Şimdi Ara

Dispute sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
555
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
    Aliexpressten cep telefonu aldım ücretsiz kargo ile fakat gümrük geri gönderdi. Bende dispute açtım satıcı bana dönerek şunu teklif etti,
    1- Disputeyi kaldırın tekrar siparişi göndereyim, sizde 30 gün ek süre açın (zira gümrüğün geri göndediği telefon 3 ay sonra Çin'e gidiyormuş.) Bu ek süre açma kısmını anlamadım satıcı açmıyormu bu ek süreyi?
    2- Paranızı iade edeyim ama 10 dolarınızı keserim diye mesaj attı.

    Şimdi ben birinci seçeneği kabul edersem disputeyi kaldırdıktan sonra ikinci gelen telefonda diyelim gümrüğe takıldı bir daha dispute açabilir miyim?
    Alışveriş süresi biterse para otomatikmen satıcıya geçince ben paramı geri alabilir miyim?
    Ücretsiz kargo almama rağmen bu satıcı neden benim 10 dolarımı kesip bana ödeme yapmak istiyor?
    Ben bunu kabul etmezsem bana tam para mı ödeyecek?
    Satıcı henüz disputeyi onaylamadı, eğer 5 gün süresince onaylamazsa aliexpress benim paramı otomatik olarak bana iade edecek mi?

    Teşekkür ederim...







  • Satıcı süreyi arttırabiliyor. İkinci bir telefon gönderebilirde ama birincisi takılmışken ikinci denemeye ne gerek var.

    Alışveriş süresi bitince para satıcıya geçince ne yaparsan yap paranı geri alamazsın.

    Satıcı için $10 keserim demesi ütopya olmuş. Adam haksız demiyorum, adam haklı ülkende yasak olduğunu bile bile risk alıyorsun ve riski komple karşı tarafa yıkıyorsun. Bunu herkes yapıyor, yakında üründe gelmeyecek. Hak haktır.

    Adama $4 öner, iyi niyetinden ve çift kargo parasından diye belirt. Kargo payı+bekleme süresi için. Mesajla bunu onaylamasını iste ve sana özel 4 dolarlık satış iste, alacam ama onaylayacam vs de.

    Dispute sonunda para direk sana gelmez. Uyuşmazlık yükseltilir.

    Aliexpressin kararı için alışveriş hesabının mazisi etkili. Sen her şeyden pay çıkaran, her şeye dispute açan biriysen bazı durumlarda seni yanıltabiliyorlar.

    Forumda onlarca konu var, okuyun. Ben yardımcı olurum ama bazen inan zor geliyor. Aklınıza gelecek bütün sorular soruldu. Bizlerde oradan öğrendik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    Satıcı süreyi arttırabiliyor. İkinci bir telefon gönderebilirde ama birincisi takılmışken ikinci denemeye ne gerek var.

    Alışveriş süresi bitince para satıcıya geçince ne yaparsan yap paranı geri alamazsın.

    Satıcı için $10 keserim demesi ütopya olmuş. Adam haksız demiyorum, adam haklı ülkende yasak olduğunu bile bile risk alıyorsun ve riski komple karşı tarafa yıkıyorsun. Bunu herkes yapıyor, yakında üründe gelmeyecek. Hak haktır.

    Adama $4 öner, iyi niyetinden ve çift kargo parasından diye belirt. Kargo payı+bekleme süresi için. Mesajla bunu onaylamasını iste ve sana özel 4 dolarlık satış iste, alacam ama onaylayacam vs de.

    Dispute sonunda para direk sana gelmez. Uyuşmazlık yükseltilir.

    Aliexpressin kararı için alışveriş hesabının mazisi etkili. Sen her şeyden pay çıkaran, her şeye dispute açan biriysen bazı durumlarda seni yanıltabiliyorlar.

    Forumda onlarca konu var, okuyun. Ben yardımcı olurum ama bazen inan zor geliyor. Aklınıza gelecek bütün sorular soruldu. Bizlerde oradan öğrendik

    Teşekkür ederim, riske girmeye gerek yok para iadesi isteyeyim olay bitsin, tekrar teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.