Şimdi Ara

dsg'nin sorunsuz olanı yok mu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
9.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İkiside 2. El olmak üzere golf tsi dsg yi 10 sene ibiza tsi dsg yide 3 senedir kullanmaktayım , golf islak ibiza kuru kavrama hiçbir şikayetim olmadı fişşek gibi arabalar , bence çok vesvese yapmayın herşey olacağına varır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 120 bin kilometrede DCT kullanıyorum bende, orjinal kavramasıyla devam ediyoruz.

    Kullanmayla alakalı sanırım bilemiyorum, bazısı çok erken bitiyor bazısı bozulmuyor.

  • Dsg şanzıman da diğer çift kavrama şanzımanlar gibi komplike yapıları nedeniyle bozulmaya çok daha yatkın şanzımanlar. Zorlanmaya gelemiyorlar. Bugün dsg için söylenilenler vakti zamanında smg şanzıman içinde söylenmişti.
    Fakat smg şanzımana sahip otomobil sayısı vw otomobillere kıyasla görece daha az olduğu için unutuldu gitti.

    Bana göre dsg problemlerinin başlıca üç ana nedeni var.

    1- Dsg şanzımanı vw grubu, bildiğim kadarıyla mekanik tarafına dokunmadan sadece yazılım güncellemesi ile bu şanzımanı Polo da da kullanıyor örnek veriyorum Tiguan da da kullanılıyor iki otomobil arasında kilo ve yük çekme anlamında ciddi fark var.

    2- Dsg doğası gereği sürekli az yakıt tüketimi hesaplanarak kalibre edilmiş bir şanzıman bu nedenle sürekli düşük devirde yüksek viteste gitmek için uğraşıyor. Buda erken bir süre için de kavramayı bitiriyor. Diğer bir husus ise dsg nin yağını mutlaka ve mutlaka her üç bakımda bir değiştireceksin.
    Bunu ben değil vw Almanya öneriyor.

    3- Maalesef coğrafya bizim ülkemiz dağlık bir bölgede bulunduğu için bu durum nazik olan bu şanzıman üzerinde ekstra strese sebep olabiliyor ben Hollanda’da yaşıyorum burada 300.000 - 400.000 km yapıp tık dememiş yüzbinlerce vw grubu otomobil var. Burada dağ, dere, tepe olmadığı için şanzıman ilk 100 mt 7. Vitese bile atsa problem olmuyor çünkü zorlanmıyor

    Bu arada vw grubunda Türkiye’de yaşarken B6-B7-B8 benzinli-dizel dsg passat kullandım. Hiç bir şekilde bir problem yaşamamıştım.

    Edit: Yazım yanlışları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi son_samuray -- 18 Nisan 2022; 12:7:33 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • malesef benim mekatroniğinde vites değiştirme pistonlarından biri kırıldı

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.