Şimdi Ara

DİKKAT iptal için aps istiyor SMILEADSL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
4.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3yıldır aboneyim tahatüm biteli 8 ay oldu iptal edip ttnet in 16mb lik internetine geçeyim dedim zira 0212 44 33 75 müşteri hezimetlerini arayıp internet kadar tlf parası vermekten bıktım .aradım iptai için sizi arayacaklar dediler 2 gün sonra aradılar iptal için mailime eposta göndericeklermiş sonrada o postayı aps ile onlara gönderecekmişim ongün içinde iptal olacakmış
    faks çekeyim dedim ıslak imza olmadığı için insan haklarına ayıkrıymış bu gülermisin ağlarmısın bu olaya abone yapma içinde ,iptal ederkende 40 takla
    yuh sana smileadsl







  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_kazma

    3yıldır aboneyim tahatüm biteli 8 ay oldu iptal edip ttnet in 16mb lik internetine geçeyim dedim zira 0212 44 33 75 müşteri hezimetlerini arayıp internet kadar tlf parası vermekten bıktım .aradım iptai için sizi arayacaklar dediler 2 gün sonra aradılar iptal için mailime eposta göndericeklermiş sonrada o postayı aps ile onlara gönderecekmişim ongün içinde iptal olacakmış
    faks çekeyim dedim ıslak imza olmadığı için insan haklarına ayıkrıymış bu gülermisin ağlarmısın bu olaya abone yapma içinde ,iptal ederkende 40 takla
    yuh sana smileadsl

    mail attılar mı size söz ettilkleri belgeyi imzalayıp postayla gönderseydin ıslak imza doğru o olmadan işlem yalan. Ayrıca TTNET'ten iptal işlemleride 7 gün sürüyor normal gibi geldi bana 10gün demeleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimcagdas


    quote:

    Orijinalden alıntı: e_kazma

    3yıldır aboneyim tahatüm biteli 8 ay oldu iptal edip ttnet in 16mb lik internetine geçeyim dedim zira 0212 44 33 75 müşteri hezimetlerini arayıp internet kadar tlf parası vermekten bıktım .aradım iptai için sizi arayacaklar dediler 2 gün sonra aradılar iptal için mailime eposta göndericeklermiş sonrada o postayı aps ile onlara gönderecekmişim ongün içinde iptal olacakmış
    faks çekeyim dedim ıslak imza olmadığı için insan haklarına ayıkrıymış bu gülermisin ağlarmısın bu olaya abone yapma içinde ,iptal ederkende 40 takla
    yuh sana smileadsl

    mail attılar mı size söz ettilkleri belgeyi imzalayıp postayla gönderseydin ıslak imza doğru o olmadan işlem yalan. Ayrıca TTNET'ten iptal işlemleride 7 gün sürüyor normal gibi geldi bana 10gün demeleri

    ben abone olurken ıslak imza falan demediler hemen yaptılar demek ayrılırken ıslık imza gerekiyor




  • ttnete geri taşı uyarsa
  • Bu smile ALLAH a havale ediyorum hala iptal etmediler arıyorum müşteri HEZİMETLERİNİ aps bize ulaştı diyor neden iptal etmiyorsunuz diyom size dönüş yapılacak diyor herhalde tören yapılacak veda töreni




  • Bu smile adsl çok yapışkan bir internet sağlayıcısı, kurtulamıyorsunuz adeta. İnternetteki şikayetlere bakarsak bu ilk size olmuyor 1500 kişiyide bu şekilde mağdur ettiler. Yani internetini kapatmayıp fatura kesmeye devam ederek... Bence siz "APS ile elimize ulaştı" laflarına inanmayın, ALMA HABERLİ APS ile (iadeli taahhütlü olarakda bilinir) size gönderilen faturanın sağ üst köşesinde yazan resmi adreslerine, sözleşmeyi tek taraflı fesh ettiğinizi bildiren bir dilekçe yazın. Bir kopyasını saklayın ve dilekçede ad soyad ve ıslak imza olsun. Faturadaki adsl abone no hizmet no gibi numaralarıda ekleyebilirsiniz. Yönetmeliğe göre 48 saat içerisinde kesip, 7 gün içerisindede size sözleşmenin feshedildiğini bildirerek belge göndermeleri gerekir. Ha iptal etmeyipte hala fatura kesmeye devam ederlerse, tüketici hakem heyetine gidip, nezaman fesh ettiğinizi bildiren dilekçeyi gönderdiğinizi gösterebilirsiniz. Bu yüzden dilekçenizin bir kopyasında elinizde bulundurun. Kendileri aslında çokta yasal olmayan bir yol izliyorlar. Size iptal talep formunu, bir posta kutusuna aps ile göndermenizi istiyorlar ki posta kutusu bu kişilerin yasal adresi değil. Ayrıca postanızın nezaman ellerine ulaştığınıda bilmediğiniz için, ulaşsa bile yanlış adrese göndermişsiniz deme hakları var, hakkınızı arayamıyorsunuz. Sözleşmenin 4.1 maddesini okursanız zaten orda, yasal adreslerine fesh ettiğinize dair bir dilekçeyi yazıp göndermeniz durumunda İPTAL edeceklerini yazıyor. Yazmasa bile yönetmeliğe göre böyle yapmak zorundalar.




  • 22 Kasımda 2010'da Beyoğlu 30.Noterliğinden aboneliğimin bitirilerek sözleşmemim iptalini talep ettim.Gideceği adres olarakta internet sitelerindeki adresi verdim.Yani Güneşli'deki Hürriyet Medya Tower.İhtarname oraya gidiyor "onlar artık burada değiller"deniyor ve yeni adres olarak Şişli'de bir adres veriliyor.Tam 14 gün sonra ihtarname verilen adrese ulaşıyor ve teslim alınıyor.Biraz önce kontrol ettğimde adres değişikliği yapılmış.Bu gün 17 Ocak 2011 bana herhangi bir cevap verilmediği gibi sözleşmemde iptal edilmedi.Ancak geçtiğimiz hafta Tüketici hakem kuruluna başvurdum.Bakalım ne olacak?Bekliyorum.
  • ben de TTNET'e geçmeyi düşünüyordum da bayağı uğraşacağız desenize
  • bende korktum şimdi. şubatta 2 yıl doluyodu ttnete gececektim bende. bıktım bu iyileştirme çalısmalarından
  • İnterneti ttnet 'e vs taşıyarak sonradan ttnet üzerinden kapatmak daha kolay sanırım.
  • şimdi smile adsl ile konustum.
    iptal işlemlerini sordum, dedim iptal için ne gerekli?
    sadece bizi aramanız ve teyitleşmemiz yeterli dedi.
    biz sizin adınıza uyeliğinizi iptal ediyoruz dedi.
  • Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
    Ben 3 - 4 ay önce 2 yıllık taahhut ile yeniledim
    İnş bizimki bitene kar uygulama ve anlayış değişir.
  • ben iptal icin basvurdum, mailime iptal formu gonderip , kimlik fotokopimle beraber aps ile gondermemi soylediler. gonderdikten 2 gun sonra ellerine ulasti ve isleme koyuldu.

    ocak ayinin faturasini odedigim icin ay sonuna kadar acik kalacak, 1 subat olur olmaz otomatik olarak kapanacagi soylendi.
  • Selamlar Herkese;

    Bende iptal ettirmek için dun aramıştım mail atacaklarını söylediler fakat henüz mail gelmedi, bana size yollanan mail kişiye özel değilse bana forwardlar mısınız?
    Ya da rapidshare veya benzeri bir yere koyun herkez ordan indirsin gerekirse.

    Biran önce iptal ettirmek istiyorum. PM den ulaşırsanız sevinirim.

    Teşekkürler yardımlarınız için.
  • Ben de bir ara smile aboneliğimi iptal etmiştim sonra başka bir adreste tekrar abone oldum. o zaman telefonda iptal etmişlerdi. öyle aps falan istemediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emopi

    Selamlar Herkese;

    Bende iptal ettirmek için dun aramıştım mail atacaklarını söylediler fakat henüz mail gelmedi, bana size yollanan mail kişiye özel değilse bana forwardlar mısınız?
    Ya da **** veya benzeri bir yere koyun herkez ordan indirsin gerekirse.

    Biran önce iptal ettirmek istiyorum. PM den ulaşırsanız sevinirim.

    Teşekkürler yardımlarınız için.



    PM gönderildi
  • Smile Adsle iptal için başvurmuştum , 1 Şubatta otomatik olarak kapanacağı söylenmişti ama kapanmadı. Bu konuda bilgisi olan var mı?
  • Beyler bu Tüketici Hakem Kurulu'na nasıl başvurulur İstanbul Anadolu yakasındayım. Bende şikayetçiyim Smile Adsl'den. Şikayetvar.com'a da yazdım:

    31 Temmuz 2011 tarinde yani 15 gün önce telefonla Smile ADSL'ye abonelik başvurusu yaptım. Bana kısa mesajla kullanıcı adı ve şifrem gelmesi gerekiyordu, gelmedi.

    4 gün önce üyelik sözleşmemin ellerine geçmediğiyle ilgili bir mesaj yolladıklarında bende müşteri hizmetlerini aradım ve hala kullanıcı adı ve şifremin gelmediğini bildirdim. O da hattınız 01 Ağustos 2011 tarihinde aktif olmuştur kullanıcı adınız ve şifreniz budur dedi. Neyse sinirlenmiyim dedim. Kullanıcı adı ve şifremi modeme girdim bu kez internete bağlanamadım.

    Bir kez daha uzun bekleyişlerden sonra müşteri temsilcisiyle görüştüm. Bu kez hattınız 16 mbit hızı desteklemiyor 8 mbite düşürelim tarife değişikliği yapalım düzelir dediler. Yine sinirlenmiyim dedim peki dedim. Sonra tarife değişikliğim gerçekleşti ben yine internete bağlanamadım.

    Bu kez yine uzun bekleyişlerden sonra bir temsilciyle görüştüm. O da arıza kaydınızı aldım 48 saat içinde sizi bilgilendireceğiz dedi. Yine sinirlenmiyim diye peki dedim. Ve şimdi aradan 48 saat geçti ama hala ne arayan var ne soran ne mesaj var ne internet. Bu kez sinirlendim ama aradan 15 gün geçmiş ve hala internet kullanamıyorum, ne ilgilenen var, ne bir haber.

    Müşteri hizmetlerini aradım yeniden ve bu şartlarlar altında sizinle çalışmak istemiyorum dedim. Onlarda size bir aylık fatura yollayacağız deyince çıldırdım!15 gündür bir çözüm bulunamamış, 1 mb internet kullanmamışım fatura ödeyecekmişim! Tüketici Hakları Mahkemesi'nde görüşürüz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pocelain

    Beyler bu Tüketici Hakem Kurulu'na nasıl başvurulur İstanbul Anadolu yakasındayım. Bende şikayetçiyim Smile Adsl'den. Şikayetvar.com'a da yazdım:

    31 Temmuz 2011 tarinde yani 15 gün önce telefonla Smile ADSL'ye abonelik başvurusu yaptım. Bana kısa mesajla kullanıcı adı ve şifrem gelmesi gerekiyordu, gelmedi.

    4 gün önce üyelik sözleşmemin ellerine geçmediğiyle ilgili bir mesaj yolladıklarında bende müşteri hizmetlerini aradım ve hala kullanıcı adı ve şifremin gelmediğini bildirdim. O da hattınız 01 Ağustos 2011 tarihinde aktif olmuştur kullanıcı adınız ve şifreniz budur dedi. Neyse sinirlenmiyim dedim. Kullanıcı adı ve şifremi modeme girdim bu kez internete bağlanamadım.

    Bir kez daha uzun bekleyişlerden sonra müşteri temsilcisiyle görüştüm. Bu kez hattınız 16 mbit hızı desteklemiyor 8 mbite düşürelim tarife değişikliği yapalım düzelir dediler. Yine sinirlenmiyim dedim peki dedim. Sonra tarife değişikliğim gerçekleşti ben yine internete bağlanamadım.

    Bu kez yine uzun bekleyişlerden sonra bir temsilciyle görüştüm. O da arıza kaydınızı aldım 48 saat içinde sizi bilgilendireceğiz dedi. Yine sinirlenmiyim diye peki dedim. Ve şimdi aradan 48 saat geçti ama hala ne arayan var ne soran ne mesaj var ne internet. Bu kez sinirlendim ama aradan 15 gün geçmiş ve hala internet kullanamıyorum, ne ilgilenen var, ne bir haber.

    Müşteri hizmetlerini aradım yeniden ve bu şartlarlar altında sizinle çalışmak istemiyorum dedim. Onlarda size bir aylık fatura yollayacağız deyince çıldırdım!15 gündür bir çözüm bulunamamış, 1 mb internet kullanmamışım fatura ödeyecekmişim! Tüketici Hakları Mahkemesi'nde görüşürüz.




    İşin zor kardeşim..Allah yardımcın olsun fena bir şirkete rast gelmişsin.İlgili konumu aşağıdan görebilirsin..

    http://forum.donanimhaber.com/m_51643165/tm.htm




  • arkadaşlar ben de smileadsl nin bir kampanyasından yararlanıp ttnetten geçiş yapanlardanım, kampanya 24 aylık sözleşme neticesinde ilk 12 ay 24,50 ve diğer kalan 12 ay için 49 tl ücretlendirme var ancak dün yaşadığım gülümseten hatta ulaşamama rezilliğinden ve attığım maillere cevap vermemelerinden dolayı hattımı tekrar TTNET e taşımaya karar verdim, fakat sormak istediğim sözleşme bitmeden taşısam ne olur sonuçları hakkında bilgisi olan varmı acaba
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.