Şimdi Ara

Ds serisi kötü mü? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
17.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • wanker_san666 W kullanıcısına yanıt
    Bır arkadasım ıcın bakıyoruz. Aksam alıntılarsanız sevınırım
  • Ben açıkcası arka camları cok kullanan biriyim. Biraz saç takıntısı olunca insanda sürekli bozuluyor. Yoksa DS ler aslında görüntü olarak cok class araçlar.

    (bunu diyen adamda eskiden e36 cabrio vardı ama o zamanlar saçlarım kısaydı bozulmuyordu hiç)
  • Arka cam muhabbetini çoğu kullanıcı bilmiyordur. Hatta DS diye bir marka olduğunu bile bilmez çoğu son kullanıcı. DS 7 reklamları çıkmadan önce o sayı daha da azdı.

    DS araçlar kötü değil, en büyük mesele çok klasik ikinci el korkusu. Ülkedeki fiyatlar böyle olunca az bulunan araçlardan birini almak ciddi risk. Ve o riski alabilecek çok insan da yok ülkede.
  • Sifir alip kullandiysaniz tabiki sorun olmaz . Soyledigimi yine soyliyeyim uzun vade de sorun cikarir . Ve temizini bulmak asiri zordur .
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    evet hocam öncelikle merhaba tekrar.

    kayınbirader sıfır ds4 almıştı. 4 sene içerisinde de yaklaşık 140.000 km yaptıktan sonra sattık. Bende gerek şehir içi gerek şehirlerarası olmak üzere toplamda bi 30.000 km yol yapmışızdır.

    kısaca belirtmek istersem eksi yanları artı yanları daha fazladır.detaylandıracak olursam.

    Eksi Yanları:

    Aracın arka camının açılmaması nedeniyle çok fazla klostrofobik ve belli bir zaman sonra arkada oturan insanlar sıkılmaya başlıyor. Ancak Mercedes CLA kadar arkası dar değil.

    Yedek parçaları çok pahalı. Densizin biri evin önünde stopları kırmıştı tornavida ile. Birader kaskoyu bozdurmak istemedi kendisi yaptırdı. Verdiği ücreti söylemedi ancak canının yandığını söylemişti.

    Araçta çok fazla elektronik aksesuar olması nedeniyle ve fransız oluşundan dolayı zamanla problem çıkabiliyor. Bizim araçta kronik olarak belli zamanlarda Sağ farı sönüyordu. İnip vurunca kendine geliyordu.

    Araç otomatik vitesti yarı otomatik. Eğer o vitese alışkın olmayan birisi sürerse yolculuk gerçekten sancılı geçeçektir. İlk 3 vites çok sarsarak geçiyor. Ancak öğrenildikten sonra minimale indirilebiliyor.

    Ds4 lerin lastikleri genelde dizayndan dolayı ince yanaklı oluyor jantları da büyük olduğu için çukurlarda geçişte böbrek taşı düşürülebilir.

    Biz aracı 8 ayda sattık. 50-55 bin arasında bir rakama satabilmiştik. 2016 sonu 2017 başıydı. Tabi bunda bizim çok fazla kilometre yapmış olmamızında büyük bir nedeni var.


    Gelelim artı yönlerine.

    Araç dizayn olarak farklı ve piyasada çok fazla olmadığı için meraklı gözler çok fazla . (rengi sedefli beyazdı)

    Araç inanılmaz az yakıyor. Şehir içi (istanbul) şehirlerarası ortalama yakıt yalan söylemiyim 4,7-4,8 litreydi.

    Donanım olarak inanılmazdı. Araçta 220 V priz. var koltuklar masajlı ve ısıtmalı o zamanın standartlarına göre start-stop ve ses sistemi gerçekten çok başarılıydı.

    şu an için aklıma gelenler bunlar. Beklettiğim için özür dilerim.




  • wanker_san666 W kullanıcısına yanıt
    Ne demek hocam, estagfurullah. Detaylı acıklamalar ıcın tesekkurler. Bız bluehdı eat6 bakıyoruz, 90bın tl cıvarı. Arka cam ısı sorun degıl, genelde 1 ya da 2 kısı olacak aracta. Sanzıman da yarı otomatıge gore oldukca ıyı hıssettırecektır.

    Anladıgım kadarıyla buyuk bır klasık fransız sorunu yasamamıssınız, ozellıkle elektronık aksamda. Su an ıcın dızel motor + tam otomatık sanzıman + bol donanım ıcın c sınıfında daha ıyı bır alternatıf yok gıbı duruyor. (2015 model ve ustu)

    Tekrardan tesekkurler :)
  • Adblue deposuna mutlaka baktırın 5bin tl ve biraz kronik sorunlu parça
  • Arka camların açılmadığını ben de bilmiyordum...Şimdi öğrendim...Yaşasın forum...
  • Ds7 crossback kullanıcısi olarak tavsiyem şudur, bu aracı standart araçlara bakarak (PSA grubu diğer modeller, vw C ve D segment araçları vs) kıyaslama yaparsanız "pahalı bu" deyip geçersiniz ve büyük hata edeesiniz..

    Bu fiyata bu özellikleri barındıran ve içine oturduğunuz anda ve sürüşte Premium hissini sonuna kadar veren bir başka marka model yok. Bmw7 ve Mercedes S class ta olan akıllı süspansiyon bile bu araçta var..

    Ds3 crossback e gelirsek, bu aracı da test ettim az olmayan bir süre ve kesinlikle çok başarılı. Rakipleri mini Cooper ve Q2 olsa da bu iki araçtan da bence daha güzel ve donanımı daha fazla..
    Motor ve sanzimanlar zaten ödüllü tasarımlar tartışmaya gerek yok.
    Ds7, başarı hikayesi olan 3008 platformunda ve ortak parçaları da fazla..

    3008 ile ciddi başarı ve ivme yakalayan PSA grubu, DS markasıyla Ds7 ve Ds3 crossback araçlarıyla kendini farklı yerde konumluyor.

    Bu iki aracı incelerken Citroën ve eski ds leri unutun.

    Yeni bir markaymis gibi sıfırdan inceleyin
    Hak vereceksiniz

    Not: ayni sitede yan yana iki ds7 gelebikiyrsa bence fena değil satış olarak :)

    Ds serisi kötü mü?

    Ds serisi kötü mü?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 30 Temmuz 2019; 14:44:25 >




  • 2013 DS5 aracı 2 sene kullandım. bilmeyenler için söylüyorum araç zaten Citroen'den ayrılmadan önce markanın amiral gemisiydi.



    -aracın yol tutuşuna gelirsek özellikle uzun yolda inanılmaz güven veriyordu. o meşhur keskin marmaris virajlarına bile yüksek hızla girdiğimde yola yapışıyordu araba.kısaca yol tutuşu çok iyi.

    -süspansiyonlar sportif, yani biraz sert. çok bozuk yollarda çok hızlı gitmemek lazım rahatsız edebilir. tümseklere hızlı girmemek lazım.

    -konfor cok iyi. özellikle uzun yolda.deri koltuklu full modeliydi benimki koltuklar çok rahat. aracın yalıtımı çok iyi rüzgar sesi filan yok. her yere yalıtım koymuşlar. bagaj altı , kaput altı, koltuk altı yani kısaca her yerde yalıtım keçeleri vs. vardı

    - içindeki metal kısımların hepsi gerçek metal yani soyulma dökülme derdi yok. iç tasarım zaten resimlerden belli olduğu üzere çok farklı ve kaliteli.

    - 1.6 dize motor yakıt 1650 kg araç için güzeldi. sehir içi 6.5-7 lt şehir dışı 5,3 yakıyodum. şanzıman yarı otomatikti vites geçişleri kalkışlarda hissettiriyordu ama yeni kasalar tam otomatik oldu.

    - 2 sene bindim hiçbir sorun çıkarmadı saolsun. sadece rutin bakımlar yapıldı. 88.000 de aldım 120.000 binde sattım. mekanik parçalar ucuz çünkü çoğu citroen modelleriyle uyumlu ancak kaporta parçaları pahalı. kasko enson 2.100 tl yapmıştım. 2018 yılında.
    .
    kısacası araç premium bir araç. çevrem bende gördükten sonra araştırmaya başlıyordu. satma sebebim genelde aldığım arabaları 2 sene kullanıp satıyorum şuanki aracım 2014 b8 passat . sınıf olarak aynılar ancak ( DONANIM VE KALİTE ) olarak ds5 ile kıyaslamam bile, ds5 çok çok daha kaliteli. donanım ve kalite olarak dedim arkadaşlar başka tartışma çıkmasın :)

    çok farklı hissettiriyordu DS5, hiç unutmayacam seni



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolyemez -- 27 Eylül 2019; 9:57:30 >




  • Hep aklımın köşesinde DS5 var, ama korkutuyor. Demek ki korkularım yersiz değilmiş.
  • Citroen ds4 ü 4 yıl kullandım. Sıfır alıp tertemiz baktığım aracının navigasyon ekranı birgün açılmadı. Servis 2015 yılının parası ile 4500 tl istemişti. Araç 35.000 km deydi ona göre düşünün ne kadar kullanıldığını. Dışarda zar zor bir elektronikçide 1000 liraya yaptırabildim. Sıkıntı anlayan tamir edebilenide yok. Son damlada dümdüz yolda giderken airbag sensörü hatası verdi, 300 tl civarıda o tutmuştu. Onuda tamir ettirip sarmıştım. Tamamen elektronik üzerine kurulu araçlar. Bakımı yapan servis falanda arkasında durmuyor. DS7 alacak param var ama asla ALMAM
  • Tüm marka model arabalar iyidir kötüdür demek yanlış.
    Güzel ülkemde, marka algısı ve 2. El deger kaybı söz konusu.
    İşin içinde bende dahilim biz bu iki maddeyi aşarsak türkiyede çeşit çeşit arabaları görmemiz mümkün olur.

    Volvo ile mercedesi kıyasla çogu kişi o paraya mercedes alırım der noktalar.

    Dolayısıyla bizim insanlarımız, türkiyede tutulan markada olsa KENDİNE GÖRE iyi yorumu yaparken bir başkası kötü yorum yapabilir.

    Citröen ds markasını çıkartırken, kendi arabalarından daha kaliteli ve lüx model olarak çıkardı.
    Örnek yanlış olabilir ama bir örnekle
    B segmenti aracına C segment kalite koydu
    C segmenti aracına D segmenti kalite koydu gibi degerlendire biliriz.

    Zamanla citröen ds markasını kendi bünyesinden ayırıp
    DS İMAJINI DS MARKASI olarak ayırdı ve şuan günümüzde DS MARKASI oluştu.
    Zamanla bayiler çogalır zamanla ds modellerini yollarda daha çok görmeye başlarız. (Şuanda en ucuz sıfır bile zor alınırken ds serisi zengin işi gibi birşey oldu)




  • DS4'ü geçen hafta tatil için kiraladım.Eat6 dizel otomatik modeliydi.İstanbul Antalya arası ve dönüşle birlikte yaklaşık 2200 km yol yaptım.Öncelikle aracın tasarımı güzel.İnsanlar benzinlikte yakından bakıp inceliyorlar,Markasını soruyorlarçYüksek olması ekstra avantaj sağlıyor.Süspansiyonlar sessiz çalışıyor ve yalıtım iyi.Arka kapı küçük ve inip binmesi zor oluyor.Aracın tavanı da siyahtı ve arkada oturanı boğuyor bu yüzden.Direksiyon sert.Manevra yapması zor.Ayrıca 140 km üstünde araç titriyordu belki tekerlekler balans istiyordu onu tam bilemedim.Eleştireceğim bir diğer nokta kendini premium olarak konumlandırıyorsun ama kokpitin c4 ile aynı.Güneşlik aynasında ışık yok,Geri görüş kamerası yok,anahtarsız giriş yok.Ben illa alacak olsam yine psa grubundan aynı fiyata gider 308i alırdım.Ds4 genele hitap etmeyen alışılmışın dışında bir araç olmuş.Daha çok tarzı olan insanların alabileceği bir araç.Tıpkı new bettle gibi.




  • DS 7 akıllara zarar bir otomobil. Rüya gibi gerçekten.
  • TurkTime kullanıcısına yanıt
    korkacak hiç birşey yok. ds5 farklı bir araç. ds4 ile mukayese edilmesin. kendi sınıfında olan araçlar C180 - A4 - 320 -
  • bence deri koltuklu full olan modeli al. hatta bazı modellerinde otomatik selektör ve şerit takip sistemi var. takip edersen fiyat farkı vermeden en dolusunu alabilirsin.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.