Şimdi Ara

DSG enteresan bir tepki verdi(Seat Ateca) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
110
Cevap
0
Favori
9.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kadın Doğum Uzmanı K kullanıcısına yanıt
    Arada kullanıyoruz zaten manuel modda ilk defa böyle bişey dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Pimi çekmiş ama mandalı bırakmamış henüz. İnşallah uzun bir süre bırakmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah korumuş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecnebiler fishy derler ya o misal.Şüpheli mevzu takip etmek lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Ateca'ya Yağlı DSG koymamaları iyi olmadı, sadece 4x4 seçeneğinde mevcut yağlı kavrama 6 ileri olan.

    Sen de bunu yazdıysan 😀 Bol bol ateca macerası okuruz bu sene.

    Bunlarda 7 İleri kuru kavrama olsa da yine sıkıntı olmaz kolay kolay. Volkswagen yakın zamanda Autostadt Wolfsburg'a sadece DSG için ayrı bir fabrika kurdu. DSG her geçen gün hızla gelişiyor. Özellikle 2015 'den sonraki DSG'lerde neredeyse hiç önemli bir sorun çıkmıyor.

    Maşallah bu dsg her yıl gelişiyor ve her yıl sorun çıkarmaz hale geliyor.



    https://forum.donanimhaber.com/passat-b8-dsg-arizasi-3600-km-foto-guncelleme--116297212



    Bu konuda daha 3600 km'de şanzımanı patlayan araba 2016 model ve kataloktan bir fiyatına bak istersen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 4 Haziran 2017; 13:52:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kimse kusura bakmasın ama bekara karı boşamak kolay, DSG kullanmayan herkes patlak matlak, aman dikkat, yok bomba. Her arabada olabilir sıkıntı piyasada çok fazla DSG li araç olduğu için arıza haberleri fazla geliyor. Önemli olan yüzdelik pay. 2 saniyelik bir olay anlattım milletin bir şeylerden farklı bilgi sahibi olsun diye. Olumlu düşünmeye değmiyor. Gelsin ÖTV yüzde 200 olsun 300 olsun da şu forumdaki akbabaların sayısı azalsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam otomatiklerde de oluyor böle şeyler o anda arıza vermediyse bişi olmaz kanımca.
  • daha bu havada ısındıysa sıkıntı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Ateca'ya Yağlı DSG koymamaları iyi olmadı, sadece 4x4 seçeneğinde mevcut yağlı kavrama 6 ileri olan.

    Sen de bunu yazdıysan 😀 Bol bol ateca macerası okuruz bu sene.

    Bunlarda 7 İleri kuru kavrama olsa da yine sıkıntı olmaz kolay kolay. Volkswagen yakın zamanda Autostadt Wolfsburg'a sadece DSG için ayrı bir fabrika kurdu. DSG her geçen gün hızla gelişiyor. Özellikle 2015 'den sonraki DSG'lerde neredeyse hiç önemli bir sorun çıkmıyor.

    Maşallah bu dsg her yıl gelişiyor ve her yıl sorun çıkarmaz hale geliyor.



    https://forum.donanimhaber.com/passat-b8-dsg-arizasi-3600-km-foto-guncelleme--116297212



    Bu konuda daha 3600 km'de şanzımanı patlayan araba 2016 model ve kataloktan bir fiyatına bak istersen.

    Ben hiç sorun çıkmıyor demedim zaten 2015'ten sonrakilerde neredeyse hiç sorun çıkmıyor dedim.

    Kavrama değişimine şanzıman patladı diyorlar. Firma araçta sıkıntı çıksa bile garantiden veya garanti bittiyse iyi niyet garantisinden karşılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    6 ileri daha kaliteli bir tip ama bence 7 ileri olmasıda normal. Araç 1300kg, leonun yükseltimişi gibi.

    Aracın ağırlıyla pek ilgili değil hocam aracın torkuna göre konuluyor DSG.

    O araç zaten 250 Tork, üzerindeki DQ200 Kodlu 7 İleri Kuru Kavrama DSG'nin de Tork sınırı 250 nm. Tork değeri tam sınırda oluyor.

    Ama 2015'den sonraki DSG'ler çok geliştirildi her anlamda bayağı gelişti. Çok bileşeni değişti ve geliştirildi. Bunda Tork değeri sınırda olsa da yine bir sıkıntı çıkmaz.

    250 torklu olan Tiguan ve Kodiaq'ın önden çeker versiyonlarında DQ250 olan yağlı tip 6 ileri DSG kullanılıyor. Bir önceki kasa Tiguan'da da öyleydi.

    Ateca'ya 7 ileri kuru koymalarının maliyetten başka ayrı bir sebebi var mı acaba...

    Maliyetle ilgili diye düşünüyorum.




  • 100 küsür bin para verip araba al. Yoğun trafikte rahatlık olsun diye otomatik tercih et, ondan sonra aman ısınmasın, aman yorulmasın, aman kararsız kalmasın diye manuel kullanmaya çalış ama araç sana onu da kullandırtmasın. Tork konvertörü hem candır, adamdır varsın 2 litre fazla yaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski aracimiz 1.4 tsi padsati o muhtesem dsg 70 binde ayvayi yedi.Simdi f30 316i var.Zf8 disindaki butun otomatik sanzimanlar tirasmis bunu ogrendim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eyvallah, zaten bundan bende adım gibi eminim. Tabi Allah gecinden versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Eyvallah, zaten bundan bende adım gibi eminim. Tabi Allah gecinden versin.

    Harbiden bir arkadasin dedigi gibi dogus bedava mi degistiriyor kavramayi?



    Oyleyse iyiymis.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Ateca'ya Yağlı DSG koymamaları iyi olmadı, sadece 4x4 seçeneğinde mevcut yağlı kavrama 6 ileri olan.

    Sen de bunu yazdıysan 😀 Bol bol ateca macerası okuruz bu sene.

    Bunlarda 7 İleri kuru kavrama olsa da yine sıkıntı olmaz kolay kolay. Volkswagen yakın zamanda Autostadt Wolfsburg'a sadece DSG için ayrı bir fabrika kurdu. DSG her geçen gün hızla gelişiyor. Özellikle 2015 'den sonraki DSG'lerde neredeyse hiç önemli bir sorun çıkmıyor.

    Maşallah bu dsg her yıl gelişiyor ve her yıl sorun çıkarmaz hale geliyor.


    https://forum.donanimhaber.com/passat-b8-dsg-arizasi-3600-km-foto-guncelleme--116297212



    Bu konuda daha 3600 km'de şanzımanı patlayan araba 2016 model ve kataloktan bir fiyatına bak istersen.

    Ben hiç sorun çıkmıyor demedim zaten 2015'ten sonrakilerde neredeyse hiç sorun çıkmıyor dedim.

    Kavrama değişimine şanzıman patladı diyorlar. Firma araçta sıkıntı çıksa bile garantiden veya garanti bittiyse iyi niyet garantisinden karşılıyor.

    Linkteki araç 2016 model ve daha 3600 km'de şanzımanı dağıtmış, yine 2016 model bir A3 kullanıcısı Trabzon bayiden aldığı aracı ile Ankara'ya gitmek üzere yola çıktı ve daha 300 km'de şanzımanı dağıldı. Bu mu düzelmiş ve sorun çıkarmayan hali? DSG'nin değiştirildiği filan yok 10 yıldır aynı şanzımanı satıyorlar her yılda şu cümleyi duyuyoruz

    2010 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2011 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2012 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2013 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2014 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2015 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2016 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2017 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.


    DSG'nin değiştiği ettiği yok Doğuş oto sizi kekliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 5 Haziran 2017; 8:38:8 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Ateca'ya Yağlı DSG koymamaları iyi olmadı, sadece 4x4 seçeneğinde mevcut yağlı kavrama 6 ileri olan.

    Sen de bunu yazdıysan 😀 Bol bol ateca macerası okuruz bu sene.

    Bunlarda 7 İleri kuru kavrama olsa da yine sıkıntı olmaz kolay kolay. Volkswagen yakın zamanda Autostadt Wolfsburg'a sadece DSG için ayrı bir fabrika kurdu. DSG her geçen gün hızla gelişiyor. Özellikle 2015 'den sonraki DSG'lerde neredeyse hiç önemli bir sorun çıkmıyor.

    Maşallah bu dsg her yıl gelişiyor ve her yıl sorun çıkarmaz hale geliyor.


    https://forum.donanimhaber.com/passat-b8-dsg-arizasi-3600-km-foto-guncelleme--116297212



    Bu konuda daha 3600 km'de şanzımanı patlayan araba 2016 model ve kataloktan bir fiyatına bak istersen.

    Ben hiç sorun çıkmıyor demedim zaten 2015'ten sonrakilerde neredeyse hiç sorun çıkmıyor dedim.

    Kavrama değişimine şanzıman patladı diyorlar. Firma araçta sıkıntı çıksa bile garantiden veya garanti bittiyse iyi niyet garantisinden karşılıyor.

    Linkteki araç 2016 model ve daha 3600 km'de şanzımanı dağıtmış, yine 2016 model bir A3 kullanıcısı Trabzon bayiden aldığı aracı ile Ankara'ya gitmek üzere yola çıktı ve daha 300 km'de şanzımanı dağıldı. Bu mu düzelmiş ve sorun çıkarmayan hali? DSG'nin değiştirildiği filan yok 10 yıldır aynı şanzımanı satıyorlar her yılda şu cümleyi duyuyoruz

    2010 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2011 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2012 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2013 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2014 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2015 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2016 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2017 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.


    DSG'nin değiştiği ettiği yok Doğuş oto sizi kekliyor.

    İki tane arızayla şanzıman bozuk oluyorsa, CVT arızalarını falan yazsak onların hiç satılmaması lazım. DSG kullananlar çok memnun, kullanmayanlar çamur atıp duruyor. En çok satılan şanzıman DSG iki tane arıza çıkardı diye bozuk mu oluyor. Ayrıca bu sorunlar garantiden ücretsiz onarılıyor.

    2 kere arıza çıkaran bir şey patlaksa Astra K 1.4 T 150 PS motor da patlak.

    Forumda 2 kişide bu aracın motorunu indirdiler.

    Ayrıca ben orada neredeyse hiç sorun çıkarmıyor dedim.

    Sadece VW'yi göz önüne alırsak sadece Passat yılda 30.000 adet satılıyor, Golf ve Polo da yaklaşık öyle. diğer markaları hiç katmasak sadece bu araçlar bu kadar satarken 2 kez basit bir arıza çıkmış olması ve firmanın müşterinin sorununu ücretsiz gidermesinde sorun nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 5 Haziran 2017; 19:6:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Ateca'ya Yağlı DSG koymamaları iyi olmadı, sadece 4x4 seçeneğinde mevcut yağlı kavrama 6 ileri olan.

    Sen de bunu yazdıysan 😀 Bol bol ateca macerası okuruz bu sene.

    Bunlarda 7 İleri kuru kavrama olsa da yine sıkıntı olmaz kolay kolay. Volkswagen yakın zamanda Autostadt Wolfsburg'a sadece DSG için ayrı bir fabrika kurdu. DSG her geçen gün hızla gelişiyor. Özellikle 2015 'den sonraki DSG'lerde neredeyse hiç önemli bir sorun çıkmıyor.

    Maşallah bu dsg her yıl gelişiyor ve her yıl sorun çıkarmaz hale geliyor.


    https://forum.donanimhaber.com/passat-b8-dsg-arizasi-3600-km-foto-guncelleme--116297212



    Bu konuda daha 3600 km'de şanzımanı patlayan araba 2016 model ve kataloktan bir fiyatına bak istersen.

    Ben hiç sorun çıkmıyor demedim zaten 2015'ten sonrakilerde neredeyse hiç sorun çıkmıyor dedim.

    Kavrama değişimine şanzıman patladı diyorlar. Firma araçta sıkıntı çıksa bile garantiden veya garanti bittiyse iyi niyet garantisinden karşılıyor.

    Linkteki araç 2016 model ve daha 3600 km'de şanzımanı dağıtmış, yine 2016 model bir A3 kullanıcısı Trabzon bayiden aldığı aracı ile Ankara'ya gitmek üzere yola çıktı ve daha 300 km'de şanzımanı dağıldı. Bu mu düzelmiş ve sorun çıkarmayan hali? DSG'nin değiştirildiği filan yok 10 yıldır aynı şanzımanı satıyorlar her yılda şu cümleyi duyuyoruz

    2010 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2011 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2012 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2013 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2014 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2015 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2016 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2017 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.


    DSG'nin değiştiği ettiği yok Doğuş oto sizi kekliyor.

    VW dsg yerine eat6 koysa vag fanları bu sefer de onu övmeye başlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Ateca'ya Yağlı DSG koymamaları iyi olmadı, sadece 4x4 seçeneğinde mevcut yağlı kavrama 6 ileri olan.

    Sen de bunu yazdıysan 😀 Bol bol ateca macerası okuruz bu sene.

    Bunlarda 7 İleri kuru kavrama olsa da yine sıkıntı olmaz kolay kolay. Volkswagen yakın zamanda Autostadt Wolfsburg'a sadece DSG için ayrı bir fabrika kurdu. DSG her geçen gün hızla gelişiyor. Özellikle 2015 'den sonraki DSG'lerde neredeyse hiç önemli bir sorun çıkmıyor.

    Maşallah bu dsg her yıl gelişiyor ve her yıl sorun çıkarmaz hale geliyor.


    https://forum.donanimhaber.com/passat-b8-dsg-arizasi-3600-km-foto-guncelleme--116297212



    Bu konuda daha 3600 km'de şanzımanı patlayan araba 2016 model ve kataloktan bir fiyatına bak istersen.

    Ben hiç sorun çıkmıyor demedim zaten 2015'ten sonrakilerde neredeyse hiç sorun çıkmıyor dedim.

    Kavrama değişimine şanzıman patladı diyorlar. Firma araçta sıkıntı çıksa bile garantiden veya garanti bittiyse iyi niyet garantisinden karşılıyor.

    Linkteki araç 2016 model ve daha 3600 km'de şanzımanı dağıtmış, yine 2016 model bir A3 kullanıcısı Trabzon bayiden aldığı aracı ile Ankara'ya gitmek üzere yola çıktı ve daha 300 km'de şanzımanı dağıldı. Bu mu düzelmiş ve sorun çıkarmayan hali? DSG'nin değiştirildiği filan yok 10 yıldır aynı şanzımanı satıyorlar her yılda şu cümleyi duyuyoruz

    2010 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2011 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2012 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2013 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2014 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2015 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2016 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2017 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.


    DSG'nin değiştiği ettiği yok Doğuş oto sizi kekliyor.

    İki tane arızayla şanzıman bozuk oluyorsa, CVT arızalarını falan yazsak onların hiç satılmaması lazım. DSG kullananlar çok memnun, kullanmayanlar çamur atıp duruyor. En çok satılan şanzıman DSG iki tane arıza çıkardı diye bozuk mu oluyor. Ayrıca bu sorunlar garantiden ücretsiz onarılıyor.

    2 kere arıza çıkaran bir şey patlaksa Astra K 1.4 T 150 PS motor da patlak.

    Forumda 2 kişide bu aracın motorunu indirdiler.

    Ayrıca ben orada neredeyse hiç sorun çıkarmıyor dedim.

    Sadece VW'yi göz önüne alırsak sadece Passat yılda 30.000 adet satılıyor, Golf ve Polo da yaklaşık öyle. diğer markaları hiç katmasak sadece bu araçlar bu kadar satarken 2 kez basit bir arıza çıkmış olması ve firmanın müşterinin sorununu ücretsiz gidermesinde sorun nedir ?

    peki dsg yerine vag eat6 benzeri az yakan bir tam otomatik bir seçenek sunsa ; fiyat farkı almadan, bu tarihten sonra 1 tane dsg satılır mı?

    siz mesela alırmıydınız?

    bence dsg seçenek değil zorlama; vag alacaksan dsg den başka şansın yok.

    aynı şey renault veya hyndai içinde geçerli; otomatik alacaksan edc veya dct alacaksın nokta;

    bence üreticiler artan emisyon baskılarından kendilerince ucuz yollu sıyrılmak için bu çift kavrama şanzımanları icat ettiler çünkü hem az yakan hem tam otomatik bir şanzıman geliştirmek zor iş.

    ve size komik bir şey söyleyeyim mi? dsg edc dct alan tüketicilerin büyük çoğunluğu bu şanzımanların baskı balatalarının belli bir km sonra değişeceğinden haberi bie yok. çoğu bunları tam otomatik sanıyor.

    tüketiciye; performans, hızlı vites değişimi mi istersin? sorunsuzluk mu? diye seçenek sunulmuyor bile. ki eat 6 da okuduğumuz kadarı ile gayet performanslı bir şanzımanmış.

    neden sarf malzemesi masrafı olmayan; kullanıcısına bozulmasa bile belli km lerde baskı balata masrafı çıkarmayan şanzımanlar varken, bu markalar çift kavramada diretiyor? bence amaç olası arıza ve balata değişimlerinden para kazanmak başka bir şey değil

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 5 Haziran 2017; 19:29:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    2015 yilindan once dsg almis yuzbinlere gecmis olsun o zaman.



    Cift kavrama uretici tuzagidir, markadan bagimsiz olarak.



    eat6 gibi hem az yakan hem tam otomatik sanziman gelistirme maliyetine girmeyen ureticiler, artan emisyon baskisi sebebi ile isin kolayina kacmis cift kavrama icat edilmis, mekanigi ayri hassas, balatasi fais pahali.

    Soruyorum simdi vw tum araclarinda eat6 benzeri sanzimanida dsg ile ayni anda sunsa, burada sanki babasi icat etmis gibi fanatikce kendinden gecercesine dsg yi savunanlar bile dsg li araclarini satip eat6 li vw alirmi almaz mi?


    Hayirli gunler.

    Olur mu yahu, almazlar tabi. Onlar birer f1 pilotu. (105-110 hp dizel arabayla ayrıca) Vitesler arası geçişte yarım saniyenin bile tur zamanlarında büyük önemi var

    Şaka bir yana, o gün vw fanlarının burada tam otomatik şanzımana methiyeler düzdüğünü görürdük




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Ateca'ya Yağlı DSG koymamaları iyi olmadı, sadece 4x4 seçeneğinde mevcut yağlı kavrama 6 ileri olan.

    Sen de bunu yazdıysan 😀 Bol bol ateca macerası okuruz bu sene.

    Bunlarda 7 İleri kuru kavrama olsa da yine sıkıntı olmaz kolay kolay. Volkswagen yakın zamanda Autostadt Wolfsburg'a sadece DSG için ayrı bir fabrika kurdu. DSG her geçen gün hızla gelişiyor. Özellikle 2015 'den sonraki DSG'lerde neredeyse hiç önemli bir sorun çıkmıyor.

    Maşallah bu dsg her yıl gelişiyor ve her yıl sorun çıkarmaz hale geliyor.


    https://forum.donanimhaber.com/passat-b8-dsg-arizasi-3600-km-foto-guncelleme--116297212



    Bu konuda daha 3600 km'de şanzımanı patlayan araba 2016 model ve kataloktan bir fiyatına bak istersen.

    Ben hiç sorun çıkmıyor demedim zaten 2015'ten sonrakilerde neredeyse hiç sorun çıkmıyor dedim.

    Kavrama değişimine şanzıman patladı diyorlar. Firma araçta sıkıntı çıksa bile garantiden veya garanti bittiyse iyi niyet garantisinden karşılıyor.

    Linkteki araç 2016 model ve daha 3600 km'de şanzımanı dağıtmış, yine 2016 model bir A3 kullanıcısı Trabzon bayiden aldığı aracı ile Ankara'ya gitmek üzere yola çıktı ve daha 300 km'de şanzımanı dağıldı. Bu mu düzelmiş ve sorun çıkarmayan hali? DSG'nin değiştirildiği filan yok 10 yıldır aynı şanzımanı satıyorlar her yılda şu cümleyi duyuyoruz

    2010 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2011 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2012 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2013 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2014 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2015 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2016 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.
    2017 yılında şanzıman değişti artık sorun çıkarmıyor.


    DSG'nin değiştiği ettiği yok Doğuş oto sizi kekliyor.

    İki tane arızayla şanzıman bozuk oluyorsa, CVT arızalarını falan yazsak onların hiç satılmaması lazım. DSG kullananlar çok memnun, kullanmayanlar çamur atıp duruyor. En çok satılan şanzıman DSG iki tane arıza çıkardı diye bozuk mu oluyor. Ayrıca bu sorunlar garantiden ücretsiz onarılıyor.

    2 kere arıza çıkaran bir şey patlaksa Astra K 1.4 T 150 PS motor da patlak.

    Forumda 2 kişide bu aracın motorunu indirdiler.

    Ayrıca ben orada neredeyse hiç sorun çıkarmıyor dedim.

    Sadece VW'yi göz önüne alırsak sadece Passat yılda 30.000 adet satılıyor, Golf ve Polo da yaklaşık öyle. diğer markaları hiç katmasak sadece bu araçlar bu kadar satarken 2 kez basit bir arıza çıkmış olması ve firmanın müşterinin sorununu ücretsiz gidermesinde sorun nedir ?

    Bu kadar kör kütük bir firma savunulmaz yahu...



    Bayiden aldığı sıfır araba ile adam eve varamamış buna basit arıza mı diyorsun? Şu forumda bile yüzlerce dsg arıza konusu var. Bayilerin müşterilerine imzalattığı dsg arızsasını internette paylaşırsanız garanti dışı kalır ve şanzıman parasını ödersin sözleşmeleri ortalıkta geziniyor.



    Yetmedi mi? Sikayetvar.com sitesinde dsg yazıp arat bakalım kaç tane sonuç göreceksin?



    Cvt şanzıman dsg'den tartışmasız olarak daha az arıza çıkaran bir sistem. Nissan örneği vereceksen o firmanın kötü ürün üretmesi CVT'nin daha sorunsuz olduğu gerçeğini değiştirmez Nissan firmasının CVT şanzıman üretemediğini gösterir.



    Sadece CVT değil eat6 gibi sorunsuz tork konvertörlü şanzımanlarda varken neden bu kadar sorun çıkaran bir sistemi millete kakalıyorlar diye hiç düşünmüyorsun değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.