Şimdi Ara

DSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİK (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
0
Favori
27.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Hem stronic hem de zf8 aracım var, bilmesem inanacam dsg nin zevkine. Dip gaz yapınca "ne demek istedi acaba" diye düşünüyor audi.

    Alıntıları Göster
    hocam ben de 4 yıl yazılımlı Polo GTi kullandım. dsg ile şak şak vites atıyordu. it gibi gidiyordu Polo. 50bin km kullandım bir arıza bile vermedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    hocam ben de 4 yıl yazılımlı Polo GTi kullandım. dsg ile şak şak vites atıyordu. it gibi gidiyordu Polo. 50bin km kullandım bir arıza bile vermedi.

    Alıntıları Göster
    Evet 50 binde vermez, ama 100 den sonra affetmiyormuş. Acı tecrübeyle öğrendim malesef. Bir de en sağlam denen yağlı kavrama bizimki. Hakkaten bizimki yağlı kavradı, kuru kavramalar düşünsün artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Ben ne bileyim burada dsg/stronic savunanları normal forum üyesi veya kullanıcı sanıp cevap veriyorum.
    Demek bunlar mürit filan ha
    Neden uyarmıyorsunuz?
    Ohoo suan gene ortalığın durulmuş hali bu. 2008-2010 yılları arası buralar kan gölüydü. Tsi ve dsg nin yeni cıktıgı yıllardı o zaman. Resmen 3. Dünya savaşı yaşandı desem yeridir.



    170 lik çift besleme tsi dsg jetta ile ara hızlanmada Ferrari f430 tokatlayan vardı, daha ne diyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yanlış anlaşılmasa bişey soracağım şimdi bu dsg yi sürüpte memnun olmayan bi tek benmiyim

    Kendi aracım insignia tork konvektörlü

    Gecenlerde 50.60 km jetta dsg ile yol yaptım sıkışık trafikte şanzımandan mı nedir hiç begenmedim dur kalkta.
    hızlı giderken de benim aracımdan biraz daha kararlı vites geçişi var tamam iyi

    Ama dur kalkta çok konforsuz geldi bana yani yakıt ve performansı bilmemde konforunu göremedim araç dizel jettaydı bu arada son kasadan olan şu emisyon skandalı sırasındaki modellerden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahatolun -- 9 Mayıs 2018; 15:39:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iquique kullanıcısına yanıt
    "kağnı gibi giden ve çok yakan"
    Hangi yılda kaldınız acaba? 95 falan mı?
  • mllm kullanıcısına yanıt
    İyi yapmışsınız, DSG için aldıkları o farkın içinde "iyi niyet" adı altında aracınıza takılan 2. dsg'nin parasını da peşin alıyorlar çünkü.
    Daha alırken parasını verdiğiniz hizmet, "iyi niyet" oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 9 Mayıs 2018; 15:48:23 >
  • Navi kullanıcısına yanıt
    Bu yuzden gittik CVT aldik.
  • Böyle bozulacağını bile bile alan insanlara bir şey diyemiyorum ayıp olmasın..
  • Servisler herseyi bedelsiz degistirir minvalinde konusup benimle tartisan servis cocugu burada mi lol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rahatolun R kullanıcısına yanıt
    Şehirde sürüp memnun olanlar, DSG'nin bu durumuna alışanlar oluyor, bir süre sonra normali buymuş gibi geliyor. Dur-kalk olsun, ani dipgazlar olsun, yokuş inişleri çıkışları vs hep bir robotun karar verme durumu hissediliyor. Ne zaman düz uzun yola çıkarsın, veya sabit gazla sürüş yaparsın o halde çok güzel. İyi bir tork konvertörlü şanzımanın sürüş kalitesi, konforu, kararlı tepkileri bambaşkadır.
  • arkadaşlar bu otomatik şanzuman konusunda en üst kaliteden en alt seviye sıralamasını yapabilecek olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konya -- 9 Mayıs 2018; 16:5:26 >
  • sonrada hondanın şanzumanı eski teknoloji yok bilmem ne başlarım çif kavramasına önemli olan benim kafam rahat olsun
  • Eski 8 ileri multitronic şanzımanlar çok iyi. Yenilerini ben tutmuyorum şahsen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konya

    arkadaşlar bu otomatik şanzuman konusunda en üst kaliteden en alt seviye sıralamasını yapabilecek olan var mı?
    ilk sıra japon honda toyota mazda sonrasına karışmam
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    parça kronik arızalı olabilir. Lakin arıza çıkarmayanlar da var.
    Bunu bilerek bu aracı alıyorsun.

    Mesela ben 2015 B8 aldım sıfır.
    DSG de oluşabilecek arızaları bilerek aldım. 7 sene boyunca da araç yetkiliye gidecek, bunuda biliyorum.
    Bunları bile bile hareket edip burda ağlamak niye ? Ben bunu anlamıyorum. İşine gelen alır gelmeyen almaz.
  • vag grubu araclarinin 120 bin km gormesi mucizedir..

    amerikada 60 bin mildeki vag grubu araclari.. 2 bin dolara alirsiniz. bildigin coptur.

    yag akitir, yag yakar, senkronlar bozulur, motor hirlama yapar, eksoz patlar, sanziman patlar..


    gecmis olsun
  • Nissan micra'nın cvt şanzımanı 40 bin liraydı. Audi yine uygun bence :) Hem de o zamanlar dolar-euro böyle değildi. Şimdi 60k isterler :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    DSG yi beğenmeyen, korkan gider tork konvertörlü veya cvt li kağnı gibi giden ve çok yakan şanzımana sahip araçları alabilir. karşı tez premium markaları örnek göstermeyin lütfen. DSG nin kullanımı zevklidir, araç manuelden az yakıp, manuelden daha kısa sürede hızlanır. 2.elde alırken arabanın geçmişini sorgulamak gerekir. km'si 100bine yaklaşmışsa ve şanzımanı değişmemişse patlama olasılığı yüksektir. bunu düşünerek aracı satın almalısınız. vay dsg patladı almayın denilemez. her parçanın malzemenin bir ömrü olduğu gibi, DSGnin de bir ömrü vardır.

    preminyum markaları söylemeyin derken? ikinci el için konuşuyorum neredeyse aynı fiyatlara hatta çok yakın fiyatlara, golf yerine 1 serisi alınabiliyor...
    yada golf7, yerine astra K, 308 vs. hayat vw den ibaret değil artık. Çünkü hızlı tam otomatikler yaygınlaşıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba

    Nissan micra'nın cvt şanzımanı 40 bin liraydı. Audi yine uygun bence :) Hem de o zamanlar dolar-euro böyle değildi. Şimdi 60k isterler :D
    o zaman otomatik şanzuman almak hiç mantıklı gelmiyor sogudum vallaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    DSG yi beğenmeyen, korkan gider tork konvertörlü veya cvt li kağnı gibi giden ve çok yakan şanzımana sahip araçları alabilir. karşı tez premium markaları örnek göstermeyin lütfen. DSG nin kullanımı zevklidir, araç manuelden az yakıp, manuelden daha kısa sürede hızlanır. 2.elde alırken arabanın geçmişini sorgulamak gerekir. km'si 100bine yaklaşmışsa ve şanzımanı değişmemişse patlama olasılığı yüksektir. bunu düşünerek aracı satın almalısınız. vay dsg patladı almayın denilemez. her parçanın malzemenin bir ömrü olduğu gibi, DSGnin de bir ömrü vardır.

    preminyum markaları söylemeyin derken? ikinci el için konuşuyorum neredeyse aynı fiyatlara hatta çok yakın fiyatlara, golf yerine 1 serisi alınabiliyor...
    yada golf7, yerine astra K, 308 vs. hayat vw den ibaret değil artık. Çünkü hızlı tam otomatikler yaygınlaşıyor

    Alıntıları Göster
    astranın otomatiği iyi değil. bir dsg gibi değil. bmw'deki zf şanzıman hariç (mercedesi bilmiyorum hiç kullanmadım ama iyidir sanırım) hiç biri dsg'den hızlı vites değiştiremiyor. hondanın zf'si de henüz yaygınlaşmadı.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.