Şimdi Ara

Dünyanın en saçma toplumuyuz (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
1
Favori
44.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
212 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir ay önce çok büyük ve Türkiye'nin dört bir yanında mağazası bulunan bir teknoloji firmasından anakart aldık, anakartı görebilirmiyiz dedik, hepsi kapalı kutu, açamayız dediler. kalsın o zaman dedik, reyondaki kutulardan birisini çıkardılar ve gösterdiler, dikkatli bakınca anakartın üzerinde termal macun lekeleri gördük ve başka bir tane açtırdık. Allahtan o temizdi, aldık. yani bakmadan alsak büyük ihtimalle iade veya kullanılmış ürünü bize kilitleyeceklerdi. şu forumu anlamıyorum, ikinci el mal alırken cıcığı bıcığına kadar sorup ölü fiyatına bitirmeye çalışan adamlar gelip burada parasını ödemeden kutusunu açamazsın duyarı kasıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSerhan -- 19 Eylül 2019; 15:1:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSerhan

    bir ay önce çok büyük ve Türkiye'nin dört bir yanında mağazası bulunan bir teknoloji firmasından anakart aldık, anakartı görebilirmiyiz dedik, hepsi kapalı kutu, açamayız dediler. kalsın o zaman dedik, reyondaki kutulardan birisini çıkardılar ve gösterdiler, dikkatli bakınca anakartın üzerinde termal macun lekeleri gördük ve başka bir tane açtırdık. Allahtan o temizdi, aldık. yani bakmadan alsak büyük ihtimalle iade veya kullanılmış ürünü bize kilitleyeceklerdi. şu forumu anlamıyorum, ikinci el mal alırken cıcığı bıcığına kadar sorup ölü fiyatına bitirmeye çalışan adamlar gelip burada parasını ödemeden kutusunu açamazsın duyarı kasıyor.
    Hocam yapmayın gözünüzü seveyim sadece kendinizi ele alarak düşünmeyın. Ne bileyim bir Bayrampaşa forumunun müşteri kitlesini falab düşünün mesela eğer yasal olarka öyle bir hak olsa mağazada kutusu açılmamış ürün kalmaz. Magazanın sahibi oldgunuzu düşünün bir.

    Tahmini you tube başlıkları: "40 bin tl lik televizyon kutu açılımı"
    "Ses sistemi açtık ama almadık" " bugün 20 ürün ku ti açılımı yaptık " falan falan baş edemezler.

    Ha mağazada açtıktan sonra hatalı ürünü iade almaları lazım bu konuda eleştirılebılırler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SıradanÇinkoKarbonPil

    Hocam yapmayın gözünüzü seveyim sadece kendinizi ele alarak düşünmeyın. Ne bileyim bir Bayrampaşa forumunun müşteri kitlesini falab düşünün mesela eğer yasal olarka öyle bir hak olsa mağazada kutusu açılmamış ürün kalmaz. Magazanın sahibi oldgunuzu düşünün bir.

    Tahmini you tube başlıkları: "40 bin tl lik televizyon kutu açılımı"
    "Ses sistemi açtık ama almadık" " bugün 20 ürün ku ti açılımı yaptık " falan falan baş edemezler.

    Ha mağazada açtıktan sonra hatalı ürünü iade almaları lazım bu konuda eleştirılebılırler.

    Alıntıları Göster
    kutusunu açıp görmeden hiçbir bilgisayar parçasını almam, sıfır fiyatına kullanılmış veya iade ürün alma riskine girmek isterseniz buyrun. hemen tüm teknolji mağazalarında var bu olay, iade gelen ürünü sıfır gibi tekrar kutula ve reyona koy.




  • SıradanÇinkoKarbonPil kullanıcısına yanıt
    öyle bırseyı savunmuyorum magazaların yaptıgı çirkeflık asıl sorun oldugunu belırtmeye calısıyorum.
    sen aldıgın urun arızalı ıse magazada magaza tarafından degıstırilse mıllet parasını verdıkten sonrada acar.
    ama sen ınsanlara bunu yapmazsan sorun cıkrtırsan ınsanlarda acmak ıster.


    hersey karsılıklı olur sen ınsanları duduklemeye kalkarsan para kolay kazanılmıyor ınsanlarda bu yollara basvurur.
  • Olayın prosedürü satın alırsınız açmak isterseniz ücreti ödedikten sonra satıcının gözü önünde ürünü açar kontrol edersiniz isterseniz.Sorun varsa da iadeyi dakikasında yaparsınız.Yoksa ben parasını ödemeden açarım bakarım derseniz sizin açıp baktıktan sonra sorun olmadığı halde satın almadan çekip gitme riskinizi satıcı almaz.Yani daha öyle bir sözleşme türü yok ticaretimizde daha ''açıp-baktım sorun yoktu almayı taahhüt ediyorum'' diye.Ki olsa bile satıcı yine riske girmez açıp bakan tip taahhüt etse bile yine çekip gitme hakkına sahip yani mantıken imkansız bir durum.
    Böyle fırın da denk gelir ekmekleri,simitleri en son neresine deyirdiği belli olmayan elleriyle mıncıklayan amca-teyze-veletler.Yani sen kontrol edip almadan gidecen diye senden sonra gelen senin koruma jelatini çıkarıp mıncıkladığın şeyi satın almak zorunda değil.İşin müşteri-satıcı dışında bir de bu üçüncü şahsıda var yani.




  • müşteri her zaman haklıdır. satıcının da haklı olduğu durumlar vardır. ama lafı gevelemeye gerek yok. konuda adı geçen L müşterisi tartışmasız sorunlu biri. bunların sayısı da bir elin beş parmağını geçmez sanırım. sıfır alınan ürünün herhangi bir sorununa karşılık, firmaya geri gidilmesi durumunda, ürünün servise gitmesi gerekeceğini söyleyen bir satıcının dükkanının içine girmeyi bırak, kapısının önünden geçmem. böyle bir duruma düşen kişi de muhtemelen satıcının bilinçli yapmış olduğu yamuk muamelesine maruz kalmış demektir. Allah sabır versin demekle birlikte, her türlü çirkefliği yapmasını da saygı ile karşılarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    öyle bırseyı savunmuyorum magazaların yaptıgı çirkeflık asıl sorun oldugunu belırtmeye calısıyorum.
    sen aldıgın urun arızalı ıse magazada magaza tarafından degıstırilse mıllet parasını verdıkten sonrada acar.
    ama sen ınsanlara bunu yapmazsan sorun cıkrtırsan ınsanlarda acmak ıster.


    hersey karsılıklı olur sen ınsanları duduklemeye kalkarsan para kolay kazanılmıyor ınsanlarda bu yollara basvurur.
    İşte burda farklı çözüm yolu aramak gerekir. Demek istediğim yasal olarak parasını vermeden açma hakkımız yok. Yani açtıran yerler olabilir insiyatifine kalmış. Ama böyle bir hak alıcıya sunulursa işin boku çıkar. Burda yapılması gereken yetkili kişi ile beraber açıldığında sorgusuz sualsiz iade almaları gerekiyor. Konuyu biraz daha okudum bir arkadaş yazmış almanya hollanda da falan parasıyla alıp açtığı ürün hatalı çıkınca anında iade aldıklarını. OLması gereken bu ,parasını verir yetkili önünde açarsın sorunluysa çıt demeden almaları gerekiyor.

    Ülkemizde malesef bunu yapmıyorlar, hemen iade almıyorlar yani, Bunu da nasıl sağlarız anca işi bilen adamlar ile bir kaç kere mahkemelik olurlarsa paşa paşa alırlar herhalde bilmiyorum orasını.

    Konu açan arkadaş mağaza sahibi değil böyle bir talebi olumlu yanıtlayamaz. Eğer müdür ona açtırma diyorsa o da açtıramaz. Böyle bir durumla karşılaşınca satış temsilcilerine yüklenilmemesi gerekiyor.




  • The souls migration kullanıcısına yanıt
    o tarz bi durumda evet öyle tabi.kanun bile 14 gün içinde sebepsiz cayma hakkı ön görürken, bu devirde sattığı ürünü iade almamak için direten satıcı varsa o da ayrı bir zırtapozluk.Bilemedim tam olarak hangi kelime ile tarif edilir
  • SıradanÇinkoKarbonPil kullanıcısına yanıt
    magazalar ınsanları buna ıtmese kımse ben acacam deneyecem demez. magazalar ınsanları buna ıtıyor.

    sonrada bunun gıbı satıs danısmanı ultra zeka arkadaslarda ınsanlara hakaret edebılıyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vartolu Saadettin

    O kadar ilginç olaylar yaşanıyor anlatsam kitap olur.
    Anlatmazsan nerden bileceğiz anlattki okuyalım boşa zaman geçirmeyelim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • evet dünyada başka hiç bir topluluk ''burası türkiye '' '3.sınıf insanız ' ancak türkiyede olur ' al türk işi vs vs gibi kendini küçük görüp aşağılık komplekslerine kapılmaz.. gerçekten başlığı açan arkadaş gereksiz :)
  • cormen kullanıcısına yanıt
    Herkes gerekeni yapsın :

    siber.onleme.arastirma@egm.gov.tr, siber@egm.gov.tr, siber.ankara@egm.gov.tr, siber.istanbul@egm.gov.tr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne müşteri satıcıya güveniyor ne satıcı müşteriye, iki tarafında tuhaf tipleri yüzünden, zararı bizler yani çoğunlukta olan aklı başında tüketiciler görüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antor

    L: Kutuyu açayım sağlamsa satın alırım
    S: Ödedikten sonra kutuyu açıp kontrol edebilirsiniz
    L: Kasa ne tarafta ?
    S: Şu girişte ->>>
    (L ürünü satın aldıktan sonra kutuyu açar)
    L: Kırık çıktı !?
    S: Yetkili servise göndermemiz gerek. Bir aya kadar gelir.
    L: Kırık çıktı işte ne servisi ne garantisi 1?
    S: Prosedür hede hödö...

    Buradaki Lavuk benim, mağaza teknosa, yıl 2006, ürün mp3 player. Yaşanmış hikaye.

    Edit : Sonrasında garantiye gitti, geldi, bir daha gitti, bir daha geldi bozuk çıktı aldığım günden 6 ay sonra iadesini alabilmiştim.
    Edit : Bak burada herkes müşteri. İstatistiksel olarak 3-5 satış danışmanı 80 milyona özürlü dedi diye özürlü olacak değiliz. 80 milyon kişinin bir avuç satış danışmanı hakkında ne düşündüğüne, memnuniyetine bakmak gerek. Bugün müşteriye lavuk diyorsun, öğretmen olsan öğrenciye/veliye diyeceksin, memur olsan vatandaşa diyeceksin...
    Edit : Satın alındıktan sonra kutusu açılıpta bozuk çıkan ürünü için "sen kutusunu deforme etmişin ben bunu kime satayım" diyen zihniyet, bozuk malı başkasına itelemenin peşinde olan zihniyettir. Üretici tarafından yazayım, bütün ürünler tek tek veya rastgele bazıları kontrol edilse bile her ürünün bozuk çıkma ihtimali vardır, diyelim bu oran mp3 player için 10% dur. Üretici distribütörün satın aldığı 100 ürün için 110 ürün gönderir, bu zaten ürün maliyetine dahil edilmiştir. Birebir değişim yapılabilmesi için. Mağazalardan geri dönen ayıplı mallar distribütöre gider. Distribütör bunları ya üreticiye iade eder ve üretici onları bir serviste tamir ettirip tekrar kutulattırır (Refurbish) yada bunu distribütör yapar. Çok kısa önceki bir Refurbished rezaleti için aşağıdaki linke bakabilirsiniz
    https://forum.donanimhaber.com/ssli-detayli-edit-geldi-hepsiburada-2-el-urunu-sifir-diye-satan-firmayi-platformdan-cikaracak--140045360
    Burada belki distribütör büyük mağazalara yedek ürünleri peşin yolluyordur ve mağaza aç gözlülüğünden onları da satmak istiyordur. Belki distribütörle farklı anlaşması vardır. O kısım hakkında net bilgim yok. Satış danışmanlarına yapılan baskı ve müşteriye uygulanan yıldırma politikası yanlış. Satış danışmanı kendine dikte edilen prosedürü uyguluyor. Onun ekmek parasına garezim yok, benim garezim yanlış olan sisteme.
    Yüzbinlerce lira verilip alınan otomobillerin 300-500km gitmeden çekiciye vurulduğunuda gördük:
    https://forum.donanimhaber.com/sifir-aracta-dsg-arizasi--123258816-2
    Türkiye'de ki satış politikası yanlış. Müşteri değil, satıcıyı koruyan bir politika.
    Kardeş sen ne yap biliyor musun.. bu kadar bahtsızsın madem her aldığın ürün bozuk çıkıyor.
    en iyisi teşhirdeki ürünleri al. kutuda değil, bakarsın çalışıyor mu çalışmıyor mu tamamdır:)))




  • Her yerde her zaman dile getiririm bu milletin psikolojisi cidden bozuk o yüzden satış danışmanlarına ve müşteri hizmetlerine hak veriyorum bu milletle ilgilenmek, onlara hizmette bulunmak, bir şeyi izah etmek gerçekten çok ama çok zor. Türkiyeyi iyi ki ABye almıyorlar çünkü bu millet onun getireceği kuralları ve şartları asla kaldıramaz. Bizim milletimiz ne prosedür dinler ne kural, her şeyi kendi kafasına göre uygulamayı çok sever. Şu an toplumun büyük bir bölümünde zaten anormal davranış biçimleri hakim. Birde satıcı olup bunlarla ilgilenmek işkence gibi. Bu arada konuyu editleyip özür dilemişsin özür dilenecek bir durum yok ortada bu kural tanımaz millete özür felan dilenmez az bile yazmışsın bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkenin sadece toplumu değil ekonomisi de özürlü kardeşim
  • ne satıyorsunuz da koruma cildi falan filan?
  • Seneyi hatırlamıyorum büyük teknoloji mağazasından iPad aldım eve geldim açtım bir baktım kullanılmış malı paketleyip bana geçirmişler ürünü tamamen sıfırlamadan paketlemişler hayatımda ilk kez apple id almıştım galeride mümkün değil foto olması tabiki gittim iade etmeye almadılar ilk başta bağırıştık biraz en son müdür girdi devreye iade edin ücreti gitsin dedi türkiyede ürün iade etmek küçük esnaftan kurumsal mağazalardada sıkıntılı iş yasal iade hakkına bile uymak istemiyorlar diretiyolar tabi hata bende ücretini ödedikleri sonra tamamen kontrol etmeden gittim evde açmak istedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.