Şimdi Ara

EDC VS DSG (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
139
Cevap
2
Favori
20.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhantastan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Stalker Batman


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhantastan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Stalker Batman

    Dsg sansizman wv jetta 2015 model 150 beygir araca sahibim 1. Vites gecisinde sikinti var birtek. Hoppamlarda yavaslayip tekrar gaza basinca vitese gecisi zor oluyor. Gaz yemiyor yani. Bayir asagi inerken devir cok artiyor. Dusuk viteste yuksek devirde iniyor cok hafif bagirma ve titreme oluyor. Bayir yukarida dusuk devirde dusuk viteste cikmaya calisiyor. Ancak kitapciginda bayirdan inip cikarken triptonik moda alip vitesi kendiniz ayarlayin diyor.

    Yani hocam dsg kisaca soyle adi otomatik ama siz manurl kullanin

    Sport modu vede sürüş konforu hepsini unutturuyor ama. Vites geçti mi geçmedi mi hissetmiyorsun bile.

    Hocam yasadiginiz sorunlara ragmen dsg der misiniz?





    Hocam anlattıklarımdan tek göze batan sorun 1. Vitese geç girmes. Diğerleri çok rahatsız eetmiyor ama oluyor hani olmuyor demek olmaz. O yyüzden ben yetmez ama evet diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night Stalker Batman

    Dsg sansizman wv jetta 2015 model 150 beygir araca sahibim 1. Vites gecisinde sikinti var birtek. Hoppamlarda yavaslayip tekrar gaza basinca vitese gecisi zor oluyor. Gaz yemiyor yani. Bayir asagi inerken devir cok artiyor. Dusuk viteste yuksek devirde iniyor cok hafif bagirma ve titreme oluyor. Bayir yukarida dusuk devirde dusuk viteste cikmaya calisiyor. Ancak kitapciginda bayirdan inip cikarken triptonik moda alip vitesi kendiniz ayarlayin diyor.
    Henuz 45.000 de polo blue gt sahibiyim. 150 hp 7 ileri dsg sizin aracla ayni kombinasyona sahip. 1. Vites sorunum daha dogrusu cok sukur dsg ile ilgini hic bir sorunum yok fakat bayir asagi giderken vites kucultmesi benim aractada var bu gayet normal bir durum motor kompresyonu sanzimana guc bindirmesin diye yapiyor keza bunu servislede gorustum beni ikna etmek icin sifir passat test araciyla ayni bayirdan indik o aracta ayni hareketi yapti. Sorun yok rahat rahat binin hocam araciniza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhantastan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgal

    132.000 kmdir ayni aracta, toplamda da 150.000 kmden fazla dsgli arac kullandim.Yaklasik 1000 km kadar da edc li fluence kullanmistim



    Dsg de 1 kere mekatronik degisimi yasadim.3kere falan da isinma sorunu



    Edc cok az kullabdigim icin bir sorun yasamadim.



    Ama hangisi daha keyifli derseniz, kesinlikle dsg derim.



    EDC bana cok keyifsiz, siKIci gelmisti.

    Hocam keyiften kasit gecis hizi mi yani edc cok mu yavas

    Alıntıları Göster
    Bende sorunuza şöyle cevap vereyim 2017 model 1.5 dci + edc sıfır km megan 4 kullandım yaklaşık 20 bin km kadar. Geçen gün değiştirdik süresi bittiği için. Edc çok rahattır, sarsma titretme yapmıyor. Tek sıkıntısı gaza bastığın anda dsg de direk araç vites düşürüp ileri atlarken, edc de 2 sn kadar düşünüyor. 2 sn diyip geçmeyin ama, sollamaya çıktığınızda sıkıntı yaşarsınız.
    Toplamda 45 bin km kadar kullanıldı araç, en ufak bir vites arızası olmadı.




  • xnoname kullanıcısına yanıt
    Önceki iki aracım DSG'li olmasına rağmen iki arkadaşımın 100.000 KM'ye varmadan kavrama değiştirmek zorunda kalmasından dolayı TK şanzımanlı araç aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllardır tam otomatik araç kullanıyorum kendi aracımdan inip EDC li bir fluence ve DSG’li leon kullandım. EDC gerçekten ruhsuz ve ağır. Dsg keyifli ama sanırım hem şanslı olmak hem de dsg ehliyetine sahip olmak gerekiyor bu şanzımanın prensibini ve püf noktalarını bilmeyen herkeste sorun çıkarıyor özellikle de sakin kullanıp aracı yormadığını düşünenlerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsgli aracım şu an 93.000 km ve tamamen sorunsuz...

    Hatta 4-5 ay kadar önce yolda kalan arkadaşımın punto aracını yaklaşık 6 km çekerek sanayiye götürdüm şanzımanın da aracın da maşşallahı var...

    İnternette sadece dsg ile sorun yaşayanlar yazıp çizdiği için tüm dsgli araçlar sorunluymuş gibi algı oluşmuş sorun yaşamayanlar internete girip benim dsg şanzımanım bozulmuyor diye konu açmıyor sonuçta... Bu kadar yaygın marka modelde kullanılan bir şanzımandan bahsediyoruz sorun sayısı nitelikten ziyade nicelikle alakalı bence... Ben sorun yaşamıyorum ve gayet memnunum dsg şanzımanlı aracımdan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DCT yi nasıl bilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 25 bin km ye eriştim dsg de..ARkadaşın dediği dik yokuşta d de çıkmama olayını bilmiyorum.Yokuşta aracı n de el freninde bırakırım..Vitese geçirdiğimde beklerim kendi ilerlesin diye falan filan inter milan şükür hiç sıkıntı yaşamadım.
  • Arkadaşımın 130.000 kmde 2013 1.6tdi a3’ü var direkt p’ye çeker eder geçen gün dedim kavrama kaç kere değişti o ne diyor. Hiç değişmemiş kavrama.hatta n ye alıp el freni çekme olayını bile ilk defa benden duydu herif.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    İkiside güzel şanzıman. Kullanmayı bilirsen sorun yapmaz ve elinde patlamaz.



    İnsanların çoğu daha kullanmayan bile var, sanzimanlara laf atıyorlar. Özellikle DSG ye. Ver bakalım arabayi gör. dik yokuşta D 'de çıkmaya çalışır. Iste bu zihniyetin elinde PDK şanzıman bile patlar.

    Dsg güzel bir şanzıman değil hocam bildiğin saatli bomba(Dsg li araç kullandım)

    Alıntıları Göster
    2 tur atınca mı anladın sorunlu olduğunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeliCingene

    Arkadaşımın 130.000 kmde 2013 1.6tdi a3’ü var direkt p’ye çeker eder geçen gün dedim kavrama kaç kere değişti o ne diyor. Hiç değişmemiş kavrama.hatta n ye alıp el freni çekme olayını bile ilk defa benden duydu herif.
    Ben de direk p yapıyorum. El freni zaten otomatik vw grubunda, boş işler bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Bunu yazacak kadar düştük mü...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Bunu yazacak kadar düştük mü...
    ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    DSG'nin sorunlu olduğunu söylemek için illa kullanmak mı gerekli?
    Kanalizasyonda neler olduğunu bilmek için derine inmek gerekmez
    Not: 100.000 KM'lik DQ200 kullanıcısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birisi .ok digeri de ayni .okun laciverti 😠



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onyargisiz -- 28 Mayıs 2019; 1:4:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg arıza oranlarına bakmak lazım diğer markalarla ben zf ile baş baş olduğuna inanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çift kavrama sıkışık trafikte manuele alırsan, ısınınca dinlenirsen, arada boşa atarsan felan sorun çıkarmıyormuş ama kavrama belli bir süre sonra yapısı gereği bittiği için bayağı bir maliyet çıkarıyor, bence en iyisi en az 6 ileri tam otomatikler, dikkat edilecek bir husus ve kronik bir sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korkacak bişey yok. Çevremde ikisini de uzun yıllardır sorunsuz kullanan insanlar var. Uzun dediğim 5-8 sene civarı. Eşşek niyetine binip hiçbir özelliğini bilmeden kullanan bayan arkadaşın bile edc si sorun çıkarmadi. Ama bundan sonra ne olur bilinmez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şimdi benim çevremde ne kadar dsg kullanan kişi varsa hepsi sorunsuz, yani beş bin kilometre olmuş çoğu, hiçbir sorun yok..

    Daha 600 kmde dsg değişen duymadım.. Hatta bir yakınım on bin km oldu tık yok..

    Haaa, benim sıfır aldığım, 2 yıl tertemiz kullandığım dsg tdi aracım 35.000 de cortlamaya başlayında sattım, manuel dizel asx aldım ama tabi bu sayılmaz..

    Dsg hızlıdır, ekonomiktir, sorun falan yok..

    70-80 bin kilometre olup dsg taş gibi diyenler, Allah'ın sevgili kulları farkında değiller..

    En ufak bir dsg sorununda ilk onlar konu açıp salya sümük anlatacaklar, ama o farkındalık onlarda yok..

    Dsg'ymiş, konforluymuş, mühendislik harikasıymış..

    Pabucumun dsg'si..
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.