Şimdi Ara

Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
178
Cevap
4
Favori
18.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
170 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2022'de hala fatura sormak. Zaten fatura, makbuz vs. gosterdiginde de "Bizim kayitlarimiz esas alinir." demiyor mu bunlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zuko -- 17 Ocak 2022; 18:36:48 >
  • Bu konu vasıtası ile hepsiburada dan aldığım ürünlere bir bakayım dedim. 2 tane ürünün faturasını çaktırmadan kesmemişler. Hemen talep ettim bakalım neler olacak. Tarihe de dikkat edeyim gelirse de. Sizede geçmiş olsun umarım çözülür.
  • Eğer satın alma işlemi üzerinden 90 gün geçmediyse bankanıza ters ibraz talebi yapabilirsiniz.

  • Zuko kullanıcısına yanıt
    Hakkını aramayan kişileri kandırmak amaç işte.
  • Hands0meJack kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Sizin durumu da paylaşın gelişme olursa lütfen.
  • nezihh kullanıcısına yanıt
    Bankalar pek yardımcı olmuyor; ama… Nedir ki ters ibraz? Bakayım netten.
  • Hakem Heyeti Zaten sorunumu Çözecektir.... Çok yanlış  


    Hemen başımdan geçen olayı anlatayım çözüyor mu görün ?


    Superbox fiyat artınca vodafone evde internet hizmet aldım modemi verdiler kurulum yapıldı ayda 159 tl ye bağlattım(kurulum eve gelip fişe takıp merkezi arayıp interneti açın demek). 14 gün içinde verdikleri hızın yanına bile yaklaşamayınca cayma hakkımı kullandım. Bana 350 TL modem 159 TL Fatura ve Kurulum ücreti vergiler vs 700 Tl fatura çıkardılar 5 günlük kullanımıma.


    modem iade edersem 350 TL düşeceğini ve 350 TL ödeyerek iptal edebileceğimi söylediler. Modemi iade ettim ellerine ulaştığını ve xxx hesabaına 350 tl yatırırsam sistemin kapanacağını ilettiler ve 2021 Mart ayında yatırdım.


    Temmuz ayında bir avukat aradı. vodafone size ulaşamamış borcunuz takibe düştü 700 tl boçlusunuz. Nasıl olur dedim 350 tl modem 350 tlde ben xx hesabına yatrdım buda dekontum.Hayır dediler siz 700 TL yatıracaksınız biz size 350 modem ücretini 6 ay içerisinde iade edeceğiz öyle olmuyor. Ya saçmalamayın müşteri hizmetleri söyledi böyle yapmamı manyakmısınz siz falan neyse benden 700 TL daha aldılar ve 350 TL iade ettiler.


    Eee benim martta yatırdığım 350 TL ne oldu ?


    Tüketici hakem heyetine başvurdum. Durumu aynı bu şekilde konuşma kayıtları ve dekont ile anlattım. Vodafone den savunmasını istedik dediler. vodafone savunmasını vermedi tüketici hakem heyetine cevap dahi vermedi. tüketici hakem heyeti vodafone savunma vermemiştir , açılan itirazın reddine karar verdi.


    Adamlar savunma bile yapmadan 350 tl min üzerine yattılar.gelecek ay 1 yıl olacak ben parayı yatıralı.


    Yani paranızı alacağınıza emin olmayın. Türkiye burası





  • Türkiyede bir firmadan ürün alıyorsan firmanın Türkiye ayağı ile muhattap olacağını hiç bir zaman unutmayacaksın.Unuttuğun an zaten kendileri hatırlatıyorlar bunu.

    Sen V8 almışsın ben V15 satın aldım ilk gelen ürün Filtre arızası verdi üretim hatasıymış güç bela zorla değiştirdiler yoksa tamir edeceklerdi.Yeni gelen üründe bir kaç sıkıntı vardı parçaları fazla hareketli gibiydi.Müşteri hizmetleri görüntülü aradı dedi ki evet bu bir sorun servise gönderin.

    1 günlük ürünü servise gönderdik.Bu bir sorun değil deyip geri göndermek istediler biz de Dyson mağazasına gittik kullanan bir kaç kişiye sorduk bizimki de böyle dediler.Öyle olunca biz de geri gönderin dedik.Adamlar ürünü çizik ve toz içinde dışında koruma kartonu bile olmadan geri göndermişler.Üzerinde bulunan mor renkli lastik kısmı da sökük şekilde.Süpürgeyi sökmeden onu çıkarma şansın yok,mağaza da aynı şekilde yeyit etti bunu.

    Neyse aradık dedik böyle böyle.Servis demiş ki müşteri yapmıştır onu ürün bize öyle geldi biz bir şey yapmadık.Biz de salaktık ya sağlam olan 1 günlük ürünü bozmaya çalışıp geri gönderecektik.Ürün sağlam ve sorunsuz iken neden böyle bir şey yapsın dememiş müşteri hizmetleri inanmış onlara.

    Dedik madem öyle bizim elimizde kutu açılış videosu var fotoğraflar var böyle geldiğine dair sizde var mı kutu açılış videosu.Var göndereceğiz dediler 1.5 ay oldu hala gönderecekler.Ben Dyson Türkiye müşteri hizmetleri ve servisi kadar aptalca iş yapan nalet bir firma görmedim.Kendi mağazası bile diyor müşteri hizmetlerimiz çok kötü bizi çok mahçup edip zorda bırakıyorlar diye.

    Sen 12 bin tlye süpürge satacaksın ama müşteri hizmetleri ve servis işini doğru düzgün bir firmaya vermeyeceksin.Dyson neyin kafasını yaşıyor acaba.Baktım bunlar sallıyor bizi dalga geçiyorlar.Aynı gün verdim hakem heyetine ve şikayetvara da yazdım.Bize de ürün için fatura göndermemişler sorunca bize da unutmuşlar deyip kayıt oluşturup öyle gönderdiler.Artık bilerek kesmeyip vergi mi kaçırıyorlar acaba yoksa bu kadar tesadüf olamaz.Şikayetlerde de var fatura göndermedikleri.Hakem heyeti istiyor faturayı şikayet sonrasında arayıp.6 ay kullanıp yenisiyle değiştireceğim muhtemelen ürünü.Çalışmasında sıkıntı yok ama kozmetik olarak berbat halde.

    Bu konuya yolu düşen,bu firmadan ürün alacaklar asla internetten almasın gitsin görsün mağazadan kendisi alsın.Şikayetvar da son 1 ayda yüzlerce şikayet var %90 ı servis ve müşteri hizmetleriyle alakalı.Ayrıca son çıkan süpürgesi de parasının karşılığı değil,kaliteli ürün üretmiyorlar sanırım artık.Benim filtre değişimi için gönderdiğim süpürgeyi tamir edip muhtemelen başkasına sattılar.Aynı sizin olay,hiç canınızı sıkmayın üzülmeyin.Çünkü; firmanın umrunda değilsiniz,hakem heyeti işinizi çözecektir,merak etmeyin.


    Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar
    Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar
    Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar
    Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UsainBolt -- 17 Ocak 2022; 15:55:3 >




  • denizlion kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.

    Takibi iyi yapmak gerek. :/
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Ürünü aldığınızda yanında gönderilmesi veya eposta olarak iletilmesi gerekli. En ufak bir iğne bile alsam fişi faturası yoksa şikayet ediyorum. Hiç arayıp talep etmem satıcının baş görevlerinden biri fatura kesmek. Hakem heyetine başvurmak istediğinizde sizden fatura istemeyecek mi yine sizi uğraştıracaklar. Ben bir çalışan olarak her ay maaşım elime geçmeden vergim kesiliyorsa mal satıp para kazanan adamda tıpış tıpış faturasını kesip vergisini verecek. Bazı sistemlerde fatura işleminde seri numarası yazılıyor sizin ürününüze daha önce fatura kesildiyse mükerrer faturaya sistem izin vermiyor olabilir. Ya da tamamen satıcı tercihiyle kesilmemişte olabilir. Süreç boyunca şimdiden bol sabırlar.
  • UsainBolt kullanıcısına yanıt
    Size de geçmiş olsun.

    An itibari ile zaten yedek parçayı göndermeyi kabul ettiler. Kabul sebebi de sanırım sus payı olması.

    Ama kendilerine de halem heyeti ile devam ettiğini sürecin, söyledim.

    Gelişmeleri paylaşıyor olacağım.
  • Hakem heyetine e-devlet üzerinden başvurdum. Fatura istiyor; ama zorunlu bir alan değil. Zaten fatura sıkıntı olduğu için ve garanti süresi ile ilgili şikayetimi yaptım. Beklemedeyim.

    Çok sağ olun ilginiz için.
  • Resmen rezalet. Ayıp kardeşim müşteriyi böyle zora sokuyorsunuz. Bir daha evime sokmam dysonı.

  • Hakem Heyetine %100 güvenmemek lazım.


    Bariz haklı olunan konularda red cevabı aldığım oldu.

  • Dyson pismanliktir. Bukadar overrated bir marka hayatimda gormedim ben. Soran herkese soyluyorum baska markaya yonelin diye. Gecmis olsn
  • Bu konuyu geçtiğimiz yaz evlenmiş, Dyson alacak arkadaşıma whatsapp üzerinden atacağım. Geçenlerde bakıyordu bir modeline dikkat etsin. Prestij zarar gördümü düzelmesi çok zaman alır.

  • Orjin Carnibor kullanıcısına yanıt
    Farkındayım. :/

    Elimden geleni yapayım da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven1127

    Dyson pismanliktir. Bukadar overrated bir marka hayatimda gormedim ben. Soran herkese soyluyorum baska markaya yonelin diye. Gecmis olsn
    Teşekkür ederim.
  • Celikpena kullanıcısına yanıt
    Müşteri memnuniyeti önemli…
  • faturasız gelmesi zaten kötü bir şey trendyolun umursamaması kötü faturasız ticaret bakanlığına şikayet etseydiniz keşke ürünle beraber olması gerekir irsaliye fatura değildir fatura tarihine bakın


    dyson kendi satışımız diyip biz bakmıyoruz demeleri şerefsizlikten başka bir şey değil o zaman kendi satışımız demeyecektiler


    garantisi önceden başlamışsa kayıt edilmişse zaten ikinci eldir şikayet edin hakem heyetinde ürünü beğendiyseniz sıfırı ile değiştirilmesini beğenmediyseniz de para iadesi isteyin

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.