Şimdi Ara

DSG enteresan bir tepki verdi(Seat Ateca)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
110
Cevap
0
Favori
9.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç Ateca 1,4 EcoTsı Dsg. 4bin küsür km. Bugun şehir içinde normal kullanıyordum. 20 km yakın sürdüm daha sonra trafik yoğunlaştı. Bende dedim manuel moda alayım durduk yere kalkarken 2 3 vites atmasın kararsız kalmasın vesaire vesaire. Fakat manuel mod için topuzu sağa kaydırdığımda araç hiç birşeye tepki vermemeye başladı, daha sonra da ekranda vitesi P konumuna alıp tekrar D ye getirin dedi. Dediği gibi yaptım ve gitmeye devam ettim hatta bir daha manuel moda getirdim sıkıntı olmadı. Bu tarz bir şeyle karşılaşanınız oldu mu hiç. Yoksa yeni nesil dsg ye özel bişey mi. İlk defa dsg kullanıyoruz bu araç sayesinde. Epey bir araştırmıştım ne gibi sorunları olduğunu ama böyle bir şey duymamıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerotobil -- 4 Haziran 2017; 2:50:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • O anda bir sistem hatası olmuştur, P'ye alıp geri D'ye çekince sıkıntı olmamışsa ve ekranda başka uyarı vermediyse sıkıntı yok. Böyle bir özellik yok. Bir kez daha yaparsa servise gösterin.
  • Dsg yazısını görünce patladı sandım yinede pim çekik duruyor geçmiş olsn..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende olsaydı aha da gitti derdim vallaha.
  • Ateca'ya Yağlı DSG koymamaları iyi olmadı, sadece 4x4 seçeneğinde mevcut yağlı kavrama 6 ileri olan.
  • Pimi çekmiş ama mandalı bırakmamış henüz. İnşallah uzun bir süre bırakmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Ateca'ya Yağlı DSG koymamaları iyi olmadı, sadece 4x4 seçeneğinde mevcut yağlı kavrama 6 ileri olan.

    Sen de bunu yazdıysan 😀 Bol bol ateca macerası okuruz bu sene.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Dsg yazısını görünce patladı sandım yinede pim çekik duruyor geçmiş olsn..


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr.LiXX kullanıcısına yanıt
    SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    6 ileri daha kaliteli bir tip ama bence 7 ileri olmasıda normal. Araç 1300kg, leonun yükseltimişi gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Daha önce rastlanılmayan bir durum gibi yani, belki aslında mekatronik arızası oluştu ama kendini düzeltti. Yeni düzeltmeler var demekki belki de olumlu bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg başlı başına bir macera. enteresan anlar yaşatıyor sahibine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    6 ileri daha kaliteli bir tip ama bence 7 ileri olmasıda normal. Araç 1300kg, leonun yükseltimişi gibi.

    Aracın ağırlıyla pek ilgili değil hocam aracın torkuna göre konuluyor DSG.

    O araç zaten 250 Tork, üzerindeki DQ200 Kodlu 7 İleri Kuru Kavrama DSG'nin de Tork sınırı 250 nm. Tork değeri tam sınırda oluyor.

    Ama 2015'den sonraki DSG'ler çok geliştirildi her anlamda bayağı gelişti. Çok bileşeni değişti ve geliştirildi. Bunda Tork değeri sınırda olsa da yine bir sıkıntı çıkmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Ateca'ya Yağlı DSG koymamaları iyi olmadı, sadece 4x4 seçeneğinde mevcut yağlı kavrama 6 ileri olan.

    Sen de bunu yazdıysan 😀 Bol bol ateca macerası okuruz bu sene.

    Bunlarda 7 İleri kuru kavrama olsa da yine sıkıntı olmaz kolay kolay. Volkswagen yakın zamanda Autostadt Wolfsburg'a sadece DSG için ayrı bir fabrika kurdu. DSG her geçen gün hızla gelişiyor. Özellikle 2015 'den sonraki DSG'lerde neredeyse hiç önemli bir sorun çıkmıyor.
  • 2015 yilindan once dsg almis yuzbinlere gecmis olsun o zaman.



    Cift kavrama uretici tuzagidir, markadan bagimsiz olarak.



    eat6 gibi hem az yakan hem tam otomatik sanziman gelistirme maliyetine girmeyen ureticiler, artan emisyon baskisi sebebi ile isin kolayina kacmis cift kavrama icat edilmis, mekanigi ayri hassas, balatasi fais pahali.

    Soruyorum simdi vw tum araclarinda eat6 benzeri sanzimanida dsg ile ayni anda sunsa, burada sanki babasi icat etmis gibi fanatikce kendinden gecercesine dsg yi savunanlar bile dsg li araclarini satip eat6 li vw alirmi almaz mi?


    Hayirli gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 4 Haziran 2017; 10:19:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Araç Ateca 1,4 EcoTsı Dsg. 4bin küsür km. Bugun şehir içinde normal kullanıyordum. 20 km yakın sürdüm daha sonra trafik yoğunlaştı. Bende dedim manuel moda alayım durduk yere kalkarken 2 3 vites atmasın kararsız kalmasın vesaire vesaire. Fakat manuel mod için topuzu sağa kaydırdığımda araç hiç birşeye tepki vermemeye başladı, daha sonra da ekranda vitesi P konumuna alıp tekrar D ye getirin dedi. Dediği gibi yaptım ve gitmeye devam ettim hatta bir daha manuel moda getirdim sıkıntı olmadı. Bu tarz bir şeyle karşılaşanınız oldu mu hiç. Yoksa yeni nesil dsg ye özel bişey mi. İlk defa dsg kullanıyoruz bu araç sayesinde. Epey bir araştırmıştım ne gibi sorunları olduğunu ama böyle bir şey duymamıştım.

    Biz de diyoruz kim alıyor bu sıfır otomobilleri

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG nazli Turk kizi gibi. Ne zaman, nerede, nasil tepki verecegini asla kestiremezsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşük hız, yüksek vites seçilirse: manuel mod koruma amaçlı sürücünün isteklerini yerine getirmez. Yani manuelinde bir otomatik mantığı var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg bozuldu diye bekleyen akbabalara bak sahibi fırçalayacaklardı göya:)

    Arkadaş dsg yi trafikte kullanmazsan o konforu yaşamayacaksan ne zaman kullanacaksın şehir dışında mı?

    Aracı fazla kurcalama kurcalayacaksan da trafiğin az olduğu zamanlarda yerlerde kurcala.



    Yoksa buradakiler madara yaparlar adamı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aynı araca sahibim. Belki de önceki konulardan hatırlarsınız. Ben DSG ye aracı otoparktan çıkartmadan önce alıyorum genelde. O yüzden bahsettiğiniz gibi bir uyarıya hiç rastlamadım. Trafikteyken muhtemelen kavrama geçişi yapması için P ve D uyarısı vermiştir. Bir de aracı aracı ilk kullanırken DSG ye alın. Aynı uyarıyı gösterirse servise gidin hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    6 ileri daha kaliteli bir tip ama bence 7 ileri olmasıda normal. Araç 1300kg, leonun yükseltimişi gibi.

    Aracın ağırlıyla pek ilgili değil hocam aracın torkuna göre konuluyor DSG.

    O araç zaten 250 Tork, üzerindeki DQ200 Kodlu 7 İleri Kuru Kavrama DSG'nin de Tork sınırı 250 nm. Tork değeri tam sınırda oluyor.

    Ama 2015'den sonraki DSG'ler çok geliştirildi her anlamda bayağı gelişti. Çok bileşeni değişti ve geliştirildi. Bunda Tork değeri sınırda olsa da yine bir sıkıntı çıkmaz.

    250 torklu olan Tiguan ve Kodiaq'ın önden çeker versiyonlarında DQ250 olan yağlı tip 6 ileri DSG kullanılıyor. Bir önceki kasa Tiguan'da da öyleydi.

    Ateca'ya 7 ileri kuru koymalarının maliyetten başka ayrı bir sebebi var mı acaba...




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.