Şimdi Ara

Dünyanın gelmiş geçmiş en sağlam,en güçlü otobüsü İkarus'tur

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
91
Cevap
1
Favori
7.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynen öyle.Yollara çıkalı kaç yıl oldu bilmiyorum ama kafadan 40 yıl vardır diye tahmin ediyorum.Ne bir sorun ne bir arıza.En zor yokuşları bile zorlanmadan çıkıyor.
    Bugün BMC Probus ile orta derece bir yokuştan çıkarken otobüs yolda kalıyordu az daha güç bela çıktık.Yanımızdan traktör misali ikarus kara dumanlarını sala sala çıktı hiç zorlanmadan.Probus en fazla 10 yıllık araç.Daha öncede farklı hatlarda ufak yokuşlarda böyle olduğu olmuştu hemde bmc doruk ile.Yani kısaca ikarus kraldır

     Dünyanın gelmiş geçmiş en sağlam,en güçlü otobüsü İkarus'tur

     Dünyanın gelmiş geçmiş en sağlam,en güçlü otobüsü İkarus'tur

     Dünyanın gelmiş geçmiş en sağlam,en güçlü otobüsü İkarus'tur


    Probus

     Dünyanın gelmiş geçmiş en sağlam,en güçlü otobüsü İkarus'tur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HEISENBERG -- 6 Aralık 2013; 20:00:50 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    İkarus Otobüsleri: Gücün ve Dayanıklılığın Simgesi

    Otobüs endüstrisinin en sağlam ve güçlü araçlarından biri olan İkarus otobüsleri, dünya çapında ulaşım sektörüne damgasını vurmuştur. 1895 yılında kurulan İkarus fabrikası, bir asrı aşkın süredir yenilikçi ve dayanıklı otobüsler üretmektedir.

    İkarus otobüsleri, üstün kaliteli malzemelerden imal edilmiş güçlü şasileriyle bilinir. Sağlam yapıları, zorlu yol koşullarına ve ağır yüklere dayanmalarını sağlar. Bu otobüslerin güçlü motorları, dik yokuşları bile kolaylıkla tırmanmalarına olanak tanır, bu da onları dağlık bölgeler için ideal kılar.

    İkarus'un otobüsleri sadece güçleriyle değil, aynı zamanda konforları ve güvenlikleriyle de öne çıkar. Geniş ve ferah iç mekanları, yolcular için rahat bir yolculuk deneyimi sunar. Modern süspansiyon sistemleri, yolculuğu pürüzsüz hale getirirken, ileri güvenlik özellikleri yolcuların güvenliğini sağlar.

    İkarus otobüsleri, şehir içi ve şehirlerarası ulaşım hizmetleri de dahil olmak üzere çok çeşitli uygulamalar için kullanılır. Dayanıklı yapıları ve yüksek performansları, onları zorlu ortamlar için mükemmel bir seçim haline getirir. Dünyanın dört bir yanındaki şehirler, İkarus otobüslerini toplu taşıma filolarının bel kemiği olarak kullanmaktadır.

    Sonuç olarak, İkarus otobüsleri gücün, dayanıklılığın ve konforun mükemmel bir birleşimini sunar. Zorlu yol koşullarına dayanma ve yolcularına güvenli ve rahat bir yolculuk deneyimi sağlama yetenekleri, onları otobüs endüstrisinin tartışmasız liderleri yapmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HEISENBERG

    Aynen öyle.Yollara çıkalı kaç yıl oldu bilmiyorum ama kafadan 40 yıl vardır diye tahmin ediyorum.Ne bir sorun ne bir arıza.En zor yokuşları bile zorlanmadan çıkıyor.
    Bugün BMC Probus ile orta derece bir yokuştan çıkarken otobüs yolda kalıyordu az daha güç bela çıktık.Yanımızdan traktör misali ikarus kara dumanlarını sala sala çıktı hiç zorlanmadan.Probus en fazla 10 yıllık araç.Daha öncede farklı hatlarda ufak yokuşlarda böyle olduğu olmuştu hemde bmc doruk ile.Yani kısaca ikarus kraldır

     Dünyanın gelmiş geçmiş en sağlam,en güçlü otobüsü İkarus'tur

     Dünyanın gelmiş geçmiş en sağlam,en güçlü otobüsü İkarus'tur

     Dünyanın gelmiş geçmiş en sağlam,en güçlü otobüsü İkarus'tur


    Probus

     Dünyanın gelmiş geçmiş en sağlam,en güçlü otobüsü İkarus'tur

    Flight Of Icarus




  • Az okula gitmedim bu otobüs ile lisede.Sürücüsü çılgınsa ayaktakilere milyonlarca hay niye bindiysem dedirten otobüs.
  • İkarus jet gibi gidiyor beaa çok hızlı hınnn hınnnn :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az ziplamadik içinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikarus 93 model diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macar mucizesi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • koltuk sayisi 20 ayakta yolcu kapasitesi 100

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmir ege üniversitesi efsanesi 525 nolu otobüs bilenler bilir
  • 2005 Mercedes benz 403 Euro 4...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tardis*

    İzmir ege üniversitesi efsanesi 525 nolu otobüs bilenler bilir

    o otobüsün girdiği viraja binek araba gitse kesin takla atar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tardis*

    İzmir ege üniversitesi efsanesi 525 nolu otobüs bilenler bilir

    o otobüsün girdiği viraja binek araba gitse kesin takla atar

    aynen devrilmiyor otobüs




  • Cng ile çalışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakında bunlarada vanalı egsoz turbo falan takarlarsa şaşmayın
  • Ankarada kaldirdilar bunlari acayip uzuldum.Cidden baskaydi bunlar.O sanki motoru kucaginda tasiyormussun gibi bagiran motor kisin icerisinin disardan saguk olmasi hele ki otobus vitesli ise soforun yaptigi aragazlar.Anilarim canlandi.Kirmizi Man lara kaldim simdi.Onlarinda demirleri buz gibi tutulmuyor eline boyasi cikiyor.Birde ikaruslarin yesili vardi dogalgazli cok sekil arabaydi be

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlar 90 larda geldi.ankarada ego ya ait olanlarin modeli ustundeki numaranin basindaki ikili rakamda yazar.ornek olarak 2. Resimdeki egoya ait olan 1992 model.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkarus 260

    Ikarus 260, Macar otobüs üreticisi Ikarus'un şehiriçi taşımacılık için ürettiği otobüs modelidir. Türkiye'deki birçok şehirde kullanılmakta olan 260 modeli, 21 koltuk kapasitelidir.Yıllardır türkiyenin şehir içi taşımacılığında hizmet vermektedir.
    İlk kez 1979 yılında İstanbul Belediyesi tarafından; 260 ve 280 modeller satın alınmış, 1991 yılında ise o dönemin SHP 'li büyükşehir belediye başkanlarınca tercih edilerek, sayıları binlerle ifade edilen miktarlarda alım yapılmıştır. 1991 yılında İstanbul ve İzmir, 1992 yılında Ankara , İstanbul, Bursa, Eskişehir, 1993 yılında İstanbul, İzmir, 1994 yılında ise sadece İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nce toplu alım yapılmıştır. O dönemde iktidardaki DYP-SHP koalisyon hükümetinin teşviki ile, gümrük işlemi yapılmadan çekilen otobüsler, trafik tescili alınamadığından; özellikle İstanbul ve Ankara'da plakasız olarak trafiğe çıkarılmıştır. Bugün dahi, o dönemde alınan araçlardan kullanılanlar plakasız olarak çalıştırılmaktadır. Bu otobüslerin ihale sürecinde yolsuzluk iddiaları dile getirilmiş, Alman yapımı Mercedes Benz otobüsler ile aşağı yukarı aynı fiyata satın alındığı iddiaları günlerce kamuoyunu meşgul etmiştir. Türkiye'de halen kullanılan 1991-1992-1993-1994 model Ikarus260 otobüsler, MAN dizel motorlu, RABA marka yürüyen aksama sahip, Macaristan menşeili ve SAE-ECE-R49 emisyon özelliklidir. Ankara'daki modeller hariç, tamamı düz-6 vites RABA marka şanzımanla techiz edilmiştir.
    Motor özellikleri:
    10350 cm3 ,sıralı 6 silindir MAN marka Dizel motor
    240 Ps / 2100 f/p
    697 Nm / 1300 f/p
    Azami hız: 80 km/saat
    Yakıt tüketimi: 35-45 lt / 100 km.
    Fren: kuru hava tip, tüm tekerlekler kampana
    + Egzost freni
    ABS ve retarder yok.

    Kullanıldığı Şehirler

    İstanbul: 1009 Adet (883 SOLO,126 KÖRÜKLÜ) [1]
    Ankara: 218 Adet(195 SOLO,23 KÖRÜKLÜ-120 ADET SOLO 1992,75 ADET SOLO 1993,23 ADET KÖRÜKLÜ İSE 1991 MODELDİR) [2]
    Bursa : Toplamda 122 tane ikarus çalışmıştır.10 tanesi 91 model körüklü,47 tanesi solo ve 65 taneside körüklü olmak üzere 112 tane 92 model otobüs kullanılmıştır.
    Eskişehir: 2004 yılında Estram'ın devreye girmesi ile ıskat edilmiştir.
    İzmir: 2007 yılında filodaki tüm Ikarus 260 ve 280 modeller ıskat edilmiştir.




  • Bu T.R.A.V.E.G.O ya hakarettir
  • Mercedes Conecto alır.


     Dünyanın gelmiş geçmiş en sağlam,en güçlü otobüsü İkarus'tur
  • Bizim sarı otobüslerde iyi bea
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.