Şimdi Ara

[DİKKAT] Xiaomi Redmi Note 8 Telefonunuzun Sensörleri Bozuk Olabilir (THH Kararı Eklendi.) (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
581
Cevap
28
Favori
120.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Arabayla alakalı olabilir. Çalmayan arabanın radyosunu sıfırlayın akü kutup başlarını çıkartarak ve yeniden kurulum yapın.

    Zayıf bir ihtimal ama telefondan BT bağlantısı aktif olduğu zaman işlevsel olan fonksiyonları yine de gözden geçirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackMon

    hocam bende evofoneden aldımdı 11.11de üründe şu sorunu yaşıyorum mesela telefon görüşmesi geliyor telefonu kapatıcam kulagımdan çekiyorum ekran yok ortada donup kalıyor belli süre sonra geliyor bu sensör kaynaklımıdır

    Alıntıları Göster
    Malesef sensör kaynaklı ama yinede ekran koruyucu varsa söküp deneyin.
  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Telefonda sorun varsa servise göndereceksin, o zaman...
  • Arkadaşlar rica ediyorum lüzumsuz adamlar cevap yazmasın, gerek yok. Adam yerine koymayıp blokluyorum. İş çıkıyor.
  • arkadaşlar mi Türkiye'ye ilk girdiğinde gerçekten çok kaliteli ürünlerle girdi. mi 4, mi 5, mi 5s bunlar hem kasaları metal kasa hem de donanımları çok iyiydi. O dönemde 2 adet telefon aldım mi4,mi 5 s... gerçekten çok memnun kaldım yine büyük hevesle gittim 2 tane redmi note 8 aldım .... Kamerası 5s çok çok altında.. kasa kalitesi çok kötü..telefon kendi kendine sayfalar açıyor kafayı yiyor dakikalarca ve en sonunda kapatıyorum ya da reset atıyorum... Biraz ısındığı zaman kasma başlıyor...yani sonuç olarak büyük pişmanlık 2 telefonunda böyle çıkması tesadüf olamaz......

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zma kullanıcısına yanıt
    Redmi alt marka olduğundan birçok donanım ucuz, maliyeti düşürmek için böyle yapılıyor.
    Bu da bazı serilerde kronik sorunlara sebep oluyor, tabi her Redmi aynı değil.
    Yine de sorun istemiyorsanız Redmiden uzak durup Mi serisine yönelmek gerek.
    Kalite istiyorsanız amiral, ancak Mi serilerindeki alt modellerde bile bazen sıkıntı olabiliyor.
    Mi9 > Mi9 Lite yada Mi8 > Mi8 Lite
  • bendede aynı problem var fakat ben Proximity sensor calibration a girdiğimde ekranda 5 değil 0 yazıyor ve hiçbir şekilde calibrate tuşu aktif olmuyor. bu şekilde olup çözmünü bilen varmı?
  • Bu kendi kendine sayfa açması gibi sorunlarin sensörlerle ilgili olduğunu mu düşünüyorsunuz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zma

    Bu kendi kendine sayfa açması gibi sorunlarin sensörlerle ilgili olduğunu mu düşünüyorsunuz...
    Evet benzer sorun yaşadığım telefonu bilirkişi inceleyip sensör sorunu nedeniyle ücret iadesine karar verdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bien -- 5 Mayıs 2020; 17:54:59 >
  • Arkadaşım Bilirkişi hakem heyetinde mi bulunuyor nerede kim nasıl inceliyor...çünkü bu problem istediğiniz zaman ortaya çıkan bir problem değil ki ne zaman nasıl ortaya çıkacağı belli değil her gün bir kez oluyor ama hangi durumda olduğunu tespit edemedim...Bilirkişi incelemesi sırasında bu sorunla karşılaşma olasılığı zayıf ama ben her gün bir kez karşılaşıyorum... Böyle olunca da olumsuz dönüş yapma olasılığı artıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorundan dolayı bende tuketici hakem heyetine başvurmak istiyorum.Ornek thh kararını ve uzman raporunu dilekceme eklersem basvurum daha saglam olur diye dusundum,acaba alınan thh kararını ve bilirkişi gorusunu bana mail atabilir misiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zma

    Arkadaşım Bilirkişi hakem heyetinde mi bulunuyor nerede kim nasıl inceliyor...çünkü bu problem istediğiniz zaman ortaya çıkan bir problem değil ki ne zaman nasıl ortaya çıkacağı belli değil her gün bir kez oluyor ama hangi durumda olduğunu tespit edemedim...Bilirkişi incelemesi sırasında bu sorunla karşılaşma olasılığı zayıf ama ben her gün bir kez karşılaşıyorum... Böyle olunca da olumsuz dönüş yapma olasılığı artıyor...
    Bilirkişi hakem heyetinde değil. Tüketici Hakem Heyetinin anlaşmalı olduğu bir telefoncu/teknik servis sizi arıyor ve cihazı şu gün getirmenizi istiyor. Gidip veriyorsunuz size gösterin diyor siz anlatıyorsunuz işte bazıları bende kalsın ben 1 gün deneyeyim diyor.

    @redfoxblueeyes
    Başkasının sonucunu eklemek mantıklı olmaz. Ben diğer bilirkişilerin şöyle deyip iade edileceğini onayladıklarını söyledim ama bizim bilirkişi olarak görev yapan telefoncu beni onlar ilgilendirmez dedi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master Willem

    bendede aynı problem var fakat ben Proximity sensor calibration a girdiğimde ekranda 5 değil 0 yazıyor ve hiçbir şekilde calibrate tuşu aktif olmuyor. bu şekilde olup çözmünü bilen varmı?
    Selamlar
    Aynı problem babama aldığımız telefonda da var. Bir çözüm buldunuz mu yoksa telefonu servise mi gönderdiniz? Yönlendirme yapabilecek var mıdır arkadaşlar.
    Şimdiden teşekkür ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enghfz

    Selamlar
    Aynı problem babama aldığımız telefonda da var. Bir çözüm buldunuz mu yoksa telefonu servise mi gönderdiniz? Yönlendirme yapabilecek var mıdır arkadaşlar.
    Şimdiden teşekkür ettim.

    Alıntıları Göster
    servise gönderdik hocam. kalibrasyon ve sensör temizlemesi yapmışlar. şuan sıkıntısız kullanıyorum
  • arkadaşlar bu telefonda proximity sensör ( yakınlık sensörü ) sorunu var. ne yaptıysam olmadı. ama nihayet çözümü buldum. yazılımsal değil donanımsal bir sorun. sensör sorun yarattığı zaman yumuşak bir yere mesela kanepe kenarı baldırınız gibi bir yere 3-5 kere sert şekilde telefonu vurunca düzeliyor. Saçma gelebilir size ama çözüm bu. defalarca test ettim olumlu sonuç veriyor.

  • Master Willem kullanıcısına yanıt

    bu servis olayından sonra tekrar sorun yaşadınız mı ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskieriksoncu

    bu servis olayından sonra tekrar sorun yaşadınız mı ?

    telefonu değiştireli 1-2 ay oluyor. artık o telefonu kullanmıyorum fakat işlemden sonra hiçbir problem yaşamadım

  • Master Willem kullanıcısına yanıt

    anakart mı değişti. ne yapıldı o cihaza. yoksa sadece yazılım atıp mı verdiler. bir de şu an hangi tele geçtiniz. teşekkürler

  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskieriksoncu

    anakart mı değişti. ne yapıldı o cihaza. yoksa sadece yazılım atıp mı verdiler. bir de şu an hangi tele geçtiniz. teşekkürler

    sensör kalibrasyonu yapılmıştı

  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.