Bu arada bişe sorcam bu topic altındakiler belki bilebilirler.. Benim arabanın (Toledo) süspansiyonlar biraz yumuşak da sert dönünce arkadan kayma yapıyor.. Amortisörleri deiştirmeden yayları değiştirsem ne olur? Amortisörler bi süre sonra ayvayı yer mi? Ayrıca ben yolu biraz daha iyi tutsun ama konfordan da çok kaybetmesin diyorum.. 3,5luk Eibach nası bi yaydır? yada daha ucuz yollusu war mıdır?
quote:
Orjinalden alıntı: hasanyuceer
Bu arada bişe sorcam bu topic altındakiler belki bilebilirler.. Benim arabanın (Toledo) süspansiyonlar biraz yumuşak da sert dönünce arkadan kayma yapıyor.. Amortisörleri deiştirmeden yayları değiştirsem ne olur? Amortisörler bi süre sonra ayvayı yer mi? Ayrıca ben yolu biraz daha iyi tutsun ama konfordan da çok kaybetmesin diyorum.. 3,5luk Eibach nası bi yaydır? yada daha ucuz yollusu war mıdır?
SENIN SORUNUN İYİ YOL TUTMAKSA LASTIKLERLEDE SORUNU ÇÖZEBILIRSIN AYRICA YOL TUTUSU SADECE SİSPANSİYONLARLA İLGİLİ DEGIL BİLDİĞİN GİBİ LASTIKLERI DEGİSSEN FAZLA MASRAFMI OLUR SENIN İÇİN? AZ MASRAF İSTIYOSAN ARKA SİSPANSİYONLARI KESTIREBILIRSIN BU TOLEDOYU YERE FAZLACA YAKLASTIRIR YOLU İYİ KAVRARSIN AMA EN UFAK ÇUKURU BILE HISSEDEKSIN BU DURUMDA. BENCE SEN O SİSPANSIYONLARI AZ BİŞEY KESTIR ORJINAL OLSUN İSTIYOSAN SPOR SİSPANSIYON ALICAKSIN AMA ODA SERT OLACAGINDAN VE KISA OLACAGINDAN ARABAN ESKISI KADAR KONFORLU OLMICAK. BEN SANA YINEDE KONFORDAN VAZ GECME YANLISI DEGILSEN GENISTABAN SPOR BILASTIK ALMANI TAVSIYE EDERIM. DİĞER ARKADASLARINDA BUKONUDA TAVSİYELERI OLACAKTIR
quote:
Orjinalden alıntı: hasanyuceer
Bu arada bişe sorcam bu topic altındakiler belki bilebilirler.. Benim arabanın (Toledo) süspansiyonlar biraz yumuşak da sert dönünce arkadan kayma yapıyor.. Amortisörleri deiştirmeden yayları değiştirsem ne olur? Amortisörler bi süre sonra ayvayı yer mi? Ayrıca ben yolu biraz daha iyi tutsun ama konfordan da çok kaybetmesin diyorum.. 3,5luk Eibach nası bi yaydır? yada daha ucuz yollusu war mıdır?
SORUNUN ÇÖZDUNMU ARKADSIM BEN YUKARIDAKI SOYLEDIKLERIMI TAVSIYE ETTIM SENIN BEKLENTILERIN DAHA FARKLI GALIBA
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
ben iş adamıyım para var yani sen döktür beraber seçeriz
ooo o zaman bu liste uzar gider.....
motor bloğun ve ön takımın hariç ne kadar yürüyen aksamda parça varsa değişir saymaya gerek varmı?zaten hepsi konyada özel yapılacaklar... sonrasında güzel iki tane garett turbo as 950 nin intercooler ı ve 150 hp lik sıralı nos kiti.. lastikler jantlar süspansiyuonlar fren kaliperleri diskleri balataları hatta merkezi komple değişecek kasada güçlendirme işlemi yapıulacak...... ve daha bi tonb malzeme gerekicek tabi birde iyi bir usta.....
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
ben iş adamıyım para var yani sen döktür beraber seçeriz
ooo o zaman bu liste uzar gider.....
motor bloğun ve ön takımın hariç ne kadar yürüyen aksamda parça varsa değişir saymaya gerek varmı?zaten hepsi konyada özel yapılacaklar... sonrasında güzel iki tane garett turbo as 950 nin intercooler ı ve 150 hp lik sıralı nos kiti.. lastikler jantlar süspansiyuonlar fren kaliperleri diskleri balataları hatta merkezi komple değişecek kasada güçlendirme işlemi yapıulacak...... ve daha bi tonb malzeme gerekicek tabi birde iyi bir usta.....
YA EMRE HERSEY GUZELDE NEDEN AS 950 İNTECOOLER I KULLANIYOSUN MESELA NISSANIN INTER COOLER I NI KULLANSAN DAHA İYİ OLMUYYOMU AS İNTER COOLER LARINDA BI FARKMI VAR ACABA
Abi giriş çıkışı ve geçirgenliği çok çok fazla 8000 cc motor beslemeye yapılan intercooler boyutlarıda çok iyi.ayrıca soğutma alanıda çok büyük.....hatta yer olsa 403 ün kini koyacamda yer yok... bi kere koyuyum dedim bi ölçtüm şahinde arabayı pıstırmazsan yere 2 cm kalıyo kaputtanda 25 cm falan çıkıyo....
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
Abi giriş çıkışı ve geçirgenliği çok çok fazla 8000 cc motor beslemeye yapılan intercooler boyutlarıda çok iyi.ayrıca soğutma alanıda çok büyük.....hatta yer olsa 403 ün kini koyacamda yer yok... bi kere koyuyum dedim bi ölçtüm şahinde arabayı pıstırmazsan yere 2 cm kalıyo kaputtanda 25 cm falan çıkıyo....
AGA BUYUK ADAMSIN VALLA 403 COOLERINI ŞAHINE TAKICAKTIN AZ KALSIN HELALINVAR
quote:
Orjinalden alıntı: DRAG-MAN
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
Abi giriş çıkışı ve geçirgenliği çok çok fazla 8000 cc motor beslemeye yapılan intercooler boyutlarıda çok iyi.ayrıca soğutma alanıda çok büyük.....hatta yer olsa 403 ün kini koyacamda yer yok... bi kere koyuyum dedim bi ölçtüm şahinde arabayı pıstırmazsan yere 2 cm kalıyo kaputtanda 25 cm falan çıkıyo....
AGA BUYUK ADAMSIN VALLA 403 COOLERINI ŞAHINE TAKICAKTIN AZ KALSIN HELALINVAR
abi aht ettim şahinin sahibiyle konuştuk takacaz..... kaputu komple fiber yapalım diyoruz özerl havalandırma ve intercooler üstte olacak...
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: DRAG-MAN
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
Abi giriş çıkışı ve geçirgenliği çok çok fazla 8000 cc motor beslemeye yapılan intercooler boyutlarıda çok iyi.ayrıca soğutma alanıda çok büyük.....hatta yer olsa 403 ün kini koyacamda yer yok... bi kere koyuyum dedim bi ölçtüm şahinde arabayı pıstırmazsan yere 2 cm kalıyo kaputtanda 25 cm falan çıkıyo....
AGA BUYUK ADAMSIN VALLA 403 COOLERINI ŞAHINE TAKICAKTIN AZ KALSIN HELALINVAR
abi aht ettim şahinin sahibiyle konuştuk takacaz..... kaputu komple fiber yapalım diyoruz özerl havalandırma ve intercooler üstte olacak...
ABI SEN YAPARSIN BUYUK ADAMSIN BI FIKIR UÇUK BİŞEY OLACAK BELKI AMA ARKA KOLTUKLARI İPTAL EDIP COOLERI ORAYA KOYSAN VEYA BAGAJA AKTARMAYLA MOTORA BAĞLASAN OLURMU ACABA
yok abi en iyisi kaput hem intercooler hemde motor fazladan soğur...
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
yok abi en iyisi kaput hem intercooler hemde motor fazladan soğur...
ARASTIRMAK LASIM BENCE EĞER KAPUTA SIĞMIYOSA İLLADA TAKILMASI GEREKIYOSA EN ÖNEMLISI KAPUTA SIĞAN EN BUYUK COOLERDEN ÇOK DAHA YARARLI OLACAKSA DENENE BILIR TABI ARABADAN BIRAS PARCA FEDA EDECEKSIN
selam herkese iyi akşamlar ne diyorsunuz benim aracı adam edebilirmiyiz m3 lerle kafa kafaya
paradan haber ver sen cbr.......... iste ferrrariyle kalkacak bişe yapılsın ama para lazım....
İYİ AKSAMLAR BU ARADA .PARAYI VEREN KALKISIDA YAPAR FERARIYEDE KAFA TUTAR HESABI
hımmm şöyle söylesem benim anlaşıldığı gibi nu tür şeylere pek zamanım yok valla hiç farketmez 10 bin 20 bin belkide 30 bine kadar çıkabiliriz ama benim tatil yapmam lazım ancak o zaman olur
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
hımmm şöyle söylesem benim anlaşıldığı gibi nu tür şeylere pek zamanım yok valla hiç farketmez 10 bin 20 bin belkide 30 bine kadar çıkabiliriz ama benim tatil yapmam lazım ancak o zaman olur
30.000 e ferrari bırakmazsın piyasada
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
hımmm şöyle söylesem benim anlaşıldığı gibi nu tür şeylere pek zamanım yok valla hiç farketmez 10 bin 20 bin belkide 30 bine kadar çıkabiliriz ama benim tatil yapmam lazım ancak o zaman olur
30.000 e ferrari bırakmazsın piyasada
peki arabamın orjinali nasıl abi sence teknik bilgiler filan turbo iyi kapatırım dimi
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
hımmm şöyle söylesem benim anlaşıldığı gibi nu tür şeylere pek zamanım yok valla hiç farketmez 10 bin 20 bin belkide 30 bine kadar çıkabiliriz ama benim tatil yapmam lazım ancak o zaman olur
hımmm şöyle söylesem benim anlaşıldığı gibi nu tür şeylere pek zamanım yok valla hiç farketmez 10 bin 20 bin belkide 30 bine kadar çıkabiliriz ama benim tatil yapmam lazım ancak o zaman olur
30.000 e ferrari bırakmazsın piyasada
peki arabamın orjinali nasıl abi sence teknik bilgiler filan turbo iyi kapatırım dimi