Şimdi Ara

DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
146
Cevap
1
Favori
12.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Forumlarda artık bir şehir efsanesi olmuş olan "DSG bozuldu 18000tl masraf çıktı" tarzı söylemlerin ne kadar gerçek olduğunu biraz olsun anlayabilmek için böyle bir başlık açmaya karar verdim. Gerçekten DSG ile sorun yaşayan, ağzı yanan varsa deneyimlerini bizimle paylaşmasını diliyorum.
    Böylece kulaktan dolma varsayımlar yerine gerçekler üzerinden yorum yapma şansımız olur.
    Saygılarımla.




    DSG şanzımanda bilinenin aksine, kuru kavrama yağlı kavramadan daha sağlam bir sistemdir.

    Çünkü yağlı kavramanın hareketinden ötürü sistemi dolaşan yağ, bir süre sonra mekatroniğe sızma riski gösterir ve elektronik parçaların arızalanmasına neden olur.

    Ayrıca kuru kavramanın sadece kavrama kısmı değişebilir. Böylece birkaç bin liraya işinizi görmüş olursunuz. Yağlı kavrama tamamen kapalı devredir ve bir vidası bile değişmez.

    Şanzıman 17-18 bin lira arası bir tamir ücretine sahip evet, o yüzden şanzıman arızası veren Caddy'ler direk perte çıkıyor.

    O parayı verirsiniz ve şanzıman 45 dakikada takılır. 45 dakikacık iş için o parayı bayılmak da evlat acısı gibi koyar.

    Kıssadan hisse; garanti kapsamı dışında güç yükseltici hareketlere girişmeyin. Temiz temiz ABT kullanın.




  • Ayrıca şunu da belirteyim, ben bu şanzımanın genel olarak sorunlu olduğunu da düşünmüyorum; düşünsem kendime dsgli bir araç bakmam zaten. Sadece çevremde dsg kullanan taş çatlasa 10 kişiden 2sinin sorunlu olduğu için belirtmek istedim. İlk zamanlar belki gözden kaçan birşeyler olmuştur ancak Doğuş otonun servislerinin felsefesi mümkün olduğunca müşterilere yardımcı olmamak olduğundan hoşumuza gitmedi ve burada bu konuda paylaşma gereği duydum. Kötüleyince diğer markalar ne yazık ki %20 indirim yapmıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Forumlarda artık bir şehir efsanesi olmuş olan "DSG bozuldu 18000tl masraf çıktı" tarzı söylemlerin ne kadar gerçek olduğunu biraz olsun anlayabilmek için böyle bir başlık açmaya karar verdim. Gerçekten DSG ile sorun yaşayan, ağzı yanan varsa deneyimlerini bizimle paylaşmasını diliyorum.
    Böylece kulaktan dolma varsayımlar yerine gerçekler üzerinden yorum yapma şansımız olur.
    Saygılarımla.




    DSG şanzımanda bilinenin aksine, kuru kavrama yağlı kavramadan daha sağlam bir sistemdir.

    Çünkü yağlı kavramanın hareketinden ötürü sistemi dolaşan yağ, bir süre sonra mekatroniğe sızma riski gösterir ve elektronik parçaların arızalanmasına neden olur.

    Ayrıca kuru kavramanın sadece kavrama kısmı değişebilir. Böylece birkaç bin liraya işinizi görmüş olursunuz. Yağlı kavrama tamamen kapalı devredir ve bir vidası bile değişmez.

    Şanzıman 17-18 bin lira arası bir tamir ücretine sahip evet, o yüzden şanzıman arızası veren Caddy'ler direk perte çıkıyor.

    O parayı verirsiniz ve şanzıman 45 dakikada takılır. 45 dakikacık iş için o parayı bayılmak da evlat acısı gibi koyar.

    Kıssadan hisse; garanti kapsamı dışında güç yükseltici hareketlere girişmeyin. Temiz temiz ABT kullanın.



    peki benim bir sorum olucak bi büyüğümde 2008 a3 var dsg 6 ileri , ve kuzenimde 2010 golf var bu 7 ileri dsg ne farkı var biliyormusunuz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Forumlarda artık bir şehir efsanesi olmuş olan "DSG bozuldu 18000tl masraf çıktı" tarzı söylemlerin ne kadar gerçek olduğunu biraz olsun anlayabilmek için böyle bir başlık açmaya karar verdim. Gerçekten DSG ile sorun yaşayan, ağzı yanan varsa deneyimlerini bizimle paylaşmasını diliyorum.
    Böylece kulaktan dolma varsayımlar yerine gerçekler üzerinden yorum yapma şansımız olur.
    Saygılarımla.




    DSG şanzımanda bilinenin aksine, kuru kavrama yağlı kavramadan daha sağlam bir sistemdir.

    Çünkü yağlı kavramanın hareketinden ötürü sistemi dolaşan yağ, bir süre sonra mekatroniğe sızma riski gösterir ve elektronik parçaların arızalanmasına neden olur.

    Ayrıca kuru kavramanın sadece kavrama kısmı değişebilir. Böylece birkaç bin liraya işinizi görmüş olursunuz. Yağlı kavrama tamamen kapalı devredir ve bir vidası bile değişmez.

    Şanzıman 17-18 bin lira arası bir tamir ücretine sahip evet, o yüzden şanzıman arızası veren Caddy'ler direk perte çıkıyor.

    O parayı verirsiniz ve şanzıman 45 dakikada takılır. 45 dakikacık iş için o parayı bayılmak da evlat acısı gibi koyar.

    Kıssadan hisse; garanti kapsamı dışında güç yükseltici hareketlere girişmeyin. Temiz temiz ABT kullanın.



    DQ200 tipi DSGde bence hiçbir çip işine falan girilmez. Zaten 1.4TSI 160'lık arabanın torku 240NM. Vites kutusuda 250NM kaldırıyor. Hiç gerek yok. Modifiye çip işine girilecekse 6 ileri manuel alınması en iyisi.




  • Mekatronic diye bir parcanin cogu dsg aracda garantiden degistigini biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Forumlarda artık bir şehir efsanesi olmuş olan "DSG bozuldu 18000tl masraf çıktı" tarzı söylemlerin ne kadar gerçek olduğunu biraz olsun anlayabilmek için böyle bir başlık açmaya karar verdim. Gerçekten DSG ile sorun yaşayan, ağzı yanan varsa deneyimlerini bizimle paylaşmasını diliyorum.
    Böylece kulaktan dolma varsayımlar yerine gerçekler üzerinden yorum yapma şansımız olur.
    Saygılarımla.




    DSG şanzımanda bilinenin aksine, kuru kavrama yağlı kavramadan daha sağlam bir sistemdir.

    Çünkü yağlı kavramanın hareketinden ötürü sistemi dolaşan yağ, bir süre sonra mekatroniğe sızma riski gösterir ve elektronik parçaların arızalanmasına neden olur.

    Ayrıca kuru kavramanın sadece kavrama kısmı değişebilir. Böylece birkaç bin liraya işinizi görmüş olursunuz. Yağlı kavrama tamamen kapalı devredir ve bir vidası bile değişmez.

    Şanzıman 17-18 bin lira arası bir tamir ücretine sahip evet, o yüzden şanzıman arızası veren Caddy'ler direk perte çıkıyor.

    O parayı verirsiniz ve şanzıman 45 dakikada takılır. 45 dakikacık iş için o parayı bayılmak da evlat acısı gibi koyar.

    Kıssadan hisse; garanti kapsamı dışında güç yükseltici hareketlere girişmeyin. Temiz temiz ABT kullanın.



    DQ200 tipi DSGde bence hiçbir çip işine falan girilmez. Zaten 1.4TSI 160'lık arabanın torku 240NM. Vites kutusuda 250NM kaldırıyor. Hiç gerek yok. Modifiye çip işine girilecekse 6 ileri manuel alınması en iyisi.


    Sorun yok, kuru kavramada tork sıkıntısı olsa 160 hp DSG'li araca da garanti verilmez. İşlem sonucu şanzıman 290 nm tork'a maruz kalıyor. Şu anda yapılan yaklaşık 4-5 araçtan geri dönen olmadı.

    Bir de 7 ileri kuru kavramalar 2 farklı üretimle birbirinden ayrılıyor. Bunu ayırt etmenin en güzel yöntemi vites kolu. Klasik eski tip geniş vites kollu kuru kavramalar dediğiniz gibi 250 nm üstünde sıkıntı yaratabilen şanzımanlar. İnce topuzlularda ise kavrama mekanizması, sürtünmeyi daha zorlaştıracak şekilde geliştirildi ve daha sağlıklı bir sistem oldu.

    Önemli olan kullanmayı bilmek...




  • Konu uçar yerimizi alalım
  • Kullanıcısı olarak ben bir açıklama yapmak istiyorum:

    Camlar açık, müzik veya klima kapalı, stabilize yolda ilerlerken şanzımandan gerçekten mekanik sesler geliyor, bunu farketmeyen de var ama objektif olmak gerekirse farkedilmicek gibi değil.

    Ya da kaymak asfaltta bir kasise denk geldiniz yavaşladınız, vitesi 1'e attığını ve 2 ye geçtiğini de duymanız mümkün, kişisel araştırmalarım ve servislerdeki ustalarla görüşmem sonucu pek çok insan bu hususla geliyor, şikayet ediyor, şanzıman değişimi ve hatta bağrış çağrış araç geri alımı-iadesine kadar taleplerde bulunuyorlar, üzülerek söylemeliyim ki yazılımsal bir sorun olacağını sanmıyorum.

    Bende genelde camlar hep kapalı yada açıksa bile müzik açık olduğu için ve genelde de bozuk yola girmediğim için bu tarz sesler beni etkilemiyor ama titiz bir kullanıcıyı çileden bile çıkarabilir.. bu yüzden de açık açık yazıyorum, uyarıyorum. Ayrıca şuda bir gerçek:

    Klasik, tork konvertörlü otomatik şanzımanlara göre daha nazik ve hassas yapısı olduğu bir dünya gerçeği. Ben DSG'ye güvensem de 4 yıllık garantiyi sırf tamir masrafından korktuğm için yaptırdım şimdiyse kafam rahat.

    Burada hata Doğuş otomotivindir, satış görevlileri bu mekanik seslerden bahsetmiyor buda bizzat gözlemimdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Forumlarda artık bir şehir efsanesi olmuş olan "DSG bozuldu 18000tl masraf çıktı" tarzı söylemlerin ne kadar gerçek olduğunu biraz olsun anlayabilmek için böyle bir başlık açmaya karar verdim. Gerçekten DSG ile sorun yaşayan, ağzı yanan varsa deneyimlerini bizimle paylaşmasını diliyorum.
    Böylece kulaktan dolma varsayımlar yerine gerçekler üzerinden yorum yapma şansımız olur.
    Saygılarımla.




    DSG şanzımanda bilinenin aksine, kuru kavrama yağlı kavramadan daha sağlam bir sistemdir.

    Çünkü yağlı kavramanın hareketinden ötürü sistemi dolaşan yağ, bir süre sonra mekatroniğe sızma riski gösterir ve elektronik parçaların arızalanmasına neden olur.

    Ayrıca kuru kavramanın sadece kavrama kısmı değişebilir. Böylece birkaç bin liraya işinizi görmüş olursunuz. Yağlı kavrama tamamen kapalı devredir ve bir vidası bile değişmez.

    Şanzıman 17-18 bin lira arası bir tamir ücretine sahip evet, o yüzden şanzıman arızası veren Caddy'ler direk perte çıkıyor.

    O parayı verirsiniz ve şanzıman 45 dakikada takılır. 45 dakikacık iş için o parayı bayılmak da evlat acısı gibi koyar.

    Kıssadan hisse; garanti kapsamı dışında güç yükseltici hareketlere girişmeyin. Temiz temiz ABT kullanın.



    peki benim bir sorum olucak bi büyüğümde 2008 a3 var dsg 6 ileri , ve kuzenimde 2010 golf var bu 7 ileri dsg ne farkı var biliyormusunuz ?



    A3'teki 6 ileri olan DQ250 tipi yağlı vites kutusudur ve 350NMye kadar kaldırır. Torku 250NMve 350NM arasındaki arabalarda kullanılır. Golfteki 7 ileri olan ise DQ200 tipi kuru vites kutusudur ve 250NM'ye kadar tork kaldırmaktadır. Yani aralarında tork kaldırma farkı ve kuru veya yağlı olma farkı var. Birde DQ500 var 600NMye kadar tork kaldırıyor. Buda 7 ileri yağlı olan Caravellede falan var bu vites kutusu.


    Edit: Sayın Funkmaster da bana cevap yazıyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lonely_man -- 11 Temmuz 2011; 1:41:02 >




  • lonely_man bilgilendirmeniz için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Mekatronic diye bir parcanin cogu dsg aracda garantiden degistigini biliyorum.


    Bildiğim kadarı ile bahsettiğiniz parça garanti kapsamından çok recall denilen ücretsiz geri çağırım işlemi ile alakalı. Yani aracın garantisi bitse bile bu parçaya yetkili servislerde ücretsiz bakılıp sorunlu ise değiştiriliyor. Bunun kullanıcı için sorun olduğunu düşünmüyorum. Örneğin, 2011 Opel Corsa'da el freni telinin bazı modellerde gevşek bırakılması nedeni ile benzer bir geri çağırım oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Forumlarda artık bir şehir efsanesi olmuş olan "DSG bozuldu 18000tl masraf çıktı" tarzı söylemlerin ne kadar gerçek olduğunu biraz olsun anlayabilmek için böyle bir başlık açmaya karar verdim. Gerçekten DSG ile sorun yaşayan, ağzı yanan varsa deneyimlerini bizimle paylaşmasını diliyorum.
    Böylece kulaktan dolma varsayımlar yerine gerçekler üzerinden yorum yapma şansımız olur.
    Saygılarımla.




    DSG şanzımanda bilinenin aksine, kuru kavrama yağlı kavramadan daha sağlam bir sistemdir.

    Çünkü yağlı kavramanın hareketinden ötürü sistemi dolaşan yağ, bir süre sonra mekatroniğe sızma riski gösterir ve elektronik parçaların arızalanmasına neden olur.

    Ayrıca kuru kavramanın sadece kavrama kısmı değişebilir. Böylece birkaç bin liraya işinizi görmüş olursunuz. Yağlı kavrama tamamen kapalı devredir ve bir vidası bile değişmez.

    Şanzıman 17-18 bin lira arası bir tamir ücretine sahip evet, o yüzden şanzıman arızası veren Caddy'ler direk perte çıkıyor.

    O parayı verirsiniz ve şanzıman 45 dakikada takılır. 45 dakikacık iş için o parayı bayılmak da evlat acısı gibi koyar.

    Kıssadan hisse; garanti kapsamı dışında güç yükseltici hareketlere girişmeyin. Temiz temiz ABT kullanın.



    Bilgilendirici mesajınız için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz arıza durumunu gözlemleyebildiniz mi? Yoksa duyumlarınız arasında mı?
    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Forumlarda artık bir şehir efsanesi olmuş olan "DSG bozuldu 18000tl masraf çıktı" tarzı söylemlerin ne kadar gerçek olduğunu biraz olsun anlayabilmek için böyle bir başlık açmaya karar verdim. Gerçekten DSG ile sorun yaşayan, ağzı yanan varsa deneyimlerini bizimle paylaşmasını diliyorum.
    Böylece kulaktan dolma varsayımlar yerine gerçekler üzerinden yorum yapma şansımız olur.
    Saygılarımla.




    DSG şanzımanda bilinenin aksine, kuru kavrama yağlı kavramadan daha sağlam bir sistemdir.

    Çünkü yağlı kavramanın hareketinden ötürü sistemi dolaşan yağ, bir süre sonra mekatroniğe sızma riski gösterir ve elektronik parçaların arızalanmasına neden olur.

    Ayrıca kuru kavramanın sadece kavrama kısmı değişebilir. Böylece birkaç bin liraya işinizi görmüş olursunuz. Yağlı kavrama tamamen kapalı devredir ve bir vidası bile değişmez.

    Şanzıman 17-18 bin lira arası bir tamir ücretine sahip evet, o yüzden şanzıman arızası veren Caddy'ler direk perte çıkıyor.

    O parayı verirsiniz ve şanzıman 45 dakikada takılır. 45 dakikacık iş için o parayı bayılmak da evlat acısı gibi koyar.

    Kıssadan hisse; garanti kapsamı dışında güç yükseltici hareketlere girişmeyin. Temiz temiz ABT kullanın.



    Bilgilendirici mesajınız için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz arıza durumunu gözlemleyebildiniz mi? Yoksa duyumlarınız arasında mı?
    Saygılarımla.


    Gözlemi bırak kağıda bile dökebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Kullanıcısı olarak ben bir açıklama yapmak istiyorum:

    Camlar açık, müzik veya klima kapalı, stabilize yolda ilerlerken şanzımandan gerçekten mekanik sesler geliyor, bunu farketmeyen de var ama objektif olmak gerekirse farkedilmicek gibi değil.

    Ya da kaymak asfaltta bir kasise denk geldiniz yavaşladınız, vitesi 1'e attığını ve 2 ye geçtiğini de duymanız mümkün, kişisel araştırmalarım ve servislerdeki ustalarla görüşmem sonucu pek çok insan bu hususla geliyor, şikayet ediyor, şanzıman değişimi ve hatta bağrış çağrış araç geri alımı-iadesine kadar taleplerde bulunuyorlar, üzülerek söylemeliyim ki yazılımsal bir sorun olacağını sanmıyorum.

    Bende genelde camlar hep kapalı yada açıksa bile müzik açık olduğu için ve genelde de bozuk yola girmediğim için bu tarz sesler beni etkilemiyor ama titiz bir kullanıcıyı çileden bile çıkarabilir.. bu yüzden de açık açık yazıyorum, uyarıyorum. Ayrıca şuda bir gerçek:

    Klasik, tork konvertörlü otomatik şanzımanlara göre daha nazik ve hassas yapısı olduğu bir dünya gerçeği. Ben DSG'ye güvensem de 4 yıllık garantiyi sırf tamir masrafından korktuğm için yaptırdım şimdiyse kafam rahat.

    Burada hata Doğuş otomotivindir, satış görevlileri bu mekanik seslerden bahsetmiyor buda bizzat gözlemimdir.


    Yaklaşık 12 yıldır otomatik vites ya da türevlerini kullanıyorum. BMW nin ilk SMG lerinde vites geçmeme, vuruntu gibi çok sıkıntılı problemlerle karşılaştım. Sıradan tork konvertörlü Peugeot ustaların dediğine göre sık sık tiptronic modda kullanıldığı için milyarlık arızalar meydana getirdi. 4 vites araç sadece 2 ve 4. vitese geçer oldu.

    Bu deneyimlerim nedeni ile bu tıkırtıyı dert eden kullanıcıların biraz fazla titiz olduğunu düşünüyorum. İnsan yapısı bu aletlerden mükemmelik beklemek bana biraz şımarıklık gibi geliyor.

    Benim konuyu açma sebeplerimin en önde geleni, gerçekten on milyarlar tutan arızalara yol açıp açmadığı. SMG şanzımanda gördüğümüz bol sıfırlı faturaları bir daha görmek istemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Forumlarda artık bir şehir efsanesi olmuş olan "DSG bozuldu 18000tl masraf çıktı" tarzı söylemlerin ne kadar gerçek olduğunu biraz olsun anlayabilmek için böyle bir başlık açmaya karar verdim. Gerçekten DSG ile sorun yaşayan, ağzı yanan varsa deneyimlerini bizimle paylaşmasını diliyorum.
    Böylece kulaktan dolma varsayımlar yerine gerçekler üzerinden yorum yapma şansımız olur.
    Saygılarımla.




    DSG şanzımanda bilinenin aksine, kuru kavrama yağlı kavramadan daha sağlam bir sistemdir.

    Çünkü yağlı kavramanın hareketinden ötürü sistemi dolaşan yağ, bir süre sonra mekatroniğe sızma riski gösterir ve elektronik parçaların arızalanmasına neden olur.

    Ayrıca kuru kavramanın sadece kavrama kısmı değişebilir. Böylece birkaç bin liraya işinizi görmüş olursunuz. Yağlı kavrama tamamen kapalı devredir ve bir vidası bile değişmez.

    Şanzıman 17-18 bin lira arası bir tamir ücretine sahip evet, o yüzden şanzıman arızası veren Caddy'ler direk perte çıkıyor.

    O parayı verirsiniz ve şanzıman 45 dakikada takılır. 45 dakikacık iş için o parayı bayılmak da evlat acısı gibi koyar.

    Kıssadan hisse; garanti kapsamı dışında güç yükseltici hareketlere girişmeyin. Temiz temiz ABT kullanın.



    Bilgilendirici mesajınız için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz arıza durumunu gözlemleyebildiniz mi? Yoksa duyumlarınız arasında mı?
    Saygılarımla.


    Gözlemi bırak kağıda bile dökebilirim.


    Başlık için bulunmaz nimet konumundasınız. Özellikle güç yükseltmeye değinmişsiniz. Gördüğünüz arızalar hakkında biraz daha detay verebilir misiniz? Örneğin kaynağı chip tuning midir? DSG-6 larda mı DSG-7 lerde mi karşılaşılır. Bunlarla ilgili bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum.




  • Çok yakın bir arkadaşım vw servisinde garanti sorumlusu olarak çalışıyor. Yaklaşık bir sene önce tsi motorlar ile ilgili muhabbet ederken bu konuyu kendisine sordum, o zamana kadar 2-3 sefer dsg ile ilgili servise araç geldiğini bunlarında büyük masraflı sorunlar olmadığını söylemişti.
  • Fatura gösteremezler, çünkü 18 bin lira falan veren yok bu forumda. O fiyat, DSG'nin komple değişmesi durumunda ve yetkili servis bakımlı ise Doğuş Oto büyük miktarda indirim yapıyor.

    Bırak 18 bini, 3-4 binlik fatura gösterecek adam bile çıkacağını sanmıyorum.

    Ayrıca 18 bin lira deyip duranların çoğunda bırak DSG'yi, manuel vitesli VW bile yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 11 Temmuz 2011; 10:49:19 >
  • dsg ile ilgili bende konu açtım, ve hiç kimsenin 18-20 bin verdiği felan yok. o fiyat sandıktaki dsg fiyatıdır. ve balata mekatronik değiişiimi yeterli olmazsa ise komple şanzıman değişir.
    ben tdi dsg aldım. 4 4 yıllık garanti yaptım. bozulursada 4 sene 100.000 km de bozulur. ve gerekn yapılır diye düşünüyorum. sonrasındada Allah kerim. dsg li araç kullanmak direk need for speed oynamak gibi. kolay rahat ve performans lı bütçeniz varsa bu zevkten mahrum kalmamak lazım. köprü trafiği, temde bile birden dur-kalka dönen tr trafiğinde düz vites saçma. 50bin liralık araç olmasın 20.000 lik olsun ama otomatik olsun... deerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Fatura gösteremezler, çünkü 18 bin lira falan veren yok bu forumda. O fiyat, DSG'nin komple değişmesi durumunda ve yetkili servis bakımlı ise Doğuş Oto büyük miktarda indirim yapıyor.

    Bırak 18 bini, 3-4 binlik fatura gösterecek adam bile çıkacağını sanmıyorum.

    Ayrıca 18 bin lira deyip duranların çoğunda bırak DSG'yi, manuel vitesli VW bile yok.



    18.000 TL diyen kişilerden bir tanesi VW plazada çalışıyor zaten, yukarıda da mesajları var.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.