Şimdi Ara

Dizel motor enjektör temizliği hakkında (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
140
Cevap
13
Favori
381.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    vezir

    Söyledikleriniz gayet mantıklı.
    Peki birşey sormak istiyorum enjektör temizliği ile ilgili.

    Aracım 50.000 km dolaylarında, son 20.000 km sini bende geçirdi. Her seferinde gtl formüllü yakıt kullandım. Depomun bitme ışığı yandığında yol bilgisayarı son 70 km yi gösterir son 30 a kadar en fazla kullanmışımdır.

    Aldığımdan beridir hiçbir yakıt katkısı kullanmadım, benden önceki sahibi hangi firmadan yakıt alırdı yahut katkı kullandı mı bilmiyorum.

    Bu bahsettiğiniz würth firmasının katkısı ile benim yaptırdığım işlem aynı mıdır ? yoksa würth katkısı daha çok carbon clean tadında bi olay mıdır ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Folie a deux -- 1 Aralık 2012; 0:21:00 >
  • 03.12.2013 1.3 multijet enjoy aracin enjektör temizliği yaptırmak istedim ve 170tl ye anlaşıp cozulduler 4 tanesinden 2 tanesi işeme yaptığıni gördük ve memelerini değiştirdik böylece 450 tl ye halledildi, hava filtresi nin ızgarası turbo temizliği dahil, kafa rahat şu an .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilgi olsun diye yazıyorum,
    185 bin km'de cerato crdi, enjektörleri bosch dizel servise baktırdım. Şimdilik gider çıktı, 4'ü de sınır değerlere hafiften yaklaşmış ama eşit durumdalar. Seneye getirirsen memelerini değişiriz 600'e mal olur dedi.
  • Bende bu konuyu merak ediyordum.konuyu baştan beri okudum fakat tam olarak bir yargıya varamadım.
    Aracım mazda 3 dizel.6.5 ay önce sıfır aldım.şu anda on bin olmasına çok az kaldı.yakıtı sürekli aynı yerden(Tp)almaya çalışıyorum.geçenlerde bakım yaptırdım.serviste sordum usta motorun çalışmasında herhangi bir problem yok dedi.
    Ben şimdi enjektörler temiz kalsın diye ortalama on binde bir bu würth enjektör temizleyici kullansam mı yoksa bu şekilde devam mı etsem?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46

    Bende bu konuyu merak ediyordum.konuyu baştan beri okudum fakat tam olarak bir yargıya varamadım.
    Aracım mazda 3 dizel.6.5 ay önce sıfır aldım.şu anda on bin olmasına çok az kaldı.yakıtı sürekli aynı yerden(Tp)almaya çalışıyorum.geçenlerde bakım yaptırdım.serviste sordum usta motorun çalışmasında herhangi bir problem yok dedi.
    Ben şimdi enjektörler temiz kalsın diye ortalama on binde bir bu würth enjektör temizleyici kullansam mı yoksa bu şekilde devam mı etsem?

    elleşmeyin tdci ya da hdi motor kullanıyorsunuz sonuçta. hiç gereği yok.30.000 bakımında bir temizlerler o kadar.

    yalnız shell kullanmanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46

    Bende bu konuyu merak ediyordum.konuyu baştan beri okudum fakat tam olarak bir yargıya varamadım.
    Aracım mazda 3 dizel.6.5 ay önce sıfır aldım.şu anda on bin olmasına çok az kaldı.yakıtı sürekli aynı yerden(Tp)almaya çalışıyorum.geçenlerde bakım yaptırdım.serviste sordum usta motorun çalışmasında herhangi bir problem yok dedi.
    Ben şimdi enjektörler temiz kalsın diye ortalama on binde bir bu würth enjektör temizleyici kullansam mı yoksa bu şekilde devam mı etsem?

    elleşmeyin tdci ya da hdi motor kullanıyorsunuz sonuçta. hiç gereği yok.30.000 bakımında bir temizlerler o kadar.

    yalnız shell kullanmanızı tavsiye ederim.

    Tavsiyeniz için teşekkür ederim.ama ben bahsettiğiniz markayı kullanmak istemiyorum.sadece uzun yollarda Tp istasyonu bulamadığım zaman belli isim yapmış firmalardan alıyorum.onun dışında yakıt çekiş performans temizlik hiçbirinde bir sıkıntım yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Wurth enjektör temizleyiciyi yüksek km'de tavsiye etmiyorum, ben kullandım ve titreşim arttı. Düşük km'den itibaren düzenli kullanım daha faydalı olabilir. Tıpkı yüksek km'de hiç carbon clean yapılmamış arabaya artık carbon clean önerilmemesi gibi. Olduğu gibi kullanmak lazım, gerekirse enjektör memeleri değişir zaten.

    Bir de yüksek km dizelde emme manifoldu ve egr temizliği şart. Direk olarak fişekliyor, arabayı net olarak söyleyebilirim.
  • yeni konu acmak istemedigim icin buraya yaziyorum benimde aracim laguna 2 2.2 dci motor suanda 110 bin km de ve daha önce hic bir enejktör temizleme cc yada depoya katki maddesi konulmamis simdi ben bu katki maddesini koysam sorun yasarmiyim terettütde kaldim aracimda suanda sadece gaza ani yuklenmelerde siyah duman atiyor.aslinda aklimda egr temizligi manifold temizligi gerekirse turbo temizligi var ama suan sorun yokken aracda bunlari yaptikdan sonra sorun yasamakdan korkuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuk_18

    yeni konu acmak istemedigim icin buraya yaziyorum benimde aracim laguna 2 2.2 dci motor suanda 110 bin km de ve daha önce hic bir enejktör temizleme cc yada depoya katki maddesi konulmamis simdi ben bu katki maddesini koysam sorun yasarmiyim terettütde kaldim aracimda suanda sadece gaza ani yuklenmelerde siyah duman atiyor.aslinda aklimda egr temizligi manifold temizligi gerekirse turbo temizligi var ama suan sorun yokken aracda bunlari yaptikdan sonra sorun yasamakdan korkuyorum.

    Ben tavsiye etmem kullandım faydasını hiç görmedim zararı var bence
  • egr valfi olan euro 5 motorlar harici eski dizellerin hepsi belli süre sonra kara duman atar...

    çaresi yok maalesef cunku turkiyede kullanılan yakıt kalitesiz...

    katkılar enjektoru temizlerden kurumlarıda alıyor... sonra enjektor işeme yapıyor...

    renault delphi enjektor kullanır mercedes bosch ... elma armut karısmıs burada...

    bende 1 kere katkı attım hiçbir halta yaramadı... siyah duman keser dedim nafile...

    shell gtl falanda fasa fiso ses kesmeyi bırak ses arttırıyor... diyah dumanda cabası... zaten lanet olası shell yüzünden araba bu hale geldi benim...

    renault aracı olan adam gidecek totalden yakıt alacak paşalar gibi sorunsuz kullanacak senelerce...

    bir arkadaş devirli kullan yazmış evet dogru ancak şöyle birşey açıklayacagım

    dizel motor devri sevmez fazla sıkıştırırsan motoru yersin... fazla düşük devirde kullandınmı motora zararı yok ama yakamadıgı malzeme içeride kurum yapar...

    YAKIT OLAYINI TEKRAR SÖYLÜYORUM SHELL DEN ALIRKEN EGZOS MUAYENESİNDEN AZ KALSIN KALIYORDUM 2KUSURLE GECTİ 2 SENE TOTALDEN ALDIM SİMDİ 1.5 CİVARI ALDI...




  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Arabindirmelerde siyah duman atma sorunu su siralar bende de var arkadaslarinda dedigi gibi ilk bakilmasi gereken enjektorlerden yapar bir ihtimalde manifold efgzos bi yerlerde kacak olabilir ( bu bende ki sorun) varsa aracinizda egr sistemini de kontrol ettirmeniz faydali olur cekisde sikinti yoksa turbo son ihtimal ( Allah korusun )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Würth yetkilisine sordum yağ değişiminden hemen önce yapılıp yağ ile çıkan kurumlar atılıyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,
    Aracım Ford Fiesta 1.4 TDCİ 75000 km’de kullanmış olduğunuz, önerebileceğiniz siyah duman çıkmasını tamamen engelleyici bi yakıt katkısı tavsiyeniz varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emresoysal

    Arkadaşlar merhaba,
    Aracım Ford Fiesta 1.4 TDCİ 75000 km’de kullanmış olduğunuz, önerebileceğiniz siyah duman çıkmasını tamamen engelleyici bi yakıt katkısı tavsiyeniz varmı?


    Carbon clean iyi olur gibi. Kilometreniz yüksek değil. Ben würt enjektör temizleyici kullandım egzos muayene tekrarında 4-5 olan duman oranı 1'e düştü. Ama geçiçi bir durum. Würtlü yakıt bitince eski haline yaklaşıyor. Benim araç 165000km de, 200 liraya enj. temizliği ayarı yaptırdım, çalışması daha güzelleşti, sonra yine würt kullandım, zannederim temizlikten önceki duruma geldi. biraz sarsıntılı çalışıyor. Mesela şimdi bana carbon clean önermiyorlar. km yüksek. Yani bir bakım çeşidini kolay kolay değiştirmemek lazım anlaşılan. Carbon yapacaksan ilk 30000km den sonra kullancaksın, 100000km kadar carbon uygulaması olabilir diyorlar. Benim würt kullanmamam lazım mış demek. temiz enjektöre temizlik artıkları yapışmış olabilir.
    Benim araca ya yüksek devir yada Gtl yakıt deneyeyim diyorum. Uzmanlar bana da cevap verebilirmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkan8791

    quote:

    Orijinalden alıntı: emresoysal

    Arkadaşlar merhaba,
    Aracım Ford Fiesta 1.4 TDCİ 75000 km’de kullanmış olduğunuz, önerebileceğiniz siyah duman çıkmasını tamamen engelleyici bi yakıt katkısı tavsiyeniz varmı?


    Carbon clean iyi olur gibi. Kilometreniz yüksek değil. Ben würt enjektör temizleyici kullandım egzos muayene tekrarında 4-5 olan duman oranı 1'e düştü. Ama geçiçi bir durum. Würtlü yakıt bitince eski haline yaklaşıyor. Benim araç 165000km de, 200 liraya enj. temizliği ayarı yaptırdım, çalışması daha güzelleşti, sonra yine würt kullandım, zannederim temizlikten önceki duruma geldi. biraz sarsıntılı çalışıyor. Mesela şimdi bana carbon clean önermiyorlar. km yüksek. Yani bir bakım çeşidini kolay kolay değiştirmemek lazım anlaşılan. Carbon yapacaksan ilk 30000km den sonra kullancaksın, 100000km kadar carbon uygulaması olabilir diyorlar. Benim würt kullanmamam lazım mış demek. temiz enjektöre temizlik artıkları yapışmış olabilir.
    Benim araca ya yüksek devir yada Gtl yakıt deneyeyim diyorum. Uzmanlar bana da cevap verebilirmi?

    Bende bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine bernerin carbon clean'inin aldım haftasonu bakalım, inşallah işe yarar.
    Şu ürün internet sitesinde de buldum:
    http://shop.berner.eu/berner/tr/productgroup/1158004




  • Ben würth marka dizel enjektör temizleyici kullandım clio symbol 2011 model 30000 km de.

    Aşırı memnun kaldım. Hantallığı gitti arabanın. Yakıt tüketimi düştü.
  • Öncelikle reno symbol gibi, nissan yada dacia gibi araba sahiplerinin henüz araçlari hala para ediyorken ellerinden çikartmalarini siddetle tavsiye ediyorum. Taa ki bmw sinifindaki arabalari kesfedene kadar, yillarca bu kategorideki arabalari kullandim geçen yillarima aciyorum. Diceksiniz onlar pahali. Eskisini alin. 3 yasinda renoya binecegime artik 15 yasinda bmw'ye binmeye raziyim.
    Bir kere tiriger kayisi diye uyuz bir sistem yok. Mis gibi zincirli motor saat gibi 400-450 bin km yapiyor. Triger kayisli motorlari direk protesto edin almayin.

    190 bin km'ye gelmis bmw 320D aracimda gaz yeme problemi vardi, özellikle düsük devirlerde bazen boguluyor kisa araliklarla çekisten düsüyordu. Servislerin para tuzagi oldugunu yine bu sorun sayesinde ögrendim. Sorunun katalizörden kaynaklandigini ve parçanin degismesi gerektigini söylediler. Masraf da 2-3 bin TL civari çikiyordu. Kalsin dedim, böyle de gidiyor alet, 3 bin devirden sonra kopuyor nasil olsa.

    Aradan zaman geçti aksesuarcida würth önerdiler. Bi kutu attim hemen sorun iyiye dogru duzeldi. Gittim bi kutu daha aldim suan gaz yememe diye bir sorun yok. Yakinda 10 bin km daha yapmis olcam bir kutu daha atmayi dusunuyorum. Size tavsiyem biliyorum kolay degil ama yasadiginiz bölgede isten anlayan dürüst ustalar bulun. Servislerr güven veriyor ancak çalisma mantalitelerini dogru bulmuyorum.

    Ayrica buaradaki mesajlari okuyana kadar periodik bakimlarda enjektör temizligi diye bir olay oldugunu bilmiyordum. 20 yildir araç kullanirim teknik bir sorun olmadikça böyle bir islem yok. Paranizi bosuna harcamayin.




  • bahis2008 B kullanıcısına yanıt
    hocam benim araçta dizel ve düşük devirlerde boğuluyor würth önerirmisiniz alsam da kaç ml alayım gerçekten işe yarıyormu ?
  • Bana tavsiye edileni paylasayim, 300 ml lik kutuyu full depoya koyuyon, yarim depo olunca tekrar mazotu fulluyon, onu bitiriyorsun duzeliyor, ben ayni islemi iki kere yaptim gerek varmiydi bilmiyorum. araç duzeldi baya
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.