Şimdi Ara

Diğer İSS'lere İnternet Vermeyi Engelleyen Turk Telekomu Suistimal Etmek/Cezalandırmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Şuradaki konuda Vodafone Net'e geçiş sürecimi ve yaşadığım sıkıntıları (hala yaşamaya devam etmekteyim) anlatıyorum :https://forum.donanimhaber.com/m_118536705/tm.htm
    '
    Şimdi öğrendiğim gerçekler karşısında gerçekten de Eski TTNet abonelerinin Vodafone Net veya TurkNet vb. diğer Türk Telekom altyapısını kullanan İSS'lerin Turk Telekom tarafından diğer İSS'lere geçişinin önlendiğini kendi tarafımca kanıtladım. Yakında eğer sorunum çözümlenmeyip tekrar internetim giderse 3. kez aşağıda anlatacaklarımı tekrarlayacak ve bu süreci vidyoya alarak bu işlemlerin nasıl yürüdüğünü sizlere de göstereceğim ama öncelikle herkesi bilgilendirmek amaçlı, bizi başka servis sağlayıcılar kullanmamamız için cezalandıran Türk Telekomu bir de gelin biz cezalandıralım.

    Vodafone Net'e internet sinyali alamamak ile ilgili başvuruda bulunduğumda ilgili başvuruma Port'larınızda problem bulunmamaktadır fakat Telekom ekipleri x gün önce sizin bina içi tesisatınızda sorununuz olduğunu belirten bir not bırakmışlardır gibi bir cevap alıyordum. Gel gelelim 14 gün boyunca evime gelen giden hiçbir telekom ekibi olmamıştı.

    Şimdi ben pazar günü itibariyle zaten yukarıda linki belirttiğim konuda da görürsünüz artık bıktım deyip vodafone'u iptal ettirmek için dilekçe verdim. 1 saat kadar sonra TTNet 50mbit 200gb kotalı internete telefon üzerinden başvuruda bulundum 5 gün sonraya da ekiplerin gelmesi için randevu almıştım.

    Bu işlemi yaptıktan yaklaşık olarak 30 saniye sonra modemime tesadüf eseri baktığımda VDSL sinyali aldığımı gördüm fakat bu sinyal modem arayüzünde @vodafone kullanıcı adı ile geliyordu.

    Gelen sinyal 50mbit download 2mbit upload'a sahipti yani TTNet internete başvurduğum internet paketinin bağlantısını vodafone üzerinden almaktaydım. Henüz ne bir sözleşme ne bir ekip ne de başka bir şey gelmişti. Başvurumun üzerinden sadece 30 saniye geçmişti

    Ben neyse fazla kurcalamayım 50mbit de iyidir deyip , TTNet'e telefon edip başvurumun iptalini ve randevumun iptalini talep ettim.

    Pazarı pazartesiye bağlayan gecei şans eseri telekomun kabloları çalındığından kesintinin ne zaman gerçekleştirildiğini bilmiyorum ama TTNet işlemleri iptal edildiği gibi benim internetim yine gitmişti.

    Vodafone'u aradığımda ise sinyal yine verilemediğini ve sorun olduğunu belirttiler kayıt açıyoruz falan filan standart şeyler söylendi.

    Bunun üzerine işkillenip hem de denemek için bugün saat 23:25 gibi TTnet'i tekrar aradım tekrar başvuruda bulundum. Bu sefer 100mbit internet başvurusunda bulundum nasıl olsa iptal ettireceğim diye.

    Sonuç : Yine 30 saniye sonra internetim gelmiş bulunmaktadır. İşin ilginç yanı ise evet 100mbit internet geldi ne sözleşmeyle ne de gelen giden olacak şekilde. Bu durumda Vodafone üzerinden sadece 70 lira verip TTNet'in 100mbit internetini kullanabiliyordum.


    1. Önerge : 1000mbit internet başvurusu yapılıp, sözleşme imzalanmadığı sürece sorun yaşanmayacağı için telekom ekiplerinin randevu tarihini ötelenmiş bir zamana (1 hafta sonra falan) alınırsa 1000mbit internet kullanılabilir ve yine sözleşme olmadığı için faturalama / ücret talebinde bulunamazlar çünkü o sinyali zaten verememeleri gerekmektedir. Randevu ile beraber sözleşmeniz geldiği için, ilgili sözleşmeyi de 1 hafta sonra getirmeleri gerekiyor fakat internetiniz o 1 hafta boyunca açık ve herhangi bir paket ile kullanabiliyorsunuz (altyapınızın yettiği kadar diyelim)

    2. Önerge : Bu süreci sorun yaşayan arkadaşlar modem arayüzü de görünecek şekilde benim aklıma gelmediğinden yapmadığım vidyoya alarak TTnet başvurusu anını ve internetlerinin gelmesini delil olarak Tüketici hakem heyetleri veya BTK ya sunabilirler.


    Umarım birleşir ve bu tekeli hep birlikte yeneriz.

    Turk Telekom çakallık, pislik yapacaksa. Ben de pislik yapmaya devam ederim.

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wqlky -- 27 Temmuz 2016; 9:52:04 >







  • Bugün ise randevu tarihini nasıl ileri tarihli günlere alırsınız ve sözleşmeyi imzalamadan hakkınız olan interneti kullanmaya devam edersiniz bunu anlatacağım.

    TTNet başvurunuzun ardından size bir randevu numarası verilecektir. Bu randevu numarası size SMS ile veya müşteri hizmetlerini arayarak öğrenebileceğiniz bir numaradır. Bu numarayı kullanarak TTNet'den gelecek olan ekiplerin randevularını sürekli ileri tarihe atarak sözleşmeyi imzalamanızı engelleyerek TTnet tarafından bilinçli şekilde kısıtlanmış olan internetinizi açık kalmasını sağlamayı anlatacağım.

    Bunun için numarayı aldıktan sonra 1
    onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr
    T�rk Telekom �nternet Online ��lemler
    https://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr/ttnetwsci/?ftc=1

    adresinden giriş yapıyorsunuz. Elinizdeki randevu numarası ve TC Kimlik numaranızla randevu ekranına giriş yapıyorsunuz.

    Şöyle bir ekran göreceksiniz :
     Diğer İSS'lere İnternet Vermeyi Engelleyen Turk Telekomu Suistimal Etmek/Cezalandırmak

    Bu ekranda seçilebilecek herhangi bir günü seçiyoruz. Ardından herhangi bir randevu saati seçiyoruz. Sağ altta bize bir "Takvimi Genişlet" butonu gelecektir.

    Bu butona tıklıyorsunuz ve 1 hafta sonrası daha seçilebilir hale geliyor. Bu işlemi 4 kere tekrar ederek 1 ay sonrasına gün alabilecek kadar sınırı uzatabiliyorsunuz.

    İşin sonunda randevunuz şu şekilde değişmiş oluyor :
     Diğer İSS'lere İnternet Vermeyi Engelleyen Turk Telekomu Suistimal Etmek/Cezalandırmak görüldüğü üzere neredeyse 1 ay sonraya öteledim randevuyu. Bu süreç zarfında internetim de kesilmiyor

    Ardından yaptığınız 1 ay sonraki randevuyu kaydedip işimizi bitiriyoruz. 1 ay süreyle 1000mbit interneti sözleşmesiz TTNet'in sizin hattınızı bilerek kapattığını kabul etmek zorunda bırakacak şekilde kullanmaya devam ediyoruz.

    Bu işlemi ay içerisinde her gün veya o ayın sonuna doğru tekrar ederek süreyi isterseniz uzatabilirsiniz de.

    Uzatamazsanız da sözleşmeyi imzalamazsınız olur biter , zorla imzalatacak değiller ya :)

    Bir avukat falan var mı bu yaptığımızın yasal sakıncası ne olur sonuçta adamlara sadece başvuru yapıyoruz internet vermeleri onların hatası vermemeleri ise aynı şekilde rekabet şartlarına uymadığı Vodafone Net ile sözleşmelerini bozduklarını düşünüyorum ben ise internetimi vodafone Net'in kullanıcı adı ile kullanıyorum TTNet'in değil ve paramı da gayet düzgün ödüyorum bu durumda yaptırım olur mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wqlky -- 27 Temmuz 2016; 10:23:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hotel california

    Devlet hazineyi kullanıyor Türk Telekom'un %30 hissesi hazine müsteşarlığına bağlı.

    Senin devletin senin oy verdiğin hukümetin böyle olmasını istiyorsa yapacak birşey yok.
    Bunu bu tarz konularda onlarca kez yazdım. "E ben bu siyasi görüşü zaten benimsemiyorum" diyenler olabilir. Sen oy atmıyorsun ama amcan atıyor halan atıyor adamlar %50 alıyor.

    Sonucunda konu tamamen siyasidir ve devletin tasarrufu altındadır. Çeşme aktığı için devlet ve/veya siyasi rejim bu çarkı sekteye uğratmaz. Bu nedenle hiç sinir stress olmayın.

    İşin politik tarafında değilim zaten ülkede interneti bilinçli kullanan her kesim Telekom satılırken Tekel oluşturuyorsunuz alternatifi yok halkı mağdur edeceksiniz dedi. Ama işte ülkemizde "bana dokunmayan yılan" mantığı hakim olduğundan diğer tüm kesimlerin aman banane demesi zamanında şimdi herkesi etkiliyor. Yukarıda yazdıklarım ise politik detaylardan ziyade teknik detaylar ve Turk Telekomu kendi silahıyla vurmaktan başka bişey değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wqlky -- 27 Temmuz 2016; 10:35:21 >




  • bimere gönderdiğim bir şikayet Ulaştırma bakanlığına da uğruyor.

     Diğer İSS'lere İnternet Vermeyi Engelleyen Turk Telekomu Suistimal Etmek/Cezalandırmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 11 Ağustos 2016; 18:13:20 >
  • aynı dertten bende müzdarip oldum turknette; 3 hafta oldu onlarda turknete öyle demişler bu salak turknette bana diyor.
    "ankastrede sorun yok binada modemde" falan demişler halbuki sabit hat taşınmadan hemen önce modemin tüm ışıkları yanıyordu haftabaşı sabit hat taşındı internet gitti.
    fail tt şüphe yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hotel california

    Senin gibi çok mağdur olan var. Günlerce port nakli için bekleyen, yıl 2016 hala mahallesinde saha dolabı olmayan vs. Amaç; en az yatırım projesi en az kar payı ayırarak yüksek yıl sonu karı yakalamak. %30 devlete gittiğini düşünürsek kamu tarafında bir baskı bir talep yok firmaya karşı. Bu devran böyle sürüp gidecek. Sırf bu yüzden devlet, diğer firmaları (vodafone vs) pastanın dışında tutmak istiyor. Bunuda kanunlar çevçevesinde en iyi şekilde yapıyor.
    Burada söylediklerim yanlış anlaşılmasın sanki AKP ye giydiriyor muşum gibi bir inziva oluşabilir. Mevcut rejim yerine başka bir görüşte hükumet olsa belki onlarda bu şekilde olmasını isterdi. Çok ciddi rant sağlanıyor GSM ve internet aboneliklerinde. Ciddi bir gelir kaynağı var devletin.

    bulunduğumuz yerde superonline fiber yada kablonet yoksa evde internet için ttye dömeleceğiz kaçışı yok.
    aslında sırf bunlar için ortak kullanmak var; ttnin panzehiri bu.




  • arkadaşlar aynı sorun bendede var. vodafone kullanıyordum ortalama 1 ay kullandım kullanmadım bi aksam bi baktım dsl komple gitti. arıza kayıtları vs standart kullanıcı sorunu modem veya bina içi kablo dediler. ben direkt iptal ettirdim. iptalde su anda hat. arkadaşın dediğini denemek aklımdan geçmedi değil ama uğrasmak istemedim hiç. umarım yetkili birileri görürde buna bir çare bulurlar benim taahutum yoktu kurtuldum. olanın vay haline.
  • Doggymania kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,

    https://forum.donanimhaber.com/m_119007494//tm.htm#119417326

    Şu yukarıdaki linkte olan vidyoyu BTK'ya ve Bimer'e yolladım, 3 gün sonra Turk Telekom ekibinden birisi gün içerisinde beni arayarak her yarım saatte bir (btk şikayetinde telefonum yazıyordu) düzenli nerede olduğunu ne yaptığını anlatarak saha dolabındaki sorunu çözdü. (toplamda 6 kere aradı arkadaş beni o gün)

    Şu anda 1,5 aya yakın süredir vodafone kullanmaya devam ediyorum memnunum, tabi ben inat ettim bana zorla internet kakalayan telekoma geçmem dedim 15gb telefondan veri giderek internete bağlandım o süreçte herkes bunu yapmaz
  • peki 1000 mb randevu erteleme olarak denedin mi? randevuyu iptal ettiğinde herhangi bir yaptırım oldumu? ben hangi pakete geçiceğimi bilmiyorum turknet dusunuyorum ama oda bunun aynısı. bana 50 nin ustu hızlar lazım.25 falan istemiyorum.
  • Kuduracağım. Vodafone kafasına göre aradı dedi yanlış porttan kullanım mevcut netiniz kapatılacak adres güncellememiz lazım kısa çaplı bir nakil, dedim bu internet 1 saat kesilmesin, bana verilen cevap "ping süreleriniz düşecek, iyi tarafından bakın, bu olmazsa tümden kapanır" mevcut adresimi yinelettim. 6 gündür internetim yok.

    Ben çıldıracağım. Vodafone'u aradım diyorlar biz her şeyi hallettik. Sinyal bile alamıyorum. Türk telekom henüz işini tamamlamamış falan diyorlar. Nadirde olsa benzer problemi yaşayan kişileri dinliyorum 1 ay 2 ay interneti gelmeyen var.

    Ya bu nasıl bir ülkedir. Birisi, başkasına alt-yapı yaptırtmıyor, öteki kendisinin olmayan alt yapıyı satıyor. İnterneti satarken, sözleşmeyi imzalatırken el pençe divan kurban, bırak sorunu çözmeyi, ortada sorun yokken sorun yaratmak nedir arkadaş. Çözüm zaten yok... Bön bön bekliyoruz.

    BTK, THH şikayeti + iptale gidecek sanırsam bu. Vodafone'u iptal ettirsek gerçi ne alacağız, yine TT'ye kalıyoruz. Buralara içimi döküyorum işte bende...

    Çoluklarını, çocuklarını alsın yaratan ellerinden. Her kuruş ziyadesi ile haram olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freshmind

    Kuduracağım. Vodafone kafasına göre aradı dedi yanlış porttan kullanım mevcut netiniz kapatılacak adres güncellememiz lazım kısa çaplı bir nakil, dedim bu internet 1 saat kesilmesin, bana verilen cevap "ping süreleriniz düşecek, iyi tarafından bakın, bu olmazsa tümden kapanır" mevcut adresimi yinelettim. 6 gündür internetim yok.

    Ben çıldıracağım. Vodafone'u aradım diyorlar biz her şeyi hallettik. Sinyal bile alamıyorum. Türk telekom henüz işini tamamlamamış falan diyorlar. Nadirde olsa benzer problemi yaşayan kişileri dinliyorum 1 ay 2 ay interneti gelmeyen var.

    Ya bu nasıl bir ülkedir. Birisi, başkasına alt-yapı yaptırtmıyor, öteki kendisinin olmayan alt yapıyı satıyor. İnterneti satarken, sözleşmeyi imzalatırken el pençe divan kurban, bırak sorunu çözmeyi, ortada sorun yokken sorun yaratmak nedir arkadaş. Çözüm zaten yok... Bön bön bekliyoruz.

    BTK, THH şikayeti + iptale gidecek sanırsam bu. Vodafone'u iptal ettirsek gerçi ne alacağız, yine TT'ye kalıyoruz. Buralara içimi döküyorum işte bende...

    Çoluklarını, çocuklarını alsın yaratan ellerinden. Her kuruş ziyadesi ile haram olsun.

    2 haftadır yok yarın türk telekom ofisini basıcam bakalım sıkıntı kimde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1 aydir ayni sorunu bende yaşıyorum Vodafone ilgilenmiyor türk telekom sabote ediyor bıktım artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.