Şimdi Ara

E39 KASA 5.20i İLE YOLDA ÇOK TOKAT YERMİYİM? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
9.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • verdiğiniz ilanlar için çok teşekkür ederim çift vanoslu modellerden istediğim için 99 üstü bakıyorum içlerinden birtanesi çok hoş 33binlira kadar bütçe ayırdım pazarlık vs. anca yürütmek tabiki en önemlisi kapalı garajda muhafaza edilecek bakım vergi çekincem yok arabayı aldıktan sonra aşağı yukarı 8 10 sene hizmet bekleyeceğiz karşılığınıda en güzel bmw de alırım diye düşündüm... serseriyi zaten takmam lafın gelişi performans açısından bilgi alabilmek için öyle bir tabir kullandım üstüne fazla düşüldü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamsuq

    medeniyetle alakası olan birşey değil..benim kırodan kastım millete yolda sataşan kişiler..ve eğer kastın e39 kasaya b.k atmaksa buyur tam yeri ama şunuda bil sen parası olan kırodan bahsediyorsun ve dünyanın heryerinde BMW prestijdir buna sen ister kıroluk de ister medeniyet..



    Kıro,kırodur.İsterse dünya kadar parası olsun.Bu kişiliğini değiştirmez.


    35 binlik arabayla prestijli mi olacaksın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: yamsuq

    medeniyetle alakası olan birşey değil..benim kırodan kastım millete yolda sataşan kişiler..ve eğer kastın e39 kasaya b.k atmaksa buyur tam yeri ama şunuda bil sen parası olan kırodan bahsediyorsun ve dünyanın heryerinde BMW prestijdir buna sen ister kıroluk de ister medeniyet..



    Kıro,kırodur.İsterse dünya kadar parası olsun.Bu kişiliğini değiştirmez.


    35 binlik arabayla prestijli mi olacaksın?





    emin ol senin 40binliralık arabandan daha fazla prestij sağlarım ve prestij ilk izlenimdir gerisi kişiye kalır bırak o da bana kalsın muhalefetlik yapma bence daha fazla konumuz performans prestij değil




  • ne tokatı dayak yemişe dönersin aptal olursun yerden kalkamazsın.
  • 5.20 gibi bir araçla cruise control açık şekilde otobanda yaylana yaylana gitmek varken aklıma C sınıfı bir araç beni tokat manyağı yapar mı sorusu gelmez.

  • motosiklet al alayını tokatlarsın.
  • e30 a binen apaçilerin çok prestiji var galiba sonuçta bmw
  • apaçinin prestijlisini duymadın mı e30 sıtaylaaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamsuq

    apaçinin prestijlisini duymadın mı e30 sıtaylaaa


    sen niye doğan almıyorsun, şöyle çelik jantlı filan?
  • İmkânınız varsa 5.28 tercih edin.
  • sanırım sen iki aracıda alsan tüp takacaksın arkadaşım her iki bahsettiğin araçtanda bende oldu bmw ile honda arasında çok fark var birinin keyfı diğerinde yok ama diğerinin makul ve seriliğide öbüründe yok.
    öncelilikle ben iki üç yorumdada belirttim araç ömrü motor ömrü gibi konularda öncelilikle 528 al ayrıca bu baktığın araç aslında e39 çok saygı duyulası araç fakat çok eskidi kardeşim eğer tokatlama peşinde falan koşacaksan senı çok yorar ben 220k da üst kapak vs bırsuru masrafa girdim 14bın lira masraf çıktı ayrıca sorsan nasıl kullandın diye herhalde nazar beddua vardı ondan motor ındırdı derim.honda alırsan acaip uçurur senı 190bg hafife alma şuan bende 09 accord var ınan seriliğini tutmaz ayrıca 2.4lerlede aynı yakar yalnız bmwden çok çok daha az yakar servis vs masraflarınıda düşünürsen çok çok fark ediyor .
    şuan tam fiyatları hatırlamıyorum yalnız gunduz detaylı bilgi istersen servıs faturalarını göndereyim bi kere ben km olarak çok yuksek yapıyorum fakat ön takım devamlı yer ayrıca ön takım duzensızlığı ve zayıflığı yonunden lastik ömrünüde kısa zamnada aşındırır.ayrıca lpg taktırırsan ateşlemeri kesnlikle sıfırla yalnız daha önce kurcalanmış bır bmwye gırersen toparlaması bıraz olduğundan ve işin ehli olmayan bır ustat gırmışse hergun işin servise düşer .bmwye ayrıca şuan sigorta kasko yapıolarmı onuda bilmiyorum yalnız hondayla arasında 6 yaş olmasına rağmen bırebır kasko parası öder ve kasko değeri düşük çıkar.honda 2.4 alırsan her yere gidersin gelirsin yorulmazsın hangı ustaya motoru açtırsan motoru kavrar yanı bmw ile 1 gezersin hondayla 3 ama sütten ağzı yanmamış kişiye ne kadar anlatırsan anlat anlamaz.bizde zamanla anladık ayrıca 528lerde katalizator gibi sorunlarda çıkmaya başlıyor bell bir kdan sonra 180 k cıvarlarında yaklaşık 6bın tl civarında tutuyor tutmuyor istersen boşaltırsın o ayrı tabi ben anlamam ama o işlerden ya bence sırtın pek sağlam değilse ve tup takacaksan çakma bozma bmwden vazgeç az kmde 80-90 k kmlerde bir honda al ayrıca bmw fiyatları çok yuksek çekili bu galerilere ertesi gun git birçoğu aracı almaya yanaşmaz fiyat versede 97-98 modeller içi 528 lere 17den fazla vermez ama hondayı tek telefonda herkese satarsın.bence durumun çok müsterih olana kadar bu araçlara yanaşma fevkalade rahatım dıyosan bıze laf düşmezde zaten yalnız bmwden sonra herhangı bır şekilde uzulursen imkan lar sıkışırsa düşeceğin araç çok zayıf kalır ve çok özlersin




  • araçlara Lpg düşünmüyorum ayda 300 400km anca yaparım çünkü accordu bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine listeme aldım kullanmak nasip olmadı ama e39 kasalara binmiş bir kişi olarak konforda eksiklik hissetmezsin dedi sözüne güvendim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yamsuq -- 24 Ağustos 2010; 0:21:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A Hero


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    BMW 520i alın ve doya doya kullanın sevgili arkadaşım. Sadece 1972 model MURAT 124'e binen de, RENAULT 12 TS'ye binen de, 2011 model FLUENCE'e binen de bu ülkenin vatandaşı, cahil, tahsilli, fakir ya da varlıklı, "kıro" olması onun tercihi veya kaderi, faça apaçi ŞAHİN'e binse de, makas da atsa bizim onun "kıroluğunu" takdir etme veya yargılama hakkımız yok. Araç markası-modeli-fiyatı içindeki kişinin ya da kişilerin tahsil, kültür veya hayat tarzı hakkında bağlantılar veya varsayımlar kurmaya başlarsak birbirimize zarar vermiş oluruz, bir arpa boyu yol da ilerleyemeyiz.

    Her gördüğümüz sakallıyı dedemiz sanmayalım.
    Her dedenin de sakalı olmak zorunda değil...


    Hocam tam da böyle bir yorum yapacaktım . Ellerinize sağlık


    Aynen katılıyorum bir gafta bulundum tokatlama ve kıro dedim başıma iş aldım oysaki sadece mübalağa yapmıştım bu konulara girmemek en iyisi ellerinize sağlık




  • o parayı verınce insan performas beklıyo biraz bu ksarlar çok sık ayrıca
  • bildigim kadarıyla az sayıdada olsa v6 520 ler var onlardan bulunabilir...
    yakıtı da normal 520 ye göre daha az olur
  • Renomla tokat manyağı yaparım , hiç bulaşma.


    gece gece baktığım konuya bak yaaa.

  • kıçına tekme bile yirsin
  • Yanı ıcımden akıbetı su bu olur demek gelmıyor konuya acıklık getırmek gereken yere...

    Oncelıkle alacagın araç senı tatmın edermı ona bak sen memnun oluyormusun olmuyormusun ?

    Eger tokat manyagı olmak ıstemıyorsan alırsın bırtane porsche 996 turbo

    Degısırsın turboları sen herkezı tokat manyagı yaparsın uygun malıyete...

    Tokat yermıyım yemezmıyım dıye dusunulerek araç alınmaz..
  • tokat en son şey öncelikle konfor ve güvenlik ama para vermişken birazda performans arıyor insan parayı ağaçtan toplamıyoruz sonuçta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yamsuq -- 24 Ağustos 2010; 0:41:30 >
  • Sana bi adet Yamaha R1 tavsiye ediyorum ,alayini tokatlarsin , ama tahtali koyu boylama imkanin daha yuksek
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.