Şimdi Ara

Dizellerin bakım masrafı gerçekten pahalı mı? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
0
Favori
20.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: crepassio

    hala km hesabı yapanları anlamıyorum yaa

    dizelle benzinliyi satarken aynı paraya mı satıyosunuz kardeşim ??
    aradaki 4,5 milyar fark 4-5 senede anca çıkarmış bilmemneymiş
    e satarken de olacak o fark
    hadi o kadar olmasın 3 milyar olsun... gene çıkacak... e genel itibari ile halkımız sıfır aldığı arabayı 6 ayda bir değiştirecek ekonomik düzeyde olmadığı için
    dizel elbet daha karlıdır...

    yakıt kalitesi vs dersen o ayrı meseledir..
    dizel alınır-alınmaz...
    Türkiyede dizel kalitesi vs diye topic açılır o zaman onları da tartışırız...




    Biraz mantıklı düşün biri 40 milyar biri 35 milyar satarken ,birini 35 birini 30 amı satacağını düşünüyorsun??

    Bir kere senin matematik hesabın yok, oran diye birşey var...

    Ben dizellerin 2. elinin para etmediğini söylüyorum yani daha fazla para kaybedecek...

    Ben Focus Ghia yı 0 Trend parasına satacak adamı alnından öperim, o 40binytl lik araç 7-8bin ytl kaybedecek...

    Benzinli araçlar çok değer kaybetmiyor, yani çk değre kaybediyor ama dizel daha da fazla kaybediyor...

    Opel Corsa nın dizelleri neredeyse benzinli kadar aralarında yaptğın pazarlığa bağlı hiç fark bile olmuyor 2. elde neredeyse, 0 ı 3-3.5 milyar pahalı...

    Diğer B segmenti araçlarda da hemen hemen böyle...

    0 alan çok ama 2. el alan yok...

    Dizeli 0 alan adam zarar eder...

    Hele turbosuna zeval gelirse direk garanti dışı....

    Enjektörü ıvırı zıvırı...

    Dediğim gibi dizel çok km. yapan adamın işi....

    Ayrıca kullanımıda kolay değil, benzinli kada güçlü değil, belki bwn Megane kullandığımdandır ama acayip yordu beni, ve araç gitmiyor... Sürüş tarzı çok farklı...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos
    Biraz mantıklı düşün biri 40 milyar biri 35 milyar satarken ,birini 35 birini 30 amı satacağını düşünüyorsun??


    antiochos sen yapma bari, ben link verdim satıyorlar işte, adam fiyat kırar kırar ama aradaki fiyat darkı 4 bin YTL'nin altına inmez. Ya biri de aksine link koysun, yok mudur? Vardır mutlaka bir araştırın koyun, iddiamın çürümüsinden üzülmem ama böyle hep bencelerle konuşuyorsunuz, karşımdaki kişilerin yazdıklarıma saygı gösterip araştırma zahmetine katlandığını göreyim. Ben diyorum ki "al işte" sen diyorsun "bence olmaz", sen mühendis adamsın anlarsın dediklerimi, bir tane link koyun, vardır mutlaka.
     Dizellerin bakım masrafı gerçekten pahalı mı?


    Sıfır kilometre Focus fiyatları :http://www.ford.com.tr/fiyat/
    Benzinli 2. el Focus fiyatı :http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=601542
    Dizel 2. el Focus fiyatı :http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=580719




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos
    Biraz mantıklı düşün biri 40 milyar biri 35 milyar satarken ,birini 35 birini 30 amı satacağını düşünüyorsun??


    antiochos sen yapma bari, ben link verdim satıyorlar işte, adam fiyat kırar kırar ama aradaki fiyat darkı 4 bin YTL'nin altına inmez. Ya biri de aksine link koysun, yok mudur? Vardır mutlaka bir araştırın koyun, iddiamın çürümüsinden üzülmem ama böyle hep bencelerle konuşuyorsunuz, karşımdaki kişilerin yazdıklarıma saygı gösterip araştırma zahmetine katlandığını göreyim. Ben diyorum ki "al işte" sen diyorsun "bence olmaz", sen mühendis adamsın anlarsın dediklerimi, bir tane link koyun, vardır mutlaka.
     Dizellerin bakım masrafı gerçekten pahalı mı?


    Sıfır kilometre Focus fiyatları :http://www.ford.com.tr/fiyat/
    Benzinli 2. el Focus fiyatı :http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=601542
    Dizel 2. el Focus fiyatı :http://arabam.milliyet.com.tr/ikinciEl/detail.aspx?sid=580719



    TRCaPiTaL dalgamı geçiyorsun arkadaşım nerede 34.703'e focus ghia 1.6 tdci araba bul ben hemen alayım nakit paraya.
    Bilimsel veri diyorsun liste fiyatı kampanyalı 39.110 olan otomobile 34.703 diyorsun.

    Senin hesabına göre 39.110-32.750=6.360 YTL zararda adam




  • quote:

    Orjinalden alıntı: reLo
    TRCaPiTaL dalgamı geçiyorsun arkadaşım nerede 34.703'e focus ghia 1.6 tdci araba bul ben hemen alayım nakit paraya.
    Bilimsel veri diyorsun liste fiyatı kampanyalı 39.110 olan otomobile 34.703 diyorsun.
    Senin hesabına göre 39.110-32.750=6.360 YTL zararda adam


    Haklısın, demek ki 2 sene yılda 10.000 km kullanımla araçlar kafa kafaya gelmiş, o zaman minimum yılda 10.000 km üzerine çıkanlar için dizel tavsiye edilir. Benim fikirlerimden dönmeme gibi bir yeminim yok, varsa yanlışım düzeltin.

    Benzinli baz modelde kayıp 4.103, dizel donanımlı modelde kayıp 6.360, fark 2.257 YTL, 2 yıl boyunca yılda 10 bin km yaparsanız anca kafa kafaya geliyor, 2 yılın ya da yılda 10bin üzerine çıktıkça kara dönüşüyor, OK?




  • Mesele ,ben haklıyım sen haksızsın meselesi değil.

    yaklaşık 1 aydır araba bakıyorum satın almak için .Benzinli focusu 2001 ghia HB kullanıyorum ara sıra beğendiğim bir araba ama araç seçerken hesap yukarıda verdiğim gibi basitçe hesaplanır.

    Focusun dizeli işime gelmedi ancak opelin dizeline bakıyorum.Geçen ay bu forumdan bir arkadaş İzmir'de satın almış ona PM attım cevap bekliyorum.
    Neden işeme gelip gelmediğine gelince 1.3 ile 1.6 arasındaki Trafik vergisi farkından dolayı.

    Dizel araç uzun yol yapanlar için tabiki idealdir ancak satışta ve parça bazında sorun yaratıyor ama benzinli araçda uzun yol yapanlar için israftır çünkü sende 25 bin km yapan adam zaten3 senede enjektör pompası maliyetini dahi çıkarır .

    Velhasıl daha önce verdiğim hesabı tüm firmalar klasik olarak müşterisine sunuyor eğer arzu edersiniz.
    Buna göre fiyatı karşılaştırı ona göre tercihinizi yaparsınız.




  • Kaliteli yakıta dikkat dizelde başımıza geldi ordan biliyorum
    99 Kangoo kötü yerden yakıt almışız araba gitmiyor ya bitti araba yok o bozk bu bozuk dediler 1.5 milyar para harcandı parça değişimi vs. değişen bişi yok sonra sattık arabayı bu sorunu servis de çözemedi arabayı sattığımız kişi 2 ay sonra tespit ettirebilmiş arızayı ama biz sölemiştik o yüzden herhangi bir vicdan azabı vs söz konusu değil araba temizdi adam sürdü arabayı içine sindi aldı yani
    aman diyorum
  • şimdi bu kötü mazot alırsan kullanıcı hatası olursa yani yakıt biterse ozaman napıcaksınız demişsiniz...
    sadece bunu cevaplıyacağım çünkü bunca yazı yazan TRCapital e sadece 2 kelime ile hala yok olmaz olmalamaz diyorsunuz onun için yazı yazmak için insanda şevk kalmıyor neyse...
    focuslarda mazot bitmez...
    nedeni ise küçük bir haznede her zaman mazot saklanır ve mazot biterse oradan kullanılmaz yakıt akışı kesilir...
    bunu fordun amerika sitesindeki yenilikler new tecnology bölümünde okudum...
    yani yakıt bitmez araba durur ama motoru yakıttan kendisi keserek durur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: reLo
    TRCaPiTaL dalgamı geçiyorsun arkadaşım nerede 34.703'e focus ghia 1.6 tdci araba bul ben hemen alayım nakit paraya.
    Bilimsel veri diyorsun liste fiyatı kampanyalı 39.110 olan otomobile 34.703 diyorsun.
    Senin hesabına göre 39.110-32.750=6.360 YTL zararda adam


    Haklısın, demek ki 2 sene yılda 10.000 km kullanımla araçlar kafa kafaya gelmiş, o zaman minimum yılda 10.000 km üzerine çıkanlar için dizel tavsiye edilir. Benim fikirlerimden dönmeme gibi bir yeminim yok, varsa yanlışım düzeltin.

    Benzinli baz modelde kayıp 4.103, dizel donanımlı modelde kayıp 6.360, fark 2.257 YTL, 2 yıl boyunca yılda 10 bin km yaparsanız anca kafa kafaya geliyor, 2 yılın ya da yılda 10bin üzerine çıktıkça kara dönüşüyor, OK?


    Bir de 5 milyar pahalı

    Yani Benzinliye göre 2 milyar zarar ediyorsun++5 milyar pahalı alıyorsun, hatta Ghia benzinli ne kadar 33-34 milyar değil mi??


    Ghia benzinliye göre 5 milyar pahalı+2 milyar zarar = 7 milyar yani bunu kapatmak için 70bin km. mi lazım???

    Dediğim gibi 40 milyara alınan Ghia nın satışı 33 milyar civarı olur fazlaya satamazsınız... 7 milyar zarar edersiniz... 33 e bile zor satılır... Benzinli ise 35 e aldığın arabayı 31 e filan satarsın


    Dizelden yavaş yavaş soğumaya başladım...

    Birde kötü performans var tabiii...

    1.6 dizeli söylemiyorum o zaten çok pahalı...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    Bay Platinium sen yüksek seviyeliysen ben düşük seviyelinin alasıyım, dediğim gibi bu forum dışında seninle tek karşılaşabileceğim yer ahirettir.




    ondan şüphem yok rahat olabilirsin



    soruyorum sana arkadaşım sen 25.000 deki arabaya o parayı verirmisin yada 2milyar daha verip sıfırınımı alırsın hadi onuda geçtim dizel ikinci el 10.000 km deki arabayı sıfırı 2 milyar pahalıyken alırmısın cevap ver bana ona göre ikinci elini hesaplayalım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium
    soruyorum sana arkadaşım sen 25.000 deki arabaya o parayı verirmisin yada 2milyar daha verip sıfırınımı alırsın hadi onuda geçtim dizel ikinci el 10.000 km deki arabayı sıfırı 2 milyar pahalıyken alırmısın cevap ver bana ona göre ikinci elini hesaplayalım


    Ben hatalı olduğum yeri kabul ettim, reLo gösterdi orayı ona teşekkür ederim, zaten benim dediğim de buydu hesabın şurasında hata var deyin kabul ederim ben, fanatik değilim hararetle savunmam, orayı tekrar hesapladım; senede 10.000 km yapan biri 2 seneden kafa kafaya getiriyor fiyatları, yani senede 10.000 km üzeri ya da 2 seneden fazla kullanım kar ettiriyor tamam mı, anlaştık mı?

    10.000 km altı ve 2 seneden az kullanımda benzinli, yılda 10.000 km üzeri ve özellikle 2 yılı aşan kullanımlarda dizel daha iyi tercih. Zaten çok ekstrem koşullar, 20.000 km ve 2 seneden önce arabasını satacak insan nadir çıkar, o da ya arabadan memnun değildir ya da sıkışmıştır acele satması gerekir, istisnai bir durum.




  • ben palio aldım benzinlisi ile dizeli arasında 2 milyar fark var
    1 yıl önce multijet motorlu paliosunun mazotu biten arkadaş mazot getirdi bidonla çalışmayan araba hava yapar die korktuumuz araba tak die çalıştı üstüne 20 bin km yapt
    palionun bakım masrafları 10 binde yağ değişim 60 lira 20 binde 160 lira 40 binde 180 lira
    arkadaşımın paliosu 50 binde sadece bakım masrafına para harcadı
  • Açıklamaların için teşekkür ederim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: burçak
    1.Kaliteli yakıt satan istasyonlar bulmak zor mu?
    2.Opetin yakıt güvence sistemi sadece ford marka dizeller için mi, geçerli?
    3.Firmalar opetin yaptığı gibi yakıt güvence sistemini yaygınlaştıramazlar mı, acaba? Satışlarını artırmak için.

    Bu sorularım tecrübeli arkadaşlar tarafından cevaplanırsa sanırım dizel araç alacaklara ve kullanıcılara faydalı olacaktır.


    Tecrübe olarak 7 aylık ve titiz bir dizel kullanıcısının görüşlerini dikkate alıyorsan yazayım.

    Kaliteli yakıt anlamında bir kere sürekli Euro 4 normuna uygun yakıt kullanılmalıdır, Total ve Opet bu işe daha önce başladıklarından dolayı daha tecrübeliler, ancak istasyonun kaçak yakıt kullanması olasıdır bu yüzden kuytu köşelerdeki akaryakıt istasyonları yerine çok kullanılan, tanınan bir istasyon seçilmelidir çünkü zaten sürümden oldukça fazla kazanmak istasyonun kaçak akaryakıt satmasına engel olabilir ancak her zaman, yakıt her ne tür olursa olsun kaçak yakıt olasıdır.

    İşte bu yüzden Opet "Akaryakıt Güvence Sistemi" geliştirmiştir, her akaryakıt dolumundan sonra Opet kartınıza aracınızın kilometresi ve yakıt tutarı işlenir. Herhangi bir arıza durumunda, eğer arıza yakıt nedeniyle ortaya çıkmışsa Opet kayıtları incelenir, araç gerçekten Akaryakıt Güvence Sistemi kurallarına aykırı davranmamışsa (arızanın gerçekleştiği andan önceki son 5 depo Opet'ten alınmış olmalıdır) tüm yedek parça ve işçilik ücreti Opet tarafından karşılanır, isterse yakıt kaçak olsun, zaten Opet yetkilileri hemen bayiiye damlar, her türlü yasal ve mali yaptırımı da bayiiye yaptırır. Yakıt Güvence Sistemi'ne bildiğim kadarıyla Fiat ve Ford dahildir.

    Diğer firmalar da bu Akaryakıt Güvence Sistemi'ne geçebilir ancak firmaların aynı holding dahilinde olması bu işte büyük rol oynar, adı geçen firmalar Koç'un olduğundan anlaşmalar daha kolaydır. Diğer firmaların bu sisteme geçişi konusunda herhangi bir bilgim yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium
    soruyorum sana arkadaşım sen 25.000 deki arabaya o parayı verirmisin yada 2milyar daha verip sıfırınımı alırsın hadi onuda geçtim dizel ikinci el 10.000 km deki arabayı sıfırı 2 milyar pahalıyken alırmısın cevap ver bana ona göre ikinci elini hesaplayalım


    Ben hatalı olduğum yeri kabul ettim, reLo gösterdi orayı ona teşekkür ederim, zaten benim dediğim de buydu hesabın şurasında hata var deyin kabul ederim ben, fanatik değilim hararetle savunmam, orayı tekrar hesapladım; senede 10.000 km yapan biri 2 seneden kafa kafaya getiriyor fiyatları, yani senede 10.000 km üzeri ya da 2 seneden fazla kullanım kar ettiriyor tamam mı, anlaştık mı?

    10.000 km altı ve 2 seneden az kullanımda benzinli, yılda 10.000 km üzeri ve özellikle 2 yılı aşan kullanımlarda dizel daha iyi tercih. Zaten çok ekstrem koşullar, 20.000 km ve 2 seneden önce arabasını satacak insan nadir çıkar, o da ya arabadan memnun değildir ya da sıkışmıştır acele satması gerekir, istisnai bir durum.


    bu kadar karmaşık hesaplar olmaması lazım yukardan hareketle yıllık 10 bin km yapan biri için; dizelin yıllık kazancı yaklaşık 800 ytl yukardaki 2. el değer kaybı fazladan 2.4 milyar yaklaşık, sadece bunu çıkarması 3 seneye buluyor... 3 sene sonunda satsanız bile dizel için verilen fazladan 4 milyar havada kalıyor... 10 bin km yapan biri için 5 sene sonrasına bakalım, 2. el ne olur bilinmez ?? değer kaybı farkını biraz azaltalım araç değerleri düşeceğinden, 1.2 milyar yapalım (iyi attım) bunu dizel benzinle 1.5 yılda çıkarır, geri kalan 3.5 yıldada fazladan 2.8 milyar benzin açısından prim yapsın diyelim... yine başlangıçtaki 4 milyarlık farka gelemedik...




  • sıfır full dizel getz 26.500 88 bg full olanı ,,,

    ikinci el 2005 model getz 23.000 82 bg full ,,,,


    sıfır hyundai 1.4 gls baz versiyon 21.500 ,,,

    ikinci el 2005 model 1.3 gls baz versiyon 17.000 ,,


    dizelin farkı = 3.500 ytl

    benzinlinin farkı = 4.500 ytl

    dizel yerine benzinli alanlar , aldıkları aracı satarken 1.000 ytl zarar etmektedirler..
    ayrıca benzinli araçlar 2. elde satılamamaktadır. Kullanılan her km de hem mazotun litre fiyatının ucuzluğundan hemde az yaktığından dizel kar getirmektedir. Ayda 200 km kullanılsada dizel karlıdır.

    Dizellerin performansı hakkında ahkam kesenlerin dizel araç kullanmadığı kanaatindeyim.. Aynı hacimdeki motorlar arasından turbo dizel olanı kesinlikle daha akıcı ve keyifli sürüş sağlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi düttürüleyla -- 23 Ocak 2006 0:01:54 >
  • YANLIŞIN VAR RELO

    Trcapital arkadaşımız ghia ile trendi karşılaştırdığpından 6 milyarlık bir zarar varmış gibi gözüktü ,, doğrusu şöyle olacaktı...

    2006 model sıfır ford focus 1.6 tdci trend 34.700 ytl

    2005 model ford focus 1.6 tdci trend 29.000 ytl


    2006 model sıfır ford focus 1.6 trend 30.600 ytl

    2005 model ford focus 1.6 trend 25.000 ytl

    dizelde kaybedilen : 5.700 ytl

    benzinlide kaybedilen : 5.600 ytl

    Kısaca focus özelinde dizelin kaybı yok , yapılan her km kardır...

    Demin ki karşılaşmada doğan 6.000 ytl lik farkta birinin ghia birinin trend olduğu unutulmamalı........
    Üst donanımla alt donanımı kıyaslayıp trcapitali haksızmış gibi göstermek komik oluyor.. Trcapital geri adım atmana gerek yok , haksız değilsin sadece yanlış örnekleri kıyaslamışsın..

    Sonuç yine aynı dizel karlıdır...


    quote:

    Orjinalden alıntı: reLo

    TRCaPiTaL dalgamı geçiyorsun arkadaşım nerede 34.703'e focus ghia 1.6 tdci araba bul ben hemen alayım nakit paraya.
    Bilimsel veri diyorsun liste fiyatı kampanyalı 39.110 olan otomobile 34.703 diyorsun.

    Senin hesabına göre 39.110-32.750=6.360 YTL zararda adam




  • quote:

    Orjinalden alıntı: düttürüleyla

    sıfır full dizel getz 26.500 88 bg full olanı ,,,

    ikinci el 2005 model getz 23.000 82 bg full ,,,,


    sıfır hyundai 1.4 gls baz versiyon 21.500 ,,,

    ikinci el 2005 model 1.3 gls baz versiyon 17.000 ,,


    dizelin farkı = 3.500 ytl

    benzinlinin farkı = 4.500 ytl

    dizel yerine benzinli alanlar , aldıkları aracı satarken 1.000 ytl zarar etmektedirler..
    ayrıca benzinli araçlar 2. elde satılamamaktadır. Kullanılan her km de hem mazotun litre fiyatının ucuzluğundan hemde az yaktığından dizel kar getirmektedir. Ayda 200 km kullanılsada dizel karlıdır.

    Dizellerin performansı hakkında ahkam kesenlerin dizel araç kullanmadığı kanaatindeyim.. Aynı hacimdeki motorlar arasından turbo dizel olanı kesinlikle daha akıcı ve keyifli sürüş sağlar.


    arkadaşım 2. elde bu şekilde net fiyatlar vermek anlamsız... benim elimdeki otomax dergisinde 2005 dizel getz 20 milyar... 2005 benzinli getzde 18 milyar civarında dolaşan bir çok araç var.. benim bulduğum fiyatada görede benzinli 3 milyar civarı avantajlı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playmaker -- 23 Ocak 2006 0:29:44 >




  • 20.9 gördüğün otomaxtaki getz ilanın full getz olmadığı açık , karşılaştırma belirli araçlar için geçerli donanımını modelini oraya yazdık.. her iki araçta + - 1 milyar oynayabilir ama bu karşılaştırmanın oransal sonucunu değiştirmez....


    quote:

    Orjinalden alıntı: playmaker





    quote:

    Orjinalden alıntı: düttürüleyla

    sıfır full dizel getz 26.500 88 bg full olanı ,,,

    ikinci el 2005 model getz 23.000 82 bg full ,,,,


    sıfır hyundai 1.4 gls baz versiyon 21.500 ,,,

    ikinci el 2005 model 1.3 gls baz versiyon 17.000 ,,


    dizelin farkı = 3.500 ytl

    benzinlinin farkı = 4.500 ytl

    dizel yerine benzinli alanlar , aldıkları aracı satarken 1.000 ytl zarar etmektedirler..
    ayrıca benzinli araçlar 2. elde satılamamaktadır. Kullanılan her km de hem mazotun litre fiyatının ucuzluğundan hemde az yaktığından dizel kar getirmektedir. Ayda 200 km kullanılsada dizel karlıdır.

    Dizellerin performansı hakkında ahkam kesenlerin dizel araç kullanmadığı kanaatindeyim.. Aynı hacimdeki motorlar arasından turbo dizel olanı kesinlikle daha akıcı ve keyifli sürüş sağlar.


    arkadaşım 2. elde bu şekilde net fiyatlar vermek anlamsız... benim elimdeki otomax dergisinde 2005 dizel getz 20.9 milyar... 2005 benzinli getzde 18 milyar civarında dolaşan bir çok araç var.. benim bulduğum fiyatada görede benzinli 2 milyar civarı avantajlı...





  • valla fiyatı yanlış görmüşüm tam 20 milyarmış... baya da donanımlıya benziyor (çok ciddi paraya alınan donanımlarım 2. el fiyatını nasıl cüzi oranda etkilediğini söylememe gerek yok zannedersem)... oransal sonucu çok ciddi manada etkiliyor.... bu yapılan tam bakkal hesabı oldu onuda söyliyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playmaker -- 23 Ocak 2006 0:38:04 >
  • 2. el full dizel getz fiyatları hakkında bir bilgin yok sanırım ,,,, 20 milyara 2. elde dizel getz bulamazsın full olanından... seninki tek havayastıklı modelinin fiyatıdır... Ara bakalım 20 milyara 2005 model 4 havayastıklı sunrooflu bi getz var mı ??? bulursan söle...
    bakkal hesabı olmuşsa bakan anlar belirtmene gerek yok..
    quote:

    Orjinalden alıntı: playmaker

    valla fiyatı yanlış görmüşüm tam 20 milyarmış... baya da donanımlıya benziyor (çok ciddi paraya alınan donanımlarım 2. el fiyatını nasıl cüzi oranda etkilediğini söylememe gerek yok zannedersem)... oransal sonucu çok ciddi manada etkiliyor.... bu yapılan tam bakkal hesabı oldu onuda söyliyim
  • sayın arkadaşım düttürüleyla kısaca ana fikri ben belirteyim sıfır araçlar arasındaki fiyat farkı yüksek olasılıkla 2. elde korunmaz, bu fark azalır... özelliklede aynı modelin farklı versiyonlarından bahsediyorsak...
    (zamanında polo comfortline sahibi biri olarak aracımın tredline fiyatına alıcı bulması vs... trendline ile comfortline arasındaki fiyat farkı başlangıçta ciddi boyuttaydı..., bmw nuz var 10 bin euro donanım koyarsınız 3.20 ye 2. elde extradan 3 bin euro anca ediyor.. vs vs)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.