Şimdi Ara

Dijital Versiyon sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar dün diablo 3 dijital versiyonunu satın aldım.Patchi indirdim ve onu update ettim.Ama oyuna giremiyorum.

    Battle.net hesabımdan baktığımda oyun aktif gözükmüyor ki bildiğim kadarı ile oyun dijital olduğu için aktif olması gerekiyordu.

    Aldığım hata şu şekilde
     Dijital Versiyon sorunu


    Hatadan sonra gelen mail
     Dijital Versiyon sorunu


    Battle.net hesabımda oyunun şekli(aktif değil sanırım)
     Dijital Versiyon sorunu







  • Bir de durumla ilgili ticket attım ama henüz dönüş olmadı.
  • ödemen onaylanmamış / yada ödeme tamamlanmamış . Hesabı bloklamışlar .
  • parayı alamamışlar gibi görünüyor, o yüzden bloke etmişler
  • Evet ödemenle ilgili bir sorun var.
  • İyi de para hesaptan çekilmiş durumda.
  • eğer ödemede sorun çıktıysa birkaç güne kadar geri iadesi yapılır . Para bana kalırsa şu an sadece bloklanmış durumda .Bankanı aramanı ve durumu tam olarak öğrenmeni tavsiye ederim .
    Kredi kartının yurtdışı / internet ortamına açık olup olmadığını öğrenmelisin . Bunların cevabını ve asıl sorunun ne olduğunu sana ancak bankan verebilir .
  • Şöyle birşey buldum dediğine göre dijital versiyon alımlarında para aktarımında bekleme durumunda kalabiliyorlarmış.Hatta 72 saate kadar süresi varmış bize denk geldi bu da.

    Tam bakar körüm aslında ticket bölümünde yazıyormuş bu.


    For security reasons and to help ensure the integrity of the game and auction house service, players who purchase the digital version of Diablo III may have to wait until payment verification is complete before they can access certain game features. (See below for a full list of restrictions associated with digital purchases.) While most payments are approved and restrictions are lifted within a day, in some cases it can take up to 72 hours to complete this process.

    Similar to World of Warcraft, these restrictions were put in place to deter credit card fraud, which in turn helps reduce gold spam and other harmful activities that can have a negative impact on the game experience for everyone.

    However, as an unintended consequence of these security measures, players who purchase the game digitally after patch 1.0.3 are temporarily being capped at level 13 and not able to proceed beyond Act I. We are working to correct this as soon as possible and will provide another update when we have more details to share.

    Aside from the two unintended restrictions noted above, below are the standard security-related restrictions that will be in place for digital purchases until payment verification is complete:


    No public game access for unverified digital purchasers
    No auction house access (real-money or gold) for unverified digital purchasers
    Unverified digital purchasers cannot trade items or drop items for other players to receive
    Unverified digital purchasers are not able to chat in any public or game channels
    Unverified digital purchasers cannot attach a custom message to friend requests, but they can send/accept friend requests, and play with their friends
    Global Play is not available for unverified digital purchasers


    Again, we want to be perfectly clear that these are temporary restrictions (often lifted within a day and at most 72 hours) associated with digital purchases for the protection of players. We appreciate player feedback and will continue to evaluate the best methods for ensuring a positive game experience for everyone.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.