Şimdi Ara

DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
146
Cevap
1
Favori
12.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    DSG li araçlarda örneğin jetta da bakım ücretleri ne kadar galiba bu çift kavramanın değişim km si varmış 60.000 km de bu biraz pahalıymış bilgi sahibi olan varsa paylaşırsa sevinirim.......
    SAYGILAR.


    100 veya 120 bin km'de 6-DSG ıslak tiplerin şanzıman yağı değişiyor bildiğim kadarıyla, bunun da fiyatının bayağı pahalı olması lazım. Özel bir yağ çünkü.


    7-DSG lerde durum ne?


    7-DSG'lerin yağı bildiğim kadarıyla hiç değişmiyor. Yine de manuelci olduğumdan tam bilemeyeceğim

    Yukarıdaki DSG sahibi arkadaş 200 TL demiş ama umarım şanzıman yağı ile motor yağını birbirine karıştırmıyordu. Ben bir servisten motor yağı için 200 TL ücret almıştım çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yonga

    1500 km.de Passat TSI DSG sahibiyim. Km olarak çok fazla bir miktar değil ancak aracı kullandığım her km.de "iyi ki DSG'li almışım" diyorum; özellikle de hız sabitleme devredeyken. Tam anlamıyla tembel arabası. Vites sistemi yola-hıza ve motor gücüne göre -bence- mükemmel çalışıyor.
    İlerleyen km.lerde ses yaparsa yapsın; arıza çıkaracaksa da çıkarsın.
    Arıza ihtimaliyle evhamlanmak manasız. Kusursuz otomobil mi var?
    Saygılarımla...


  • bende hala bir sorun yok, oysa ki foruma göre şimdiye 18.000 ödemiş ve aracı elden çıkartmak için yalvarmakla meşgul olacaktım...

    saygılarımla.
  • Konuyu farklı bir noktaya taşımak gibi olmasın ama, DSG aracı olup baskı balatayı bitiren var mı acaba?

    Komple şamzıman değişimi isterse 28bin TL olsun garantiden değiştiği sürece umrumda olmaz ama balata değişimi hiçbir zaman garantiye girmediği için 2-3bin TL tutuyorsa işte bunu biraz düşünmek gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Konuyu farklı bir noktaya taşımak gibi olmasın ama, DSG aracı olup baskı balatayı bitiren var mı acaba?

    Komple şamzıman değişimi isterse 28bin TL olsun garantiden değiştiği sürece umrumda olmaz ama balata değişimi hiçbir zaman garantiye girmediği için 2-3bin TL tutuyorsa işte bunu biraz düşünmek gerekir.


    DSG'de balata değişimi diye birşey duymadım ancak, 250-300.000km den önce böyle bir şey olacağını düşünmüyorum. Çünkü devamlı kusursuz geçen manuel vites hayal edin. Onun balatası ne zaman biter? Dikkatli bir kullanıcı ile bile 200.000km değişmeyen balatalar biliyorum. O nedenle DSG 1 milyon km çıkamazsa şaşırmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muccio -- 28 Temmuz 2011; 22:21:37 >
  • Bukadar güzel bir konu tamamen laçkalaşmış 2.sayfayı okuma gereği duymadım artık.Ne vw ciyim ne anti vw ciyim.Cok araba kullandım cok araba sahibi oldum.Konu madem VW den açıldı şunu belirtmek isterim.Tam 1 ay oldu teyzem VW GOLF 1.6 TDI DSG Highline modelini 69.000 tl'ye aldı ve bugün arabanın beyininde ve sanzumanında sorun çıktı.Beyin ile alakalı ; arabayı R ye atıyoruz D oluyor ileri gidiyor.D'ye atıyoruz N de kalıyor.Servise götürdük beyini bitmek üzere dedi.DSG ile alakalı ise ; 1. vitesten 2.vitese inanılmaz sarsıntılı geçiyor ki sırf sarsıntısı olmasın diye alınan DSG için Toyota gibi TÜRKİYE şartlarına uygun bir araçtan vazgeçmek bile saçma geliyor örnek verilirse...Birde kabullenemediğim birşey ki ; yok mıcırlı yolda kullanmayacakmışım,yok mangala gitmeyecekmişim,yok frene az basıcakmışım,yok el freni cekmicekmişim de tiptronicde kullanmıcakmışım...Ben SCIROCCO almayı düşünüyordum sırf bu MIŞ'ım lar yüzünden bu araçdan vazgeçtim.Ben arabayı dolu dolu alıcam 80.000 tl. para vericem ama araba bana uymayacak...öyle bi dünya yok.Soruyorum bugün bu forumda yazan çizen arkadaşların kac tanesinde 80.000 liralık araç varda koruma yada lekeleme politikasına giriyorlar anlamış değilim.Ayrıca kaza ile ilgili bir arkadaş VW aracı ile AUDİ aracı arasındaki farkı göstermiş ama ben %100 saçma buldum.Nedeni ; 2011 TOYOTA RAW4 aracımla İSTANBUL SULTANBEYLİ girişinde otobanda zincirleme oldu ve bir araca arkadan vurdum yaklaşık 60-70km hızla.Önümdeki arac AUDI A5 2.0 TDI idi.Ve gerçekci olmam gerekirse arabanın arkası yok oldu benim aracımın sadece farları patladı...Bundan 10 gün önce yine RAW4 aracımla İZMİTTE şehir içinde dur kalk esnasında adacıkdan dönerken,önümdeki PEUGEOT TEPEE'ye arkadan vurdum ve hızımız 20.km 1.vites...Benim aracımın önü tanınmayacak haldeydi ve TEPEE'nin 1 tane park sensörü içine girmişti,araçın başka biryerinde çizik bile yoktu.Yani olay biraz şans birazda kazanın yapılma ve arabanın darbe gördüğü yer ile alakalı.Bunuda niye anlattım hiç bilmiyorum




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.