Şimdi Ara

easytronic vites hakkinda

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, bir acemi olarak Easytronic vites araclar hakkinda kafama takilanlar var

    * bu araclar yokus yukari frenden ayak cekildiginde kaydiriyor , bu tum modellerde tum yillarda yasanan ve hill holder la giderilmis bir sorun oyle mi

    * hill holdersiz sistemlerde frenden hemen sonra gaza bassak yani manual vites gibi davransak sanzimandan veya geriye kaydirmayla ilgili herhangi bir sorun yasanmaz degilmi

    * bu sanzimani kullanan bazi arkadaslar yolda kalmis sanirim mekanik veya beyin arizasi ckarmis, maliyetli ve yolda kalma gibi sorunlar , bu durumlar tum yil uretimlerinin basina gelebilcek bi durummu bu sorun icin opel bir cozum gelistirmismidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi action11 -- 9 Kasım 2014; 17:55:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 2010 astra h easytronic kullanıcısı olarak hillholder sorunuzu cevaplayayım. Araç eğimi kendisi hissedip aracın geriye kaçma olasılığı varsa frenleri 2 sn. sizin gaza basıp aracı kaldırmanız için süre tanıyor. Astra h kitabından alıntı:
    ''Yokuşta kalkış desteği
    Sistem yokuşlarda sürüşte
    istenmeden hareket etmesini
    önlemeye yardım eder.
    Bir yokuşta durduktan sonra fren
    pedalı bırakıldığında, frenler
    2 saniye daha basılı olarak kalır. Araç
    hızlanmaya başlar başlamaz frenler
    otomatik olarak ayrılır.''

    Ayrıca easytronic vites olarak genelleme yapılabilecek bir seri yılın arıza çıkarma ihtimali gibi bir şeye (okuduğum-araştırdığım-hatırladığım kadarıyla) rastlamadım.
  • shaggy77 kullanıcısına yanıt
    Sağolun . Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2007 öncesinde yokuş kalkış desteği yoktu benim bildiğim. En azından bende 2005 model astra enjoy twinport vardı ve hillholder yoktu. Yanlış hatırlamıyorsam 2007 ve sonrasında var sadece. Bu şanzumanı ben kullanan birisi olarak tavsiye etmem. Tamam yakıt sarfiyatı manuel gibi düşük oluyor. Çünkü tam otomatik değil. Ama bir sıkıntı durumunda servislere bi düştünmü bittin. Bir süre sonra vites düşürürken araç vurmaya ve sallanmaya başladı bende. Bir türlü çözemediler. Dişliler söküldü sıkıntı yok dediler tekrar topladılar sene 2010 da 150 tl bayıldım. Yazılım yüklendi yine olmadı. Yağ değişti yine olmadı. Belki bir sorun yoktu ama beni rahatsız ediyordu açıkçası...Satarkende piyasasının 1500-2000 tl altına alan arkadaşa da durumu izah ederek sattım verdim. Yanlış hatırlamıyorsam tamirciydi ben hallederim demişti. Beyin arızası ile karşılaşan bende gördüm. Sport tuşuna bastığın zaman aracın tüm tepkileri değişiyor tabi vites değişiklikleri direksiyon sertliği gibi.

    Hala kendi kendime söylerim. Temiz 2012 - 2013 düz vites astra klasik 8-10 sene binilecek arabadır sağlamlık ve konfor açısından... Ama düz vites :D




  • bloodstar kullanıcısına yanıt
    Sağolun, gecmis olsun şu servisleri anlamak zor en azindan Almanyadan bir yanit istemeliler adamlar mutlaka geri donerler boyle birsey yok demek vurdum duymazlik olur ,
    Bir ara manuel olarak kullanmaktan olyor diye bir arkadas yazmisti, siz boyle bir tercihle surus yaptinizmi , seri surus tercihinizmiydi ? Ondan olabilirmi acaba

    10000 ustu 2. El merivalara gonlum kayiyor ama bu ask boyle sorunlar yuzunden agir arabada daha sakincali olabilirmi diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • action11 A kullanıcısına yanıt
    Manuel kullanin ile alakali olacagini zannetmiyorum cunku problem yaratacak bir sistemi beden koysun adam oraya. Kaldiki seri kullanim ile manuel kullanimin bi alakasi yok. Sport tusuna bastiginda aravi manuel viteste kullanman yersiz. Arac 7000 devirde falan vites degistirir. Daha seri vites degistirir. Direksiyon sertlesir. Bu zannedersem sanzuman kalibrasyonu ile ilgili. Tam beceremiyorlar. Servisin soyledigi yag degisiminden, baski balata degisiminden veya disli bakimindan sonra sanzumanin kalibre edilmesi gerektigi. Ama gerektigini soyledikleri seyi yapamiyorlar. Bide be kadar dogru bilmiyorum dizeller bu kalibrasyonu belirli araliklarla kendisi yapiyor demisti hic bir anlam verememistim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    cvt şanzıman hakkında
    13 yıl önce açıldı
    A150 CVT SANZİMAN ALİNİR Mİ
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.