< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zuko -- 17 Ocak 2022; 18:36:48 > |
Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar (2. sayfa)
-
-
Bu konu vasıtası ile hepsiburada dan aldığım ürünlere bir bakayım dedim. 2 tane ürünün faturasını çaktırmadan kesmemişler. Hemen talep ettim bakalım neler olacak. Tarihe de dikkat edeyim gelirse de. Sizede geçmiş olsun umarım çözülür. -
Eğer satın alma işlemi üzerinden 90 gün geçmediyse bankanıza ters ibraz talebi yapabilirsiniz.
-
Hakkını aramayan kişileri kandırmak amaç işte. -
Teşekkür ederim. Sizin durumu da paylaşın gelişme olursa lütfen. -
Bankalar pek yardımcı olmuyor; ama… Nedir ki ters ibraz? Bakayım netten. -
Hakem Heyeti Zaten sorunumu Çözecektir.... Çok yanlış
Hemen başımdan geçen olayı anlatayım çözüyor mu görün ?
Superbox fiyat artınca vodafone evde internet hizmet aldım modemi verdiler kurulum yapıldı ayda 159 tl ye bağlattım(kurulum eve gelip fişe takıp merkezi arayıp interneti açın demek). 14 gün içinde verdikleri hızın yanına bile yaklaşamayınca cayma hakkımı kullandım. Bana 350 TL modem 159 TL Fatura ve Kurulum ücreti vergiler vs 700 Tl fatura çıkardılar 5 günlük kullanımıma.
modem iade edersem 350 TL düşeceğini ve 350 TL ödeyerek iptal edebileceğimi söylediler. Modemi iade ettim ellerine ulaştığını ve xxx hesabaına 350 tl yatırırsam sistemin kapanacağını ilettiler ve 2021 Mart ayında yatırdım.
Temmuz ayında bir avukat aradı. vodafone size ulaşamamış borcunuz takibe düştü 700 tl boçlusunuz. Nasıl olur dedim 350 tl modem 350 tlde ben xx hesabına yatrdım buda dekontum.Hayır dediler siz 700 TL yatıracaksınız biz size 350 modem ücretini 6 ay içerisinde iade edeceğiz öyle olmuyor. Ya saçmalamayın müşteri hizmetleri söyledi böyle yapmamı manyakmısınz siz falan neyse benden 700 TL daha aldılar ve 350 TL iade ettiler.
Eee benim martta yatırdığım 350 TL ne oldu ?
Tüketici hakem heyetine başvurdum. Durumu aynı bu şekilde konuşma kayıtları ve dekont ile anlattım. Vodafone den savunmasını istedik dediler. vodafone savunmasını vermedi tüketici hakem heyetine cevap dahi vermedi. tüketici hakem heyeti vodafone savunma vermemiştir , açılan itirazın reddine karar verdi.
Adamlar savunma bile yapmadan 350 tl min üzerine yattılar.gelecek ay 1 yıl olacak ben parayı yatıralı.
Yani paranızı alacağınıza emin olmayın. Türkiye burası
-
-
Geçmiş olsun.
Takibi iyi yapmak gerek. :/ -
Ürünü aldığınızda yanında gönderilmesi veya eposta olarak iletilmesi gerekli. En ufak bir iğne bile alsam fişi faturası yoksa şikayet ediyorum. Hiç arayıp talep etmem satıcının baş görevlerinden biri fatura kesmek. Hakem heyetine başvurmak istediğinizde sizden fatura istemeyecek mi yine sizi uğraştıracaklar. Ben bir çalışan olarak her ay maaşım elime geçmeden vergim kesiliyorsa mal satıp para kazanan adamda tıpış tıpış faturasını kesip vergisini verecek. Bazı sistemlerde fatura işleminde seri numarası yazılıyor sizin ürününüze daha önce fatura kesildiyse mükerrer faturaya sistem izin vermiyor olabilir. Ya da tamamen satıcı tercihiyle kesilmemişte olabilir. Süreç boyunca şimdiden bol sabırlar. -
Size de geçmiş olsun.
An itibari ile zaten yedek parçayı göndermeyi kabul ettiler. Kabul sebebi de sanırım sus payı olması.
Ama kendilerine de halem heyeti ile devam ettiğini sürecin, söyledim.
Gelişmeleri paylaşıyor olacağım. -
Hakem heyetine e-devlet üzerinden başvurdum. Fatura istiyor; ama zorunlu bir alan değil. Zaten fatura sıkıntı olduğu için ve garanti süresi ile ilgili şikayetimi yaptım. Beklemedeyim.
Çok sağ olun ilginiz için. -
Resmen rezalet. Ayıp kardeşim müşteriyi böyle zora sokuyorsunuz. Bir daha evime sokmam dysonı.
-
Hakem Heyetine %100 güvenmemek lazım.
Bariz haklı olunan konularda red cevabı aldığım oldu.
-
Dyson pismanliktir. Bukadar overrated bir marka hayatimda gormedim ben. Soran herkese soyluyorum baska markaya yonelin diye. Gecmis olsn -
Bu konuyu geçtiğimiz yaz evlenmiş, Dyson alacak arkadaşıma whatsapp üzerinden atacağım. Geçenlerde bakıyordu bir modeline dikkat etsin. Prestij zarar gördümü düzelmesi çok zaman alır.
-
Farkındayım. :/
Elimden geleni yapayım da. -
Teşekkür ederim.quote:
Orijinalden alıntı: unforgiven1127
Dyson pismanliktir. Bukadar overrated bir marka hayatimda gormedim ben. Soran herkese soyluyorum baska markaya yonelin diye. Gecmis olsn -
Müşteri memnuniyeti önemli… -
faturasız gelmesi zaten kötü bir şey trendyolun umursamaması kötü faturasız ticaret bakanlığına şikayet etseydiniz keşke ürünle beraber olması gerekir irsaliye fatura değildir fatura tarihine bakın
dyson kendi satışımız diyip biz bakmıyoruz demeleri şerefsizlikten başka bir şey değil o zaman kendi satışımız demeyecektiler
garantisi önceden başlamışsa kayıt edilmişse zaten ikinci eldir şikayet edin hakem heyetinde ürünü beğendiyseniz sıfırı ile değiştirilmesini beğenmediyseniz de para iadesi isteyin
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X