abi nerdesin sen ya baksana deneyeceksin dimi reno yu birde benim araca ufak tefek rutuşlar yaptırayım nasıl olur
abi en kısa zamanda reno fabrikadan arkadaşlar var bursaya ilk gittiğimde deniycem merak etme....yada burda denk geldiğinde.....
bu arada ne rötuşlar yapıcan?
body kit uyarmı hem sen resimlerine baktın mı aracın ben link verdim 2 sayfada
quote:
Orjinalden alıntı: trapezoid
quote:
Orjinalden alıntı: DRAG-MAN
araba diyince aklıma bu geliyor benim özellikle de drag deyince
hocam bu elenor değilmi bunun hakkında teknik bilgisi olan varmı
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
body kit uyarmı hem sen resimlerine baktın mı aracın ben link verdim 2 sayfada
abi body kit i boşver bence komple bir egsoz turboyu ve intercooler ı büyült açık hava filtresi kapak işlemi chip tuning dereceli egsantrik ve güzel bir emme manifoltu........ amkinayı sonra becerebilirsen zaptet........
fiat in ürettiği marea 2.0 20 valv turboları biliyorsun.Halen Brezilyada satılıyor ve çok tutuluyormuş...Fan kulüpleri bile var. Bunlardan Türkiyeye geldimi? Türkiyedeki marea hlx ile marea turbo aynı makinemidir.?
Birde benim marea 1.6 ya turbo takılıyormu? Takılırsa orjinal italyan marea turbomu olur yoksa başka bir turbomu? Sonradan takılan ne kadar sağlıklı olur.
Aşağıdaki sitede marea turbo asfaltı parçalamış..50-250 kmh ye 16 sn de çıkıyor... bir incelesene şu sesi.
abi geldim.....bu linktekiler büyük ihtimal sonradan takılan turbolu..... ama olur neden olmasın zaten 2.0 20 v nin turbolusuyla turbosuzu arasında ana parçalar hariç fark yok blok ve kapak aynı........
senin 1.6 ya yapacaksan orjinal parça kullanmayacaksın ya hazır parça alıcaz yada daha yüksek güç istersen 400 hp gibi konyada özeli yaptırıcaz....
Emre bilgiler için sağol,Brezilyada üretilen matrea 2.0 20 valvler marea turbo diye geçiyor sitesinde... Yani şu an Brezilyadaki fiat fabrikası turbo marea üretiyor.Bunlar sonradan takılma değil.
Keşke ithal edilebilisek şunlardan bir tane,ama çok pahalıya gelir. 400 hplik turboya gerek yok emre,uno turbonunki kadar olsa uyar sanırım,max 250 hp yeter bana... Tabi Turboya sistemi hazırlamak gerek, egzantirik,pistonlar,egsoz,frenler,ecu ayarı,direkt filtre,emme manifold uygulaması,şanzıman,blow-off vs işlemler.
Allahın izniyle başlarız.
inşallah abi hayırlısıyla....... ama yaptımıda tek olacak....
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
body kit uyarmı hem sen resimlerine baktın mı aracın ben link verdim 2 sayfada
Hocam senin makine zaten dehşet,biraz rütuş yeterli olur. Zaten senin makinenin altyapısı uygun..... manifoltlar,pistonlar,frenler,turbo,ecu(beyin),filtre,egzoz...bunlarla ufaktan yükseltme işlemi yapacan...yeterli olur.
Emrenin dediği işlemler yeterli...Mesela daha fazla güç için reno üretiyorsa turbo kitler var... m3 ler için DA motor üretiyor,eğer bulabilirsen 400-500 hp lik turbolar bulunur.senin turbonun yerine monte edilir.Ama renoda varmı bilemiyorum..yada özel üretilir.
Pistonlar,manifolt,frenler,egzoz,şanzıman(otomatik değilse),direkt açık hava filtresi,yüksek basınç üreten performanslı turbo kit,chip tuning senin aracı 400 hpye çıkarır.... 0-100 6 sn de çıkarmı çıkar...270 kmh vurur
bu işi bilenlerin yardımı çok iyi oluyor saolun var olun ben pazar günü baktıracam büyük ihtimalle
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
body kit uyarmı hem sen resimlerine baktın mı aracın ben link verdim 2 sayfada
YA USTAM HEVESINI KACIRMIIM AMA DUN BURDA DEGILDIM MUHABBETI KACIRMISIM SENIN SORUNUN ONDEN ÇEKER OLACAK BENCE SEN COK PATIYE KALICAKSIN TAHMINIMCE MODIFIYEDEN SONRA KALKISTA ONTARAFTA BI HAFIFLEME OLDUGUNDAN BI SORUN OLABILIR DIYE SUPHELERIM VAR DORUSU
hımmm fiatci bi çalışmadan bahsediyordu ama
@fiatcı istanbul nasıl bu arada , neredesin kısmetse haftaya bende ordayım
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
inşallah abi hayırlısıyla....... ama yaptımıda tek olacak....
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
hımmm fiatci bi çalışmadan bahsediyordu ama
hangisi abi?
bu arada dgo istanbuldan geleli çok oldu ayrıca ben ankaralıyım...
dragman birşey den bahsetti ya araç bu kadar hızlanırsa ağırlık ne olacak
hımmmyok biliyorum zaten dh ankara topicinden biiliyorum ankaralı oldugunu uctunmu geldin
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
fiatci bi çalışmadan bahsediyordu ama
hangisi abi?
bu arada dgo istanbuldan geleli çok oldu ayrıca ben ankaralıyım...
quote:
Orjinalden alıntı: cbr_quen
dragman birşey den bahsetti ya araç bu kadar hızlanırsa ağırlık ne olacak
fıatcı aslın da şunu soyledım onden çeker bı arac cok fazla guclu olursa hızlanmada patınaj problemı yasaması muhtemel degılmıdır patı kontrol felan koysan buseferde zevksız bı kalkıs yapar neolcak sence daha once onden cekerlerden bı tecruben varmı acaba
dragman birşey den bahsetti ya araç bu kadar hızlanırsa ağırlık ne olacak
fıatcı aslın da şunu soyledım onden çeker bı arac cok fazla guclu olursa hızlanmada patınaj problemı yasaması muhtemel degılmıdır patı kontrol felan koysan buseferde zevksız bı kalkıs yapar neolcak sence daha once onden cekerlerden bı tecruben varmı acaba
valla antipatinaj sistemi var zaten fakat zaten onu devreden çıkardığım zaman 1 vites patinajla kalkıyorum 2 vites atarken yine patinaj 3 e atınca da bi lastik sesi gelio sonra normale dönüyor
abi biz önden çekerde dengeli bir kalkış için özel süspansiyonlar olmazsa hafif ve yayı mümkün olduğunca dışa bırakan süspansiyonlar kullanırız...bu sayede teker yere basar ayrıca arkayıda elimizden geldiğince sert yaparızki ağırlık öne daha fazla binsin diye...kakışı bu sayede daha dengeli yaparsınız ha buna ek iyi ısıtılmış bi slick lastik çok çok fark eder ama bir miktar güçten keser..... özellikle 150 hp altında ben tavsiye etmiyorum...
dgo2133
valla o gün yetişirim diye bastım ama altımdaki ısuzu çekiciydi ve arkada iki tane araba vardı 130-140 ı geçemedim yavaş yavaş geldim..benim makina olsaydı 2 buçuk saatte burdaydım.... yani uçamadık...