Selamlar sevgiler öncelikle herkesin yorumuna görüşüne ve en çok da tecrübelerine ihtiyacım var. paylaşırsanız çok sevinirim. %90 da bu 3 modelden biri olacak bu yüzden eksik bilgilerle almak istemiyorum. siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? çok kararsız bir durumdayım, şöyle anlatayım. İlk önceliğim aracın 130bin km den fazla olmaması, parça parça boya gibi şeylere çok takılmam. aklımda 1.200 civarlarına tt quatro alıp, bir kaç forged ve soft bir yazılımla uzun yıllar kullanmak istiyordum, ama bmw de bir yandan hep aklımdaydı, 330 veya 335 lere baktığımda zaten fiyatlar uçuk ve düşük km yok civarı, bu yüzden 3,20i ve 3,20d lere bakmaya başladım, alınabilecek araçlar var şuan ama bu seferde 3,20i nin hantal kalması (tecrübem yok, forumlardan okuduğum kadarıyla) ve 3,20d ise km ye göre orantı yapınca fiyatının daha üst seviyelere çıkıp km nin yükselmesi biraz hevesimi öldürdü. ayrıca nedense eski dizel otomobiller ve turbolar hep olumsuz bir his uyandırıyor içimde(ama tercihlerim arasında). sonra birazdaha düşündüğümde çocukluk hayalim olan e63 geldi aklıma, her zaman vardı ama teknik bilgi olarak en uzak olduğumda bir araç. hem sıralı 6 silindir olması 3,20d-i ye göre daha cebedici hemde fiyatı 3,35 30 lara göre alabileceğim düzeyde. yakıt olarak küçükten üzüleceğim ama bunu dert etmiyorum. daha fazla detaylandırma yapacaktım ama çok uzun olur bu yüzden sizlerde eşlik eder yardımcı olursanız yorumlarda konuşuruz hem de bu üç modelin detaylarını diğer düşünen arkadaşlar içinde detaylandırmış oluruz. şimdiden herkese teşekkür ederim. |
e92 vs e63 vs tt mk2

-
-
yok mu yardımcı olacak abiler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum özel msj'ını gördüm ancak hata veriyor mesaj yazımım kapatılmış yanıtlayamadım.
Şöyle yanıtlamıştım;
O arabalar eski sayılır artık bence şöyle ilerlemek lazım bu tip cevaplar öznel verilebilir ancak.
Niye E63, niye özellikle o model, hedef nedir, kavuşulmak istenen nedir, arzu, heves ve hayallerin ötesinde adam akıllı anlaşılması lazım. Mesela v8 olmadıkça bence o koca şasilerin işletilmesinin pek bir anlamı yok bugün için hele TR de, niye E90, E63 değil de özellikle o, hangi araçtan geçilecek, yenileme maliyetleriyle baş edilebilinecek mi, kişinin bütçe, yaşam ölçeği nedir gibi şeyler bilinmeli. Boru değil o modellerin ilk nesilleri 2004 06'lı yıllara gidiyor tabanları artık çürümeye bile başladı boru değil 20 yıl. Kişisel detayları bilmeden cevaplamak otomobil hevesi konuşmaktan öte değil yani benim gibiler için.
----------------------------------------
Bu konundan durumun daha iyi anlaşılıyor. Fakat bence arasında kaldığın şeyler bir birlerine çok yakın değiller. Şöyle diyebilirim biri e90/92 işletmeden e63 lere girişmesi deneyimi yoksa o kişiyi yorar, tr de ayrıca yorar, dünya, sınıf epeyce değişiyor.
tt ve bmw'ler ise farklı tatlarda aynı tür arabalar değil bence. Zaten aradığın şeyleri eski bmw'lerde buluyorsan başka çok alternatifin yok ama tt de genç biri için iyi bir türdür özellikle 4wd olduğu müddetçe. Biraz daha tat almak istiyorsan hayattan mutlaka 6 silindirlere çık ama büyük ebatlı şeyler de 6 da kalmak tadı azaltır o zaman da 8'lere ulaşmak lazım. Sayıları kağıtta arttırmak ise kolay kişiler bütçelerinde ise en azıyla buji, subap sayılarını çıkartarak başlayabilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X