Şimdi Ara

DSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİK (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
306
Cevap
0
Favori
27.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Serviser arabanın yağını suyunu bujisini değiştiriyor da otomatik şanzımana masaj mı yapıyorlar?!? Gitseniz bu vitesin yağı ne zaman değişir diye sorsanız gerektiğinde değiştiririz ( yani yağ iyice çamur gibi olsun da vites cortlasın ) diyorlar . Bu kadar bi haber servisle varken ve bu servisler kam emici, düzenbaz iken kullanıcıya " ama sen aracını servise götürmemişsin " demek hiç doğru birşey değil . Yanlış kullanmışsın diyin bari. Ya da diyin ki otomatik vites bakımı varmış onu yaptırmadın diyin.



    Şirketler ve markaları bizim için, bizden önemli değil lütfen savunmayın şunları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    geçmiş olsun kardeş.

    vw satış temsilcileri hemen dadanmış konuya. sen aldırma onlara, çok biliyor onlar

    yetkili servise götürmemekte de iyi etmişsin. yetkili servis ayağına kazıklanmaya gerek yok.

    bence sat kurtul bmw 3 serisi düşün zf'li.
    Teşekkürler, araba babamın aracı kendimde f30 var zaten.
  • Geçmiş olsun kardeş, 27 bin ortalama bir araba parası demek.. Liramızın en değersiz para birimlerinden olduğunu da unutmamak gerek 2500 euro bu arıza için normal adamlar 1 ayda kazanıyor fakat bize gelip 27 milyar olunca 10 ayda kazanamayanlar var psra birimi resmen çöp olmuş.
  • Hangi model, kaç kmde, hangi tür olursa olsun. Asla 2.el otomatik almam. Almak isteyenlere lafım olmaz ama ben asla almam.
  • Ne varsa tüm iş eski anam babam usülü şanzumanlarda.



    2000 Model Bora 500 bindeydi şanzuman tık demedi.

    1999 Model Passat 350 bindeydi sanzumanı tık demedi.



    Keza şimdi 2003 Accord var, yer yer dik yokuşlarda kaçırma yapabiliyor.
  • Bende 150 binde a4 2.0tfsi quattro aldım. 1 hafta sonra 2-4-6 viteslerine geçmemeye başladı. Servise götürdüm 21 bin masraf çıkardı. Mekatronik ve kavrama değişecek diye. (aralık 2017)

    Arkadaşın garaja çektik. İstanbuldan bir şanzımancıya hata kodlarını yolladık. Mekatronik sağlam, selenoidlerle kavrama değişecek tamam dedi. Söktük şanzımanı ilgili parçaları istanbula gönderdik. Bu arada motorda indi, şanzıman uzunlamasına 4x4. motor inince turboda da çatlak gördük.

    4500 lira şanzıman tamiri + 4000 lira turbo + 10 gün liftte kaldı araç, hazır motor inmişken bazı eksikler vs. halledildi derken 2 gün de yeni kavramanın testleri + kalibrasyonu + adaptasyonu sürdü. 13 bin civarına falan hallettik. Tabi turbo vs. olmasa heralde 6-7 liraya şanzıman bitecekti. Orjinal yağ, filtreler keçeler servisten alındı.

    Önceki sahibi de yine motor indirmiş, kronik yağ yakma sorunundan dolayı pistonlar egzantirikler zincir seti buji bobin vs. değiştirmiş. O da masraf yapmış, o yüzden önceki sahibine pek ilişmedim. Kavrama sonuçta bitebilir. Expertiz alırken tam yapamadık, 4x4 dyno konyada yokmuş. Birkaç ay sonra da yağ pompası bozuldu yine 1 hafta liftte kaldı araç. Piston + kol krank zincir vs 12bin de öyle masraf çıktı. Araba yeni gibi oldu artık sanırım, uzun süre problemsiz binerim diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Vw arabaları hep 1-2 yaşında olacak veya 100 bin i geçmeyecek diyorsun yani? Sonrasını anlamam he?

    Alıntıları Göster
    aslında trick noktasını yakalamışsın. 1-2 yaşında ve düşük km'li bir VWde dsg arızası görme ihtimali çok düşüktür.
  • Farklı Farkli Servislere götürürsen iyi niyet garantisi olmaz.



    İyi niyet garantisi gibi bir olguyu bayagi iyi oturtmuşuz, yetkili servise gitmek yetmiyor bir de hep ayni yetkili servise mi gitmek gerekiyor :) .

    Garanti'nin iyi niyeti olmaz. Parcayi kullanici kasıtlı olarak bozmadı ise, yetkisiz kisiler tarafindan tadilat tamirat gormediyse, sarf malzeme degil ise bozulan parca, garantiye girmelidir. Kâri almayalim parcasini siz ödeyin, biz takalim diyen servisler buna iyi niyet garantisi diyor. Yetkili servisin de farklisi olmaz. Her yetkili servis birdir.

    Yetkili servislerin kullanıcıyı maraba gibi görmesinden, somurmesinden, bir de arabalari bozup geri vermesinden bıktık.

    Bilinçlendirmek lazim artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 9 Mayıs 2018; 14:56:40 >
  • 2013 model 226 bindeki aracı alırken hiç mi aklınıza bu arabanın canını zaten almışlar diye bişe gelmedi mi????????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    aslında trick noktasını yakalamışsın. 1-2 yaşında ve düşük km'li bir VWde dsg arızası görme ihtimali çok düşüktür.

    Alıntıları Göster
    o zaman 99 bin de kontak kapatıp hurdaya ayıracaz vw grubu arabaları, sonrası bomba çünkü. Bu durumda yüzbinlerce kilometre sorun çıkarmayan şanzıman üreten markaları tercih etmeliyiz, teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    o zaman 99 bin de kontak kapatıp hurdaya ayıracaz vw grubu arabaları, sonrası bomba çünkü. Bu durumda yüzbinlerce kilometre sorun çıkarmayan şanzıman üreten markaları tercih etmeliyiz, teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    sen şimdi masrafını yapmışsın araba sıfır şanzımana sahip. en az 50bin km yol yapmadan satma arabanı, ettiğin masrafa yazık olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    o zaman 99 bin de kontak kapatıp hurdaya ayıracaz vw grubu arabaları, sonrası bomba çünkü. Bu durumda yüzbinlerce kilometre sorun çıkarmayan şanzıman üreten markaları tercih etmeliyiz, teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Senin niyetin belli herseyden nem kapiyorsun , dsg saglam veya degil 4 yilda 200 bin i devirmis galeriden satin alinmis bir araba referans alinmaz , kaldiki 100 bin km yi servis disinda gecirmis bir arac ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uygar2580

    Bende 150 binde a4 2.0tfsi quattro aldım. 1 hafta sonra 2-4-6 viteslerine geçmemeye başladı. Servise götürdüm 21 bin masraf çıkardı. Mekatronik ve kavrama değişecek diye. (aralık 2017)

    Arkadaşın garaja çektik. İstanbuldan bir şanzımancıya hata kodlarını yolladık. Mekatronik sağlam, selenoidlerle kavrama değişecek tamam dedi. Söktük şanzımanı ilgili parçaları istanbula gönderdik. Bu arada motorda indi, şanzıman uzunlamasına 4x4. motor inince turboda da çatlak gördük.

    4500 lira şanzıman tamiri + 4000 lira turbo + 10 gün liftte kaldı araç, hazır motor inmişken bazı eksikler vs. halledildi derken 2 gün de yeni kavramanın testleri + kalibrasyonu + adaptasyonu sürdü. 13 bin civarına falan hallettik. Tabi turbo vs. olmasa heralde 6-7 liraya şanzıman bitecekti. Orjinal yağ, filtreler keçeler servisten alındı.

    Önceki sahibi de yine motor indirmiş, kronik yağ yakma sorunundan dolayı pistonlar egzantirikler zincir seti buji bobin vs. değiştirmiş. O da masraf yapmış, o yüzden önceki sahibine pek ilişmedim. Kavrama sonuçta bitebilir. Expertiz alırken tam yapamadık, 4x4 dyno konyada yokmuş. Birkaç ay sonra da yağ pompası bozuldu yine 1 hafta liftte kaldı araç. Piston + kol krank zincir vs 12bin de öyle masraf çıktı. Araba yeni gibi oldu artık sanırım, uzun süre problemsiz binerim diye düşünüyorum
    Geçmiş olsun. Olabilicek hersey basınıza gelmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EFAE9B29C

    Senin niyetin belli herseyden nem kapiyorsun , dsg saglam veya degil 4 yilda 200 bin i devirmis galeriden satin alinmis bir araba referans alinmaz , kaldiki 100 bin km yi servis disinda gecirmis bir arac ..

    Alıntıları Göster
    Niyet? açıklar mısın?
  • DSG yi beğenmeyen, korkan gider tork konvertörlü veya cvt li kağnı gibi giden ve çok yakan şanzımana sahip araçları alabilir. karşı tez premium markaları örnek göstermeyin lütfen. DSG nin kullanımı zevklidir, araç manuelden az yakıp, manuelden daha kısa sürede hızlanır. 2.elde alırken arabanın geçmişini sorgulamak gerekir. km'si 100bine yaklaşmışsa ve şanzımanı değişmemişse patlama olasılığı yüksektir. bunu düşünerek aracı satın almalısınız. vay dsg patladı almayın denilemez. her parçanın malzemenin bir ömrü olduğu gibi, DSGnin de bir ömrü vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 9 Mayıs 2018; 15:8:7 >
  • Geçen yıl manuel golf aldım.
    DSG farkını verecek param da vardı ama tercih etmedim.
    İyi niyet garanti falan bir yana, ben aracı sürerken acaba yolda kalır mıyım diye düşünmek istemiyorum.
    Çoluk çocuk uzun yola çıkıyoruz, kafam rahat.
    Bence DSG'nin getirdiklerinin yanında götürdükleri daha azla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EFAE9B29C

    Senin niyetin belli herseyden nem kapiyorsun , dsg saglam veya degil 4 yilda 200 bin i devirmis galeriden satin alinmis bir araba referans alinmaz , kaldiki 100 bin km yi servis disinda gecirmis bir arac ..

    Alıntıları Göster
    Zamanının azılı vw müritlerindendin dimi sen. Hatırlıyorum seni.
  • Ben ne bileyim burada dsg/stronic savunanları normal forum üyesi veya kullanıcı sanıp cevap veriyorum.
    Demek bunlar mürit filan ha
    Neden uyarmıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    DSG yi beğenmeyen, korkan gider tork konvertörlü veya cvt li kağnı gibi giden ve çok yakan şanzımana sahip araçları alabilir. karşı tez premium markaları örnek göstermeyin lütfen. DSG nin kullanımı zevklidir, araç manuelden az yakıp, manuelden daha kısa sürede hızlanır. 2.elde alırken arabanın geçmişini sorgulamak gerekir. km'si 100bine yaklaşmışsa ve şanzımanı değişmemişse patlama olasılığı yüksektir. bunu düşünerek aracı satın almalısınız. vay dsg patladı almayın denilemez. her parçanın malzemenin bir ömrü olduğu gibi, DSGnin de bir ömrü vardır.
    Hem stronic hem de zf8 aracım var, bilmesem inanacam dsg nin zevkine. Dip gaz yapınca "ne demek istedi acaba" diye düşünüyor audi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mllm

    Geçen yıl manuel golf aldım.
    DSG farkını verecek param da vardı ama tercih etmedim.
    İyi niyet garanti falan bir yana, ben aracı sürerken acaba yolda kalır mıyım diye düşünmek istemiyorum.
    Çoluk çocuk uzun yola çıkıyoruz, kafam rahat.
    Bence DSG'nin getirdiklerinin yanında götürdükleri daha azla.
    yanlış yapmışsın. 2.elde dsg alırken çekinmek mantıklı ama sıfır alınan bir otomobilde 100bin km'ye kadar endişe etmeye gerek yok.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.