Şimdi Ara

DRAGON AGE: INQUISITION | PlayStation 4 (2014 Yılın Oyunu) (73. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.784
Cevap
20
Favori
55.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Devoin kullanıcısına yanıt
    Çok enteresan hocam gerçekten hocam çok sıkıntılı bir durum. Oyunun resmi forumlarına baktınız mı?
  • Devoin kullanıcısına yanıt
    Save dosyalarını Cloud'a yükleyip, oyunu komple makineden kaldır, güncellemeler ile beraber tekrar yüklemeyi dene.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devoin

    Denedim dostum ya onuda denedim yine çözüm olmadı.
    Saçma sapan bir durum..

    Bendeki durum aynen bu :

    https://www.youtube.com/watch?v=0yR8SwnSz64

    Aynısı bende de oldu. Hatta videodaki aynı yerde oldu. Daha sonra olmayınca hiç kafaya takmadım.
  • Çok şükür 2 gündür anormal bir durum yok.
    Baktım hafif donma başlıyor,Arada sırada ana menüye dönüp bekliyorum :)
    Ne olduda düzeldi hiçbir fikrim yok.
    Çok sağolun beyler verdiğiniz öneriler için..
  • Oyunu bitirmiş bulunmaktayım.Koyu bir Origins fanı olarak incelemesini yazmayı düşünüyorum.Ama oyunu özetlemek gerekirse:olmamış.
  • Tavernada çalan şarkıları seven arkadaşlar dragon age'in sitesinden bedavaya indirebilirler.Yalnız hızlı olmanızı öneririm daha sonra paralı olarak satılacak falan diyorlar..

    http://www.dragonage.com/en_US/news/inquisition-tavern-songs-giveaway
  • 41 saat oldu oynayalı daha bir ejderha öldürdüm, ana görevlerin tamamını bitirirsem oyun bitiyor , bu durumda kalan yan görevleri yapabiliyor muyum ? yoksa yenidne mi başlamak zorundayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    41 saat oldu oynayalı daha bir ejderha öldürdüm, ana görevlerin tamamını bitirirsem oyun bitiyor , bu durumda kalan yan görevleri yapabiliyor muyum ? yoksa yenidne mi başlamak zorundayım.

    Ana görevlerden sonra serbestsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bigbooss kullanıcısına yanıt
    bazı görevler oyun bitince gidiyor.
  • anladam. cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.
  • Oyun ile ilgili incelemem almak isteyen veya düşünen arkadaşlar okumak isteyebilir.






    "Grey Warden'ların ilk ortaya çıkışı,Nordbotten saldırısı sırasında,Griffonleri üstünde gelerek ilk Blight ta Darkspawn'ı yerleyeksan etmeleri ile gerçekleşmiştir.Bazı efsanelere göre,bu savaş sırasında ki tek kayıp veren tarafın Grey Warden'lar olduğu söylenir.Savaştan sonra ise herhangi bir ödül istemeden Griffonlerine binip çekip gitmişlerdir."

    Rpg türünde malesef son yıllarda kaliteli yapımlar görememekteyiz.Özellikle şu 4-5 yılda fpsler oyun türleri arasında daha fazla ön plana çıkıyor.Dragon Age:Origins böyle bir dönemde çıktı.Öncelikle Origins'den bahsetmek gerekirsek;oyunda "Blight"'ı durdurmaya çalışan bir Grey Warden'ı kontrol ediyoruz.Yer geliyor kahraman olarak görülüyor,yer geliyor hain olarak yaftalanıyoruz.Ferelden'ın dört bir yanında Warden'lara sözü olan müttefikleri topluyoruz.

    İçerik olarak son derece doyurucu,tekrar oynanabilirliği olan bir oyundu.Partymizdeki yoldaşlarımızla olan iletişimimiz,ilişkilerimiz vb oyunun gidişatını şekillendiriyordu.Oyunun sonunda ise birçok seçenek bizi bekliyordu.Ve seçimlerinizin oyuna etki ettiğini görebiliyordunuz.

    Oynanış olarak taktisel oynanışın öne çıktığı bir yapıya sahipti.İzometrik kamera ile fight sırasında hareketlerinizi önceden ayarlabiliyordunuz.Klasik olarak 3 sınıf -rogue,warrior,mage- bulunduruyor fakat bunlar kendi içinde gayet detaylı bir şekilde ayrılıyordu.Ayrıca gayet doyurucu bir skill-tree si de mevcuttu.

    Origins'i anlatarak başlamamın sebebi Dragon Age serisinde Origins ile yukarı çekilen çıtanın aşılamamasıdır.DAII zaten bir hayal kırıklığıydı.Şimdi ise "Engizasyonumuza(!)" bir göz atalım.

    Öncelikle oyuna klasik "seçilmiş-kişi" olarak başlıyoruz.Artık bu olayın gerçekten baydığını söylememe gerek var mı?İlk oyunda kendi tırnaklarımla kazıya kazıya Blight ı durdurmaya çalışıp,Warden'ların onurunu korumaya çalışırken,hop "you're the chosen".Ardından riftler açılıyor bu riftleri sadece bizim kapatabildiğimiz ortaya çıkıyor.Ve engizasyon kuruluyor.Ve bilin bakalım engizitör kim?Tabi ki de kim olduğu bilinmeyen vasıfsız bir asker.



    Oyunun girişinde ki saçmalık ilerledikçe devam ediyor.Vasıfsız bir asker birden ne olduysa her şeyi düzeltebilecek kişi olarak gösteriliyor.Gösteriliyor gösterilmesine ama o chosen one havasını yaşayamıyorsunuz.

    Oyunda size seçimler sunuluyor.Bu iyi bir şey.Fakat seçimlerinizin hikayeye etki ettiğini,bir kaç önemli karar dışında,göremiyorsunuz.Hatta bazen farklı diyaloglar seçseniz bile karşıdakinin cevabı aynı kalıyor.

    Grubunudaki kişilerle olan ilişkiniz kesinle vasat.Yangörevler dışında da bir etkisi yok zaten.Mesela Dragon Age:Origins'de grubunuza bir mage aldınız.Bu magei ana karakteriniz gibi özelleştirebiliyordunuz.



    Skill Tree olayına gelelim.Bu kadar kötü olabileceğini gerçekten tahmin edememiştim.Bir alanda uzmanlaşıp gitme olanağı vermiyor.Diğer alanlara da yönelmek zorundasınız.Ekstra açılan uzmanlaşma alanları zaten çöp.Origins'de mesela mage olduğunuzda ister blood mage ol,ister healer ol sana bunları sunuyordu.Dallanıp budaklanıyordu.Bu oyunda ise RRR-1234-RRR-1234 şekilnde fightlar var.

    Bir oyun item konusunda bile çuvallar mı?Origins'deki dandik leather armorlar arasında bile daha çok çeşitlilik vardı.Zaten bir main giysisi var hepsi ona göre şekilleniyor.Farklılık göstermiyor.Yani Origins'de Alistair'i neredeyse sobaya dönüştürürken burda armorlar bomboş.



    Peki asıl bu oyun olmamış dediğim kısım:Sen git koskoca Grey Warden'ları ayağa düşür,sanki kıytırık bir birlikmiş gibi göster.Sevgili EA,sevgili Bioware ben Dragon Age:Origins'in sonunda karakterimi Warden'lara adamıştım.Blight'ı durduran adam,Warden teşkilatını düzene sokamadı mı?Bu geçmişe yönelik dandik referanslar Origins'in sevdalıları için olduğu bariz fakat keşke koymasaydın be Bioware,Warden'ları öyle görmeseydim.Şimdi sırf bunun için Origins'i bir kez daha bitirmem gerekecek.

    Oynanışa söylecek söz bulamıyorum.Batırmışlar.God of War mu oynuyoruz rpg mi belli değil.Taktiksel oynanışa sadece boss savaşların da bir iki sahnede ihtiyaç duyuyorsunuz,zaten o kadar taktik Skyrim denen çakma rpg de de var.Oyun boyunca adete bir Kratos edası ile terör estirebilirsiniz.

    Oyun ile ilgili söylebileceğim en iyi şey grafikler-ne kadar önemliyse artık-.Gerçekten görsel şölen yaşatıyorlar.Fakat oyunun atmosferine hiç uymamışlar.

    Genel olarak baktığımız zaman Inquisition,Origins veya Rpg oynamamış biri -klasik skyrimci mantığı açık dünya+görev=güzel oyun- "mükemmel bir oyun" diyecektir.Fakat rpg gözü ile baktığımızda vasatın da altında bir oyun.


    1.5/10





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Itachi-san -- 27 Ocak 2015; 14:11:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    41 saat oldu oynayalı daha bir ejderha öldürdüm, ana görevlerin tamamını bitirirsem oyun bitiyor , bu durumda kalan yan görevleri yapabiliyor muyum ? yoksa yenidne mi başlamak zorundayım.

    Inner circle başlığı altındaki görevler gider. Onlarda party üyelerinden aldığın görevler. Sadece map görevleri kalır. Yani atıyorum hinderlands teki fade riftleri kapa şeklinde ya da diğer haritanın içindeki görevler gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Itachi-san

    Oyun ile ilgili incelemem almak isteyen veya düşünen arkadaşlar okumak isteyebilir.






    "Grey Warden'ların ilk ortaya çıkışı,Nordbotten saldırısı sırasında,Griffonleri üstünde gelerek ilk Blight ta Darkspawn'ı yerleyeksan etmeleri ile gerçekleşmiştir.Bazı efsanelere göre,bu savaş sırasında ki tek kayıp veren tarafın Grey Warden'lar olduğu söylenir.Savaştan sonra ise herhangi bir ödül istemeden Griffonlerine binip çekip gitmişlerdir."

    Rpg türünde malesef son yıllarda kaliteli yapımlar görememekteyiz.Özellikle şu 4-5 yılda fpsler oyun türleri arasında daha fazla ön plana çıkıyor.Dragon Age:Origins böyle bir dönemde çıktı.Öncelikle Origins'den bahsetmek gerekirsek;oyunda "Blight"'ı durdurmaya çalışan bir Grey Warden'ı kontrol ediyoruz.Yer geliyor kahraman olarak görülüyor,yer geliyor hain olarak yaftalanıyoruz.Ferelden'ın dört bir yanında Warden'lara sözü olan müttefikleri topluyoruz.

    İçerik olarak son derece doyurucu,tekrar oynanabilirliği olan bir oyundu.Partymizdeki yoldaşlarımızla olan iletişimimiz,ilişkilerimiz vb oyunun gidişatını şekillendiriyordu.Oyunun sonunda ise birçok seçenek bizi bekliyordu.Ve seçimlerinizin oyuna etki ettiğini görebiliyordunuz.

    Oynanış olarak taktisel oynanışın öne çıktığı bir yapıya sahipti.İzometrik kamera ile fight sırasında hareketlerinizi önceden ayarlabiliyordunuz.Klasik olarak 3 sınıf -rogue,warrior,mage- bulunduruyor fakat bunlar kendi içinde gayet detaylı bir şekilde ayrılıyordu.Ayrıca gayet doyurucu bir skill-tree si de mevcuttu.

    Origins'i anlatarak başlamamın sebebi Dragon Age serisinde Origins ile yukarı çekilen çıtanın aşılamamasıdır.DAII zaten bir hayal kırıklığıydı.Şimdi ise "Engizasyonumuza(!)" bir göz atalım.

    Öncelikle oyuna klasik "seçilmiş-kişi" olarak başlıyoruz.Artık bu olayın gerçekten baydığını söylememe gerek var mı?İlk oyunda kendi tırnaklarımla kazıya kazıya Blight ı durdurmaya çalışıp,Warden'ların onurunu korumaya çalışırken,hop "you're the chosen".Ardından riftler açılıyor bu riftleri sadece bizim kapatabildiğimiz ortaya çıkıyor.Ve engizasyon kuruluyor.Ve bilin bakalım engizitör kim?Tabi ki de kim olduğu bilinmeyen vasıfsız bir asker.



    Oyunun girişinde ki saçmalık ilerledikçe devam ediyor.Vasıfsız bir asker birden ne olduysa her şeyi düzeltebilecek kişi olarak gösteriliyor.Gösteriliyor gösterilmesine ama o chosen one havasını yaşayamıyorsunuz.

    Oyunda size seçimler sunuluyor.Bu iyi bir şey.Fakat seçimlerinizin hikayeye etki ettiğini,bir kaç önemli karar dışında,göremiyorsunuz.Hatta bazen farklı diyaloglar seçseniz bile karşıdakinin cevabı aynı kalıyor.

    Grubunudaki kişilerle olan ilişkiniz kesinle vasat.Yangörevler dışında da bir etkisi yok zaten.Mesela Dragon Age:Origins'de grubunuza bir mage aldınız.Bu magei ana karakteriniz gibi özelleştirebiliyordunuz.



    Skill Tree olayına gelelim.Bu kadar kötü olabileceğini gerçekten tahmin edememiştim.Bir alanda uzmanlaşıp gitme olanağı vermiyor.Diğer alanlara da yönelmek zorundasınız.Ekstra açılan uzmanlaşma alanları zaten çöp.Origins'de mesela mage olduğunuzda ister blood mage ol,ister healer ol sana bunları sunuyordu.Dallanıp budaklanıyordu.Bu oyunda ise RRR-1234-RRR-1234 şekilnde fightlar var.

    Bir oyun item konusunda bile çuvallar mı?Origins'deki dandik leather armorlar arasında bile daha çok çeşitlilik vardı.Zaten bir main giysisi var hepsi ona göre şekilleniyor.Farklılık göstermiyor.Yani Origins'de Alistair'i neredeyse sobaya dönüştürürken burda armorlar bomboş.



    Peki asıl bu oyun olmamış dediğim kısım:Sen git koskoca Grey Warden'ları ayağa düşür,sanki kıytırık bir birlikmiş gibi göster.Sevgili EA,sevgili Bioware ben Dragon Age:Origins'in sonunda karakterimi Warden'lara adamıştım.Blight'ı durduran adam,Warden teşkilatını düzene sokamadı mı?Bu geçmişe yönelik dandik referanslar Origins'in sevdalıları için olduğu bariz fakat keşke koymasaydın be Bioware,Warden'ları öyle görmeseydim.Şimdi sırf bunun için Origins'i bir kez daha bitirmem gerekecek.

    Oynanışa söylecek söz bulamıyorum.Batırmışlar.God of War mu oynuyoruz rpg mi belli değil.Taktiksel oynanışa sadece boss savaşların da bir iki sahnede ihtiyaç duyuyorsunuz,zaten o kadar taktik Skyrim denen çakma rpg de de var.Oyun boyunca adete bir Kratos edası ile terör estirebilirsiniz.

    Oyun ile ilgili söylebileceğim en iyi şey grafikler-ne kadar önemliyse artık-.Gerçekten görsel şölen yaşatıyorlar.Fakat oyunun atmosferine hiç uymamışlar.

    Genel olarak baktığımız zaman Inquisition,Origins veya Rpg oynamamış biri -klasik skyrimci mantığı açık dünya+görev=güzel oyun- "mükemmel bir oyun" diyecektir.Fakat rpg gözü ile baktığımızda vasatın da altında bir oyun.


    1.5/10




    yerden yere vurmuşsun tebrikler rpg bilgin 10/1.5




  • @Itachi-san

    oyunu karıştırmış olmayasın
    DRAGON AGE INQUiSiTiON oynadığından emin misin
  • Itachi-san kullanıcısına yanıt
    Ben kolay kolay RPG beğenmeyen, masaüstü çağından gelen bir oyuncu olarak bu oyuna bayıldım, ayrıca yerden yere vurduğun alanlar bana çok saçma geldi. Tek tek açıklamak için şu an vaktim yok ama müsait olunca yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler oyun güzel yahu. Senelerdir RPG oynuyorum ama her zaman aynı deneyimi, aynı oynayış şeklini beklemiyorum oyunlardan. Oyunu 85 saatte bitirdim. Ufak tefek şeyler kaldı.
    Şimdi Witcher'ı bekleyeceğim.
  • Öncelikle selamun aleykum ben oyunu bugün aldım ve oyunun prologue kısmını bitirdim beni açık dünyaya bıraktığında yanıma 3 kişi aldım ve biraz dolandim şimdi evet size göre saçma gelebilir ama ben ana görev hangisi anlayamadım.Şimdiden Vereceğiniz her cevap için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rewence

    Öncelikle selamun aleykum ben oyunu bugün aldım ve oyunun prologue kısmını bitirdim beni açık dünyaya bıraktığında yanıma 3 kişi aldım ve biraz dolandim şimdi evet size göre saçma gelebilir ama ben ana görev hangisi anlayamadım.Şimdiden Vereceğiniz her cevap için teşekkür ederim

    Bunu ben de çözene kadar epey bir vakit geçmişti :) pause ladıgında soldaki yazıyı secıyorsun su an aklımda degıl sanırım legend mıydı neydı gorevlerını gosterıyordu, orada en başta inner circle başlığı altındaki görevlerin ana görevlerin ve war table dan ana görevlerin için bazen görev seçmen gerekebiliyor unutma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rewence

    Öncelikle selamun aleykum ben oyunu bugün aldım ve oyunun prologue kısmını bitirdim beni açık dünyaya bıraktığında yanıma 3 kişi aldım ve biraz dolandim şimdi evet size göre saçma gelebilir ama ben ana görev hangisi anlayamadım.Şimdiden Vereceğiniz her cevap için teşekkür ederim

    Sol tuşuna basınca harita açılıyor sonra Journal yani Kare ye bas .

    Inquisition Path adı altındaki görevler ana görev .
  • Oyun inanılmaz güzel nasıl açık dünya bir oyunda grafikler çeşitlilik bu kadar iyi olabilir karakter dağılımları skill ler bu kadar iyi olabilir hayret, oyunun her metrekaresi dolu dolu ve her yeni bir area açıldığında herhalde bu sonuncusudur diyorsunuz ama yok yine kocaman bir bölge daha açılıyor, derin olarak klasik rpg öğelerinden evet biraz yoksun bu bir gerçek ama eksi olarak sayılır mı ben ce sayılmaz, çünkü bu oyunun çok güzel ilmek ilmek işlediği bir tarzı var ve oyuncuyu memnun ediyor. Bir karakterle bitirdim ikinci karakteri açma isteğim yok nedeni oyun içerisinde bir çok farklı skill ağaçlarına sahip ettiğiniz karakterleri hali hazırda yönetebiliyor olmanız, ama bu kadar uzunlukta bir oyunu tekrar oynamak ister miyim bilemiyorum. Benim neznimde 10 üzerinden 9,5 i hak ediyor
  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.