Şimdi Ara

Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU] (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
18
Favori
27.760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]

    Oyunun Steam sayfası güncellenmiş. Aynı zamanda kickstarter'da bir güncelleme paylaşmışlar ve teşekkür etmişler herkese. Bir de video paylaşmışlar ki oyunu hiç oynamayan insan bile izlerken gülmekten yarılabilir. Adamlar yine kurgu ve hikayeciliğini konuşturmuşlar kısa film tadında

    İzlemek isteyenler için youtube linki;

    Quest: Billy'i emekli etmek(öldürmek)

    Larian Studiosyoutube
    Divinity: Original Sin 2 - Kill Billy
    https://www.youtube.com/watch?v=mne0RZ4SCWI&t=235s


    Kickstarter update link;

    Kickstarter
    Update 48: Update #48: Definitive Edition! The Final Kickstarter Update · Divinity: Original Sin 2
    https://www.kickstarter.com/projects/larianstudios/divinity-original-sin-2/posts/2275088


    Not: Definitive edition sürümü kütüphaneye hala eklenmemiş görünüyor. Çıkış tarihi olan 31 Ağustos'u bekleyecekler anlaşılan..




  • Steam'de güncelleme'yi açtılar. Definitive edition sürümü şimdiden herkese hayırlı olsun.

    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: undy1ng

    Steam'de güncelleme'yi açtılar. Definitive edition sürümü şimdiden herkese hayırlı olsun.

    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]
    Ayrı bir oyun gibi kütüphaneye ekleniyor mu ? Yoksa sadece 8.2 gb update mi geliyor ?




  • DE cikmasi super oldu. Normal oyunu bir yere kadar oynamistim. Simdi tekrardan baslayacagim.

    Oyunun gurularindan yardim istiyorum. Ana karakter red prince alip two handed melee gitmek istiyorum. Yaninda da poly yada debuff olan bir sinif secmek istiyorum. Ne onerirsiniz? Ayrica summoner is yapiyor mu tek basina yoksa fire,hydeo vs ilemi kombolamak gerekiyor. Ilk oyunum olacagindan op bir tavsiye istiyorum takilmadan ilerlemek icin. Simdiden tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar steam'de ki güncelleme tamamlandıktan sonra karşınıza menü geliyor. Bu menüden hangisini seçerseniz oyuna o şekilde başlıyorsunuz. Eski save ve kaldığınız dosyalar classic sürümde olduğu gibi duruyor lakin definitive edition sürümünü başlatırsanız baştan başlamanız lazım.

    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]


    @bahtsızpistole oyunda zorluk seviyesi olarak explorer mode dışında insanların combat dışında hikayeye odaklanmalarını sağlayan "Story" modu dahi eklenmiş. Henüz incelemedim ama combatlarla uğraşamam çok hikaye odaklı oynayacağım derseniz story modundan başlamanız mantıklı.

    Hangi zorluk seviyesinde başlayacağınızı bilmediğim için sallıyorum classic mod zorluğunda bile grubunuzu ayakta tutan sağlam bir support karakter yaparsanız zaten hiç zorlanmadan ilerlersiniz. Bunun içinde her bir yetenek okuluna +2 verdiğiniz sürece önemli olan bazı büyüleri öğrendikten sonra zaten ilerliyorsunuz. Support karakteriniz sadece kendisini koruyacak skillere öğrenmesi bile yeterli olacaktır bu durum için. Sonrasında zaten diğer karakterlerinizi destekleyecek. Sallıyorum aklıma gelenler farklı sınıflardan;
    -Gizlilik,Tavuğa çevirme,nesneleri ışınlama,fiziksel armor,büyü armoru,health,wing(kanatlanıp kaçmak için)..vb

    Bunlara sahip bir support karakterine kim nasıl yaklaşmaya çalışırsa çalışsın zaten başarısız olacaktır. Yanınıza mı yaklaştı bür düşman haritanın öbür ucuna ışınlayın gitsin bir başkası size saldırırken fizilsel armoru mu düşüktü tavuğa çevirin 2 turn artık kimseye zarar veremez..vb Oyun buildler konusunda çok detaylı olduğu için tamamen sizin hayal gücünüze kalıyor nasil bir şekilde ilerlemek istediğiniz. Artık diğer 3 karakter ile de nasıl bir yol ilerlerseniz orası da size kalmış. Keyif ve farklı deneyimler almak adına summon tarafından da gidebilirsiniz geomancer tarafından da. Ha derseniz ki bana direk stats/skill dağılımı lazım şuan evde olmadığım için anca akşama -)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi undy1ng -- 31 Ağustos 2018; 18:4:52 >




  • bahtsızpistole kullanıcısına yanıt
    İllâ 2 handed'ın yanına büyücü mü alacaksınız?

    Demek ki 2 kişi oynayacaksınız, Lone Wolf perk'ünü de alır okçu açarsınız böylece her ikisi de armor kıracağından adam öldürmesi daha kolay olur. Kâğıt üzerinde "biri büyü yapar ötekisi de rahat rahat fiziksel hasar verir." düşüncesi hoş gözükse de, hasar vermek için fiziksel ya da büyüye karşı dirençlerini kırmak gerekiyor.
  • Arkadaşlar ben oyuna henüz başlamadım, başlamayı düşünüyorum, sorularım şunlar:

    1-Definitive Edition çıkmış, orjinal oyundan farkı nedir?

    2-Oyuna henüz başlamadım, orjinal oyuna mı başlayayım yoksa definitive oyuna mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateş ve güneş

    Arkadaşlar ben oyuna henüz başlamadım, başlamayı düşünüyorum, sorularım şunlar:

    1-Definitive Edition çıkmış, orjinal oyundan farkı nedir?

    2-Oyuna henüz başlamadım, orjinal oyuna mı başlayayım yoksa definitive oyuna mı?
    1-) Orjinal oyunun eksik kalan/zayıf kalan kısımlarının daha da derinleştirilmiş halidir. (Lore açısından) Combatlar konusunda bazı büyüler dengelenmiş,arena gibi bazı alanlara yeni karakterler eklenmiş, oyun içinde yeni dövüş alanları, yeni bölgeler eklenmesi gibi bir sürü durumlar var. Buna rağmen oyun genel akışı açısından daha da kolaylaşmış durumda. (Ekonomi yönetimi..vb alanlarda)
    2-) Artık direk definitive edition sürümü ile başlanır oyuna. Zorluk seviyesine göre nasıl bir oyun oynamak istediğinize kendiniz karar vermeniz lazım. Örneğin story modunda diriliş tomarını sınırsız kullanabilmek gibi özellikler eklenmiş durumda. Diğer zorluk alanlarında gold ile satın alıp ekonomi yönetiminize dikkat etmeniz lazım.(Kendisini oyunun başlangıç kısmında satın almaya kalktığınızda bir hayli pahalı geliyor ve size verilen bu tomarlar sınırlı olduğundan dikkatli kullanmanız lazım..gibi)




  • Larian steam'de canlı yayın açınca swen vincke'e o merak edilen o soruyu hemen sordum. Eh kendilerinin verdiği cevap tahmin edeceğiniz gibi oldu..


    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]
  • 52 sayfalik changelog ve ucretsiz.
  • Biraz eğlence...
    Bknz: Up!

    İlgili resim;

    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]

    Metacritic notlarının yavaştan açıklanmasından sonra Bandai Namco ofisinde yaşanan muhtemel dialoglar... (Rp)

    Arkaplanda çalan müzik (https://www.youtube.com/watch?v=tIXUv3CREj8 )

    -RP Başı-

    GN= Genel Müdür
    BG= Bölge Müdürü

    [GN] -Hani geçen senenin oyunuydu bir şey olmazdı bundan?
    [BG] -Gamescom'da aldığımız ödülden anlamamız lazımdı. Bir de ortalama notlarımızı da yükseltti müdürüm.
    [GN] -Ne demek metacritic not ortalamamızı bile yükselti? DS3'e o kadar reklam bütçesi ayırmıştık bu oyun için reklam bile yapmadık neyse bari 3 milyon dolar da olsa reklam için harcayalım. DS3'e de zaten oyun maliyetinin 4/1'i olan 5 milyon dolar reklam bütçesi ayırmıştık.
    [BG] -Yapamazsınız müdürüm.
    [GN] -Neden?
    [BG] -Biz bu oyunu kickstarter'dan 2 milyon dolar toplayarak yaptık. O parayı bize verin daha iyisini yapalım der Larian stüdyoları.
    [GN] -Ne yapsak ki acaba?
    [BG] -...

    -RP Sonu-




  • Bu sefer büyük kılıçlı main olarak Red Prince ilerleyeyim dedim, lakin warrior classının oldukça useless olduğunu düşünmeye başladım. Rivellon'a yeni geldim(9 level olarak) ve aklıma geldiği kadarıyla hiçbir kombatta kritik bir rol üstlenmedi, AP sı hemen bitiyor, execute ile ap toplar diye düşünmüştüm başta o talente(talentin ismi aklıma gelmedi, bitirici vuruşu yaptıktan sonra 2ap veren talentten bahsediyorum) vererek lakin ne kadar saçma bir iş yaptığımı şimdi anladım. Çünkü ne kadar iyi bir silah olursa olsun damage falan vurduğu yok, çok ağır olmasına rağmen.

    Full fiziksel knight gitmeyi düşünmüştüm, artık üzerine polymorph ekleyip devam edeceğim,siz siz olun warrior oynarken 2 kere düşünün.

    Siz warriorlarınızı nasıl kullanıyorsunuz(two-handed swordsman)?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mega Therion -- 5 Eylül 2018; 23:26:22 >
  • Mega Therion kullanıcısına yanıt
    Melee oynuyorsunuz ve AP'leri hareket için harcıyorsunuz. Execute ile AP veren talent yerine (benim de ismi aklıma gelmedi) hareket etmek için her round ekstradan AP veren talent'ı seçmeliydiniz.

    Benim lone wolf oyunumda okçu sağlam item'lar ve ileri level'lar kazanana kadar en fazla hasarı her zaman two handed karakter vermişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicholai Hel

    Melee oynuyorsunuz ve AP'leri hareket için harcıyorsunuz. Execute ile AP veren talent yerine (benim de ismi aklıma gelmedi) hareket etmek için her round ekstradan AP veren talent'ı seçmeliydiniz.

    Benim lone wolf oyunumda okçu sağlam item'lar ve ileri level'lar kazanana kadar en fazla hasarı her zaman two handed karakter vermişti.
    Nasıl bir build yapıyorsunuz acaba? Benim 2. oynayışım, bende en çok hasarı dagger taşıyan sebbile veya kundaklı yay taşıyan ifan v veriyor. Acaba özelliklerde two handed yerine warfare mi gitsem...
  • Mega Therion kullanıcısına yanıt
    Ekran görüntüsü alamadım, yazayım tek tek;

    Fane (Keşke Red Prince seçseydim dedim, konuşma seçenekleri sebebiyle)
    Level 13

    STR: 56 (30 base, 20 Lone Wolf'tan, 4 geardan, +2 Spider's Kiss'ten)
    Finesse: Base
    Intelligence: Base
    CONS: 24 (16 base, 4 Lone Wolf'tan, 4 geardan, -2 Spider's Kiss'ten)
    Memory: Base
    Wits: 21 (13 base, 3 Lone Wolf'tan, 5 geardan)


    Warfare full, 20 yani.
    Polymorph 2
    Two Handed 2 (geardan 1, Lone Wolf'tan 2 geliyor 5 oluyor)
    Persuasion 4

    Warfare ile Two Handed çok fark etmiyor, Warfare tüm fiziksel hasarları etkiliyor. Two Handed'da ise kritik hasarı da artıyor.


    Bir de 4 kişilik parti var benim, onda da durumlar aynı. Dört kişilik partide two handed Red Prince, dual wielded Fane, archer Sebille ve Hydro/Aero Lohse var.

    Oyunu çözememiş olabilirsiniz. Bende two handed hem şahane hasar veriyor hem de rakipleri etrafında güzel tutuyor. Yere düşürme ve silah düşürme ile crowd control skill'leri de var, Medusa Head de çok işe yarıyor. Envanteri güncel tutmak gerek.




  • Mega Therion kullanıcısına yanıt
    Hocam ne şekilde ilerliyorsunuz bilmiyorum ama two hand tank açısından gayet yeterli oluyorlar normalde.
    Ben 4 kişilik grupta tankımın durumu;
    (base olarak)
    Lvl 20

    Str:35
    Fin:12 (12 olmasının nedeni fiziksel zırh ile sihirli zırhın dengesini koruyabilen bazı itemlerın fin için belli bir seviyeden sonra minimum 14 istemesi. Üzerinizde ki itemlerle 14'e çıkartmaya çalışın bir şekilde olmadı bir kaç point dağıtırsınız çünkü ilerleyen seviyelerde hem fiziksel hem de sihirli zırhı dengelemeye bakın faydasını çok göreceksiniz)
    int:10
    Cons:26
    Memory:13
    Wits:5

    Tankta ki asıl dikkat etmeniz gereken nokta Warfare'e yüklenmeniz. Normalde two hand ve Warfare'i max 10'a kadar yapabiliyorsunuz lakin ince nokta itemlerizle gelen +1 +2 özellikler ile bunu ne kadar yükseltirseniz o kadar ölümsüzlüğe doğru gidebilirsiniz. Örneğin benim tank'ın Warfare skill'i 18 (10 max hali+8 itemler) Normalde vuruşum 1400 seviyelerindeyken aynı durumda warfare ile kullanılan skillerin damagesi 4000 dmg'ye kadar çıkabiliyor. Bunun en büyük nedeni dediğim gibi warfare +1 +2 veren itemler sayesinde. Oyundaki fiziksel hasar verme mantığı diablo2 de olduğu gibi tasarlanmış ve farklı şekillerde keşfetmenize bakıyor. Örneğin oyunda luck gibi bir dinamik var. Normalde bunu max 5'e kadar yapabiliyorsunuz ve genelde levelinize göre itemler veriyor lakin +1 +2 itemlerınızda luck varsa işte o zaman durum değişebiliyor. Örneğin benim karakterin birinde bu 8 (5 max +3 item) Zaten 1 tanesini yapmanız yeterli oluyor. Normalde item satın almak için gittiğinizde levelinizden yüksek item göremiyorsunuz ama luck sayesinde bulabiliyorsunuz. Bununda hem avantajı hem de dezavantajı var. Örneğin lvl 8 siniz ve lvl 10 crosbow buldunuz. Karakteriniz bunu kullanabiliyor lakin şöyle bir uyarı geliyor. Karakteriniz bunu kullanabilir ama leveliniz düşük olduğu için isabet oranı %30 düşecektir gibi bir uyarı veriyor. Hal böyle olunca combatlarda artık işiniz şansa kalıyor tabi support bir karakteriniz yoksa. Support karakteriniz ile isabet oranını desteklediğinizde kendisinin tek başına ortamı dağıttığını göreceksiniz.(malum lvl 8 düşmanlara karşı lvl 10 itemlerle girişmek) Bu anlattığım durum oyunda ki her dinamik için geçerli bu arada. Mesela ikna kabiliyeti. Bazı karakterleri ikna etmek için +6 +7 ikna seviyesi isteyecek ve siz max 5 yapabildiğiniz için +1 +2 ikna veren item bulursanız satmayın derim. Yoksa bazı arkadaşları ikna edemezsiniz ;) Bu biraz lore açısından ipucu oldu ama bilginiz olsun. Bu söylediğim mantığı çözerseniz tactician modu bile size kolay gelmeye başlayacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi undy1ng -- 5 Eylül 2018; 18:4:50 >




  • Definitive Edition ve son tartışmaların özeti;
    -Oyunda lore derinliği açısından hiç bir değişiklik yok. Genel anlamda iletişim kurduğunuz npc'lerle ilgili biraz daha zenginleştirilmiş hikayeler olsa da ana hikaye'nin işleyişine etki etmediği için tatmin edici bulunmadı.
    -Sir lore eklentisi;
    +Evcil hayvan'la gezme mantığında yapılmış ve bir arkaplan hikayesi eklenmiş. (malum yanımızda gezdirdiğimiz canlıların sonları hep hüzünle bitti)
    +Oyunda kitap ve diğer nesnelerden öğrendiğimiz bazı becerileri kısmen kendisi öğretiyormuş. (Muhtemelen zorlandığımızda da yardıma gelecek)
    -Oyunda ki görev sistemindeki sanatsal yaklaşımın bozulması konsolcular oynayacak diye basitleşmesi;
    Örnek bir görev karşılaştırmalı resim 1
    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]

    Muhtemelen mini map'ta ki işaretlenmiş olan bayrağı ve önce şunla konuş sonra şunu yap modunda ki ilerleyiş dikkatinizi hemen çekecektir. Classic sürümde ise daha sanatsal ve "günlük" modunda. Tüm bunların dışında oyunda hikaye modu gibi basit oynayışların dışında genel anlamda (ekonomi ve diğer büyü dengeleri gibi olayların basitleşmesi) olayları da var.

    Bu bayrak sorunu aynı zamanda gizlenmiş olan bazı karakterleri de gösterdiğini ve oynayışı kötü şekilde etkilediğini söyleyenler de var.

    Örnek resim;
    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]

    Özetle uzun lafın kısası; PC oyuncuları durumdan memnun değil ve bir çoğu ikiye bölünmüş durumda. Bu sürümün tamamen konsolcular oyunu oynasın diye geliştirildiği ve pc oyuncularına hiç bir şey kazandırmadığı yönünde. Zaten eleştirenlere karşı cevap olarak dileyen classic sürüme devam edebilir dileyen ise DE sürümden başlar demişler. Büyük ihtmal de Larian Classic sürüm için bir patch yayınlayacaktır diye tahmin ediyorum. Sizlerin düşünceleri ne bu konuda?

    Dipnot: Classic sürümü oynayanlar şu bayrağın bazen kalkmaması olayında ki açıklama;
    Bazı NPC'ler haritanızda bir yer işaretliyor görev için lakin görev bittiğinde o bayrak kalkmıyor çünkü buradaki kıstas gerçekçilik. Biri size haritanı ver işaretleyim dese görev bittikten sonra hali ile işaret de kalır mantığı. (Özetle oyunda ki RP'nin daha iyi işlenmesi olayı)




  • Öncelikle teşekkürler cevaplar için, benim yanlışım itemleri cimri gibi hep lootlardan toplamamış meğer! Birazcık itemleri güncelledim karakter şahlandı resmen.5k lık bir armor gördüm; acımadım satın aldım...

    Sir Lora'ı beğenmedim, onun saçma sapan ölmeleri yüzünden kaç kere oyunu tekrardan yükledim, combat'ın ortasında yerden bitiyor, damagelere kafa atıyordu. Şu sıralar gelen güncellemelerle sanırım birazcık adam edildi, ölmüyor artık kolay kolay. Ama bu karakterin ya ölümsüz ya da epey dayanıklı olmasını isterdim.

    Ayrıca Pet Pal benim ana karakterimde yok, illa gerekiyor mu detaylı konuşmalar için? Yani grubumdaki bulunan diğer pet pal talenti yetmiyor mu? Şüphelenmeye başladım çünkü, arada ünlem çıkıyor kafasında sonra yok olup gidiyor...
  • Mega Therion kullanıcısına yanıt
    Buyur, ilk build'i skill'lerle birlikte aynen yap:
    https://www.reddit.com/r/DivinityOriginalSin/comments/7dnwuq/zyocuhs_build_guides/


    Executioner kısmına katılmıyorum. The Pawn zorluk ayarı yükseltildiğinde daha önem kazanıyor, özellikle de dört kişilik partide düşmanın kalan üç kişiye yaklaşmasını istemeyiz o yüzden two handed karakteri düşmana yakın tutup diğer karakterleri uzak tutmak gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nicholai Hel -- 6 Eylül 2018; 13:23:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mega Therion

    Öncelikle teşekkürler cevaplar için, benim yanlışım itemleri cimri gibi hep lootlardan toplamamış meğer! Birazcık itemleri güncelledim karakter şahlandı resmen.5k lık bir armor gördüm; acımadım satın aldım...

    Sir Lora'ı beğenmedim, onun saçma sapan ölmeleri yüzünden kaç kere oyunu tekrardan yükledim, combat'ın ortasında yerden bitiyor, damagelere kafa atıyordu. Şu sıralar gelen güncellemelerle sanırım birazcık adam edildi, ölmüyor artık kolay kolay. Ama bu karakterin ya ölümsüz ya da epey dayanıklı olmasını isterdim.

    Ayrıca Pet Pal benim ana karakterimde yok, illa gerekiyor mu detaylı konuşmalar için? Yani grubumdaki bulunan diğer pet pal talenti yetmiyor mu? Şüphelenmeye başladım çünkü, arada ünlem çıkıyor kafasında sonra yok olup gidiyor...
    Grubunuzda ki 1 kişide pet pal olması yeterlidir lakin hayvanlarla konuşmaları yapabilmek için pet pal'a sahip karakterinizi seçerek onunla konuşmayı başlatmanız lazım. Diğer karakterlerinizi seçerek konuşmayı başlatırsanız "galiba bir şeyler anlatmaya çalışıyor" modunda cümleler kuracaktır. Şans dinamiği oyunda diğer karakterlerle paylaşabilirken ikna,pet pal gibi dinamikler karaktere özel işliyor. Bu da istemeden bir çok konuşmayı göremeyeceğiniz anlamına gelir. Örneğin grubunuzda bir elf bir de cüce olsun. Ana karakteriniz elf ise ve ikna yeteneğinizi bu karakter üzerinden yoğunlaştırdıysanız bir cüce NPC ile karşılaştığınızda onu ikna edebileceksiniz lakin konuşma detaya inmeyecektir çünkü elfleri sevmiyorlar. Ama grubunuzda ki diğer cüce ile konuşturduğunuzda konuşma metinleri değişecektir hatta farklı bilgiler almaya başlarsınız ama ikna edebilir misiniz işte o soru işareti. (ikna,ırk, karakteristik özellikler konuşma metinlerini tamamen değiştiren şeylerdir)

    İpucu: Oyunda tüm yüzlere dönüşebileceğiniz bir "face ripper" durumu var. Bunun dışında grubunuzda fane varsa ve kendisinin ikna yeteneğini de yükselterek tüm konuşmalara bu karakter ile ilerlerseniz muhtemelen karşınıza bir cüce de elf de çıksa kendinizi bu maske ile dönüştürerek çok daha farklı dialoglara erişebilirsiniz.

    İpucu: Ünlem işaretleri genelde ana karakterinizle diğer karakteriniz o anda bir şeyler konuşmak istediğinde çıkar ve belirli bir süresi vardır. Arada karakterler arası konuşmayı deneyin genelde bir kaç ana görevden sonra farklı cümleler de kurmaya başlarlar. Aynı şekilde olağan dışı bir combat başlangıcının hemen önünde de ünlem işareti çıkabilir.(şaşkınlık ifadesi olarak)




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.