Şimdi Ara

DİZEL ARABA ALMAK ARTIK RİSKLİ Mİ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
0
Favori
7.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Kim kimi kaça katlar bilemem ama şöyle bir gerçek var sanırım içten yanmalı motorlar belli sebeplerle terk edilmek isteniyor tabiki bu bütün ülkelerde aynı anda olmayacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Senin aracinda sorun yasamamis olman bunun boyle olduğunu gostermez euro 6 motorlarin eskisine gore cok hassas olduklarıni sagir sultan bile duydu bu ben yillardir dsg kullaniyorum sorun yasamadim sorunsuz diyenlere benzedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Memlekette araba almak için bir ömür çalışmak gerektiğinden arabalarımız konusunda aşırı hassasız sanırım

    Sakin olun kimse aracınızı çöpe attırmayacak sadece dünya değişiyor nasıl ki atlardan arabalara geçti insanoğlu arabalardan da daha güzel daha hızlı ve daha sağlıklı arabalara geçecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tamamen tercih meselesi örneğin babam 2014 de 320 benzinli aldı yakıt tüketimi 1.6 ya göre o kadar absürttü ki 328i daha az yakıyordu. f30 kasa olarak. sonra 1.6 dizel alındı c200 onda da motor çok isteksiz ve kararsız. 2.0 dizel 4 çeker bmw alındı. memnunduk km si gelince satıldı. 8-9 lt şehiriçi yakıyordu. e250 benzinli alındı. bu da 9-10 lt yakıyor onun kullanımıyla. bu araçtan yakıt açısından da memnun olunca binmeye devam ediyor. DEMEM o ki yakıt herşeyde etken türkiyede dizelin bitmeme sebebi de az yakması daha ucuz akaryakıt fiyatı. Kendim 1.6 tdi araca biniyorum. gayette memnunum sorun çıkarsa da yaptırırız. aldıgım yakıtla gittiğim yol. gaza basma rahatlığıyla dizel artık kullanılamaz dünyada diyene dek dizelle devam ederim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mayatyr kullanıcısına yanıt
    2025 tüm Avrupa için tabi ki erken bir tarih siz de zaten kademeli şeklinde belirtmişsiniz. Benzer olarak Hindistan, Hollanda, Belçika, İrlanda, Danimarka, İsveç, İsrail 2030, İngiltere 2040tan önce 2035e sonrasında ise 2032'ye çekti. Benzer şekilde iskoçyada 2032. Fransa, Japonya, Çin, İspanya 2040. Bununla birlikte bu ülkelerin birçok şehri yerel yönetimlerin kararıyla yasaklara genel olarak ya da dizel özelinde daha önce başlayacak.

    Mobilden aklımda olanları yazdım artırılabilir ülke sayısı ya da hatam olan varsa kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 10 Mayıs 2020; 16:31:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konular kasıtlı açılıyor. Benzin fiyatı arttıkça dizele olan ilgiyi azaltmak için her zaman bu konular açılacak. Petrolün hepsi aynı kuyudan çıkıyor. Bir tutturmuşlar hava kirliliği diye başka bir söylenmiyor. Yeni nesil dizel araçların birçoğunda adblue vb sistemler mevcut. Dizel araçların motor üretimleri daha maliyetli bu yüzden fiyatı da daha yüksek. Bitecek birşey varsa o da atmosferik benzinli araç. Tork fakiri fazla yakan gereksiz bir motor türü. LPG ile kapalı otoparka bile giremiyorsun çünkü tehlikeli. 3 benzinli 1 de LPG den sonra dizele geçtim. Dünya varmış dedim. Bu arada yakıt fiyatları artmaya devam edecek. O zaman göreceğim benzinli araçları :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Almanya, Corona belasını kontrol altına almasının ardından yeni araç satışlarını arttırarak otomotiv sektörünü canlandırmak için dizel motorlu yeni araç alanlara 3bin € destek verecek; elektrikliler için bu destek rakamı 4bin €.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada birçok ülkede BENZİNLİ araç satışı da yasaklanıyor. Google amcada bir sürü haber var. Hala birinin yasaklanıp diğerinin yasaklanmayacağını düşünen insanlar petrolün üretim aşamasını incelesin. O petrolü ama benzin ama dizel hepimiz seve seve kullanacağız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Avrupada yasaklansada bizim ulkede yasaklanmaz. Piyasasinada birsey olmaz. Gonlunuz rahatca alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Bu henüz talep aşamasında, sektör hükümete sunacak umarım kabul edilir. Bu arada elektrikli araçlar için ek olarak 4.000 bin euro isteniyor. Hali hazırda zaten 6.000 euro teşvik tutarı. Böylece 40 bin euroya kadar olan elektrikli otomobiller için 10 bin euro teşvik olmuş olacak, 1.000 euroda hurda desteği istiyorlar 11 bin euro. Bu tutar verilir mi bilmem ancak eğer verilirse vw elektrikli araç yetiştiremez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 10 Mayıs 2020; 17:2:42 >
  • Hala dizel nerede yasaklanıyor diyenler var, arkadaş elinizin altında internet var yahu. Gerçi sizin sorun kronik dizel hastalığından.
  • Araba almak riskli.. Hem çok pahalı hemde eskisi gibi kullanamayacaksın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Arabayı beygir götürür, torkun avantajı sadece 1.vitestedir

    6000 devirde vitesi şak diye artırdın devir düştü 4000e gaza bastın tekrar 6000

    Yani aracı devamlı 4000-6000 arasında kullanıyorsun

    Zaten günlük sürüşte aracın maks gücüne ihtiyaç duyacağın durumlar çok nadirdir.O durumlarda da bir vites küçültüp deviri artırınca araba bir anda şahlanır

    Örnek olarak senin 1.5tdci fiestanla 1.6vti civic kapışsa senin fiesta tokat manyağı olur, arabayı götüren beygirdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Almanya'da Stutgart'a Euro 5 dizel giremiyor mesela. Dizelin işi bitiyor artık. Traktör gibi tar tar tar çalışan arabalardan kurtuluyor dünya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkiye 3. sinif ulke. gelismis ulkelerde dizeller benzinlilerle birlikte elektrikli araclara gecis icin yavas yavas kaldirilmak isteniyor. turkiyede bu mumkun degil. ha risk ne olur dersen bizim hukumet uyaniklik yapip ek vergi koyar. yasaklamaz. ama elektrikli araba da sattirmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    Almanya, Corona belasını kontrol altına almasının ardından yeni araç satışlarını arttırarak otomotiv sektörünü canlandırmak için dizel motorlu yeni araç alanlara 3bin € destek verecek; elektrikliler için bu destek rakamı 4bin €.
    Kaynak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef ülkemizde dizel-benzinli fanatizmi var. O yüzden “dizel almayın” şeyleri duyabilirsiniz. Dizel üretimi devam ediyor. Bugün tüm dünyada üretimi yasaklansa bir ömür boyu kadar gideri var. Bir şey olduğu yok yani. Şimdilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.