Evet arkadaşlar dizel yakıtta marka tercihiniz nedir? Ben başlayım: Eskiden shell vpower kullanırdım sonra opet katkısıza daha sonra da aytemiz katkısıza geçtim. Yakın zamana kadar total katkısız kullandım. Şu an hali hazırda TP katkısız kullanıyorum indirimli olması sebebiyle. Deneyimim sonucu opetin nedense menzili çok kısa geliyor bana, shell vpower'ın ise katkısı sebebiyle menzili zaten düşük oluyor. Aytemizde menzil iyiydi ama (istasyon kaynaklı mı emin değilim) bir kaç kez tekleme yaptı. Totalden memnundum, hem menzil hem çekiş olarak. Şuan tp katkısız kullanıyorum totalden daha iyi çekişi var gibi menzil konusunda ise total ile aynı. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Dizel Yakıtta Marka Tercihi
-
-
Yıllardır TP'den alıyorum . Haftada yarım depo. Gayet iyi fiyatı, performansı ve menzili var.
Shell'den alınca araba sapıtıyor (e-hdi), menzili de daha az.
-
dizelde en iyisi "en ucuz" olanıdır. başka marka arama boşuna
-
Ne kadar tabeladan ibaret, ucuz grup ne idüğü belirsiz istasyon varsa oradan alıyorum. Forumda da zaten herkes akaryakıtı TÜPRAŞ tan alıyor muhabbeti var zaten. No problem.
-
Hepsi tüpraştan alıyor doğrudur ama yakıtın içine su katma, deponun kirli olması gibi durumlar olmuyor mu sizce? Yani benzinde shell/opet/total ile aynı fiyata satan istasyon mazotu 2 lira daha ucuza nasıl satıyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Markasına yakıtına değil de istasyonun ana firmanın kendisine ait olup olmamasına baktığım için hep BP'den alıyorum. Ha bizzat Shell'in işlettiği bir istasyon olsaydı orası ilk tercih olurdu, ayrı.
-
E tabi solvent ve 10 numara yağ kombinasyonu da alıyor olabiliriz. DPF-Enjektör ve motoru kucağa almamak için bu tarz yerleri tercih etmeyin. Bana bakmayın siz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: AtesHırsızı
Hepsi tüpraştan alıyor doğrudur ama yakıtın içine su katma, deponun kirli olması gibi durumlar olmuyor mu sizce? Yani benzinde shell/opet/total ile aynı fiyata satan istasyon mazotu 2 lira daha ucuza nasıl satıyor?adamın istasyonunun giderleri shell/bp/po/opet gibi yüksek değil. 1-2 kişi çalıştırıyor, tuvaletlerini temiz tutmak için masraf etmiyor vs vs
-
daha fazla km gitmesinden ziyade ilerde oluşabilecek DPF, Enjektör, EGR, Manifold tıkanmalarıyla ilgili olarak Shell V-power'ı tercih ediyorum.
yani küçük düşünmek yerine büyük düşünüyorum
-
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_emmiadamın istasyonunun giderleri shell/bp/po/opet gibi yüksek değil. 1-2 kişi çalıştırıyor, tuvaletlerini temiz tutmak için masraf etmiyor vs vs
Alıntıları GösterHocam iyi güzel ama adam benzinli araç kullananlara düşman mı? Mazotta 2 lira indirim var ve benzin aynı fiyata ise yanından bile geçmem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: khansterndaha fazla km gitmesinden ziyade ilerde oluşabilecek DPF, Enjektör, EGR, Manifold tıkanmalarıyla ilgili olarak Shell V-power'ı tercih ediyorum.
yani küçük düşünmek yerine büyük düşünüyorum
Dpf yok aracım euro 4 ama egr/manifold temizliği 170 bine geldim daha yeni yeni istemeye başladı araç, masrafı bana 700-1000 lira arası olacak (+antifiriz sulu egr olduğu için ama onu zaten arada değiştiriyorum), enjektör keza 140 bin civarı temizlendi o zaman 400 lira vermiştim, şimdi herhalde 600 lira veririm. Yani 170.000 kmde en kötü ihtimalle 1600 lira masraf için değer mi fazla para vermeye? 5-5.75 lt yakıyor desem araba, ben yine 5ten hesaplayım (ki menzil vpowerda daha düşük muhtemelen 5.75'e yaklaştırır yakıtı) 4.250 tl fark oluyor. Ben o farka 2-3 kere manifold/egr ve enjektör temizletirim hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: AtesHırsızıHocam iyi güzel ama adam benzinli araç kullananlara düşman mı? Mazotta 2 lira indirim var ve benzin aynı fiyata ise yanından bile geçmem.
Alıntıları Gösterbenzinde fazla indirim yapmıyorlar. 2 yıldan fazla Euro 5 eHDi 308 (soft yazılımlı) kullandım, 1.5 yıldır da A3 TDi 8V (stage 3 yazılımlı) kullanıyorum. çoğu zaman ucuz mazot alırım, henüz bir sorun görmedim.
-
Oyak kampanyası var diye totalde alıyorum ama daha iyi kampanya yapan varsa hemen satabilirim totali
-
quote:
Orijinalden alıntı: Father TorqueMarkasına yakıtına değil de istasyonun ana firmanın kendisine ait olup olmamasına baktığım için hep BP'den alıyorum. Ha bizzat Shell'in işlettiği bir istasyon olsaydı orası ilk tercih olurdu, ayrı.
Eski aracım 2005 model Citroen C4 arıza yapmıştı sanayiye bırakmıştım, aracı almaya taksi ile giderken taksici abi, 25 yıldır taksici imiş. Sohbet ederken bana söylediği, yakıtı hep firmanın kendi işlettiği istasyondan al dedi, hepsi aynı yakıt olsada, istasyonlarda çok hile oluyormuş. Su katmalar, değişik maddeler katmalar, depo temizliğinin yapılmaması vs.vs.
Bana kendi yakıt aldığı, Shell in kendi işlettiği bir istasyonu önerdi. Sonrasında sıfır araç aldım ve mümkün olduğunca evime de yakın olduğu için bu istasyondan aldım 2 yıldır...
Sizi desteklemek için paylaştım...
-
Konuyu ankete çevirin daha sağlıklı bilgi toplanır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: AtesHırsızıDpf yok aracım euro 4 ama egr/manifold temizliği 170 bine geldim daha yeni yeni istemeye başladı araç, masrafı bana 700-1000 lira arası olacak (+antifiriz sulu egr olduğu için ama onu zaten arada değiştiriyorum), enjektör keza 140 bin civarı temizlendi o zaman 400 lira vermiştim, şimdi herhalde 600 lira veririm. Yani 170.000 kmde en kötü ihtimalle 1600 lira masraf için değer mi fazla para vermeye? 5-5.75 lt yakıyor desem araba, ben yine 5ten hesaplayım (ki menzil vpowerda daha düşük muhtemelen 5.75'e yaklaştırır yakıtı) 4.250 tl fark oluyor. Ben o farka 2-3 kere manifold/egr ve enjektör temizletirim hocam.
Alıntıları Gösterama işte bir şey ellenince o şeyler artık fabrika düzenini tutmuyor bana göre..
bu dediğin işlemleri ne kadar geç yapsam o kadar iyi..
benim arabam opel corsa 1.3 cdti euro 5 motorlu , istanbuldayım yakıt ortalamam 3.9 litre o da klima ve lastik tabanını büyüttüğüm için oldu yoksa 3.2 - 3.5 arası geziyordu..
yani shell v-power öyle abartıldığı gibi çabuk bitmiyor sadece katkıdan dolayı bir tık diğerlerine göre hızlı bitiyor ama o oda 1 litrede anca 15-20 ml olsun çok ciddi bir oranda olacağını düşünmüyorum..
-
O araba az yakıyormuş baya, benim 90hplik 1.3 euro4 5.5 lt yakıyor klima + düşük basınçlı continental pc lastiklerle.
Ama ben böyle işleri güvendiğim ve işini bilen ustama yaptırıyorum, onun için eskisinden iyi olacağını bildiğim için katkı vs. uğraşmam ekonomik olmuyor. Tabi tercih meselesi, 3.5 lt yaksaydı aracım belki düşünebilirdim ama Shell'in firma olarak politika ve çevreye verdikleri zarardan dolayı muhtemelen başka şirketlerin katkılı yakıtlarını kullanırdım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ford araç kullanıyorum ve ilk aldığımdan beri opet kullanıyorum. Koç holding kazanıyor 😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: AtesHırsızıO araba az yakıyormuş baya, benim 90hplik 1.3 euro4 5.5 lt yakıyor klima + düşük basınçlı continental pc lastiklerle.
Ama ben böyle işleri güvendiğim ve işini bilen ustama yaptırıyorum, onun için eskisinden iyi olacağını bildiğim için katkı vs. uğraşmam ekonomik olmuyor. Tabi tercih meselesi, 3.5 lt yaksaydı aracım belki düşünebilirdim ama Shell'in firma olarak politika ve çevreye verdikleri zarardan dolayı muhtemelen başka şirketlerin katkılı yakıtlarını kullanırdım.
sizin araç astra h kasaysa normal olabilir çünkü daha ağır bir araç corsaya kıyasla.. benim araç 75hp gerçi..
-
2-3 istasyon var devamlı aldığım ucuz satan onlardan alıyorum. dün 6,70'den aldım. markalarda ne kadar bilmiyorum motorin fiyatı.
Benzer içerikler
- yabancıdan türke araç satışı nasıl yapılır
- symbol teyp ekranı silik tamiri
- araç kamerası aküyü bitirir mi
- mercedes imzalı seri farkı
- dizel araçta siyah duman nasıl kesilir
- opel rocks e
- e dcs6 şanzıman
- peugeot 408 ıcı
- mg es5
- yeni audi a6
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X