Dizel araçtan tüplü sedan bir araca dönmek istiyorum, 2014 ve üstü 61-62 max bandında , otomatik vitesli araç düşüncem var.
Burada aklıma takılan sorular var, bunun yanında model bazında da tavsiyelerinizi bekliyorum.
1. soru , garantisi devam eden 2014 bir araca tüp takılsa garantiden düşer mi? Hangi araçlarda bayi - fabrika anlaşmalı yerlerden tüp takılırsa garanti bitmez? 2. soru , otomatik şanzumanına ve tüp uyumuna kesin güvenebileceğimiz hangi markalar var?
Corolla - focus - civic , artıları eksileri yazarsanız sevirim, başka modeller de olabilir. Bu arada fabrika tüplü civicler 2. el de bahsettiğim fiyat bandını aşıyor gibi...
Hocam sorularının detaylı cevabını bilemiyorum ama dizelden lpg'ye geçiş yapıp köpekler gibi pişman olan biri olarak diyorum sakın geçme. Muayenesi sorun, sabahları doğru dürüst çalışmaz sorun, sürüş keyfi denen şey kalmaz ayrı sorun... bence hiç lpg'ye dönmeyin. Ben şahsen borç harç temizleyim en kısa sürede dizele döneceğim.
quote:
Orijinalden alıntı: hoze78
Hocam sorularının detaylı cevabını bilemiyorum ama dizelden lpg'ye geçiş yapıp köpekler gibi pişman olan biri olarak diyorum sakın geçme. Muayenesi sorun, sabahları doğru dürüst çalışmaz sorun, sürüş keyfi denen şey kalmaz ayrı sorun... bence hiç lpg'ye dönmeyin. Ben şahsen borç harç temizleyim en kısa sürede dizele döneceğim.
Sabahları çalışmaz vs bu sorunlar kaldı mı hocam ya, markalar artık kendileri taktırıyo honda toyota vs, bilemedim sanki biraz kalitesiz işçilik vs olabilir sizin durum. Benim de lpg istememdeki en büyük etken, dizel tam otomatikler biraz fazla yakıyo, ama lpg kim yazsa foruma 17-18 kuruşu doru düzgün geçmiyolar. dizelde 25-26 kuruş yakıp bir de diledigince basarak, max surat degil, hızlanırken cok yakar mı kaygısı olmadan kullanamayacaksam, dizelin ne manası kalıyor, ama lpg de öle degil, istedin kadar bas, fiyat cok artmıyor cebinden cıkan..
Ben çok araştırdım hocam, mutlaka ve mutlaka japon arabası almalısın. LPG'de sorun çıkarmayan avrupa otomobili yok denecek kadar az. Duyduğuma göre japonyada ticari otomobillerin lpgli olması zorunluymuş o yüzden lpgye tam uyumlu otomobiller çıkarıyorlar.
lojistisyen
kullanıcısına yanıt
Araç cok iyi duruyor ama galeri olayına hiç sıcak bakamıyorum, genelde son çare diyebilirim..
pogP
kullanıcısına yanıt
Eyvallah hocam, zaten ilk 2 sıra aslında toyota ve honda. Ford aklıma geldi ve o anda ilan önümde açıktı ondan koydum.
quote:
Orijinalden alıntı: akdogan911
Araç cok iyi duruyor ama galeri olayına hiç sıcak bakamıyorum, genelde son çare diyebilirim..
dizel araba ile istediğim kadar basıyorum en fazla yakacağı 22kuruş olur üstelik araçta 4 kişi iki çocuk ve bagaj dolu biçimde. bir depo ile 1100 yapabilirsiniz ışık yanınasıya kadar.
Dizelin gırıltısı bakım masrafı tr deki mazot kalitesi motor parçalarının pahalılığı hele o lanet olası dpf filitresi vs derken en iyisi lpg fiat egea hb t jet lpg+5 yıl garanti verip servisler montaj yapıyor neredeyse benzin lpg farkını anlayamazsınız lpg tr de artık tam manası ile oturdu kardeşim porshe,bmw,mercedes piyasada dolu yeni lpg kitleri direk arabanın beyni ile çalışan modüller vs çok gelişti km de 170/210 krs bandında yakan lpg sistemi karlı bir seçim olaçak sizin için
nuri37781N
kullanıcısına yanıt
Hocam hangi marka model aracınız? Ayrıca otomatik vites mi manuel mi ?
Lpgye bulasilmaz. Dizel devam
Dizellerde kendi içinde sorunlu ve sorunsuz olarak ayrılıyor ..sorunsuz dizel isteyende dci motor baksın .
quote:
Orijinalden alıntı: murat8361
Dizellerde kendi içinde sorunlu ve sorunsuz olarak ayrılıyor ..sorunsuz dizel isteyende dci motor baksın .
Multijet baksın. Dciler mazot seçiyordu.
quote:
Orijinalden alıntı: jimhendrix
quote:
Orijinalden alıntı: murat8361
Dizellerde kendi içinde sorunlu ve sorunsuz olarak ayrılıyor ..sorunsuz dizel isteyende dci motor baksın .
Multijet baksın. Dciler mazot seçiyordu.
Alıntıları Göster
masraflarını kısmak zorunda olan taksiciler bile dizele geçti. tüp ancak yumurta kırmak için ocakta kullanılır .
Lpgden dizele gectim bir daha kolay kolay lpgli arac alacagimi sanmam kumar oynamayin derim
akdogan911A
kullanıcısına yanıt
içten yanmalı (dizel-benzin) tüm motorlara lpg/cng uygulaması mevcut.
dizelin masrafı! dizelin nasıl bir masrafı var?
6 senedir dizel arac kullanırım elimden 3 dizel araç gecti, halen dizel kullanmaktayim. bugün işçilik dahil 210 tl ye 10bin bakim yaptirdim. Benzinli araçlarin bakimlari farkli mi? bedava mı yapılıyor?
birkez enjeksiyon sorunu yaşadım. oda benden onceki sahibinin işgüzarlığı.
dizel araclarin kullanimi zevksiz, guc bandi dengesiz, tar tar sesi de cabasi.
lpg nin de en kotu yani simit depoda menzili kisa, onun disinda fazla bir eksisi yok bana gore.