Şimdi Ara

Dünyanın en saçma toplumuyuz (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
1
Favori
44.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
212 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dediğine katılmakla birlikte, teknoloji magazasinda satış sorumlusuyum dedin de aklıma bu konuyla bağımsız olarak bir soru sormak geldi. Teknoloji hakkında ne kadar bilgilisin? Mesela alacağı ürün hakkında pek bir şey bilmeyen biri sizden marka, model önerisi istediğinde ne kadar doğru cevaplar verebiliyorsun? O ürünün özelliklerini ne kadar iyi değerlendirip de ona göre müşteriye dönüt sağlayabiliyorsun?

    Soruların ne alaka diyebilirsin fakat şu yaşıma geldim ve çok teknoloji mağazası gezerim. Hala teknolojiden anlayan elemana rastlamadım. Sırf elemanı denemek için sorduğum sorulara beklediğim gibi hep saçma sapan cevaplar aldım. Oğluna, torununa telefon vs. almak icin gelen ve teknolojiden anlamayan insanlara 1 yıla kalmadan çöp olacak ürünleri önerdiklerini hep işittim ve hatta bir keresinde dayanamayıp müdahale ettim ama tabi ki müşteri, satış sorumlusu daha iyi bilir kafasında olarak beni dinlemedi. Adamlar öneride bulunurken sadece sayılara bakabiliyorlar. Örneğin duyduklarımı aktarayım "Bunun kamerası 13, bunun ki 23. 23 Bu çok daha iyi çeker tabi ki, bunu alın." "Bütün markalar Intel kullanıyor zaten, ısınma konusunda hepsi aynı." "Bu i5, i3 olandan kesinlikle daha iyi tabi ki, ben bunu almanızı tavsiye ederim." Vs vs. Bunları hep duydum ve duymaya devam ediyorum. Sayılar da önemli tabi ki ama her zaman değil, ki bazı diğer parametreler de önemli. Bu kadar düz mantık insanlar nasıl teknoloji mağazasında satış görevlisi olabiliyor, aklım almıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BF.Skinner -- 18 Eylül 2019; 12:1:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vartolu Saadettin kullanıcısına yanıt
    Hocam, genelde üründe bir problem varsa kutusuna zarar vermeden ve faturasıyla getirin garantiye gönderelim diyorlar. Şimdi ürünü aldık ve ürün problemli. Aynı gün geri getirdik. Garantiye mi gidiyor yoksa orda incelenip yenisi mi veriliyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de özürlü çocuk doğumlarında artış konusu diye geldiydim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ""Ülkenin büyük bir teknoloji şirketinde satış uzmanı olarak çalışıyorum""

    SATIŞ UZMANI ???

    Bildigin vatan bilgisayar personelisin iste.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabbia marabbia terbiyesizlik yapmaya gerek yok, böyle gördüğün ülke de sende yaşıyorsun. Goy goy yapma, madem arabbia ise bu ülkenin böyle olmasına katkı saglayanlardan biri de sensin sıkıysa değilim de anca kendini kandirirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 128MilyarDolar

    ""Ülkenin büyük bir teknoloji şirketinde satış uzmanı olarak çalışıyorum""

    SATIŞ UZMANI ???

    Bildigin vatan bilgisayar personelisin iste.
    Eee yanii? Ne oluyor öyle olunca. Kimseyi eleştiremez susmak zorundamı anlamına geliyor.
    "Omo boldoğon voton bolgosoyor porsonoloson ostoo"

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Loukas

    Eee yanii? Ne oluyor öyle olunca. Kimseyi eleştiremez susmak zorundamı anlamına geliyor.
    "Omo boldoğon voton bolgosoyor porsonoloson ostoo"

    Alıntıları Göster
    Yazdigimdan onu anliyorsan bir psikologa git.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne bu şimdi? Welcome to arabbia..!

    Arabistan ile ne alakası var. Adamlarda deli para var.

    Gelir senin çalıştığın mağazayı seninle birlikte satın alır

    Senin kıçı kırık bandrollü ürününle mi uğraşacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 128MilyarDolar

    Yazdigimdan onu anliyorsan bir psikologa git.

    Alıntıları Göster
    Yaw he he

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yerin de tespit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lavuk müşteriye hak verdim. Eğer telefonunuz kutudan bozuk-kırık çıkarsa en iyi ihtimalle başkasının bozulmuş, tamir ettirilmiş switch telefonuyla hayatınıza devam edersiniz.

    He bir de 6 aylık hakem heyeti eziyetiniz var. Ona da itiraz gelebiliyor oradan da tüketici mahkemesine oradan da haksız mı bulundunuz? Tıpış tıpış vekalet, dosya ve bilirkişi ücretlerini ödeyeceksiniz. 8400 tllik bir uyuşmanın dava masrafı 1.350 tl civarında ( vekalet 1.200 falan)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki sen böyle müşteri ile konuşunca adam seni şikayet etmedi mi?

    ben müdürün olsam seni suçlu bulurdum..


    ben de farklı bir sektörde çalışmaktayım adam anamıza sövüyor.. eyvallah çekiyoruz
  • Demek toplum özürlü. Tabi siz uzmanlar bunun dışındasınız. Özürlü genele dahil değilsiniz. Müşteri açamaz, bakamaz, kontrol edemez. Çünkü müşteri geneli özürlü değilmi? Baksa anlayacak sanki. Paşa paşa parayı öder evine gider kutuyu açar ve sürpriiiz. Aldığı ürün çalışmıyor veya içerisinde eksik parça var veyahut paketliyken görülmeyen bir kırık var. Hadi bakalım şimdi. Tekrar yollara düş. Mağazaya git deki ben özürlüyüm ama bu malda özürlü. Ben pardon deyip geri alanı görmedim. Ne alacak özürlünün malını gitsin sürünsün. Büyük uzman, uzmanlığın verdiği deha ile adeta gürleyerek çözümü getirir. Servise gönder, firmaya garantiye gönder. Seç beğen paranla rezil ol. Hadi dedin lanet olsun bir halttır ettik. Hem özürlüyüz hemde elektronik eşya alıyoruz. Bari büyük uzman, büyük dehanın emrettiği gibi garantiye gönderelim. Bir ay bekleyelim, 45. güne doğru al bir sürpriz daha. Gene bir büyük uzman bir deha telefonla arar, garanti kapsamında değil bu, yok açarken kırmışsın, yok sıvı değmiş vay efendim eksik parçayı sen kaybetmişsin, sen bir ürün parası daha ver biz tamir edelim. Sebep? Sebep belli müşteri sen özürlüsün. Uzman özürlü değil. Zaten özürlüsün, sen kim elektronik eşya kim.

    Yazık. Çok yazık. ''Ağanın malı gider, hizmetkarın canı'' sözünü hiç duydunuzmu uzman efendi. Kendine gel. Evet ben müşteriyim. Ben senin ağanın bile velinimetiyim. Herkesi sersem zannetmeyiniz. Sizin uzmanlığınızı katlayıp dörde bölecek ne müşteriler var. Sen kendini asgari ücretle çalıştığın firmanın sahibi sanınca profesyönellik, müşteri kendini sağlama almaya çalışınca özürlü, öylemi?

    Vay neymişte paketli malı açmış oraya bırakmış, efendim koruma bandını sökmüş. Evet doğrudur. Yapan vardır. Bununda müsebibi sensin. Ortaya malı döküp sonrada ben uzmanım diye gerine gerine gezmeyeceksin. Üstü başı düzgün gördüğün müşterileri hoşgeldiniz beşgeldiniz diye ağırlarken en azından o özürlü dediğin tayfanında ne yaptığını kontrol edeceksin. Ekmek yediğin tekneye sahip çıkacaksın. Milleti özürlü diye aşağılamayacaksın.

    Bir özürmü arıyorsun. Özür senin savunduğun prosedürlerdir.




  • Ben konuyu açan kişinin dediklerine katılmamakla birlikte aynı soruları kendisine yöneltmek istiyorum. Örneğin daha 1 ay önce bahsedilen teknoloji mağazalarından birinde arkadaşımıza laptop almak için gittiğimizde bizzat laptop satışlarından sorumlu 'sözde satış uzmanı!' yanımıza gelerek yardım olabileceğini belirtti. Bunun üzerine ben bütün modeller bunlar mı MSI yok mu sizde dediğimde daha önce hiç duymadım en kalitelisi bunlar dedi. Üstelik aynı teknoloji mağazasının internet sitesinden MSI marka laptop alabiliyorsunuz. Neyse biz biraz bilgisayarlara baktıktan sonra bir tane lenovoyu biraz inceleyip beğendik. Tam bu sırada satış uzmanımız bizim alıcı tavrımızı farketmiş olacak ki şuan indirim var bunlarda normalde şu kadar olan fiyat bu etikette yazana geliyor ama tabiki bunun üstüne bide 1000 liraya yakın bir masraf koymanız lazım dedi. Ben de dönüp neden böyle bir masraf var dediğimde orjinal windows ve office uygulamalarını kasadan alacaksınız onlar için diye cevap verince merak ettim ve sordum 'Ben orjinal kullanmak istemiyorsam ne olacak ?'. Gelen cevap çok daha komik oldu: 'Garanti dışına çıkar.' Arkadaşımın bu konularda fazla bilgisi olmadığı için yavaşça hadi çıkalım dedim. Hiç tartışmaya bile girmedim. Kullandığım yazılımın orjinal olup olmaması donanımın garantisini nasıl bozabilir. Bilgisayarın en basitinden bir parçası arızalandığında size verdiğimde siz benim kaçak yazılım kullandığımı nasıl anlayacaksınız gibi bir sürü soru sorulabilirdi. Ancak zaten kendisi bu konularda bilgisiz bir satış uzmanı!! olduğunu belli etmişti. Bu yüzden fazla üstüne düşmedim. Günler sonra aynı mağazaya başka bir ürün için gittiğimde yanımda duran muhtemelen üniversiteyi yeni kazanmış bir kıza ve yanındaki babasına gerçekten o lisansı sattıklarını gördüm. Bir de 1 yıllık lisans alırsanız şu kadar ama ömür boyu kullanacaksanız ömür boyu lisans alın diyerek daha fazla para vermeleri için bu işlerden anlamayan kesimi sömürüyorlar. Gelip hala burada dünyanın en özürlü toplumuyuz diye konu açıyorlar. Bir çoğunuz sattığınız ürünün özelliklerini geçtim ne işe yaradığını bile bilmiyorsunuz. Ayrıca defalarca kez kutusunu açtırmadığınız ürünleri bozuk çıktığı için kabul etmediğinize şahit oldum. Garantiye yollayın, kutudan bozuk çıkmaz yolda başına bir şey gelmiştir gibi üstün zekalı tavsiyeleriniz, dürüst ticaretiniz ve bilgili ekip arkadaşlarınız sayesinde halk size böyle muamele ediyor olabilir mi acaba ?




  • Mağazadan kulaklık aldım. 50 TL verdim. Eve geldim pc ye bağladım ama çalışmadı. Benim pc nin girişler sıkıntılıymış. Gittim değiştirmeye ama değişmediler. Bu ürünlerde hijyen sıkıntısı varmış değişim yokmuş. (USB) girişli alacaktım. Neyse 20 TL ye jak girişini USB ye çeviren harici ses kartı diye bir şey vardı. Onu alayım dedim ama almadan önce çalıştığını kontrol etmek istedim. İşime yaramazsa 20 TL daha çöpe gidecekti. Malesef kutuyu açamayız dediler. Niye dedim üstünde beyaz bant olanların kutusu açılamaz ve iade edilemezmiş. Değişimde yapılamazmış.

    Şimdi bu durumda siz napardınız? Kutuyu açmak çomarlık mı oluyor yani? Bana gireceğine sana girsin o zaman çok da fifi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük bir teknoloji marketin o üründen teşhir etmesi gerekmiyor mu?sonuçta telefona yüksek ücret ödeniyor ve müşteri doğal olarak ürünü kurcalayıp hoşuna giderse almak istiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: november27

    Mağazana günde 100 müşteri geliyorsa 3-5 tanesi sinir bozucu cahil olabilir, haklısın lakin o 3-5 kişiye bakarak tüm toplumu özürlü görmen saçma bir abartı oldu.
    halimize bak istersen bi
    bastaki adam 4 maybach cekiyor, halk disari cikamiyor para yok diye
    sence ozurlu degil miyiz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toplum çok bozuldu, saygı ve iletişim çok önemli. Görgüsüz ve at ağızlı çok insan var. İşçiye saygı yok. Eğitim seviyesi düşük, cahil insanlar ile uğraşmak kadar zor bir şey yok. Burada kastım diploma değil. Toplumsal görgü, saygı ve iletişim şekli konusun da kişinin kendisini eğitmesi. Maalesef ortadoğuya yakışan bir doğrultuda hızla pisliğe gömülmekteyiz. Aile yapısı çok önemli, ağaç yaş iken eğilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özürlü bir hakaret mi şimdi?
  • mağazalardakı AŞŞAĞILIK duzen yuzunden olabılırmı bu ?

    ınsanları ıstısmar edıp magdur edıp şimdi üstemı cıkmıs oldunuz ?

    10 yıldır magazaya gırıp alısverıs yapmıyorum.

    ürünü parasını alana kadar şöyle böyle sorun olursa hemen değiştiririz ... tabiki efendım en ıyısı
    aa olurmu fıyatı cok uygun. bızden daha ucuzu yok beyefendı. aldıgınuz urun cok guzel dıger markalara gore fıyatıda uygun ( 3 ay dayanmaz.)
    efendım tabıkı getırırsınız ıade alırız. asla gerceklesmez. urun arızalıysa servıse gıder 20 gunu askın sure orada yatar sonra gerı gelır. para ıadesı asla alınamaz. urun gonderılır yada TAMIR edılır.


    sız ınsanları bu kadar magdur edıp sımdı cıkmıs ınsanlara ÖZÜRLÜ diye hakaret edemezsınız !

    kendınız ınsanları bu hale soktunuz.


    dedım ya 10 yıldır magazaya gıdıp almıyorum dıye urun sorunlu ıse dırek verıyorum kargoya SEVE SEVE IADE alıyorlar.
    ne aylarca servıs sorunsalına donuyor nede magdur edılıyorsun.



    derler ya YAVUZ HIRSIZ EV SAHIBINI BASTIRIRMIS !




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.