Şimdi Ara

EDC VS DSG (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
2
Favori
20.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • balyoz41 B kullanıcısına yanıt
    iyide nette dsg'lerden sadece DQ200 olan yani LuK tarafından üretileni kuru tip diye belirtilmiş, diğerleri yani Borg Warner tarafından üretilenler zaten ıslak tip.

    List of DSG variants

    Name Ratios Max. torque (N·m) Clutch type
    DQ200 7 250 Dry
    DQ250 6 400 Wet
    DQ380 7 380 Wet
    DQ500 7 600 Wet
    DQ511 10 550 Wet
    DL501 7 600 Wet
    https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox
  • Olayı bilmemen iyide vikipediden öğrenmen kötü olmuş
    iki çeşit dsg var şuan güncel olarak dq200 ve dq250 tr deki araçların yüzde95i dq200. dq250 ise 400 tork üstü araçlar için ıslak tip, bunun haricinde varsa kullanılan dsg tipi aracı örnek vererek söylersen sevinirim? türkiyede 100 tane ya vardır yoktur dq250 nin üstündeki dq380 falan . dq500 ler ise 10 kademeli yeni çıktı sen biliyorsan böyle 10 kademeli dq500 kullanan bir araç söyle de aydınlanalım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balyoz41 -- 11 Ocak 2017; 2:18:1 >
  • balyoz41 B kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlama var sanırım, DQ250' nin dayanacağı maksimum tork 400nm, yani Dq250 kullanılması için minimum 400nm tork şart değil, nitekim 1.4 tfsi Q3 lerde de DQ250 var. 6 ileri ıslak tip DSG. Bir kaç ay önce vardı bende.

    DQ500 ise 7 ileri, 10 değil.

    Henüz teyit alamadım araştırıyorum ama A4 B9 larda DL501 kullanılıyor olabilir, 7 ileri ıslak tip o da ve L harfi longitudinal anlamında, yani uzunlamasına yerleştirilmiş motorlarda kullanılıyor.

    Yeni A4 de motor uzunlamasına yerleştirilmiş olduğu için DL501 kullanılmış olabilir, araç bende var fakat servisten teyit edemedim.

    Almanya' ya sormak lazım sanırım.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • balyoz41 B kullanıcısına yanıt
    Siz genel olarak TR'de dsgler kuru tip diye yazınca bende öyle yazdım. Ben şu araçta bu öteki araçta bu var demedim ki! şu tipler ıslak, şu tip kuru dedim. Ayrıca DQ500 7 ileri 10 değil. Wikiden oku da öğren



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fredd_35 -- 11 Ocak 2017; 11:13:28 >
  • Şu forum ortamında dsg ye giydiren 10 adamın 9 u dsg li aracın koltuğuna oturmamış ve ne olduğunu bile bilmeyen milletin atıp tuttuğunu okuyup yoruma sarılan adamlar. Gidip sağdan soldan haber okuyorlar bak birinin dgs 10k da arıza vermiş demek ki hepsi sorunlu diyor burada trollük yapıyor. Sanki CVT EDC hiç arıza vermiyor ve tecrüben hayatın boyunca bindiğin 2 3 arabayken sen bunu biliyorsun ama dünyanın en büyük üreticileri bilmiyor pehh
  • dik yokuşta N'ye alıp aracı itmek gerekiyor haklısın
  • 2.0 tdiler ve üstü ıslak 7 10 yanlış yazmış olabilirim ,sen dalaşacak adam arıyorsun hadi başka kapıya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balyoz41 -- 11 Ocak 2017; 20:13:3 >
  • Olay edc den cikti dsg kapismasina dondu
  • balyoz41 B kullanıcısına yanıt
    Benim dalaşmak gibi niyetim yok. Siz gereksiz yere agresifsiniz nedense. Biraz sakin olun. Yanlışınızı yazan herkese hemen saldırmayın. Foruma biraz ara verin, kendinize iyi davranın
  • DSG ciler artık düzenli olarak sanayiye gitmiyorlar lütfen yanlış yönlendirmeyin hepsi derdinden kanser oldu artık hastaneye gidiyolar :D
    Edc iyidir sorun yaşayan adam nadirdir tek tük oda mekanik şanstır aynı şey dsg içinde geçerli
  • doktor musun sen hayırdır
  • balyoz41 B kullanıcısına yanıt
    Gereksiz gerginliğe son verelim, konuya dönelim. Ne ben senin mesajını alıntıladım ne de sen benimkini diyelim, bu duruma son verelim çünkü gerçekten tadı kaçtı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fredd_35 -- 11 Ocak 2017; 22:27:38 >
  • 8000km DSG, 70000km EDC deneyimlemiş biri olarak söyleyebilirim ki DSG konfor olarak daha başarılı. Sorun konusunda iki araçtada hiç sorun yaşamadık ama DSG sadece 8000km kullandığım için sorunlu veya sorunsuz diyemem.


    DSG arızası dedikleri şey, kavramanın erken bitmesi bu arada. Yolda kalmıyorsunuz, ama masraf kalemi yani. Eski DSG'lerde ise mekatronik arızası vardı son birkaç yılda hiç duymadım.
  • 2 tane DSG li araç kullandım ikincisini hala kullanıyom sanayiye 1 kere gittim onda da bagajı çizmiş şerefsizin teki onun harici sıfır masraf
  • EDC ve DSG'de kuru olan versiyonlar yerine tamamen ıslak/yağlı versiyonları konsa sorunlar minimuma iner bence
  • sserdar93 kullanıcısına yanıt
    Hocam buyrun bir konu daha. Araç alındığı gün DSG arızası... İsabet oldu. Söylemiştim daha önceleri de olduğunu...

    https://forum.donanimhaber.com/sifir-alinan-audi-a3-un-ayni-gun-sanziman-arizasi-vermesi--123258816

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg sansizman wv jetta 2015 model 150 beygir araca sahibim 1. Vites gecisinde sikinti var birtek. Hoppamlarda yavaslayip tekrar gaza basinca vitese gecisi zor oluyor. Gaz yemiyor yani. Bayir asagi inerken devir cok artiyor. Dusuk viteste yuksek devirde iniyor cok hafif bagirma ve titreme oluyor. Bayir yukarida dusuk devirde dusuk viteste cikmaya calisiyor. Ancak kitapciginda bayirdan inip cikarken triptonik moda alip vitesi kendiniz ayarlayin diyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night Stalker Batman

    Dsg sansizman wv jetta 2015 model 150 beygir araca sahibim 1. Vites gecisinde sikinti var birtek. Hoppamlarda yavaslayip tekrar gaza basinca vitese gecisi zor oluyor. Gaz yemiyor yani. Bayir asagi inerken devir cok artiyor. Dusuk viteste yuksek devirde iniyor cok hafif bagirma ve titreme oluyor. Bayir yukarida dusuk devirde dusuk viteste cikmaya calisiyor. Ancak kitapciginda bayirdan inip cikarken triptonik moda alip vitesi kendiniz ayarlayin diyor.

    Yani hocam dsg kisaca soyle adi otomatik ama siz manurl kullanin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhantastan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Stalker Batman

    Dsg sansizman wv jetta 2015 model 150 beygir araca sahibim 1. Vites gecisinde sikinti var birtek. Hoppamlarda yavaslayip tekrar gaza basinca vitese gecisi zor oluyor. Gaz yemiyor yani. Bayir asagi inerken devir cok artiyor. Dusuk viteste yuksek devirde iniyor cok hafif bagirma ve titreme oluyor. Bayir yukarida dusuk devirde dusuk viteste cikmaya calisiyor. Ancak kitapciginda bayirdan inip cikarken triptonik moda alip vitesi kendiniz ayarlayin diyor.

    Yani hocam dsg kisaca soyle adi otomatik ama siz manurl kullanin

    Sport modu vede sürüş konforu hepsini unutturuyor ama. Vites geçti mi geçmedi mi hissetmiyorsun bile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night Stalker Batman


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhantastan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Stalker Batman

    Dsg sansizman wv jetta 2015 model 150 beygir araca sahibim 1. Vites gecisinde sikinti var birtek. Hoppamlarda yavaslayip tekrar gaza basinca vitese gecisi zor oluyor. Gaz yemiyor yani. Bayir asagi inerken devir cok artiyor. Dusuk viteste yuksek devirde iniyor cok hafif bagirma ve titreme oluyor. Bayir yukarida dusuk devirde dusuk viteste cikmaya calisiyor. Ancak kitapciginda bayirdan inip cikarken triptonik moda alip vitesi kendiniz ayarlayin diyor.

    Yani hocam dsg kisaca soyle adi otomatik ama siz manurl kullanin

    Sport modu vede sürüş konforu hepsini unutturuyor ama. Vites geçti mi geçmedi mi hissetmiyorsun bile.

    Hocam yasadiginiz sorunlara ragmen dsg der misiniz?




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.