Şimdi Ara

DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
146
Cevap
1
Favori
12.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: think of idea

    Ne olursa olsun bu şekilde rencide etmeyim pm atın bir abi gibi uyarın mesajı silsin. Gece gibi ayıbı örtmektir marifet...

    DSG'ye gelince neticede bir kul yapısı ve sakin kullanmadığınız sürece her mekatronik yapı gibi arıza verir sınırları zorlayacağım diyorsanız manuel alın... Ama sakin kullanırkende aynı şikayet varsa haklısınız ama bana soracak olursanız ne kadar dağılan DSG varsa üzerlerinde oldukları araçlarda o kadar laşka kullanılmış oluyor...

    Klasik Tork Konvertörlüden daha dayanıklı bir Robotize şanzıman oldğunu sanmıyorum ayrıca...

    Saygılar



    Tork konvertörlü şanzımanlarında çok sağlam olduğu söylenemez. 4 ileri bir Peugeot'umuz vardı. Manuel modda çok kullanmaktan 30.000km civarında birden 1. ve 3. vitesleri iptal etti. 4 vites bir anda oldu 2 vites. Arıza ilk önce garanti ile giderildi fakat daha sonra yeniden nüksetti. Milyarlık hasarlar çıkardı.

    Manuel dahil hepsinin bozulması gayet olası geliyor.


    İllaki üstadım hepsi bozulabilir ben oranlardan bahsetmiştim yoksa dediğin gibi bozulmayan bir yapı varmı..?

    Saygılar




  • 11500 km de aracım , çıkan ses topicde bulunan videodaki gibi değil. o videoda sürekli bir şangırtı ile gidiyor araç. ben sadece camlar açııkken ve o şekil arnavut kaldırımda giderken vites geçişi sırasında duyabiliyorum tıkırdamayı. onun haricinde bozuk yolda olsan da bunun gibi şangırtılı bir gezme söz konusu değil arkadaşlar. bu video sadece kafa karıştırıyor.

    bu arada araç sıfır km alındığında bu sesler yoktu benimde . 6000 km den sonra yavaş yavaş duymaya başladım. belki de aracı kış aylarında aldığım için cam açık gezmediğimden duymamışımdır :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4everseco

    Senelerden beri söylerim . Vw beş para etmez diye hala söylüyorum . VW BEŞ PARA ETMEZ .

    Bu mesajin üzerine forum tamamen silinebilir.


    hocam ciddiye almayın kendisi 17 yaşında bir genç. senelerdir söylüyorum dediği de sanıyorum ki ortaokuldan beri söylüyorum anlamına geliyor.


    Valla abicim benim 17 yaşında olmam , sizinde 18 yaşından büyük olmanız beni ilgilendirmiyor . Önemli olan insanın ne düşündüğü önemlidir . Vw beş para etmez dediğimin bir sebebi vardır tabiki . Siz değerli 'VW' hayranı olmanız bu araçların son derece düzgün olması anlamınada gelmiyor .

    Vw Golf'ten başlamak gerekirse Golf 3 yakaladığı başarının Golf 4 , 5 , 6 'da devam edeceği anlamına gelmiyor .
    Geçen sene bindiğim 2010 model Golf 6 ' nın Antalya'nın sıcağında kliması çalışmadı . 2004 ' te babamın aldığı T5
    130 beygirlik versiyonun aldıktan bir sene sonra 3,000 km'de turbosu patladı . Hemde otobanda giderken . Valla hayret Alman malı çok kalitelidir kendileri , Almanlar çok iyi yapar . Hele Volkswagen çok iyi yapar .

    Geçen sene Fransada kaza yapan Golfün kalıntıları .


    Bu arkadaş saatte 100 Km hızla gidiyordu .

     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar

     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar

     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar

     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar

     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar


    Fabrikadan çıktıktan birkaç saat sonra 5 gencin bulunduğu araç ağaca çarptıktan sonra içlerinden birisi kaza anında araçtan fırlayarak hayatını kaybetti , diğer üçü hastanede ağır yaralı olduğundan hayatını kaybetti , diğer birisi ise ağır yaralıydı .



    Bu Audi'yi kullanan arkadaşımızda 170 km hızla giderken ağaca çarptı soldan 2 . arkadaş aracın sahibi ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar





    İkiside Alman aracı olmasına karşın Vw de bulunan arkadaşların 4 ' ü öldü 1'si yaralandı . Audide ise kazadan sonra arkadaş araçtan çıkarak fotoğraf çektirdi .


    Yani demek istediğim Volkswagen aracını tam olarak iyi yapamıyor benim gözlemlediğim bu .



    Size iyi kazıklanmalar abicim .




  • mantığı çok farklı yerden kuruyorsun dostum . her araçta ölüm olur. 100 ile değil 80 ile yapılan kazadada ölüm olabilir. ayrıca hangi aracın kaç km ile çarptığını bilmen mümkün değil. 100 le çarpmış araba ikiye bölünmüş diyorsun , diğerine 170 diyorsun adam ayakta diyorsun.


    bende diyorum ki 18. kattan düşüp ölmeyen 2 yaşında bebek var , haberlerini gazetelerde okuyoruz. sağlamlığın test edildiği profesyonel kurumlar var euro ncap . oradan araçların güvenliği hakkında bilgi alabilirsin.


    bir de kazıklanmak derken , o gösterdiğin audi a6 nın fiyatı ile golfün fiyatı aynı mı ? neye göre kazıklanmak ,

    yani mesajına karşılık o kadar çok yazılabilecek şey va ki , ben bu kadarını yazayım diğer arkadaşlar devamını getirecektir zaten.

    bu arada söylediğin yaş kısmına katılıyorum . 17 yaşında çok aklı başında çok güzel yorumlar yazabilen arkadaşlar var bu forumda. Fakat senin bu mesajın onlardan değil.




  • senin 17 yaşında olman çok önemli olmamakla beraber "yıllardır söylerim vw peş para etmez" diyen birinin 17 yaşında olması önem arzeder. 17 yaşında bir insan muhtemelen lise2 veya lise 3tedir. yıllardır söylemesi ortaokuldan beri söylemesi demektir ki kusura bakma ama bu kişi çocuktur. sadece keskin ifadelerde bulunmayı bilir.

    2010 model golfün klimasının çalışmaması, T5in turbosunun patlamaması bir firmayı beş para etmez kıvamına getirmez. sen yaşça küçük olduğun için 1-2 örneğe bakarak bir firmayı "beş para etmez" veya "çok süper" diye yaftalayabilirsin ama bizim yaşımızdaki insanlar 1-2 örneğe bakarak bir markaya yaftalamazlar. seni almayabilirler ama git bir yetkili bmw veya mercedes servisine orada yeni alınmış ama arızalanmış bmw-mercedesler göreceksin. önemli olan arızalanması değil arızalanma oranıdır.

    kaza yapan golfün 100kms hızla kaza yaptığını bilmen için kaza anında aracın içinde olman gerekir. ancak saıyorum ki içinde değildin ve sadece duyumlarla hareket ediyorsun.

    sağlam dediğin audi de vwnin bir alt markası ve vw tarafından üretiliyor.

    şimdi sana sorsam vwnin tam olarak neresi iyi değil ki araçlarını tam olarak iyi yapamıyor. cevap veremezsin zira küçüksün. senin yaşlarında ben de öyleydim. bu beş para etmez, bu şahane gibi ifadelerde bulunurdum. ama bilmezdim ki vwnin turbosunun vw tarafından üretilmediğini, bütün arabaların turbolarının 3 firma tarafından üretildiğini(sanıyorum sen de bilmiyorsun). veya klima gazının bir müddet kullanılmayınca kaçacağını o nedenle klimanın çalışmayacağını.

    sonuç olarak sana bir ağabey tavsiyesi vereyim. detayını bilmediğin, sebeplerini öğrenmediğin konular hakkında 1-2 örneğe ithafen keskin yorumlar yapma. şu an çocuk olduğun için vw alanlar sana kazıklanıyormuş gibi gelir ama üniversiteyi kazandığında babana vw alman için yalvarırken bulursun kendini.

    bu arada vw hayranı veya fanatiği değilim. tabi senin yaşlarında bir markayı savunan sana fanatik, eleştiren de düşman gibi gelir ama böyle değildir. hatta şimdiye kadar hiç vw almamış ama geçmişte fiat uno, volvo s70 ve fiat bravo sahibi olmuş(kendi parasıyla satın almış) biriyim.




  • Euro Ncap sonuçlarına baktım sonuç ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar


    Sürücü güveniliği % 97 . İlginç

    Audi A6 Almanya fiyatı ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar


    Golf Gti fiyatı ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    senin 17 yaşında olman çok önemli olmamakla beraber "yıllardır söylerim vw peş para etmez" diyen birinin 17 yaşında olması önem arzeder. 17 yaşında bir insan muhtemelen lise2 veya lise 3tedir. yıllardır söylemesi ortaokuldan beri söylemesi demektir ki kusura bakma ama bu kişi çocuktur. sadece keskin ifadelerde bulunmayı bilir.

    2010 model golfün klimasının çalışmaması, T5in turbosunun patlamaması bir firmayı beş para etmez kıvamına getirmez. sen yaşça küçük olduğun için 1-2 örneğe bakarak bir firmayı "beş para etmez" veya "çok süper" diye yaftalayabilirsin ama bizim yaşımızdaki insanlar 1-2 örneğe bakarak bir markaya yaftalamazlar. seni almayabilirler ama git bir yetkili bmw veya mercedes servisine orada yeni alınmış ama arızalanmış bmw-mercedesler göreceksin. önemli olan arızalanması değil arızalanma oranıdır.

    kaza yapan golfün 100kms hızla kaza yaptığını bilmen için kaza anında aracın içinde olman gerekir. ancak saıyorum ki içinde değildin ve sadece duyumlarla hareket ediyorsun.

    sağlam dediğin audi de vwnin bir alt markası ve vw tarafından üretiliyor.

    şimdi sana sorsam vwnin tam olarak neresi iyi değil ki araçlarını tam olarak iyi yapamıyor. cevap veremezsin zira küçüksün. senin yaşlarında ben de öyleydim. bu beş para etmez, bu şahane gibi ifadelerde bulunurdum. ama bilmezdim ki vwnin turbosunun vw tarafından üretilmediğini, bütün arabaların turbolarının 3 firma tarafından üretildiğini(sanıyorum sen de bilmiyorsun). veya klima gazının bir müddet kullanılmayınca kaçacağını o nedenle klimanın çalışmayacağını.

    sonuç olarak sana bir ağabey tavsiyesi vereyim. detayını bilmediğin, sebeplerini öğrenmediğin konular hakkında 1-2 örneğe ithafen keskin yorumlar yapma. şu an çocuk olduğun için vw alanlar sana kazıklanıyormuş gibi gelir ama üniversiteyi kazandığında babana vw alman için yalvarırken bulursun kendini.

    bu arada vw hayranı veya fanatiği değilim. tabi senin yaşlarında bir markayı savunan sana fanatik, eleştiren de düşman gibi gelir ama böyle değildir. hatta şimdiye kadar hiç vw almamış ama geçmişte fiat uno, volvo s70 ve fiat bravo sahibi olmuş(kendi parasıyla satın almış) biriyim.


    Olay detayını bilmemek değil olay bir insanın 17 yaşında olmasının o kişinin çocuk veya aptal yerine konmasıdır . Ve hiç bir bilgi ve tecrübesinin bulunmadığı yönündedir . Klima gazının bitmesi veya eskimesinin klimayı çalıştırmadığını ve velimli çalışmadığını bilmeyecek kadar çocuk olduğumu zannetmiyorum . Benim Volkswagenin beş para etmez dediğimin anlamı ; Madem Audi gibi Skoda gibi Seat gibi araçları çıkarıyorsun kendi markana Audi gibi bişey çıkarmıyorsun demektir . Çevremde kime sorsam Scirocco'dan üstün araba yoktur onlar için .

    Bide sizin Uno , S70 , Bravo'ya binmeniz ve bunu kendi paranızla aldığını izah etmeniz bence doğru değil . O zaman bende ben kenidimi bildim bileli ve babamın benden önceki KENDİ PARASIYLA ALDIĞI araçları yazsam liste çıkar . Yazmıyorumda .

    Ayrıca üniversiye seneye geçeceğim 94 doğumluyum ve bu sene Lise Son sınıfa geçtim . Üniversiye geçtiğim zaman kimseye yalvarmam , ricada bulurum alırsa alır almazsa almam . Hele hele Vw alması hiç hiç ağlaamam .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4everseco

    Euro Ncap sonuçlarına baktım sonuç ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar


    Sürücü güveniliği % 97 . İlginç

    Audi A6 Almanya fiyatı ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar


    Golf Gti fiyatı ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar



    eski audi a6 ile bir önceki kasa golfü karşılaştırınca audinin puanının 33 golfün ise 36 olduğunu, yeni golfte ise sürücü güvenliğinin %97 olduğunu görüyoruz. ama euro ncap 60kms hızla sabit engele yapılan çarpmaları gösterdiği için çok da referans olmasa bile bu noktada golfün de audiden geri kalmadığını görebiliriz. işte bu nedenle o golfün 100le kaza yapması imkansız ve o kazaya bakılarak da vw beş para etmez diyemeyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: 4everseco

    Euro Ncap sonuçlarına baktım sonuç ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar


    Sürücü güveniliği % 97 . İlginç

    Audi A6 Almanya fiyatı ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar


    Golf Gti fiyatı ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar



    eski audi a6 ile bir önceki kasa golfü karşılaştırınca audinin puanının 33 golfün ise 36 olduğunu, yeni golfte ise sürücü güvenliğinin %97 olduğunu görüyoruz. ama euro ncap 60kms hızla sabit engele yapılan çarpmaları gösterdiği için çok da referans olmasa bile bu noktada golfün de audiden geri kalmadığını görebiliriz. işte bu nedenle o golfün 100le kaza yapması imkansız ve o kazaya bakılarak da vw beş para etmez diyemeyiz.




    Buyrun kendiniz okuyun o zaman ;
    http://www.golf5forum.fr/index.php?topic=14069.0




  • @4everseco,

    Siz hala araç sağlamlığını bu şekilde mi ölçüyorsunuz?
    Şahin muamelesi yapmışsınız araca.
    Merak etmeyin, Volvo'yla da aynı kazayı yapsanız, aracın başına aynı şey gelir.
    Volvo ile dolaşıp, emniyet kemeri takmayan, "araba nasıl olsa güvenli" diye yardıran bir sürü beyinsiz var.

    Bu mantaliteyi terk etmeniz gerekiyor acilen.

    Zaten Audi dediğiniz alet de VW grubunun fabrikasından çıkıyor, neyden bahsediyorsunuz ki



    DSG konusuna dönersek,
    Bazı VW sahipleri toz kondurmamak adına "olur mu canım, yok öle bişey" falan diyorlar.
    Ancak şanzımanlarda gözlemlendiği kadarıyla problem çıktığı bir gerçek.
    Azımsanacak düzeyde de değil gibi pek.

    Çalıştığım yerde 3 Passat almışlardı. İkisinin motoru ve DSG şanzımanları garantiden değişti.
    Hoş, bizim şoförler de çok iyi kullanmıyorlardı ancak yine de bir aracın mekaniğinin her şarta dayanması lazım. Sonuçta adam alıp bunları dağa çıkarmadı.

    Mesela bazı VW sahipleri diyor ki, "efendim işte şehiriçinde manuele alın, şöyle kullanın, böyle kullanın".
    Arkadaş, bu otomatik şanzıman değil mi? Niye uğraşacakmışım kendisi ile. Ben mi ona kumanda edeceğim, o mu bana?
    Ayrıca kullanma kılavuzunda falan öyle kullanın böyle kullanmayın demiyor.

    Aynı olay "otomatikleştirilmiş" MMT şanzımanlı Toyota Corolla'larda oldu, bir sürü davalık araç var.
    Yenilerinde sorunu biraz giderdiler gibi ama onların sahipleri çok çekmiş vaziyette.
    Toyota'da oldu mu "sorun", ama VW'de oldu mu "sorun değil", "öyle kullanmayın, böyle kullanın" mı denilecek. Olmaz öyle şey.

    Bu arada DSG'nin kendisi bozulmuyor evet, mekatronik denilen parçası bozuluyor ve o değiştiriliyormuş.
    Hiçbir şanzıman kolay kolay komple arızalanmaz zaten normal kullanımlar ile.

    Ve bu sorun 122'lik motorlarda da oluyor, yani güçle falan da ilgisi yok.
    Octavia'larda, Leon'larda, hepsinde var.
    Burada mı okumuştum hatırlamıyorum, bazıları 122'lik TSI motorla araç alacaklar için "7 ileri DSG'li alma, alacaksan manuel al" diye hep uyarıyorlardı.
    Açıkçası ben de huylandım.

    Bir arkadaşım 160'lık Scirocco DSG aldı, alet 6.000km'de, şimdilik memnun gibi, bakalım bir sorun olacak mı.

    Bunun yanında Scirocco forumlarından birisi konu açmıştı, 2 defa şanzıman veya baskı-balata değişmiş.
    İlk geleni kalibre edememişler sanırım ve olmamış, hata parçada sanıp yenisini istemişler, ikincide çözmüşlerdi olayı.
    Aracın km'si düşüktü bildiğim kadarıyla.

    Münferit olaylar gibi ama bilemiyorum.
    İnsan "acaba?" diyor devamlı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4everseco


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    senin 17 yaşında olman çok önemli olmamakla beraber "yıllardır söylerim vw peş para etmez" diyen birinin 17 yaşında olması önem arzeder. 17 yaşında bir insan muhtemelen lise2 veya lise 3tedir. yıllardır söylemesi ortaokuldan beri söylemesi demektir ki kusura bakma ama bu kişi çocuktur. sadece keskin ifadelerde bulunmayı bilir.

    2010 model golfün klimasının çalışmaması, T5in turbosunun patlamaması bir firmayı beş para etmez kıvamına getirmez. sen yaşça küçük olduğun için 1-2 örneğe bakarak bir firmayı "beş para etmez" veya "çok süper" diye yaftalayabilirsin ama bizim yaşımızdaki insanlar 1-2 örneğe bakarak bir markaya yaftalamazlar. seni almayabilirler ama git bir yetkili bmw veya mercedes servisine orada yeni alınmış ama arızalanmış bmw-mercedesler göreceksin. önemli olan arızalanması değil arızalanma oranıdır.

    kaza yapan golfün 100kms hızla kaza yaptığını bilmen için kaza anında aracın içinde olman gerekir. ancak saıyorum ki içinde değildin ve sadece duyumlarla hareket ediyorsun.

    sağlam dediğin audi de vwnin bir alt markası ve vw tarafından üretiliyor.

    şimdi sana sorsam vwnin tam olarak neresi iyi değil ki araçlarını tam olarak iyi yapamıyor. cevap veremezsin zira küçüksün. senin yaşlarında ben de öyleydim. bu beş para etmez, bu şahane gibi ifadelerde bulunurdum. ama bilmezdim ki vwnin turbosunun vw tarafından üretilmediğini, bütün arabaların turbolarının 3 firma tarafından üretildiğini(sanıyorum sen de bilmiyorsun). veya klima gazının bir müddet kullanılmayınca kaçacağını o nedenle klimanın çalışmayacağını.

    sonuç olarak sana bir ağabey tavsiyesi vereyim. detayını bilmediğin, sebeplerini öğrenmediğin konular hakkında 1-2 örneğe ithafen keskin yorumlar yapma. şu an çocuk olduğun için vw alanlar sana kazıklanıyormuş gibi gelir ama üniversiteyi kazandığında babana vw alman için yalvarırken bulursun kendini.

    bu arada vw hayranı veya fanatiği değilim. tabi senin yaşlarında bir markayı savunan sana fanatik, eleştiren de düşman gibi gelir ama böyle değildir. hatta şimdiye kadar hiç vw almamış ama geçmişte fiat uno, volvo s70 ve fiat bravo sahibi olmuş(kendi parasıyla satın almış) biriyim.


    Olay detayını bilmemek değil olay bir insanın 17 yaşında olmasının o kişinin çocuk veya aptal yerine konmasıdır . Ve hiç bir bilgi ve tecrübesinin bulunmadığı yönündedir . Klima gazının bitmesi veya eskimesinin klimayı çalıştırmadığını ve velimli çalışmadığını bilmeyecek kadar çocuk olduğumu zannetmiyorum . Benim Volkswagenin beş para etmez dediğimin anlamı ; Madem Audi gibi Skoda gibi Seat gibi araçları çıkarıyorsun kendi markana Audi gibi bişey çıkarmıyorsun demektir . Çevremde kime sorsam Scirocco'dan üstün araba yoktur onlar için .

    Bide sizin Uno , S70 , Bravo'ya binmeniz ve bunu kendi paranızla aldığını izah etmeniz bence doğru değil . O zaman bende ben kenidimi bildim bileli ve babamın benden önceki KENDİ PARASIYLA ALDIĞI araçları yazsam liste çıkar . Yazmıyorumda .

    Ayrıca üniversiye seneye geçeceğim 94 doğumluyum ve bu sene Lise Son sınıfa geçtim . Üniversiye geçtiğim zaman kimseye yalvarmam , ricada bulurum alırsa alır almazsa almam . Hele hele Vw alması hiç hiç ağlaamam .


    önceki mesajımda belirttiğim gibi sorun 17 yaşındaki birinin mesajı değil. kaldı ki foruma 17 yaşında bir arkadaş yeni aldıkları bmw hakkında yazı yazmıştı ve gerçekten güzel bir üslupla hislerini yazıya aktarmıştı. ancak buradaki sorun arabanın hiçbir teknik verisine sahip olmadan 17 yaşındaki birinin sadece 1-2 örnekte yola çıkarak "yıllardır söylüyorum vw beş para etmez" yargısını kullanmasıdır. arabanın şasisi, iç mekan kalitesi, motor performansı ile ilgili eleştiri yazmak başka bir şey sadece "vw beş para etmez" demek başka bir şey.

    "Benim Volkswagenin beş para etmez dediğimin anlamı ; Madem Audi gibi Skoda gibi Seat gibi araçları çıkarıyorsun kendi markana Audi gibi bişey çıkarmıyorsun demektir . " bu cümlenin anlamı nedir yahu? okulda Türkçe'n pek iyi değil heralde.

    babanın kendi parasıyla aldığı araçlar babanı bağlar ve babanın başardıklarıdır. senin değil. emin ol baban o araçlara senin kadar da çamur atmaz.

    üniversiteye git beni hatırlarsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4everseco


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: 4everseco

    Euro Ncap sonuçlarına baktım sonuç ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar


    Sürücü güveniliği % 97 . İlginç

    Audi A6 Almanya fiyatı ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar


    Golf Gti fiyatı ;
     DSG ile Arıza-Sorun Yaşayanlar



    eski audi a6 ile bir önceki kasa golfü karşılaştırınca audinin puanının 33 golfün ise 36 olduğunu, yeni golfte ise sürücü güvenliğinin %97 olduğunu görüyoruz. ama euro ncap 60kms hızla sabit engele yapılan çarpmaları gösterdiği için çok da referans olmasa bile bu noktada golfün de audiden geri kalmadığını görebiliriz. işte bu nedenle o golfün 100le kaza yapması imkansız ve o kazaya bakılarak da vw beş para etmez diyemeyiz.




    Buyrun kendiniz okuyun o zaman ;
    http://www.golf5forum.fr/index.php?topic=14069.0


    haberi okuduğumda polisin aracın hızını tahmin ettiğini ve aracın tahmini hızda orta noktasından bir ağaca çarptığını ve aracın ağaç tarafından zayıf noktasından ikiye bölündüğünü görüyorum.




  • Kullanıcısı olarak ben bir açıklama yapmak istiyorum:

    Camlar açık, müzik veya klima kapalı, stabilize yolda ilerlerken şanzımandan gerçekten mekanik sesler geliyor, bunu farketmeyen de var ama objektif olmak gerekirse farkedilmicek gibi değil.

    Ya da kaymak asfaltta bir kasise denk geldiniz yavaşladınız, vitesi 1'e attığını ve 2 ye geçtiğini de duymanız mümkün, kişisel araştırmalarım ve servislerdeki ustalarla görüşmem sonucu pek çok insan bu hususla geliyor, şikayet ediyor, şanzıman değişimi ve hatta bağrış çağrış araç geri alımı-iadesine kadar taleplerde bulunuyorlar, üzülerek söylemeliyim ki yazılımsal bir sorun olacağını sanmıyorum.

    Bende genelde camlar hep kapalı yada açıksa bile müzik açık olduğu için ve genelde de bozuk yola girmediğim için bu tarz sesler beni etkilemiyor ama titiz bir kullanıcıyı çileden bile çıkarabilir.. bu yüzden de açık açık yazıyorum, uyarıyorum. Ayrıca şuda bir gerçek:

    Klasik, tork konvertörlü otomatik şanzımanlara göre daha nazik ve hassas yapısı olduğu bir dünya gerçeği. Ben DSG'ye güvensem de 4 yıllık garantiyi sırf tamir masrafından korktuğm için yaptırdım şimdiyse kafam rahat.

    Burada hata Doğuş otomotivindir, satış görevlileri bu mekanik seslerden bahsetmiyor buda bizzat gözlemimdir.
    TAMAMEN KKAYILIYORUM ARACIM 2011 TSİ PASSAT AMA BU SES VAR VE BEN BUNU BİLEREK ÖNCEDEN ALDIM AMA BU SES VAR DSG ELRDE GELİŞTİRLMESİ GERKİYOR SİSTEMİN ŞIK ŞIK 1-2 DE BİRDE KASİSTE DEĞİŞİYOR VİTES ŞIK SIK Dİ,YE SES GELİYOR




  • 17 yaşında olup, okumayı yaklaşık 7 yaşında öğrenen birinin ki kendisi yaklaşık 10 yıldır okumayı biliyor olmalı, arabalar hakkında yıllardır derinlemesine bilgi sahibi olması ne kadar mantıklı, düşünmek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 13 Temmuz 2011; 11:53:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    @4everseco,

    Siz hala araç sağlamlığını bu şekilde mi ölçüyorsunuz?
    Şahin muamelesi yapmışsınız araca.
    Merak etmeyin, Volvo'yla da aynı kazayı yapsanız, aracın başına aynı şey gelir.
    Volvo ile dolaşıp, emniyet kemeri takmayan, "araba nasıl olsa güvenli" diye yardıran bir sürü beyinsiz var.

    Bu mantaliteyi terk etmeniz gerekiyor acilen.

    Zaten Audi dediğiniz alet de VW grubunun fabrikasından çıkıyor, neyden bahsediyorsunuz ki



    DSG konusuna dönersek,
    Bazı VW sahipleri toz kondurmamak adına "olur mu canım, yok öle bişey" falan diyorlar.
    Ancak şanzımanlarda gözlemlendiği kadarıyla problem çıktığı bir gerçek.
    Azımsanacak düzeyde de değil gibi pek.

    Çalıştığım yerde 3 Passat almışlardı. İkisinin motoru ve DSG şanzımanları garantiden değişti.
    Hoş, bizim şoförler de çok iyi kullanmıyorlardı ancak yine de bir aracın mekaniğinin her şarta dayanması lazım. Sonuçta adam alıp bunları dağa çıkarmadı.

    Mesela bazı VW sahipleri diyor ki, "efendim işte şehiriçinde manuele alın, şöyle kullanın, böyle kullanın".
    Arkadaş, bu otomatik şanzıman değil mi? Niye uğraşacakmışım kendisi ile. Ben mi ona kumanda edeceğim, o mu bana?
    Ayrıca kullanma kılavuzunda falan öyle kullanın böyle kullanmayın demiyor.

    Aynı olay "otomatikleştirilmiş" MMT şanzımanlı Toyota Corolla'larda oldu, bir sürü davalık araç var.
    Yenilerinde sorunu biraz giderdiler gibi ama onların sahipleri çok çekmiş vaziyette.
    Toyota'da oldu mu "sorun", ama VW'de oldu mu "sorun değil", "öyle kullanmayın, böyle kullanın" mı denilecek. Olmaz öyle şey.

    Bu arada DSG'nin kendisi bozulmuyor evet, mekatronik denilen parçası bozuluyor ve o değiştiriliyormuş.
    Hiçbir şanzıman kolay kolay komple arızalanmaz zaten normal kullanımlar ile.

    Ve bu sorun 122'lik motorlarda da oluyor, yani güçle falan da ilgisi yok.
    Octavia'larda, Leon'larda, hepsinde var.
    Burada mı okumuştum hatırlamıyorum, bazıları 122'lik TSI motorla araç alacaklar için "7 ileri DSG'li alma, alacaksan manuel al" diye hep uyarıyorlardı.
    Açıkçası ben de huylandım.

    Bir arkadaşım 160'lık Scirocco DSG aldı, alet 6.000km'de, şimdilik memnun gibi, bakalım bir sorun olacak mı.

    Bunun yanında Scirocco forumlarından birisi konu açmıştı, 2 defa şanzıman veya baskı-balata değişmiş.
    İlk geleni kalibre edememişler sanırım ve olmamış, hata parçada sanıp yenisini istemişler, ikincide çözmüşlerdi olayı.
    Aracın km'si düşüktü bildiğim kadarıyla.

    Münferit olaylar gibi ama bilemiyorum.
    İnsan "acaba?" diyor devamlı.


    bir önceki aracım corolla mmt d4d idi. sıfır km den itibaren kullandım 2006 model ve 92 binde satmıştım. mmt şanzıman ile ilgili birkaç kez çok basit kalibrasyon işlemi yapıldı. yapılmasının sebebi vites geçişlerinde hafif vuruntu olduğu için. kalibrasyon sonrası ilk günkü gibi kullanmaya devam ettim ve garantisi olmayan araç için ücretsiz yapılıyor bu işlem. haricinde 92 bin km boyunca hiç sorun yaşamadık. aynı aracın 2007 modelini de 80 bin km kadar babam kullandı o da sorunsuz kullandı. hatta memnuniyetinden dolayı 2011 mmt sini aldı onuda 25 bin yapmış bile. :)

    toyotayı müşteri memnuniyeti konusunda tek geçerim. daha önce de yazmıştım , servise gidipte dikiz aynasından gıcırtı geldiğini söylemeyi unuttuğum halde adamlar test sürüşünde bunu fark edip yenisi ile değiştirmişlerdi ücretsiz. sen uyarmasan dahi adam hatalı birşey görüyorsa hemen hallediyor.

    30 binde dsg sinde sorun yaşamamış arkadaşlarımız var forumda ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridleyscott -- 13 Temmuz 2011; 14:30:40 >




  • ayrıca şunuda unutmamak gerekir, vw nin dsg ile ilgili iyiniyet garantisi uygulaması çok yaygın. bunu abd de 10yıll dsg garantisi veriyor olmasına bağlayabiliriz. türkiyedede düzenli servise gelenlere uyguluyorlar. işçilik kısmını müşteriden talep ediyorlar. ama bende +2 yıl garantiyi yaptım. ne olur ne olmaz. 4 yıldan sonra zaten durum netleşir.

    birde mekatronik arıza yapıyorsa bu meretin daha sağlamı daha iyileştirilmişi çıkmıyormudur? bence her geçen sürede dsg sağlamlaşıyordur. en azında mantıken öyle olması gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    ayrıca şunuda unutmamak gerekir, vw nin dsg ile ilgili iyiniyet garantisi uygulaması çok yaygın. bunu abd de 10yıll dsg garantisi veriyor olmasına bağlayabiliriz. türkiyedede düzenli servise gelenlere uyguluyorlar. işçilik kısmını müşteriden talep ediyorlar. ama bende +2 yıl garantiyi yaptım. ne olur ne olmaz. 4 yıldan sonra zaten durum netleşir.

    birde mekatronik arıza yapıyorsa bu meretin daha sağlamı daha iyileştirilmişi çıkmıyormudur? bence her geçen sürede dsg sağlamlaşıyordur. en azında mantıken öyle olması gerekiyor.


    Evet geliştiriliyor.Mesele burada zaten.
    İlk çıkan 7-DSG'lere de satarken sorunsuz diyorlardı,madem sorunsuzdu neden güncellendi.
    Şu an satılanlara da sorunsuz diyecekler satarken,gerçekleri saklayacaklar.Ama ne hikmetse şanzıman yine güncellenecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    ayrıca şunuda unutmamak gerekir, vw nin dsg ile ilgili iyiniyet garantisi uygulaması çok yaygın. bunu abd de 10yıll dsg garantisi veriyor olmasına bağlayabiliriz. türkiyedede düzenli servise gelenlere uyguluyorlar. işçilik kısmını müşteriden talep ediyorlar. ama bende +2 yıl garantiyi yaptım. ne olur ne olmaz. 4 yıldan sonra zaten durum netleşir.

    birde mekatronik arıza yapıyorsa bu meretin daha sağlamı daha iyileştirilmişi çıkmıyormudur? bence her geçen sürede dsg sağlamlaşıyordur. en azında mantıken öyle olması gerekiyor.


    Evet geliştiriliyor.Mesele burada zaten.
    İlk çıkan 7-DSG'lere de satarken sorunsuz diyorlardı,madem sorunsuzdu neden güncellendi.
    Şu an satılanlara da sorunsuz diyecekler satarken,gerçekleri saklayacaklar.Ama ne hikmetse şanzıman yine güncellenecek.


    Biz bu durumu şöyle özetliyoruz: "Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu."




  • ehliyeti olmayan liselinin DSG-Arıza konusunda ne işi var yahu git SBS'ne hazırlan sen
  • Adamin 17 yasinda olmasi arastirmayan ve bilmeyen biri oldugu anlamina gelmez.

    Bu forumda acayip bir yas komplexi var .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.