Şimdi Ara

DIGITURK | İptal - Dondurma İşlemleri | Sorularınız (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
909
Cevap
6
Favori
320.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sezer1578 kullanıcısına yanıt
    faksta ne yazmam gerekiyor? hangi numaraya faks çekmeliyim?
  • Lithium87 kullanıcısına yanıt
    link vermek istemedim ,

    en üstte nüfus cüzdanı fotokopisi olacak sekilde.

    TALEPTE BULUNAN KULLANICI: (Ad ve Soyadınızı yazınız)
    DİGİTÜRK ABONE NUMARASI: (Abonelik numaranızı buraya yazınız)
    CEP TELEFONU: (Digitürkte kayıtlı telefon numaranızı yazınız.
    KONU : Digitürk abonelik iptal talebidir.
    İPTAL SEBEBİ: (Digitürkü iptal ettirme sebebini yazınız)
    AÇIKLAMALAR: Digitürk Müşteri Hizmetleri ile ../…/20.. tarihinde yapmış olduğum telefon görüşmesinde Digitürk Aboneliğimin iptalinin gerçekleşebilmesi için iptal talebimi belirten bir dilekçe ile nüfus cüzdanı fotokopisinin 0212-473 99 99 faks numarasına faks çekilmesi halinde iptal işlemenin gerçekleştirileceği Müşteri Hizmeti tarafından bildirilmiştir.
    SONUÇ ve TALEP: Yukarıda açıklamış olduğum nedenlerle Digitürk üyeliğimin İPTAL EDİLMESİNİ, İptal talebimden sonra tarafınızdan verilen Receiver’i sözleşmedeki adresimden gelip alabileceğinizi, İptal işleminin tarafınızca yapılmaması halinde ya da geç yapılması halinde ve Receiver’in tarafınızca teslim alınmaması halinde sorumluluk kabul etmediğimi bildirir, dilekçemdeki talep doğrultusunda iptal işlemimin gerçekleştirilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. ../…/20..
    İptal Talebinde Bulunan
    (Ad ve Soyadınızı yazınız ve altını imzalayınız)
    EKİ: Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

    bunları yazınız.

    Alıntıdır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sezer1578 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim tam aradığım şey bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lithium87 kullanıcısına yanıt
    rica ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lithium87 kullanıcısına yanıt
    Faxda sıkıntı çıkarırlarsa, ki bana çıkardılar, efendim okunmuyomuş fotokopi kara çıkmış vs..., faks ile de uğraşmayın,https://tuketici.btk.gov.tr/giris/ bu adresten şikayet kaydı oluşturun.

    Dün akşam şikayet kaydımı açtım ertesi gün arayıp telefonda aldılar iptal talebimi, bilginize.

    Konu içersinde mutlaka bahsedilmiştir, tekrarı için affola.
  • 09/06/2014 Pazartesi gecesi kutu kayıt yaparken birden bire msj olarak (103-29) hatası ekranda belirdi. Kutu kilitlendi kumanda ile müdahale bile edemedim. Fişini söküp taktım bu sefer kutunun ön panelinde (aR) yazısında takılı kaldı. HDD'yi çıkartıp yeniden denedim kutu açıldı bu seferde ekranda kayıt başarısız durdurup yeniden deneyin msjı yer aldı. Kanal değiştirdiğimde açılan yeni kanalda 2 sn sonra aynı msj tekrarlandı. 10/06/2014 Salı sabahı tekrar denedim sorun aynı. MH aradım bir kaç işlem yaptırdı ve kutunun değişmesi gerektiğini bunun için servisi yönlendireceğini söyledi ve servis ücreti olarak 25TL ödersiniz dedi. Bu konuda bilgim olduğunu ama anlayamadığım konu neden bu ücreti biz ödüyoruz diye MH' ye sorduğumda bana servis ayağınıza kadar gelip yeni kutuyla değişim sağlayacaktır servis ücreti olarak 25TL bir tek size mahsus değil her müşteriye aynı uygulanan bir yöntemdir dedi. Bende ozaman ben onların ayağına gideyim değişim sağlansın ücret ödemeyeyim dedim. MH evet bildiğim kadarıyla servise siz götürürseniz ücret almıyorlar ben yönlendireyim siz bi görüşün dedi. Tamam dedim ve görüşmeyi sonlandırdım. Hemen akabinde servisi aradım kayıt oluşacaktı ama ben onlardan önce aramak istedim dedim. Servis evet şimdi ekrana talebiniz ulaştı dedi. Bende MH'nin konuşması üzerine kutuyu ben size getirsem ücret almıyormuşsunuz doğrumu diye sordum, servis siz getirirseniz 15TL alıyoruz dedi gülerek dalgamı geçiyorsunuz bu nasıl iştir benim anlayamadığım bu Sagemcom IQ Plus kutuyu DT bana telefon açarak 1Yıl süreyle hediye etti kutu arızalandı ve kesinlikle benden kaynaklanmayan arıza için 25TL ödemek bana saçma geliyor. Bu kutular sorunlu 1 ay sonra gene arıza yapacak gene 25TL eee mubarek para sokakta dağıtılmıyor. Hem kutuyu hediye ediyorsun hemde arızalanınca servis ücretini müşteriden alıyorsun. Bu büyük bir haksızlık. DT veli nimeti olan biz müşterilerine kutu mülkiyeti üyelik boyunca her ne şekilde olursa olsun yenileme ya da değişim fark etmez, servis ücretini biz müşterilerden almasını şiddetle kınıyorum. Arkadaşlar ben 3-5 liranın peşinde değilim ama benim zoruma giden, kutu arızalandı bunu ben yapmadım ki değişim için servis gelecek 25TL ödeyeceğim. Faturalarımı düzenli olarak ödeyerek mesela bu ayın faturası son ödeme tarihi 16 Haziran ben 9 haziranda faturamı yatırdım ve DT'ye olan sorumluluğumu yerine getirdim. Aynı davranışı DT' den bekliyorum. (NERDEEEEEE!....) Buna istinaden dün MH'yi aradım ve bunca yıllık aboneliğimi sonlandırmak istediğimi bildirdim. İptal dilekçemi faxladım. Bugün aradılar açmadım tekrar aradılar müsait değilim dedim. Arasınlar nederlerse desinler vız gelir. Artık paramla rezil olmayacağım kazanan ben oldum. Parayla TV izlemeyede bundan böyle şiddetle karşıyım. Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi patric -- 11 Haziran 2014; 11:27:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lithium87

    faksta ne yazmam gerekiyor? hangi numaraya faks çekmeliyim?

    İptal Fax numarası 0 212 473 9999
  • quote:

    Orijinalden alıntı: patric

    09/06/2014 Pazartesi gecesi kutu kayıt yaparken birden bire msj olarak (103-29) hatası ekranda belirdi. Kutu kilitlendi kumanda ile müdahale bile edemedim. Fişini söküp taktım bu sefer kutunun ön panelinde (aR) yazısında takılı kaldı. HDD'yi çıkartıp yeniden denedim kutu açıldı bu seferde ekranda kayıt başarısız durdurup yeniden deneyin msjı yer aldı. Kanal değiştirdiğimde açılan yeni kanalda 2 sn sonra aynı msj tekrarlandı. 10/06/2014 Salı sabahı tekrar denedim sorun aynı. MH aradım bir kaç işlem yaptırdı ve kutunun değişmesi gerektiğini bunun için servisi yönlendireceğini söyledi ve servis ücreti olarak 25TL ödersiniz dedi. Bu konuda bilgim olduğunu ama anlayamadığım konu neden bu ücreti biz ödüyoruz diye MH' ye sorduğumda bana servis ayağınıza kadar gelip yeni kutuyla değişim sağlayacaktır servis ücreti olarak 25TL bir tek size mahsus değil her müşteriye aynı uygulanan bir yöntemdir dedi. Bende ozaman ben onların ayağına gideyim değişim sağlansın ücret ödemeyeyim dedim. MH evet bildiğim kadarıyla servise siz götürürseniz ücret almıyorlar ben yönlendireyim siz bi görüşün dedi. Tamam dedim ve görüşmeyi sonlandırdım. Hemen akabinde servisi aradım kayıt oluşacaktı ama ben onlardan önce aramak istedim dedim. Servis evet şimdi ekrana talebiniz ulaştı dedi. Bende MH'nin konuşması üzerine kutuyu ben size getirsem ücret almıyormuşsunuz doğrumu diye sordum, servis siz getirirseniz 15TL alıyoruz dedi gülerek dalgamı geçiyorsunuz bu nasıl iştir benim anlayamadığım bu Sagemcom IQ Plus kutuyu DT bana telefon açarak 1Yıl süreyle hediye etti kutu arızalandı ve kesinlikle benden kaynaklanmayan arıza için 25TL ödemek bana saçma geliyor. Bu kutular sorunlu 1 ay sonra gene arıza yapacak gene 25TL eee mubarek para sokakta dağıtılmıyor. Hem kutuyu hediye ediyorsun hemde arızalanınca servis ücretini müşteriden alıyorsun. Bu büyük bir haksızlık. DT veli nimeti olan biz müşterilerine kutu mülkiyeti üyelik boyunca her ne şekilde olursa olsun yenileme ya da değişim fark etmez, servis ücretini biz müşterilerden almasını şiddetle kınıyorum. Arkadaşlar ben 3-5 liranın peşinde değilim ama benim zoruma giden, kutu arızalandı bunu ben yapmadım ki değişim için servis gelecek 25TL ödeyeceğim. Faturalarımı düzenli olarak ödeyerek mesela bu ayın faturası son ödeme tarihi 16 Haziran ben 9 haziranda faturamı yatırdım ve DT'ye olan sorumluluğumu yerine getirdim. Aynı davranışı DT' den bekliyorum. (NERDEEEEEE!....) Buna istinaden dün MH'yi aradım ve bunca yıllık aboneliğimi sonlandırmak istediğimi bildirdim. İptal dilekçemi faxladım. Bugün aradılar açmadım tekrar aradılar müsait değilim dedim. Arasınlar nederlerse desinler vız gelir. Artık paramla rezil olmayacağım kazanan ben oldum. Parayla TV izlemeyede bundan böyle şiddetle karşıyım. Saygılar...

    Arkadaşlar, alıntı olarak eklediğim konuda da bahsettiğim gibi fax çektiğimden beri sürekli MH tarafından arandım ve en sonunda bugun saat 12:02'de MH tarafından gelen telefona cevap verdim. Klasik olarak neden iptal ettirmek istediğimi sordu.Alıntıda yazdığım gibi aynen anlattım. Haklısınız mağduriyetinizi gidermek ve Digiturk'ün prestijini korumak için size (normalde taahhütüm 02/10/2014' de bitiyor.) güzel bir teklif yapmak isterim dedi. Şimdi iptal ettirirseniz 85TL taahhüt bozma bedeli yansır. Onun için size hem 02/10/2014'e kadar bütün kanalları açalım yani paketinizi FULL paket olarak güncelleyelim ve siz ayda sadece 12,99TL ödeyin, hemde arızalı kutunuzu servisimiz ücretsiz gelip yenisiyle değiştrsin. Bu süre zarfında uzun yıldan beri değerli üyemizsiniz bu şekilde hem mağduriyetinizi giderelim hemde sizin için bir düşünme zamanı olmuş olsun dedi. Ben zaten GİRİŞ PAKETİ+SPOR SEVER+BELGESEL+ŞAMPİYONLAR PAKETİ+HD olarak aboneliğim devam ediyordu daha sonra 1Yıllık DT-HY6101 Sagemcom IQ Plus hediye ettiler. Bu paketlere 70TL öderken Sagemcom kutu değişimi yapıldıktan sonra 4TL olan HD bedeli 0.00TL olarak faturama yansıdı. Maçlar mayıs ayında sonlandığı için Taraftar başlangıç paketine geçiş yaptım ve paketlerime ek olarak SPOREXTRA+DİZİ PAKETİ+YETİŞKİN PAKETİNİ TANIMLADILAR böylece faturam bu ay 39.99TL olarak geldi. Daha sonra FİLM PAKETİ (İLK 4 AY 7TL GERİ KALAN 8 AY 14TL+3 AY DİZİ PAKETİ HEDİYE KAMPANYASINDAN) yararlandım 3 ay DİZİ PAKETİ hediye olarak verildi ancak zaten bana DİZİ PAKETİ hediye olduğu için ilk ay FİLM PAKETİNİ hediye ettiler. Tabiki bende kabul ettim. Böylelikle 02/10/2014'e kadar FULL PAKET+DT-HY6101 Sagemcom IQ Plus kutuyu ayda sadece 12,99TL ye kullanmış olacağım. Taahhüt bedelide ödemeyeceğim aynı zamanda ücretsiz kutu değişimi yapılacak. Demek oluyorki kazanan ben oldum. 02/10/2014 de tamamen İPTAL ettireceğim. Biraz uzun oldu ama affınıza sığınıyorum sizlerle paylaşmak istedim.




  • Arkadaşlar Digitürk üyeliğimi iptal ettirmek istiyorum. 02.11.2014 tarihine kadar taahhütümün bulunduğunu söylediler ve iptal ettirmem durumunda 250 tl ceza ödemem gerekeceğinden bahsettiler. Bu 250 tl yi neye göre alıyorlar bilgisi olan var mı ? Digitürk chat den sordum, taahhüt sözleşmeniz de yazar dedi. Aslı astarı var mıdır bunun ? Boşuna 250 tl ödemeyelim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MissYou -- 17 Haziran 2014; 16:50:50 >
  • merhaba arkadaşlar bende digitürk magdurları arasında yerini alanlardan oldum sonunda;yaklaşık 2 yıldır kullandıgım engelli paketini yeni aldıgım evde merkezi sistemin olması nedeniyle nakil ettirmek istedim fakat aldıgım cevap şok ediciydi:eorusat üzerinde izleyebildiğim digitürkü merkezi sistemde türksat olmasından dolayı izleyemeyecekmişim NEDEN? cevap türksatta engelli paketi YOK!!!! böyle aptalca bir zihniyet olabilirmi bu resmen sınıf ayrımcılıgı demektir
  • Beyler bu ay (Haziran) faturam mail ile gelmedi, yalnızca mektupla geldi. Neden böyle oldu acaba? Hem mektup hem mail ile gelirdi hep.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal için hangi numarayı arayıcağız.Müşteri hizmetleri aradım iptali menüde söylemedi telesekreter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faks çekince sonradan sizi aradılar mı ligtv için indirim yapmıyolarda hiç
  • bende iptal için aradım bugun.tahahüt vermedim hic arayıp söylemeyince otomatik yenileniyomuş.var mı böyle bişey ?
    188 tl bedel çıkardılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tugberk16 -- 3 Temmuz 2014; 20:35:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugberk16

    bende iptal için aradım bugun.tahahüt vermeme rağmen arayıp söylemeyince otomatik yenileniyomuş.var mı böyle bişey ?
    188 tl bedel çıkardılar

    Evet var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugurlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: tugberk16

    bende iptal için aradım bugun.tahahüt vermeme rağmen arayıp söylemeyince otomatik yenileniyomuş.var mı böyle bişey ?
    188 tl bedel çıkardılar

    Evet var.

    Tahahut vermedim yani hocam yanlis yazmisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugberk16


    quote:

    Orijinalden alıntı: bugurlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: tugberk16

    bende iptal için aradım bugun.tahahüt vermeme rağmen arayıp söylemeyince otomatik yenileniyomuş.var mı böyle bişey ?
    188 tl bedel çıkardılar

    Evet var.

    Tahahut vermedim yani hocam yanlis yazmisin

    Taahhüt vermediyseniz bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • üyeliğimi iptal için başvurdum ve bugün gelen mesajda üyeliğiniz iptal olmuştur 2 ay haklarınız saklı tutulacaktır diyor üyeliğim tamamen iptal olmuş mu uydu alıcı ve kartımı bugün veya yarın götürüp vereyimmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugberk16

    bende iptal için aradım bugun.tahahüt vermedim hic arayıp söylemeyince otomatik yenileniyomuş.var mı böyle bişey ?
    188 tl bedel çıkardılar

    Aynı durumdayız . İlk defa telefonda bir bayanla kavga ettim.

    Resmen insan dışı bir telefon konuşması oldu , 12 yıllık üyeyim iptal talebi vericem dedim. 200TL fatura çıkardılar. Neymiş 2008 de Taahhüt vermişim , o devam edermiş. Diyorum sözleşmeyi gönderin mahkemeye gidin , ses konuşmasını istiyorum mahkemeye gidin , Bana örnek sözleşme atın , mahkemeye gidin diye alaycı bir tavır içindeydi. Telefon sonunda ismini sorduğumda bu bilgiyi sizle paylaşmak zorunda değilim dedi :)


    Sırf inat olsun diye 3 tane bulunan üyeliklerimi iptal ettiricem , nedenlerin 1.side size inat dsmart geçiyorum olucak.. Umarım en yakın zamanında kurtulurum.




  • arkadaşlar mayıs ayında üyeliğimi iptal ettirdin, sonraki faturaya 30 tl taahhüt cayma bedeli gelecek dendi,
    ama hiç bir borç gelmedi. aradım, sistemde borç görünmüyor dediler.
    sonra bir sürprizle karşılaşmayalım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.