Şimdi Ara

DRAGON AGE: INQUISITION | PlayStation 4 (2014 Yılın Oyunu) (74. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.784
Cevap
20
Favori
55.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rewence

    Öncelikle selamun aleykum ben oyunu bugün aldım ve oyunun prologue kısmını bitirdim beni açık dünyaya bıraktığında yanıma 3 kişi aldım ve biraz dolandim şimdi evet size göre saçma gelebilir ama ben ana görev hangisi anlayamadım.Şimdiden Vereceğiniz her cevap için teşekkür ederim

    Sol tuşuna basınca harita açılıyor sonra Journal yani Kare ye bas .

    Inquisition Path adı altındaki görevler ana görev .

    Ben hepsinin isimlerini uydurmuşum :) Evet arkadaşın dediği gibi isimler journal ve inquisition path
  • 60 saat oldu ve hala beni şaşırtabiliyor, kendine hayran bırakabiliyor. Her RPG sever oyuncunun bir şekilde bu oyunu edinip oynaması gerekiyor...
  • konsol dünyasına yeni ve direk ps 4 ile geçmiş biri olarak, fifa15, driveclub, gta5 ve shadow of mordor oyunlarını aldım ilk olarak, bu oyunlar içinde shadow of mordor uzak ara en beğendiğim ve zevkle oynadığım oyun oldu. sonradan öğrendim ki türü rpg imiş, onunda ne olduğunu araştırdım buldum ve o tarz bir oyun aradım Dragon Age dediler aldım, oynadım en az mordor kadar keyif aldım ve sonunda şuna kanaat getirdim ve rpg sever biriymişim :)

    next gen olarak tavsiye edeceğiniz rpg var mı? yoksa bu yıl gelecek witcher 3 ile uncharted 4 mü bekleyeceğiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NesetUraL

    konsol dünyasına yeni ve direk ps 4 ile geçmiş biri olarak, fifa15, driveclub, gta5 ve shadow of mordor oyunlarını aldım ilk olarak, bu oyunlar içinde shadow of mordor uzak ara en beğendiğim ve zevkle oynadığım oyun oldu. sonradan öğrendim ki türü rpg imiş, onunda ne olduğunu araştırdım buldum ve o tarz bir oyun aradım Dragon Age dediler aldım, oynadım en az mordor kadar keyif aldım ve sonunda şuna kanaat getirdim ve rpg sever biriymişim :)

    next gen olarak tavsiye edeceğiniz rpg var mı? yoksa bu yıl gelecek witcher 3 ile uncharted 4 mü bekleyeceğiz?

    dragon age hocam :) witcher da güzel tabiki :)
  • kayakuk kullanıcısına yanıt
    Dragon Age alıp oynadım zaten ondan sonra kanaat getirdim dedim ya rpg benim tarzımmış diye.. mordor ve dragon age kadar güzel oyun bakıyorum artık :)
  • NesetUraL kullanıcısına yanıt
    Witcher 3 ve Cyberpunk 2077 uzun süre oyalar seni =)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canikoblivan kullanıcısına yanıt
    oo yeni oyun hemde hiç duymadığım alırım bir dal

    kesin çıkmamıştır ama..
  • NesetUraL kullanıcısına yanıt
    Witcher 3'ün yapımcısından o da. Ancak bu sene çıkmayacak, öncelik Witcher'da. O adamlardan boş oyun gelmez =)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Free multiplayer dlc sinde neleri yapabiliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rewence

    Öncelikle selamun aleykum ben oyunu bugün aldım ve oyunun prologue kısmını bitirdim beni açık dünyaya bıraktığında yanıma 3 kişi aldım ve biraz dolandim şimdi evet size göre saçma gelebilir ama ben ana görev hangisi anlayamadım.Şimdiden Vereceğiniz her cevap için teşekkür ederim

    Sol tuşuna basınca harita açılıyor sonra Journal yani Kare ye bas .

    Inquisition Path adı altındaki görevler ana görev .

    @Cgartiz @TheCaliph_ Her ikinizede teşekkür ederim cevapladınız için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı şeyi incelemeyi pc bölümüne de yazdım.Orada yapılan yorumlara bakıyorum.Buradakilere bakıyorum."Sen ne anlarsından" öteye gidememiş.Konsol oyunculuğu 10 yaşındaki çocukların oyuncağı haline geldi diyorlardı da inanmıyordum.
  • Itachi-san kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin incelemeyi ben PC bölümünde okumuştum, kişisel görüşünüzdür saygı duyarım ama cidden haksızlık etmişsiniz. Belki PC'de RPG olarak çok daha güzel alternatifler bulabilirsiniz zevkinize göre ama konsollarda genel tablo oyunların eski oldschool havadan bu havaya doğru geçen nesilden beri kaydığı ortada. Sonuç olarak mevcut nesilde bu oyuna alternatif oyun yok.

    Aksiyon ağırlıklı, size nereye gideceğinizi söyleyen oyun sayısı artıyor, çünkü günümüz insanı hemen tüketmek istiyor, bu bir taraftan iyi, bir taraftan kötü. Her iki görüşü destekleyen bir dünya sebep sayılabilir.

    Bu ölçekte ortada fazla oyun yok açıkçası, ayrıca oyundaki diyaloglar öyle pek hafife atılacak türden diyaloglar değil. Sadece item yönetimi noktasında bakarsanız belki deyim yerindeyse eski oyunlara göre hafif kalabilir ama RPG demek sadece item yönetimi değildir. Öyle olsaydı herhalde Diablo alemin en kral RPG'si olurdu. Size KoToR ve Mass Effect'i örnek vereyim, öyle her tarafından yüzlerce item akan bir oyun değil bu oyunlar ama verdiğiniz kararlar doğrultusunda oyunun akışını önemli derecede değiştiren oyunlardı. Evet DA:I'da kararlarımız doğrultusunda pek değişik sonlar ve alternatif yollar sunmuyor bize ama toplamda içerdiği detay, açık dünyası, yapılacak bir çok şeyin olması noktasında güzel ve kaliteli bir oyun, değilse bile 1.5 puanı hakkeden bir oyun asla değil.

    Seçilmiş kişi muhabbeti de maalesef bu tarz oyunların içine düştüğü büyük bir çıkmaz. Öyle her gün kalıpları yıkan oyunlarla karşı karşıya kalamıyoruz maalesef. Sonuç itibarı ile kişisel olarak oyundan hoşlanmamanız oyunun 1.5 puanlık bir oyun olduğunu göstermez. Yok eğer bir alternatif oyun varsa konsollarda söyleyin biz de onu oynayalım...




  • Itachi-san kullanıcısına yanıt
    PC'de oynanacak pek bir şey olmadığı için yorumlamaya daha açık PC oyuncuları. Ben şahsen pek vakit bulamıyorum oyunlardan, yardım isteyen olursa görüşlerimi bildiriyorum sadece.

    Senin 'inceleme'ne gelecek olursak; Origins'ten başlamışsın anlatmaya, çok güzel. Origins benim için o dönemde Baldur's Gate ruhuna en çok yaklaşan oyundu. Zaten Bioware de oyunu BG'nin spiritual successoru olarak lanse etmişti ilk başta tanıtırken. BG'nin epik havasından çok daha uzak olsa da, kendi yarattıkları bir dünya olması göz önüne alındığında gayet doyurucu içeriğe sahipti. Inquisition'daki seçilmiş kişi olayına gereksiz takmışsın, Origins'te yüzyıllardır ayakta duran Grey Wardenları daha yeni yetme bir eleman olarak kurtarırken böyle düşünmemen mantıksız o halde.

    RPG oyunlarının özü budur; oyunun dünyasında senin kararların önemlidir, senin yaptıkların şekillendirir etrafını. Artık sıradan bir karakter yönetmeyi kimse istemiyor -ki, Inquisition'da seçilmiş kişi olduğumuzdan da emin değiliz, bu tamamen oyuncunun bürünmek istediği role bağlı. Oyun boyunca seçilmişliğimizi kanıtlayan hiçbir olay olmuyor, hatta Josephine ve Cassandra sürekli soruyor "Gerçekten seçilmiş kişi olduģuna inanıyor musun?" diye. Politik olarak destek toplamak için yalan söyleyebiliyoruz olmadığımızı bile bile, ya da öyle olduğumuza inanmadığımızı, ya da oyuncu gerçekten öyle olduğuna inanıp "Evet, öyleyim" de diyebiliyor. Seçimler bu yüzden güzel, bu kararların nereye varacağını çok merak ediyorum (DAKeep Inquisition'daki kararlar için de güncellenecek yakında). Riftleri de seçilmiş kişi olduğumuz için kapatıyor değiliz, oyunun sonunu anladın gerçekten değil mi? Israrla seçilmiş kişi olayına takmanı anlayamadım gerçekten.

    Sınıfların derinliģi açısından haklısın, Origins daha başarılıydı, bu da ne yazık ki pazardan daha büyük pay kapmak adına yapılan bir hareket. Şikayetçi miyim? Biraz, ama bu benim oyun zevkimi baltalamadı asla. Yine de taktiksel oynanış için Nightmare modunda ve partide KE & Archer/Assassin barındırılmayan bir oynanış tavsiye ederim, soğuk terler dökeceğini garanti ederim.

    Hikaye olarak mükemmeldi, bunca oyundur yaptığım her şeyin, verdiğim her kararın karşılıklarını görmek harika bir tecrübeydi. Inquisition'daki Hawke, ikinci oyunun tüm rezilliğini unutturdu bana. DA2'nin DLC'lerini oynadığını varsayıyorum, Corypheus'un aslında kim olduğuna ve neler yapabileceğine dair az çok bilgin olarak başladığını ümit ediyorum Inquisition'a. Warden'ların nasıl bu hale düştüklerini anlamak da zor değil bunları göz önünde bulundurunca. Ayrıca ilk oyundaki karakterimiz de güzel bir dönüş yapacaktır, Inquisition'daki son mektubu gayet açıklayıcıydı bunun için.

    Grup üyeleriyle her görev arasında diyaloğa girdin mi oyun boyunca? Serideki en 'karakter' sahibi karakterler olmuşlar. İlk defa her biriyle ciddi anlamda ilgilendim. Dorian'ın gey olmasından ötürü babasından çektikleri, Blackwall'un hikayesi, Vivienne, Cassandra.. Hele hele Hawke sonrası Varric.. resmen gözlerim doldu bu yaşımda.

    Diyaloglar harika, sesler harika, grafikler -kim ne derse desin- eski jenerasyona da çıkış yapan bir oyun için muazzam. bu oyun yılın oyunu olmayı sonuna kadar haketti. Ben Bioware'a yıllar sonra şapka çıkarttım, BG yıllarıma döndürdü beni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Son goreve geldim ama oyunu bitirmeden agent lari ve diger gorevleri bulup yapmaya calisiyorum

    Ancak bu agentleri gorev sırasında kaçırmış olabilir miyim ? 10 tane bulamamışim daha simdi uğraşsam bulabilir miyim yoksa illa gorevde mı yapmak lazımdı ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Agentlarla ilgili bug var oyunda, ben 17. agenti aldığımda trophy açılmıştı. Bunların birçoğu kaçırılabilir durumda, dikkat etmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canikoblivan

    Agentlarla ilgili bug var oyunda, ben 17. agenti aldığımda trophy açılmıştı. Bunların birçoğu kaçırılabilir durumda, dikkat etmek lazım.

    20 Level oldum onunda trophy si gelmedi . Agentleri olmadan full destek alabiliyor muyuz? Throne trophy sinı anlamadım mesela

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    20. levela atlarken ana karakteri kontrol ediyor olman gerekli, yoksa trophyi vermiyor.

    Throne için de resource görevleri yapman lazım war councildan. Şansına throne upgrade gelirse görev sonunda trophy de gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canikoblivan

    20. levela atlarken ana karakteri kontrol ediyor olman gerekli, yoksa trophyi vermiyor.

    Throne için de resource görevleri yapman lazım war councildan. Şansına throne upgrade gelirse görev sonunda trophy de gelir.

    Abi ne sacma simdi ben 20. Leveli alamayacak miyim

    Hay Allah'ım ya neyse trophy kasan biri degilim ama olsa iyi olurdu

    Su agentleri merak ettim onla uğraşıyorum biraz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Bir yamayla düzeltmezlerse alamayacaksın malesef =)

    Agentların bir listesi olacaktı playstationtrophies.org'daki rehberde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canikoblivan

    PC'de oynanacak pek bir şey olmadığı için yorumlamaya daha açık PC oyuncuları. Ben şahsen pek vakit bulamıyorum oyunlardan, yardım isteyen olursa görüşlerimi bildiriyorum sadece.

    Senin 'inceleme'ne gelecek olursak; Origins'ten başlamışsın anlatmaya, çok güzel. Origins benim için o dönemde Baldur's Gate ruhuna en çok yaklaşan oyundu. Zaten Bioware de oyunu BG'nin spiritual successoru olarak lanse etmişti ilk başta tanıtırken. BG'nin epik havasından çok daha uzak olsa da, kendi yarattıkları bir dünya olması göz önüne alındığında gayet doyurucu içeriğe sahipti. Inquisition'daki seçilmiş kişi olayına gereksiz takmışsın, Origins'te yüzyıllardır ayakta duran Grey Wardenları daha yeni yetme bir eleman olarak kurtarırken böyle düşünmemen mantıksız o halde.

    RPG oyunlarının özü budur; oyunun dünyasında senin kararların önemlidir, senin yaptıkların şekillendirir etrafını. Artık sıradan bir karakter yönetmeyi kimse istemiyor -ki, Inquisition'da seçilmiş kişi olduğumuzdan da emin değiliz, bu tamamen oyuncunun bürünmek istediği role bağlı. Oyun boyunca seçilmişliğimizi kanıtlayan hiçbir olay olmuyor, hatta Josephine ve Cassandra sürekli soruyor "Gerçekten seçilmiş kişi olduģuna inanıyor musun?" diye. Politik olarak destek toplamak için yalan söyleyebiliyoruz olmadığımızı bile bile, ya da öyle olduğumuza inanmadığımızı, ya da oyuncu gerçekten öyle olduğuna inanıp "Evet, öyleyim" de diyebiliyor. Seçimler bu yüzden güzel, bu kararların nereye varacağını çok merak ediyorum (DAKeep Inquisition'daki kararlar için de güncellenecek yakında). Riftleri de seçilmiş kişi olduğumuz için kapatıyor değiliz, oyunun sonunu anladın gerçekten değil mi? Israrla seçilmiş kişi olayına takmanı anlayamadım gerçekten.

    Sınıfların derinliģi açısından haklısın, Origins daha başarılıydı, bu da ne yazık ki pazardan daha büyük pay kapmak adına yapılan bir hareket. Şikayetçi miyim? Biraz, ama bu benim oyun zevkimi baltalamadı asla. Yine de taktiksel oynanış için Nightmare modunda ve partide KE & Archer/Assassin barındırılmayan bir oynanış tavsiye ederim, soğuk terler dökeceğini garanti ederim.

    Hikaye olarak mükemmeldi, bunca oyundur yaptığım her şeyin, verdiğim her kararın karşılıklarını görmek harika bir tecrübeydi. Inquisition'daki Hawke, ikinci oyunun tüm rezilliğini unutturdu bana. DA2'nin DLC'lerini oynadığını varsayıyorum, Corypheus'un aslında kim olduğuna ve neler yapabileceğine dair az çok bilgin olarak başladığını ümit ediyorum Inquisition'a. Warden'ların nasıl bu hale düştüklerini anlamak da zor değil bunları göz önünde bulundurunca. Ayrıca ilk oyundaki karakterimiz de güzel bir dönüş yapacaktır, Inquisition'daki son mektubu gayet açıklayıcıydı bunun için.

    Grup üyeleriyle her görev arasında diyaloğa girdin mi oyun boyunca? Serideki en 'karakter' sahibi karakterler olmuşlar. İlk defa her biriyle ciddi anlamda ilgilendim. Dorian'ın gey olmasından ötürü babasından çektikleri, Blackwall'un hikayesi, Vivienne, Cassandra.. Hele hele Hawke sonrası Varric.. resmen gözlerim doldu bu yaşımda.

    Diyaloglar harika, sesler harika, grafikler -kim ne derse desin- eski jenerasyona da çıkış yapan bir oyun için muazzam. bu oyun yılın oyunu olmayı sonuna kadar haketti. Ben Bioware'a yıllar sonra şapka çıkarttım, BG yıllarıma döndürdü beni.

    Grey Wardenları kurtaran kişiden bahsetmişsin.Bu "kurtarıcı" rolünü kendi faaliyetlerimiz sonununda üstlenmedik mi?Şöyle düşün,bir şirkette bir çalışan yönetim yeteneği üst düzey olan biri kendi tırnakları ile kazıya kazıya müdürlük konumuna geliyor.Diğeri ise babasının firması olduğu için direkt olarak müdür oluyor.İlk örneği DA:O için ikinciyi de DA:I için örnek verebiliriz.Sonuçta ikisi de müdür oluyor demek gibi bir şey senin ki.Ayrıca oyun boyunca "kurtarıcı"dan çok "arabulucu" ve "birleştirici" rollerini üstleniyoruz.Oyunun sonunda ise yaptıklarımızın sonucunda "kahraman" olarak anılmaya "hak kazanıyoruz".Inq'da ise direkt olarak chosen one,kurtarıcı,hepimiz senin peşindeyiz,kefenimizi giydikte geldik muhabbeti var.Yaptıklarımız sonucunda kazanmıyoruz bunu.

    Hikaye de buna bağlı olarak "basit" di zaten.

    Grup üyeleriyle,özellikle Blackwall la çok yakından ilgilendim.Yeterince iyi olduğunu düşünmüyorum hala.

    Yaklaşım tarzını az çok kestiriyorum şuan o yüzden bu oyunun "vasatın altında" olduğunu son kez belirtiyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator

    Hocam sizin incelemeyi ben PC bölümünde okumuştum, kişisel görüşünüzdür saygı duyarım ama cidden haksızlık etmişsiniz. Belki PC'de RPG olarak çok daha güzel alternatifler bulabilirsiniz zevkinize göre ama konsollarda genel tablo oyunların eski oldschool havadan bu havaya doğru geçen nesilden beri kaydığı ortada. Sonuç olarak mevcut nesilde bu oyuna alternatif oyun yok.

    Aksiyon ağırlıklı, size nereye gideceğinizi söyleyen oyun sayısı artıyor, çünkü günümüz insanı hemen tüketmek istiyor, bu bir taraftan iyi, bir taraftan kötü. Her iki görüşü destekleyen bir dünya sebep sayılabilir.

    Bu ölçekte ortada fazla oyun yok açıkçası, ayrıca oyundaki diyaloglar öyle pek hafife atılacak türden diyaloglar değil. Sadece item yönetimi noktasında bakarsanız belki deyim yerindeyse eski oyunlara göre hafif kalabilir ama RPG demek sadece item yönetimi değildir. Öyle olsaydı herhalde Diablo alemin en kral RPG'si olurdu. Size KoToR ve Mass Effect'i örnek vereyim, öyle her tarafından yüzlerce item akan bir oyun değil bu oyunlar ama verdiğiniz kararlar doğrultusunda oyunun akışını önemli derecede değiştiren oyunlardı. Evet DA:I'da kararlarımız doğrultusunda pek değişik sonlar ve alternatif yollar sunmuyor bize ama toplamda içerdiği detay, açık dünyası, yapılacak bir çok şeyin olması noktasında güzel ve kaliteli bir oyun, değilse bile 1.5 puanı hakkeden bir oyun asla değil.

    Seçilmiş kişi muhabbeti de maalesef bu tarz oyunların içine düştüğü büyük bir çıkmaz. Öyle her gün kalıpları yıkan oyunlarla karşı karşıya kalamıyoruz maalesef. Sonuç itibarı ile kişisel olarak oyundan hoşlanmamanız oyunun 1.5 puanlık bir oyun olduğunu göstermez. Yok eğer bir alternatif oyun varsa konsollarda söyleyin biz de onu oynayalım...


    Deus Ex: Human Revolution
    Fallout:New Vegas
    Mass Effect 2
    Dragon Age: Origins

    Bunlar fazla bilinenleri sayılabilir.Herkesin evinde Vampire: The Masquerade i,baldurs gate 2 yi Fallout 1,2 yi oynatacak bir bilgisayarı vardır diye düşünüyorum.Onlara yönelebilirsiniz.

    Ama eğer konsol da rpg bulamıyoruz diyen bir rpg sevdalısı iseniz pcye yönelin o zaman.Bir oyunun kötü olması sen daha iyisini oynayamıyorsun diye değişmez malesef.




  • 
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.