arkadaşlar uzun zamandır araç alma konusunda araştırmalar yapıyorum çokta kafa patlattım artık sona doğru yaklaştım aklımda 1997 1999 arası bir e39 520 bmw var
manuel düşünüyorum bu aracı 5 kasa düşünmemin yegane sebebi temiz olarak bulunabilir olması 3 kasalar neredeyse %90 haşat durumda
sormak istediklerim şunlar km olaylarına çok girmeyeceğim 1997 2003 aralığındaki piyasadaki tüm araçların km bilgileri gerçeklikten uzak belki bir kaç kere düşürülmüştür ona rağmen temiz bir araç arıyorum umarım istediğim gibi bir şey bulurum biraz sabır isteyen bir mesele olacak benim için
1: bu araçların üzerindeki motor yanılmıyorsam 2000 cc 150 hp M50 motor var sıralı 6 silindir bu motorlar nasıldır olası problemlerde revizyonla ayağa kalkarmı alırken aklı başında birine baktırdığımız sorunsuz denilen bir motor hizmetini etmeye devam edermi ve bu mtorları en iyi test yolu nedir
2:aracın yan ekipmanları nasıldır sağlammıdır örneğin : hava akışmetresi oksijen sensörü krank devir sensörü gibi parçalar sık arıza verirmi yoksa ilk aldığımda komple elden geçirip varsa problemli parçaları değiştirirsem uzun yıllar sorun çıkarmadan devam edermi
3:kronik problemleri varmıdır araç lpg ile kullanılacak yakıt olarak beni çok üzeceğini düşünmüyorum ama lpg de çıkarttığı kronik sorunlar varmıdır
evet arkadaşlar yorumlarınızı ve tecrübelerinizi bekliyorum
saygılarımla
inş gönlüne göre bir araç bulursun kardeş ben 15 gun önce aldım 98 model 5.20i yol tutuşu verdiği haz muhteşem diyebilirim arıza olayına gelince bende sızın gıbı araştırdım ve aracı aldıgım kısıden de edındıgım bılgılere gore arac öyle korkuldugu gıbı sureklı arıza veren sorun cıkartan bır arac degıl sadece bılmeyenlerın elıne dusersen ınsanı aractan sogutuyorlar yani demem o ki aracı aldıktan sonra götürüp aracı emanet edecegın ustayı en az alacagın arac kadar arastır incele öğren derim her yaparım dıyene verme derim. Eminim ki bu konuda sıze benden daha cok bılgı verecek yardımcı olacak deneyımlı arkadaşlarımız vardır
E39 konusunda aydınlatıcı bilgiler paylaşacak arkadaşların yorumlarını ben de her daim bekliyor olacağım, aklımdaki ilk araç bu şu an :)
mesele zaten aracı yürütebilmekte mali olarak karşılayabilirim fakat benim için en önemli kriter bir sorun çıktığında değil sorun çıkabilir araçta önemli olan sorun çıktıktan sonra yapılan işlemin dikiş tutması bazı araçlar var görüyorum piyasada ya arızası bulunamaz yada her ay başka bir noktadan sorun çıkartır veya yapılan işlem 3 ay sonra gene hata verir bunuda istemiyorum açıkçası
ben bu saydıklarınızın bmw den kaynaklı oldugunu sanmıyorum bızım ulkemızde aracın dılınden herkesın anlamamasından kaynaklı bana göre iyi ustanın elınde sorun cıkartcak araclar degıller alman yapımı nede olsa ve dunyada bellı yerı ve ımajı olan marka artık eskıden oldugu gıbı yedek parca bulamama gıbı sıkıntıalr pek olmuyor net sayesınde herturlu parca bır kac gunde temın edılıor
sengsmS
kullanıcısına yanıt
hocam 2000 5,28 vardı geçen sene . motor şanzıman genelede 2000 modelden sonra daha iyidir. 2000 modelden once bmw larda şanzıman problemine hazırlıklı olma lazım. ozellıkle dusuk km li araçları one almakta fayda var. ama bakımlı yok yapmışları da mevcut. şu anda 2003 e 46 3,18 im var. yakıt hususunda mercedes ve bmw bilinenin aksine cok az yakarlar ki aynı motoru aynı kılodakı diğer araclara taksak emın olun bmw da gorecegınız degerlre yaklaşamazlar. 3 kere test ettım ıst daan gelirken. gaz2,5 tl ıken ş.dışı 225 kurus yaktı km de 2000 cc 3.18şm ve ş.içi de 330 civari. ve kesinlikle lpg li alın canınız yanar bu devirde. lpg sistemi kaliteli olsun gidip de biatıker takılı olmamalı. prins teleflex ve mtm meşhurdur mesela . saygılar