Şimdi Ara

DOOM (Çıktı!) [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
497
Cevap
7
Favori
14.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim asıl çekindiğim şey, Regeneration ve Cutscene bolluluğunun oyuna gelmesi.

    Doom'u biz kıyıda köşede can toplarak oynamaya alışmışken günümüz FPS'lerinde olduğu gibi bir köşede bekleyerek oynamayı pek istemem. (Bu, işimize gelen bir şey olabilir; ama oyundan aldığımız zevki azaltır.)

    Umarım haritalar da eski oyunlarda olduğu gibi komplekstir. Günümüz FPS'lerinde olduğu gibi lineer, her köşe başında bir Cutscene izlediğimiz bir Doom olmaz umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C1E9C52E6 -- 16 Haziran 2015; 10:19:13 >
  • Sabırsızlıkla bekliyorum, silahlar muhteşem gözüküyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deadmau5.

    Sabırsızlıkla bekliyorum, silahlar muhteşem gözüküyor

    Silahlar yine klasik Doom silahları sanırım. Önceki kısa Trailer'da Double Shotgun vardı.

    BFG9000 olmazsa olmaz.
  • 2016 spring diyor yahu Nasıl bekleyecez
  • Doom hayranı olarak pek beğenmedim. Serius Sam tarzı olmuş. Eski oyunlardaki o karanlık, mistik atmosfer yok. Aşırı hızlı. Aksiyona fazla kaçmışlar. Bekleyip görelim.
  • videoyu izledim de....


    Doom fanatiği olarak ben beğenmedim şahsen... Fazla mekanik olmuş iblisler.. Daha bir şeytani olabilirlerdi.İlk serileri hatırlarsanız en çok gelen düşmanlar mekanik değildi... İmp , demon vs bunlar et kemik idi.. Ara ara çıkan zor olanlar mekanik di.. Cyberdemon , revenant , Cacodemon ve boss lar gibi.. İşin tadı böyle olunca güzel oluyordu... Ayrıca düşmanalar yavaş haraket ediyordu.Boydan boya tasarımını görebiliyordunuz neye benzediğini vs bunlar öyle hızlı haraket ediyorki bide blur çok fazla tasarımları bile tam belli olmuyor neye benzedikleri... Ayrıca eski serilerde mapler de genişlik ve yükselik vardı... Oynarken rahat oynuyordunuz. Tavanlar yüksek , bolca açık alanlar bahçeler vs Bazen dakikalarca ordan oraya dolaşırdık anahtar bulmak için hiç düşman görmeden... Yeni oyun ise daha bi kapalı alanda kordidorlarda falan olmuş... İzlerken içim sıkıldı. Fazla aksiyonda iyi birşey değil... Doom 3 de bile bu kadar aksiyon yoktu.. Doom 3 çok güzeldi hikayesi 10 numara idi , karanlıkta fenerle gezdiğimiz yerler , karanlık yerlerden birden yaratıkların çıkması , cehennem çok güzel işlenmişti.. Bu oyunda oda yok direk vurdu kırdı gibi gözüküyor inşallah güzel bir hikayesi olur.2 yıldır bu oyunu bekliyordum ama hayal kırıklıgına ugradım... Daha bir karanlık , hikaye modu önde olan , daha karanlık bir ortamda daha araştırmalı ve insanı korkutucak türden bir korku oyunu bekliyordum... Beklediğim gibi çıkmadı... E yine çıkar çıkmaz ön sipariş ile alırım sonuçta Doom ama keşke eskisine sadık kalınsa... Yeni yetme ergenlerden para koparıcaz diye oyunu mahvetmeseler..




  • Gelen yorumlara göre hiç birimiz memnun değiliz oyundan şimdilik. Dışarıya bakma fırsatım olmadı ama maalesef bizim tepkilerimize göre kötü bir proje geliştirmiş gözüküyor şu an. Efsane oyunu piyasa oyunu olarak remake yapmışlar. Yazık olacak gibi. Halbuki sırf bu oyun için sistemimi yenilemeyi düşünüyordum. Son zamanlarda çıkan oyunları beğenmediğim için oyun oynamaya pek vakit ayırmıyordum bu yüzden sistem beni idare ediyordu fakat gözüken o ki yeni sistem almaya değmeyecek gibi.

    Umarım çıktığında bizi şaşırtır ve güzel bir oyun olmuş olur; çocuk oyuncağı değil de güzel bir yapıma çevirirler..
  • pek beğenmedim açıkçası serious sam+gore/violent olmuş o eski gerilimi alamadım oyundan. Doom 3 te çok iyi yansıtmışlardı korkuyu gece oynarken milim milim ilerlerdim üzerime birşey atlamasın diye bu oyunda korku bir kenara finisher gelmiş üstüne.Olmamış..
  • Atmosferini beğenmedim,gerilim hiç yok.Umarım çıktığında tüm oyun aynı şekilde ilerlemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef tam bir hayal kırıklığı oldu benim için. Hatta bu e3 ün yüzkarası bile diyebilirim. Gameplayini izlerken bile canim sıkıldı o derece, ne kadar umutluydum halbuki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence burada doom hakkında yorum yapanlar ne dediginin farkında değil. Oyun bu haliyle resmen eski oldschool havasına geri dönmüş. Çok begendim. Doom 3 de oyun bozulmustu el feneriydi korku ögesiydi adım adım oynanan dar yollardan gectigimiz bir oyun olmustu. Kötü değildi ama orjinal Doom değildi o oyun. Doom hiç bir zaman gerilim oyunu değildir. Doom oldschool aksiyon dedigimiz sizin anlayacagınız şekilde cok fazla ayrıntıyla insanı mesgul etmeyen , kafayı takmadan koş koş vur öldür kır parcala 90 ların tabiriyle " ilerlemeceli " oyundur. Darısı Quake in başına.

    Edit : Doom un ne oldugunu unutanlara gelsin. Yeni oyunun benim çocuklugumun Doom una dönecegi için cok mutluyum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Punk4Life -- 17 Haziran 2015; 13:09:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaAnıl

    Bence burada doom hakkında yorum yapanlar ne dediginin farkında değil. Oyun bu haliyle resmen eski oldschool havasına geri dönmüş. Çok begendim. Doom 3 de oyun bozulmustu el feneriydi korku ögesiydi adım adım oynanan dar yollardan gectigimiz bir oyun olmustu. Kötü değildi ama orjinal Doom değildi o oyun. Doom hiç bir zaman gerilim oyunu değildir. Doom oldschool aksiyon dedigimiz sizin anlayacagınız şekilde cok fazla ayrıntıyla insanı mesgul etmeyen , kafayı takmadan koş koş vur öldür kır parcala 90 ların tabiriyle " ilerlemeceli " oyundur. Darısı Quake in başına.

    Edit : Doom un ne oldugunu unutanlara gelsin. Yeni oyunun benim çocuklugumun Doom una dönecegi için cok mutluyum.




    Doom ve Doom II'yi Doom 3'ten daha çok sevip oynamış ve hâlâ bazen açıp oynayan biri olarak "Hiçbir zaman gerilim oyunu değildir" kısmına çok katılamayacağım.

    Tabii ki Doom'u sadece gerilim teması ile eşleştirmek doğru değil. Doom bir safkan korku-gerilim oyunu değil. Ama ilk iki oyunda da gayet başarılı gerilim konseptine sahip bölümler vardı ki MS-DOS dönemi için oldukça başarılı bir çalışma olmuştu. O dönemin teknolojik olanakları ile yapılabilen "aydınlık bir yolda giderken önemli bir Item alınca ortamın aniden kararması ve yaratıkların belirmesi" bile hâlâ etkileyici bir aksiyon sayılabilir. Özellikle Doom II'de ve Final Doom'un TNT paketinde. (Plutonia'da pek yoktu bundan, daha çok açık havada ve insanı sıkan haritalar vardı.) Bu nedenle gerilim teması bu oyunun vazgeçilmez unsurlarından biri.

    Yukarıda eleştirim, izlenen videoya göre oyunun daha çok Quake'e benzemiş gözükmesiydi. Quake başka, Doom başka. Etten kemikten yaratıklar görmeye alıştık Doom'da; Quake'te ise robotik yaratıkları.

    Ve tabii yine ilk iki oyundaki kompleks haritaları görmeyi istiyoruz. Regeneration özelliği de yoksa güzel ya da en azından opsiyonel olsun.




  • Bulletstorm vardi ismini yanlis yazmadiysam ona cok benzemis hic korkuyok korku olmayincada yanizlik ve caresizlikte olmayacak insallah gelistirirler kalan zamanda benim hic hosuma gitmedi hevesim kursagimda kaldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar oyunun sadece bir kısmını gördünüz. bence oyunun bir senaryosu vardır. Güvenlik görevlisi olarak gittiğimiz bu üstte. Olaylar olacak gergin karanlık sahneler mutlaka olacaktır. İlk önce zombiler gelecektir. Bu bence oyunun dinamiklerini göstermek oyundaki silah çeşitlerini ve bitirici hareketlerin olduğunu belirtmek adına gösterilmiş bir video olabilir. Ben tam oyunu oynamadan bir yorum yapamayacağım. Biz bunları yazıyorsak oyunu yapan adamlar bu faktörlerin oyunda olması gerektiğini düşünemeyecek kapasite de insanlar değiller ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma

    arkadaşlar oyunun sadece bir kısmını gördünüz. bence oyunun bir senaryosu vardır. Güvenlik görevlisi olarak gittiğimiz bu üstte. Olaylar olacak gergin karanlık sahneler mutlaka olacaktır. İlk önce zombiler gelecektir. Bu bence oyunun dinamiklerini göstermek oyundaki silah çeşitlerini ve bitirici hareketlerin olduğunu belirtmek adına gösterilmiş bir video olabilir. Ben tam oyunu oynamadan bir yorum yapamayacağım. Biz bunları yazıyorsak oyunu yapan adamlar bu faktörlerin oyunda olması gerektiğini düşünemeyecek kapasite de insanlar değiller ki.

    Öyle bir video olduğu belli zaten. Adam birkaç dakika içinde Chainsaw'dan Blue-Hot Plasma Gun'a kadar birçok silahı topladı, en son karşısına Revenant çıktı.




  • Bethesda bu sene bombaları patlattı resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaAnıl

    Bence burada doom hakkında yorum yapanlar ne dediginin farkında değil. Oyun bu haliyle resmen eski oldschool havasına geri dönmüş. Çok begendim. Doom 3 de oyun bozulmustu el feneriydi korku ögesiydi adım adım oynanan dar yollardan gectigimiz bir oyun olmustu. Kötü değildi ama orjinal Doom değildi o oyun. Doom hiç bir zaman gerilim oyunu değildir. Doom oldschool aksiyon dedigimiz sizin anlayacagınız şekilde cok fazla ayrıntıyla insanı mesgul etmeyen , kafayı takmadan koş koş vur öldür kır parcala 90 ların tabiriyle " ilerlemeceli " oyundur. Darısı Quake in başına.

    Edit : Doom un ne oldugunu unutanlara gelsin. Yeni oyunun benim çocuklugumun Doom una dönecegi için cok mutluyum.

    https://www.youtube.com/watch?v=nio1jZUaLL0


    Bu çok güzel bir yorum olmuş, ama şunu da belirtmek isterim. Doom 3'de de aslında kafa yoracak bir şey yoktu, sonlara doğru ilk iki oyundan farksızdı hatta, ancak Doom 3'ün olayı Doom olmaktan ziyade teknolojiydi ve bu yüzden korku unsuru ön plana çıktı. Doom 3'ün grafik motoru dinamik aydınlatma yapıyordu. O zamana kadar oyunlarda ışık kaynağı farklı, gölge farklı hazırlanırken bu defa bu ikisi tüm map içerisinde tek kaynakla oluşuyordu. Elimize el feneri verip, karanlık koridorlara bizi tıkmalarının aslında sebebi teknolojilerini göstermekti, çünkü hatırlarsanız Doom 3 kart yakan bir oyundu. Evet, yeni oyun daha özüne sadık bir yapıda ama Doom 3'ün bence misyonu farklıydı ve bunda da fazlasıyla başarılı oldu.




  • Şimdilik iki farklı görüş belirtilmiş belli ki. Doom serisini ilk iki oyunla sevenler ve benimseyenler ve üçüncü oyunla benimseyenler. Yaş itibariyle doom 3 ile benimseyenler fazlalıkta gibi. Doom için korku ve gerilim hiç olmadı demek biraz abartı olur yalnız. Sonuçta Doom 3 bu konseptin üzerine inşa edilmişti. Sebebi ve biçimi ne olursa olsun. Herkesin oyundan beklentisi farklı olabilir. Ben daha çok korku, gerilim, sağlam ve ciddi bir oyun istiyorum. Günümüz oyunlarına benzesin istemiyorum. Vur kır parçala gibi. Ayrıca düşmanların beni Quake oynuyorum sanki diye düşündürtmesini de istemiyorum. Teoska'nın dediği gibi bir köşede bekleyip sağlığın dolmasını bekleyeceksek eğer hiç bir anlamı kalmıyor oyunun. Diken üstünde olmak istiyorum, bölümleri koşarak adam vurup bitirmek değil de yavaş ilerlemek ve sanki her an bir düşman arkadan saldırıp kalan azıcık canımı da tüketecek korkusu olsun istiyorum..

    Neyse arkadaşlar doğru söylüyor henüz oyun hakkında yargıya varmak için erken. Herkesin de beklentisi aynı olacak değil. Sonuçta hepimiz bir anlamda sabırsızlanıyoruz diyebiliriz. Umarım güzel olur.




  • Beyler 30 yaşını devirmiş olan bizler normal olarak farklı bir hava arıyoruz ancak bizim nesil bu noktada azınlık kaldı gibi, yani bize eski oyunları yeni nesil görüntü ile verseler büyük bir zevk ile, tabi bizden sonraki nesillerde oynadı eski oyunları ancak bizim zamanımızda zaten kısıtlı idi oyun dünyası olanda bizim için çok değerliydi. Demem oki aslında doğum farklı birşey yapmıyor. Ötekiler gibi yeni şeyler getiriyor. Sadece biz eskide kaldık biraz. Yeni nesile sorsanız vay be süper diyecek normal olarak. Elbette şu oyun bile görsel olarak oldukça etkileyici. Sanırım biz biraz eskide olanı hatırlayıp yargısız infaz yapıyoruz biraz.

    Oyuna gelirsek yani o testeredir aldıktan sonra testereyle sanki zevk için kullanıyor gibiydi gibiydi, biz eski oyunlarda o testereyle hayatta kalabilmek için mermi sıkıntısı çektiğimiz zamanlarda kullanırdık, böyle başına buyruk bir karakterde yoktu. Bu noktalarda farklı bir oyun olma havasına gitmiş. O yaratıklarda tamam akılsız olmasınlar ama birazda başına buyruk hareket etsinler. Bakalım görelim nasıl olacak inşallah tatmin edici olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burayı canlandırmanın zamanı geldi.

    Oyun Steam'de nihayet ön siparişe açıldı. Steam'de gördüğüm an çok mutlu oldum; ama fiyatı üzdü: 180 TL.

    http://store.steampowered.com/app/379720/

    Ayrıca, Wolfenstein The New Order'ı bu oyunun Alpha sürümünün Key'i verildiği dönemde alamadığım için üzgünüm. Şimdi oynuyor olacaktım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.