonra kutusunu attım. Bu doa raporu almamı engeller mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dell'den geri dönüş aldım arkadaşlar. Bildiğiniz üzere dell artık çoğu bilgisayarını türkiye'de koçsistem aracılığı ile " onerım merkezine dönüş " garanti kapsamına alıyor 2 yıl. Söz konusu bu garanti türünü "Yerinde Servis Garantisi" kapsamına sokmak için gereken ücret 85 dolar. Modelden modele göre değişir mi bilmiyorum.
  • Yenilmez Armada 1905 kullanıcısına yanıt
    Hiç bir şekilde problem olmaz.
  • S@HMeRDaN kullanıcısına yanıt
    Serviste problem ortadan kalktı artık ;)
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.