Dubai çikolatası son zamanlarda neden bu kadar konuşuluyor? Herkes bu çikolatanın neden böylesine popüler olduğunu, insanların onu satın alırken hangi duygularla hareket ettiğini merak ediyor. Sürü etkisi mi, FOMO (Gelişmeleri Kaçırma Korkusu) mu yoksa sadece bir trendin peşinden gitmek mi? Bu gizemi çözmenin yolu, sizin gibi değerli bireylerin katılımıyla hazırlanmış akademik bir çalışmadan geçiyor! 👩🎓👨🎓 Kısa bir anket doldurarak bu araştırmaya katkıda bulunabilirsiniz. Sadece birkaç dakikanızı alacak bu çalışma, bu popüler çikolata fenomenini bilimsel bir bakış açısıyla anlamamıza yardımcı olacak. Üstelik sonuçlar, bu tür davranışların arkasındaki psikolojik nedenlere ışık tutacak! Katılımınız çok değerli. Hadi, bu sır perdesini birlikte aralayalım! google docs Kıtlık Etkisi, FOMO (Kaçırma Korkusu), Sürü Etkisi ve Anlık Satın Alma İlişkisi https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScdLXCjlY50OMZk-wFR7WbSqhy0Xlw9Pp-lbxC8Yu1tcVr-OQ/viewform?usp=send_formAnketimizi tamamladığınızda, sonuçlarla ilgili bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz. Unutmayın, merak edilen soruların cevapları ancak bilimle aydınlanır! 😊 |
Bildirim