Şimdi Ara

EGREAT EG-M34A cihazını egreattr' den almadıysanız yardım yok!!!???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
4.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • egreat eg-m34a cihazımı dün aldım. Cihazı deveyükünden 270 tl ye aldım. fakat dün akşam bir sorunla karşılaşınca sabah ilk işim egreattr yi aramak oldu. Çünkü bu sitenin sahibinin çok muhterem birisi olduğunu biliyordum. kafamda bu cihazlarla ilgili bir sorun olunca ilk danışacağın en bilgili kişiler olarak yer etmişler. kaldıki deveyükü sitesine egreat aracılığı ile ürün verildiği gibi yanlış bir düşünce vardı kafamda. bende sabah ilk iş olarak saf saf aradım egreattr yiiii. Egreat ürünleri ile görüşeceğim deyince A...n beyi bağladılar. Merhabadan sonra sorunumu dile getirdim. İlk sorusu "cihazı nereden aldınız?" oldu. Bende Deveyüküüü deyiverdim haliyle. Aldığım cevap beni şok etti. cevap "cihazı nereden aldı iseniz oraya sorun!!!!" idi. O an kafamda iki düşünce belirdi;

    1.doğal olarak bu cevaptan sonra deve yükü ile egreattr nin hiç bir alakası olmadığı

    2.Satıcı her yerde satıcı arkadaşım. ürütünü bizden aldıysan yardım var yoksa yok.

    aslında şöyle bir cevap beklerdim: "aldığınız yer ile bizim hiç bir bağımız yok lakin sorununuzun çözümü çookk basit; kumandadan TV MODE tuşuna ve ardından 0 tuşuna basın"

    arkadaşlar tabiki ticaret rekabet ister ve rekabet ile güzeldir. Ama neden ben 270 tl verip almak varken 316 tl verip aynı cihazı alayımki? ha tabi şuda bir gerçek telefondaki kişi bana cevap vermek zorundamı tabiki değil. Ama ne bileyim cevabını bildiği bir soruya kibarca cevap vermeme yollarıda var değilm. Umarım bu mesajım forumdan silinmez veya ben banlanmam. benimkisi şikayet değil aslında. Kırgınlığıma serzeniş.







  • kardeş o arkadaşlar un veya yağ satmak gibi algılar olayı bilmeleri zor MeTePe'yi kastediyorsan oranın ortağı ama asıl işi o değil yani forumu okusa yazardı zaten yani sattığımı cihaz satmadığım cihaz ayrımı yapacak bir insan değildir

    taktir edersiniz ki asıl işi bu olmayan bir insan var ve ulaştığınız da bu insan değil

    ama Adnan Bey kimse uyaracağına eminim doğru bir yaklaşım sergilememiş o zaman senin diğerlerinden ne farkın var anlayışına girer insanlar ki bu yanlış olur ama ortağı ama çalışanı bence yanlış olmuş MeTePe'nin bir ağırlığı var bu forumda olmasa bile Turkeyforumda

    umarım bir anlayış değişimine vesile olur bu yazınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadays

    kardeş o arkadaşlar un veya yağ satmak gibi algılar olayı bilmeleri zor MeTePe'yi kastediyorsan oranın ortağı ama asıl işi o değil yani forumu okusa yazardı zaten yani sattığımı cihaz satmadığım cihaz ayrımı yapacak bir insan değildir

    taktir edersiniz ki asıl işi bu olmayan bir insan var ve ulaştığınız da bu insan değil

    ama Adnan Bey kimse uyaracağına eminim doğru bir yaklaşım sergilememiş o zaman senin diğerlerinden ne farkın var anlayışına girer insanlar ki bu yanlış olur ama ortağı ama çalışanı bence yanlış olmuş MeTePe'nin bir ağırlığı var bu forumda olmasa bile Turkeyforumda

    umarım bir anlayış değişimine vesile olur bu yazınız
    bende deveyükünden aldım neden boşuna fazla para verelimki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadays

    kardeş o arkadaşlar un veya yağ satmak gibi algılar olayı bilmeleri zor MeTePe'yi kastediyorsan oranın ortağı ama asıl işi o değil yani forumu okusa yazardı zaten yani sattığımı cihaz satmadığım cihaz ayrımı yapacak bir insan değildir

    taktir edersiniz ki asıl işi bu olmayan bir insan var ve ulaştığınız da bu insan değil

    ama Adnan Bey kimse uyaracağına eminim doğru bir yaklaşım sergilememiş o zaman senin diğerlerinden ne farkın var anlayışına girer insanlar ki bu yanlış olur ama ortağı ama çalışanı bence yanlış olmuş MeTePe'nin bir ağırlığı var bu forumda olmasa bile Turkeyforumda

    umarım bir anlayış değişimine vesile olur bu yazınız



    sevgili sadays;

    bu vesile ile sanada bu forumda birçok arkadaşın teşekkür ettiğini biliyorum ve bende teşekkür ediyorum: "hiç bir menfaat gözetmeksizin yardım eli olduğun için"
    bu arada size bir pm attım aldınızmı bilmiyorum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpkan

    bende deveyükünden aldım neden boşuna fazla para verelimki

    Alıntıları Göster
    Sayın eztech,

    Bu cihazı Türkiye'ye ilk getiren ve tanıtan kişileriz. Takdir edersiniz ki bu belli bir emek, maddi ve manevi çaba sonucunda olmuştur.

    Ancak ticaretin cilveleri nedeniyle aynı ürün başka bir firma tarafından da ithal edilmiş ve satışına başlanmıştır. Kişisel olarak hatalı olduğunu düşündüğüm bir satış politikası ile bu ürünler bazı yerlerde "başka amaçla" maliyet, hatta zarar fiyatına satılmaktadır.

    Tüketicinin kendi çıkarları doğrultusunda dilediği yerden en uygun fiyatla ürün alması en doğal hakkıdır. Ancak, bu konuda teknik destek görevi de ürünü satan yere aittir.

    Her gün hatırı sayılır miktarda zamanımızı ürünleri başka yerlerden satın alan kişilerin yaşadığı sorunlara yanıt vermek için harcıyoruz. Eğer bizde teknik destek vs. sağlamazsak bu maliyetleri düşeriz ve çok daha ucuza satış yaparız. Eğer desteği biz vereceksek ama satışı başkası yapıp nemasını onlar alacaksa bizim bu iş içerisinde olmamız anlamsız ve komik olmaz mı?

    Diğer taraftan, kişisel olarak, kendim marka veya model gözetmeksizin tüm forumlarda her cihaz için elimden gelen her türlü yardımı sağlamaya çalışıyorum. Bunun örneğini ICYbox, Popcorn vs. çeşitli konularda görebilirsiniz. Ancak ticari bir firmadan yardım istediğinizde o firma ile bir şekilde ilişkilenmiş olmalısınız ki size bir yardımı olabilsin. Aksi halde talebinizin Sony marka televizyon alıp garantisini Samsung'dan istemekten bir farkı kalmaz.

    Deveyükü ile egreattr.com un hiç bir alakası yoktur. O yüzden bu firmaların satışlarına destek olmak gibi bir yükümlülüğümüz de bulunmamaktadır.

    Sizinle görüşen arkadaşımızın üslup konusunda hatası olduysa bunun için özür dileriz ve kendisini bu konuda uyarırız.

    Sevgiyle kalın..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metepe

    Sayın eztech,

    Bu cihazı Türkiye'ye ilk getiren ve tanıtan kişileriz. Takdir edersiniz ki bu belli bir emek, maddi ve manevi çaba sonucunda olmuştur.

    Ancak ticaretin cilveleri nedeniyle aynı ürün başka bir firma tarafından da ithal edilmiş ve satışına başlanmıştır. Kişisel olarak hatalı olduğunu düşündüğüm bir satış politikası ile bu ürünler bazı yerlerde "başka amaçla" maliyet, hatta zarar fiyatına satılmaktadır.

    Tüketicinin kendi çıkarları doğrultusunda dilediği yerden en uygun fiyatla ürün alması en doğal hakkıdır. Ancak, bu konuda teknik destek görevi de ürünü satan yere aittir.

    Her gün hatırı sayılır miktarda zamanımızı ürünleri başka yerlerden satın alan kişilerin yaşadığı sorunlara yanıt vermek için harcıyoruz. Eğer bizde teknik destek vs. sağlamazsak bu maliyetleri düşeriz ve çok daha ucuza satış yaparız. Eğer desteği biz vereceksek ama satışı başkası yapıp nemasını onlar alacaksa bizim bu iş içerisinde olmamız anlamsız ve komik olmaz mı?

    Diğer taraftan, kişisel olarak, kendim marka veya model gözetmeksizin tüm forumlarda her cihaz için elimden gelen her türlü yardımı sağlamaya çalışıyorum. Bunun örneğini ICYbox, Popcorn vs. çeşitli konularda görebilirsiniz. Ancak ticari bir firmadan yardım istediğinizde o firma ile bir şekilde ilişkilenmiş olmalısınız ki size bir yardımı olabilsin. Aksi halde talebinizin Sony marka televizyon alıp garantisini Samsung'dan istemekten bir farkı kalmaz.

    Deveyükü ile egreattr.com un hiç bir alakası yoktur. O yüzden bu firmaların satışlarına destek olmak gibi bir yükümlülüğümüz de bulunmamaktadır.

    Sizinle görüşen arkadaşımızın üslup konusunda hatası olduysa bunun için özür dileriz ve kendisini bu konuda uyarırız.

    Sevgiyle kalın..


    Sayın Metepe;

    Konuya olan hassas yaklaşımınızdan ötürü teşekkür ederim. Ben ticaret hayatından anladığımı asla iddia edmemem. Sizin de içinde bulunduğunuz ve forumdan da bu işi gayet iyi yaptığınızı okuduğum bu ticaret dünyasında nelerin döndüğünü elbet bizler kestiremeyiz. Deveyükü ile egreattr arasında bir bağlantı olduğunu düşünerek yaptığım gafın sonunda birde bu şekilde kırıcı bir üslupla karşılaşınca (ki zaten cihazla ilgili bir proplemim var) iyice depresif bir konuma düştüm. Tekrar duyarlılığınızdan dolayı teşekkür ediyorum.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eztech

    quote:

    Orijinalden alıntı: metepe

    Sayın eztech,

    Bu cihazı Türkiye'ye ilk getiren ve tanıtan kişileriz. Takdir edersiniz ki bu belli bir emek, maddi ve manevi çaba sonucunda olmuştur.

    Ancak ticaretin cilveleri nedeniyle aynı ürün başka bir firma tarafından da ithal edilmiş ve satışına başlanmıştır. Kişisel olarak hatalı olduğunu düşündüğüm bir satış politikası ile bu ürünler bazı yerlerde "başka amaçla" maliyet, hatta zarar fiyatına satılmaktadır.

    Tüketicinin kendi çıkarları doğrultusunda dilediği yerden en uygun fiyatla ürün alması en doğal hakkıdır. Ancak, bu konuda teknik destek görevi de ürünü satan yere aittir.

    Her gün hatırı sayılır miktarda zamanımızı ürünleri başka yerlerden satın alan kişilerin yaşadığı sorunlara yanıt vermek için harcıyoruz. Eğer bizde teknik destek vs. sağlamazsak bu maliyetleri düşeriz ve çok daha ucuza satış yaparız. Eğer desteği biz vereceksek ama satışı başkası yapıp nemasını onlar alacaksa bizim bu iş içerisinde olmamız anlamsız ve komik olmaz mı?

    Diğer taraftan, kişisel olarak, kendim marka veya model gözetmeksizin tüm forumlarda her cihaz için elimden gelen her türlü yardımı sağlamaya çalışıyorum. Bunun örneğini ICYbox, Popcorn vs. çeşitli konularda görebilirsiniz. Ancak ticari bir firmadan yardım istediğinizde o firma ile bir şekilde ilişkilenmiş olmalısınız ki size bir yardımı olabilsin. Aksi halde talebinizin Sony marka televizyon alıp garantisini Samsung'dan istemekten bir farkı kalmaz.

    Deveyükü ile egreattr.com un hiç bir alakası yoktur. O yüzden bu firmaların satışlarına destek olmak gibi bir yükümlülüğümüz de bulunmamaktadır.

    Sizinle görüşen arkadaşımızın üslup konusunda hatası olduysa bunun için özür dileriz ve kendisini bu konuda uyarırız.

    Sevgiyle kalın..


    Sayın Metepe;

    Konuya olan hassas yaklaşımınızdan ötürü teşekkür ederim. Ben ticaret hayatından anladığımı asla iddia edmemem. Sizin de içinde bulunduğunuz ve forumdan da bu işi gayet iyi yaptığınızı okuduğum bu ticaret dünyasında nelerin döndüğünü elbet bizler kestiremeyiz. Deveyükü ile egreattr arasında bir bağlantı olduğunu düşünerek yaptığım gafın sonunda birde bu şekilde kırıcı bir üslupla karşılaşınca (ki zaten cihazla ilgili bir proplemim var) iyice depresif bir konuma düştüm. Tekrar duyarlılığınızdan dolayı teşekkür ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Sayın Metepenin sorumlu olamayacağı bu durumdan

    ve bilakis istemedende olsa forumdaki arkadaşları

    yanlış yönlendirebileceğim endişesinden ötürü

    moderatör arkadaşlardan bu topiği forumdan silmelerini rica ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eztech

    quote:

    Orijinalden alıntı: metepe

    Sayın eztech,

    Bu cihazı Türkiye'ye ilk getiren ve tanıtan kişileriz. Takdir edersiniz ki bu belli bir emek, maddi ve manevi çaba sonucunda olmuştur.

    Ancak ticaretin cilveleri nedeniyle aynı ürün başka bir firma tarafından da ithal edilmiş ve satışına başlanmıştır. Kişisel olarak hatalı olduğunu düşündüğüm bir satış politikası ile bu ürünler bazı yerlerde "başka amaçla" maliyet, hatta zarar fiyatına satılmaktadır.

    Tüketicinin kendi çıkarları doğrultusunda dilediği yerden en uygun fiyatla ürün alması en doğal hakkıdır. Ancak, bu konuda teknik destek görevi de ürünü satan yere aittir.

    Her gün hatırı sayılır miktarda zamanımızı ürünleri başka yerlerden satın alan kişilerin yaşadığı sorunlara yanıt vermek için harcıyoruz. Eğer bizde teknik destek vs. sağlamazsak bu maliyetleri düşeriz ve çok daha ucuza satış yaparız. Eğer desteği biz vereceksek ama satışı başkası yapıp nemasını onlar alacaksa bizim bu iş içerisinde olmamız anlamsız ve komik olmaz mı?

    Diğer taraftan, kişisel olarak, kendim marka veya model gözetmeksizin tüm forumlarda her cihaz için elimden gelen her türlü yardımı sağlamaya çalışıyorum. Bunun örneğini ICYbox, Popcorn vs. çeşitli konularda görebilirsiniz. Ancak ticari bir firmadan yardım istediğinizde o firma ile bir şekilde ilişkilenmiş olmalısınız ki size bir yardımı olabilsin. Aksi halde talebinizin Sony marka televizyon alıp garantisini Samsung'dan istemekten bir farkı kalmaz.

    Deveyükü ile egreattr.com un hiç bir alakası yoktur. O yüzden bu firmaların satışlarına destek olmak gibi bir yükümlülüğümüz de bulunmamaktadır.

    Sizinle görüşen arkadaşımızın üslup konusunda hatası olduysa bunun için özür dileriz ve kendisini bu konuda uyarırız.

    Sevgiyle kalın..


    Sayın Metepe;

    Konuya olan hassas yaklaşımınızdan ötürü teşekkür ederim. Ben ticaret hayatından anladığımı asla iddia edmemem. Sizin de içinde bulunduğunuz ve forumdan da bu işi gayet iyi yaptığınızı okuduğum bu ticaret dünyasında nelerin döndüğünü elbet bizler kestiremeyiz. Deveyükü ile egreattr arasında bir bağlantı olduğunu düşünerek yaptığım gafın sonunda birde bu şekilde kırıcı bir üslupla karşılaşınca (ki zaten cihazla ilgili bir proplemim var) iyice depresif bir konuma düştüm. Tekrar duyarlılığınızdan dolayı teşekkür ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Sonuç da Egreattr'de bu ürünleri satan kendinden mesul bir satıcı şirket, Egreat'ın üreticisi değil ki heryerden alınan Egreat ürünlerine Teknik servis sağlasın ,Açıkçası Telefondaki arkadaşın "Nerden aldıysanız sorununuzu ordan halledin" demesi son derece doğal..ha kendi bilgisi de varsa isterse hayrına yardım eder o ayrı..

    @eztech sonuçda yanlış yeri aramışsınız ama bu kadar büyütülecek, üzülecek de bir konu değil olabilir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadays

    kardeş o arkadaşlar un veya yağ satmak gibi algılar olayı bilmeleri zor MeTePe'yi kastediyorsan oranın ortağı ama asıl işi o değil yani forumu okusa yazardı zaten yani sattığımı cihaz satmadığım cihaz ayrımı yapacak bir insan değildir

    taktir edersiniz ki asıl işi bu olmayan bir insan var ve ulaştığınız da bu insan değil

    ama Adnan Bey kimse uyaracağına eminim doğru bir yaklaşım sergilememiş o zaman senin diğerlerinden ne farkın var anlayışına girer insanlar ki bu yanlış olur ama ortağı ama çalışanı bence yanlış olmuş MeTePe'nin bir ağırlığı var bu forumda olmasa bile Turkeyforumda

    umarım bir anlayış değişimine vesile olur bu yazınız



    çok güzel ve açıklayıcı bir yazı. paramızı sokakta mı buldukta gidip daha fazla verip o onlardan alacaz. ayrıca aldığın ürünle ilgili olarak sadays diye bir arkadaş var. her playerden anlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haQQo -- 14 Ekim 2009; 13:07:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eztech


    quote:

    Orijinalden alıntı: sadays

    kardeş o arkadaşlar un veya yağ satmak gibi algılar olayı bilmeleri zor MeTePe'yi kastediyorsan oranın ortağı ama asıl işi o değil yani forumu okusa yazardı zaten yani sattığımı cihaz satmadığım cihaz ayrımı yapacak bir insan değildir

    taktir edersiniz ki asıl işi bu olmayan bir insan var ve ulaştığınız da bu insan değil

    ama Adnan Bey kimse uyaracağına eminim doğru bir yaklaşım sergilememiş o zaman senin diğerlerinden ne farkın var anlayışına girer insanlar ki bu yanlış olur ama ortağı ama çalışanı bence yanlış olmuş MeTePe'nin bir ağırlığı var bu forumda olmasa bile Turkeyforumda

    umarım bir anlayış değişimine vesile olur bu yazınız



    sevgili sadays;

    bu vesile ile sanada bu forumda birçok arkadaşın teşekkür ettiğini biliyorum ve bende teşekkür ediyorum: "hiç bir menfaat gözetmeksizin yardım eli olduğun için"
    bu arada size bir pm attım aldınızmı bilmiyorum?


    aldım ama sen zaten cevabı bulmuşsun tv mode + 0 ile o yüzden yazmadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haQQo

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadays

    kardeş o arkadaşlar un veya yağ satmak gibi algılar olayı bilmeleri zor MeTePe'yi kastediyorsan oranın ortağı ama asıl işi o değil yani forumu okusa yazardı zaten yani sattığımı cihaz satmadığım cihaz ayrımı yapacak bir insan değildir

    taktir edersiniz ki asıl işi bu olmayan bir insan var ve ulaştığınız da bu insan değil

    ama Adnan Bey kimse uyaracağına eminim doğru bir yaklaşım sergilememiş o zaman senin diğerlerinden ne farkın var anlayışına girer insanlar ki bu yanlış olur ama ortağı ama çalışanı bence yanlış olmuş MeTePe'nin bir ağırlığı var bu forumda olmasa bile Turkeyforumda

    umarım bir anlayış değişimine vesile olur bu yazınız



    çok güzel ve açıklayıcı bir yazı. paramızı sokakta mı buldukta gidip daha fazla verip o onlardan alacaz. ayrıca aldığın ürünle ilgili olarak sadays diye bir arkadaş var. her playerden anlıyor.


    elimizden geldiği kadar kardeş her yönüyle ilgilenmiyorum nmtlerin o yüzden yamj kurulumu ve torrent veya ağ paylaşımı konularından yardım beklemeyeni ama özellikle TF'da çok başlık var bakabilirsiniz

    ayrıca bence hem buranın hem de TF'un YAMJ kurulumunu resimli anlatacak bir arkadaşa da ihtiyacı var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 14 Ekim 2009; 16:54:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadays

    quote:

    Orijinalden alıntı: haQQo

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadays

    kardeş o arkadaşlar un veya yağ satmak gibi algılar olayı bilmeleri zor MeTePe'yi kastediyorsan oranın ortağı ama asıl işi o değil yani forumu okusa yazardı zaten yani sattığımı cihaz satmadığım cihaz ayrımı yapacak bir insan değildir

    taktir edersiniz ki asıl işi bu olmayan bir insan var ve ulaştığınız da bu insan değil

    ama Adnan Bey kimse uyaracağına eminim doğru bir yaklaşım sergilememiş o zaman senin diğerlerinden ne farkın var anlayışına girer insanlar ki bu yanlış olur ama ortağı ama çalışanı bence yanlış olmuş MeTePe'nin bir ağırlığı var bu forumda olmasa bile Turkeyforumda

    umarım bir anlayış değişimine vesile olur bu yazınız



    çok güzel ve açıklayıcı bir yazı. paramızı sokakta mı buldukta gidip daha fazla verip o onlardan alacaz. ayrıca aldığın ürünle ilgili olarak sadays diye bir arkadaş var. her playerden anlıyor.


    elimizden geldiği kadar kardeş her yönüyle ilgilenmiyorum nmtlerin o yüzden yamj kurulumu ve torrent veya ağ paylaşımı konularından yardım beklemeyeni ama özellikle TF'da çok başlık var bakabilirsiniz

    ayrıca bence hem buranın hem de TF'un YAMJ kurulumunu resimli anlatacak bir arkadaşa da ihtiyacı var

    Alıntıları Göster
    Bu nedenle ucuza satan ve fazla bilinmeyen bir firma ile alışveriş yaparken daha dikkatli olunması gerektiği kanısındayım..

    Kuşkunuz olmasın. Bir sıkıntınız olduğunda metepe devamlı yanınızda olacaktır.

    Bu vesile ile deveyuku.com alışveriş listemden çıkarılmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    Bu nedenle ucuza satan ve fazla bilinmeyen bir firma ile alışveriş yaparken daha dikkatli olunması gerektiği kanısındayım..

    Kuşkunuz olmasın. Bir sıkıntınız olduğunda metepe devamlı yanınızda olacaktır.

    Bu vesile ile deveyuku.com alışveriş listemden çıkarılmıştır.

    Alıntıları Göster
    Bu yazıları okuyunca bizimle hiç bir alakası olmasa bile Sancak Bilgisayar olarak ne kadar üzüldüğümüzü ifade etmek isteriz.


    1. Bizi de her gün insanlar arayıp Egreat'in öbür modelleri ile ilgili sorular sorduğunda bırakın başımızdan savmayı kendilerine telefonla bile yardımcı oluyor aynı zamanda Ankara'da ki Barış Ltd'nin telefonlarını verip insanların sorunlarına çözüm bulmasını sağlıyoruz.

    2. xweser adlı arkadaşın yazısında , ucuza satan ve bilinmeyen firma dediği deveyuku.com Türkiye'nin en büyük Bilgisayar ve elektronik ithalatçılarından biri olan ARENA BİLGİSAYAR A.Ş' nin ciddi ve prensipli satıcılarından biridir. Böyle deveyuku - katıryuku gibi alaycı yaklaşımları açıkçası metepe bey'e yakıştıramadım.

    3. Zaten Türkiye'de Egreat M-34A alan birisi ister deveyuku'nden alsın ister hepsiburada'dan isterse electroworld'ten veya bir başka yerden alsın sonuçta hepsinin desteğini Sancak Bilgisayar veriyor , o ürünü alan arkadaş yanlışlıkla başka bir firmayı arayınca nasıl bir cevap almış görüyorsunuz işte!!. Acaba bu güne kadar Sancak Bilgisayar'dan ürün alıpta sorun yaşayan veya polemik yaşayan birisi var mı ? Herhangi bir forumda bunu gördünüz mü ?

    4. Aynı zamanda Egreat M34A nın Türkiye Tek Distrübütörlüğünü alan Sancak Bilgisayar sevgili Metepe yi telefonla arayarak şayet talep etmeleri durumunda M34'leri de satmak için kendilerine ( Barış LTD'ye ) verme sözü vermediler mi ? Dolayısı ile burda firmamızın Tekelci bir zihniyette olmadığını görüyorsunuz.

    5. deveyuku firması SADECE SATIŞ YAPIP YAN GELİP YATAN bir firma değildir. Zaten cihazlara teknik desteği Sancak Bilgisayar olarak biz veriyoruz. Arıza durumunda son kullanıcıların cihazları fatura fotokopileri ile aldıkları yere değil de direkt bize de getirmeleri & göndermeleri imkanı vardır. Dolayısı ile burda son kullanıcılar asgari zamanda ( max. 2 - 3 gün ) içerisinde sorunları çözülüyor. Bu kadar hızlı teknik desteği kim veriyor ?

    6. Sevgili Metepe bilginize ve emeğinize bir şey diyemem ama bizi çok rahatsız eden bir şey de siz küçük parti M-34A'ları ilk getirdiğinizde kendi yazılarınızı da takip edin M34'leri yere göğe sığdıramıyordunuz. Neden se biz distrübütörlük anlaşmasını yaptıktan sonra M34'ler hakkında birden fikir değiştirip öbürlerine göre negatif konuşmaya başladınız. Hatta ve hatta PCNEt ; Egreat M-34A'yı editörün seçimi ile onurlandıktan sonra bile yok para ile yok hediyelerle seçtirmişlerdir diye imalarda bulunup açıkçası hiç te etik olmayan yazılarınıza şahit olduk.

    7. Bir kaşık suda fırtına koparılması açıkçası hiç hoş olmamış demek ki ülkemizdeki bazı insanların piskolojisi hiç te iyi sayılmaz.

    Saygılar

    Sancak Bilgisayar
    www.popcornhour.com.tr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sancak Bilgisayar -- 15 Ekim 2009; 11:24:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sancak Bilgisayar

    Bu yazıları okuyunca bizimle hiç bir alakası olmasa bile Sancak Bilgisayar olarak ne kadar üzüldüğümüzü ifade etmek isteriz.


    1. Bizi de her gün insanlar arayıp Egreat'in öbür modelleri ile ilgili sorular sorduğunda bırakın başımızdan savmayı kendilerine telefonla bile yardımcı oluyor aynı zamanda Ankara'da ki Barış Ltd'nin telefonlarını verip insanların sorunlarına çözüm bulmasını sağlıyoruz.

    2. xweser adlı arkadaşın yazısında , ucuza satan ve bilinmeyen firma dediği deveyuku.com Türkiye'nin en büyük Bilgisayar ve elektronik ithalatçılarından biri olan ARENA BİLGİSAYAR A.Ş' nin ciddi ve prensipli satıcılarından biridir. Böyle deveyuku - katıryuku gibi alaycı yaklaşımları açıkçası metepe bey'e yakıştıramadım.

    3. Zaten Türkiye'de Egreat M-34A alan birisi ister deveyuku'nden alsın ister hepsiburada'dan isterse electroworld'ten veya bir başka yerden alsın sonuçta hepsinin desteğini Sancak Bilgisayar veriyor , o ürünü alan arkadaş yanlışlıkla başka bir firmayı arayınca nasıl bir cevap almış görüyorsunuz işte!!. Acaba bu güne kadar Sancak Bilgisayar'dan ürün alıpta sorun yaşayan veya polemik yaşayan birisi var mı ? Herhangi bir forumda bunu gördünüz mü ?

    4. Aynı zamanda Egreat M34A nın Türkiye Tek Distrübütörlüğünü alan Sancak Bilgisayar sevgili Metepe yi telefonla arayarak şayet talep etmeleri durumunda M34'leri de satmak için kendilerine ( Barış LTD'ye ) verme sözü vermediler mi ? Dolayısı ile burda firmamızın Tekelci bir zihniyette olmadığını görüyorsunuz.

    5. deveyuku firması SADECE SATIŞ YAPIP YAN GELİP YATAN bir firma değildir. Zaten cihazlara teknik desteği Sancak Bilgisayar olarak biz veriyoruz. Arıza durumunda son kullanıcıların cihazları fatura fotokopileri ile aldıkları yere değil de direkt bize de getirmeleri & göndermeleri imkanı vardır. Dolayısı ile burda son kullanıcılar asgari zamanda ( max. 2 - 3 gün ) içerisinde sorunları çözülüyor. Bu kadar hızlı teknik desteği kim veriyor ?

    6. Sevgili Metepe bilginize ve emeğinize bir şey diyemem ama bizi çok rahatsız eden bir şey de siz küçük parti M-34A'ları ilk getirdiğinizde kendi yazılarınızı da takip edin M34'leri yere göğe sığdıramıyordunuz. Neden se biz distrübütörlük anlaşmasını yaptıktan sonra M34'ler hakkında birden fikir değiştirip öbürlerine göre negatif konuşmaya başladınız. Hatta ve hatta PCNEt ; Egreat M-34A'yı editörün seçimi ile onurlandıktan sonra bile yok para ile yok hediyelerle seçtirmişlerdir diye imalarda bulunup açıkçası hiç te etik olmayan yazılarınıza şahit olduk.

    7. Bir kaşık suda fırtına koparılması açıkçası hiç hoş olmamış demek ki ülkemizdeki bazı insanların piskolojisi hiç te iyi sayılmaz.

    Saygılar

    Sancak Bilgisayar
    www.popcornhour.com.tr


    Alıntıları Göster
    Sayın popcornhour,

    Dikkat ettiyseniz önceki yazımda ne ürünle ilgili, ne de sizin firmanızla ilgili herhangi bir yorumda bulunmadım. Firma olarak üstünüze düşen sorumlulukları yerine getirdiğinizden de şüphe içinde değilim. Aksi bir beyanım da olmadı.

    Yıllar itibariyle bazı forumlarda beni tanımış olan arkadaşlar gayet iyi bilirler ki sizler gibi profesyonel TİCARİ KAYGILARLA bu işin içinde değilim.

    Siz nasıl diğer egreat modelleri için telefonla insanları yönlendiriyorsanız aynı şekilde biz de İstanbul'dan ürün almak isteyen pek çok kişi, ve toplu alım yapmak isteyen pek çok firmayı size yönlendirdik. Şu ana kadar da herhangi bir yerde gerek firmanız, gerekse hizmetiniz hakkında yazmış olduğum olumsuz tek bir satır gösterirseniz ben de herkesin önünde sizden özür dilerim. Ancak sizin tutumunuz genellikle ciddi şekilde suçlayıcı ve saldırgan.

    Biz 20 yıla yakın süredir HİZMET SEKTÖRÜNDE çalışan bir firmayız! Bu iş bizim için neredeyse hobi niteliğinde ve yan uğraş olarak yapılan iştigal konusudur. TİCARİ BİR KONU DEĞİLDİR. Bu şartlar altında sürekli olarak deveyükünden ürün alan kişilerin şikayet ve destek talepleriyle uğraşmaktan bıktık. Üstüne üstlük, bununla ilgili sorumlu tutulmamız da cabası.. Kutusu açık ürün gönderilen, ürünü bozuk çıkan vs. şikayetlerini forumda dile getiren ben değilim.. Biz baştan beri ürünleri aracılar üstünden satmayacağımızı açıkca belirtiyoruz. Çünkü binlerce ürün satıp büyük paralar kazanmak gibi bir heves içerisinde değiliz. İşin içinde olan biri olarak ürünlerden ne kadar kar elde edilebileceğini siz de biliyorsunuz. Böyle bir tartışmayı kendi açımdan son derece anlamsız buluyorum.

    Her şeye rağmen, gerek eposta ile, gerek telefonla yardım isteyen pek çok kişiye de yardım etmeye çalışıyoruz.

    Bu arada Deveyükü ile Arena arasındaki organik ilişkiyi ve ürünleri nasıl bu kadar düşük fiyatla satabildiklerini açıklamayı sanırım atlamışsınız.

    M34A ile ilgili görüşüm en baştan beri değişmemiştir. Sanırım siz de hatırlarısınız ki görüştüğümüzde M34A'yı diğer cihazlar kadar beğenmediğimi EN BAŞTA ifade etmiştim. Siz ise inceleyip çok beğendiğinizi söylemiştiniz... sizin fikrinizdir, anlayışla karşılarım. Bana göre M34A nın tek ciddi avantajı fiyatıdır.

    Dergi ile ilgili görüşümü İYİCE okursanız, dergilerde bu tür incelemelerin yayınlanmasının zor olmadığını, reklam ücreti vs. gibi şeyler karşılığında yapılabileceğini, çok fazla ciddiye alınmaması gerektiğini söylemiştim. Hala da aynı şeyi söylüyorum. Biraz olsun bu tür işler yapan kişiler nasıl yürüdüğünü bilir. Ha, siz böyle bir şey yapmadığınızı söylüyorsunuz ki, buna da itibar etmekten başka şansımız yok. Daha önceki ifademde önemli olanın kullanıcı görüşü olduğunu belirtmiştim. Gerek bu ürün, gerekse çok alakasız ürünler için olsun dergi yorumları hakkında görüşüm budur ve hiç bir zaman şu dergi bilmemneyi 1. seçmiş diye gidip almam. Bunu ciddi bir saldırıymış gibi algılamanızı da hayretle karşılıyorum.

    Sonuç olarak; konuyu sürekli firma bazında tartışmaya sürüklemenizi de anlamış değilim. Konuyu başlatan kişi ben değilim.. Arkadaşımızın şikayetlerine yanıt verdim. Daha sonra da kendisiyle görüşüp açıklığa kavuşturduk konuyu zaten.

    Tekrar üstüne basarak belirtmek isterim... biz TİCARİ KAYGILARLA SATIŞ YAPAN bir kuruluş değiliz. Asıl alanımız da bu sektörün çok dışındadır. O yüzden yukarıda yazdığınız ithamlar oldukça mesnetsiz kalmaktadır. Tek istediğimiz başkasının "YÜKÜNÜ" taşımamak.

    Umarım siz de bunu anlayışla karşılarsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: popcornhour

    Bu yazıları okuyunca bizimle hiç bir alakası olmasa bile Sancak Bilgisayar olarak ne kadar üzüldüğümüzü ifade etmek isteriz.


    1. Bizi de her gün insanlar arayıp Egreat'in öbür modelleri ile ilgili sorular sorduğunda bırakın başımızdan savmayı kendilerine telefonla bile yardımcı oluyor aynı zamanda Ankara'da ki Barış Ltd'nin telefonlarını verip insanların sorunlarına çözüm bulmasını sağlıyoruz.

    2. xweser adlı arkadaşın yazısında , ucuza satan ve bilinmeyen firma dediği deveyuku.com Türkiye'nin en büyük Bilgisayar ve elektronik ithalatçılarından biri olan ARENA BİLGİSAYAR A.Ş' nin ciddi ve prensipli satıcılarından biridir. Böyle deveyuku - katıryuku gibi alaycı yaklaşımları açıkçası metepe bey'e yakıştıramadım.

    3. Zaten Türkiye'de Egreat M-34A alan birisi ister deveyuku'nden alsın ister hepsiburada'dan isterse electroworld'ten veya bir başka yerden alsın sonuçta hepsinin desteğini Sancak Bilgisayar veriyor , o ürünü alan arkadaş yanlışlıkla başka bir firmayı arayınca nasıl bir cevap almış görüyorsunuz işte!!. Acaba bu güne kadar Sancak Bilgisayar'dan ürün alıpta sorun yaşayan veya polemik yaşayan birisi var mı ? Herhangi bir forumda bunu gördünüz mü ?

    4. Aynı zamanda Egreat M34A nın Türkiye Tek Distrübütörlüğünü alan Sancak Bilgisayar sevgili Metepe yi telefonla arayarak şayet talep etmeleri durumunda M34'leri de satmak için kendilerine ( Barış LTD'ye ) verme sözü vermediler mi ? Dolayısı ile burda firmamızın Tekelci bir zihniyette olmadığını görüyorsunuz.

    5. deveyuku firması SADECE SATIŞ YAPIP YAN GELİP YATAN bir firma değildir. Zaten cihazlara teknik desteği Sancak Bilgisayar olarak biz veriyoruz. Arıza durumunda son kullanıcıların cihazları fatura fotokopileri ile aldıkları yere değil de direkt bize de getirmeleri & göndermeleri imkanı vardır. Dolayısı ile burda son kullanıcılar asgari zamanda ( max. 2 - 3 gün ) içerisinde sorunları çözülüyor. Bu kadar hızlı teknik desteği kim veriyor ?

    6. Sevgili Metepe bilginize ve emeğinize bir şey diyemem ama bizi çok rahatsız eden bir şey de siz küçük parti M-34A'ları ilk getirdiğinizde kendi yazılarınızı da takip edin M34'leri yere göğe sığdıramıyordunuz. Neden se biz distrübütörlük anlaşmasını yaptıktan sonra M34'ler hakkında birden fikir değiştirip öbürlerine göre negatif konuşmaya başladınız. Hatta ve hatta PCNEt ; Egreat M-34A'yı editörün seçimi ile onurlandıktan sonra bile yok para ile yok hediyelerle seçtirmişlerdir diye imalarda bulunup açıkçası hiç te etik olmayan yazılarınıza şahit olduk.

    7. Bir kaşık suda fırtına koparılması açıkçası hiç hoş olmamış demek ki ülkemizdeki bazı insanların piskolojisi hiç te iyi sayılmaz.

    Saygılar

    Sancak Bilgisayar
    www.popcornhour.com.tr





    Sn. popcourn hour ,

    bende şunu merak ediyorum.Siz sattığınız Egreat M34A ürünleri ile ilgili olarak kullanılacak HDD bilgileri , NMT uygulamaları , Egreat M34A'lara yüklenecek yazılımlar v.s konularında kullanıcıları hangi siteye yönlendiriyorsunuz ? Hatta Popcourn A-110 ile ilgili de geçerli bu yazdıklarım.Yoksa TF ve DH forum gibi yerlere mi yönlendiriyorsunuz kullanıcıları ?

    Ben bununla ilgili yaklaşık 2,5 ay önce ( 8 ay'da ) bir serzenişte bulunmuş ve aşağıdaki satırları yazmışım size. ( Bk. 452.mesaj )

    http://www.turkeyforum.com/satforum/showthread.php?t=520028&page=23

    Geçen zaman benim haklı olduğumu gösteriyor.Çünkü telefonla verildiği söylenen destek haricinde o tarihten bu güne kadar ne bir site güncellemesi , ne bir teknik destek sayfası göremedik henüz.

    Deveyükü'ne gelirsek ; aylardır bu ürünleri satan bir firma olarak siz bile Web sayfanızda ürünleriniz için yeterli denilebilecek bir sayfa hazırlayamamışken Deveyükü gibi firmalardan telefonla v.s medet ummak hayalperestlik olur herhalde.Zaten satırlarınızı okurken bir an için deveyükü firmasından yetkili bir şahsın yazdıklarını okuyor hissine kapıldım.Ama şaşırmadım.Çünkü zamanın birinde zaten kendiniz şöyle yazmışsınız :

    " ... distrübütör sancak bilgisayar'dır.
    Arena , Sancak Bilgisayar ile iş birliği yaparak Popcorn Hour A-110 ve Egreat Eg-M34A ürünlerinin ülkemizdeki dağıtıcılığını üstlenmiştir. deveyuku tarzı sitelerde Arena bayisidir...."

    Burada yazıldığı gibi Sancak Bilgisayar'ın deveyükü tarzı sitelerle ticari anlaşmalar yapması gayet doğaldır.Ona diyecek birşey yok.Ama " Zaten Türkiye'de Egreat M-34A alan birisi ister deveyuku'nden alsın ister hepsiburada'dan isterse electroworld'ten veya bir başka yerden alsın sonuçta hepsinin desteğini Sancak Bilgisayar veriyor " demek bence samimice yazılan birşey değil.Çünkü sattığınız cihazlarla ilgili yazılım yüklemeyi , NMT kurulumlarını v.s herşeyi kullanıcılar sizin " başka firma " diye bahsettiğiniz firmanın sitesinden aldıkları bilgilerle gerçekleştiriyorlar ya da gerek görürlerse forumlara yöneliyorlar.

    Siz yatın kalkın , forumlardaki kullanıcıların tecrübelerine , teknik desteklerine dua edin.Dua edin ki cihazlarına yazılım yüklemeyi soran , TV'lerinden DTS sesi alamayan , HDD'i bağlayamayan v.s problemlerle ilgili dertlerini soran kullanıcılar yansımasın sizlere.Yoksa her önüne gelen telefona sarılarak derdini söyleyip derman aramaya kalksaydı işiniz zordu.

    Aslında MeTePe Üstad olayı çok basitçe özetlemiş , daha fazla birşey yazmaya gerekte yok.

    " Deveyüküyle para kazanmayı hedefleyenlerin bu paranın bir kısmıyla da teknik destek sağlaması asıl olması gereken şeydir. "

    Son olarak objektif olarak değerlendirirsem ; bende sizin satırlarınızdaki üsluptan rahatsız olduğumu belirtmek isterim.Satırlarınızın sonunda bazı insanların psikolojisinin bozukluğundan bahsetmişsiniz.Siz muhatap olduğunuz kimsenin sivil hayatındaki görevinin ne olduğunu bilmeyecek kadar uzaksınız konuya.Daha ne diyeyim.Selamlar...

    Papirus




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Papirus

    quote:

    Orijinalden alıntı: popcornhour

    Bu yazıları okuyunca bizimle hiç bir alakası olmasa bile Sancak Bilgisayar olarak ne kadar üzüldüğümüzü ifade etmek isteriz.


    1. Bizi de her gün insanlar arayıp Egreat'in öbür modelleri ile ilgili sorular sorduğunda bırakın başımızdan savmayı kendilerine telefonla bile yardımcı oluyor aynı zamanda Ankara'da ki Barış Ltd'nin telefonlarını verip insanların sorunlarına çözüm bulmasını sağlıyoruz.

    2. xweser adlı arkadaşın yazısında , ucuza satan ve bilinmeyen firma dediği deveyuku.com Türkiye'nin en büyük Bilgisayar ve elektronik ithalatçılarından biri olan ARENA BİLGİSAYAR A.Ş' nin ciddi ve prensipli satıcılarından biridir. Böyle deveyuku - katıryuku gibi alaycı yaklaşımları açıkçası metepe bey'e yakıştıramadım.

    3. Zaten Türkiye'de Egreat M-34A alan birisi ister deveyuku'nden alsın ister hepsiburada'dan isterse electroworld'ten veya bir başka yerden alsın sonuçta hepsinin desteğini Sancak Bilgisayar veriyor , o ürünü alan arkadaş yanlışlıkla başka bir firmayı arayınca nasıl bir cevap almış görüyorsunuz işte!!. Acaba bu güne kadar Sancak Bilgisayar'dan ürün alıpta sorun yaşayan veya polemik yaşayan birisi var mı ? Herhangi bir forumda bunu gördünüz mü ?

    4. Aynı zamanda Egreat M34A nın Türkiye Tek Distrübütörlüğünü alan Sancak Bilgisayar sevgili Metepe yi telefonla arayarak şayet talep etmeleri durumunda M34'leri de satmak için kendilerine ( Barış LTD'ye ) verme sözü vermediler mi ? Dolayısı ile burda firmamızın Tekelci bir zihniyette olmadığını görüyorsunuz.

    5. deveyuku firması SADECE SATIŞ YAPIP YAN GELİP YATAN bir firma değildir. Zaten cihazlara teknik desteği Sancak Bilgisayar olarak biz veriyoruz. Arıza durumunda son kullanıcıların cihazları fatura fotokopileri ile aldıkları yere değil de direkt bize de getirmeleri & göndermeleri imkanı vardır. Dolayısı ile burda son kullanıcılar asgari zamanda ( max. 2 - 3 gün ) içerisinde sorunları çözülüyor. Bu kadar hızlı teknik desteği kim veriyor ?

    6. Sevgili Metepe bilginize ve emeğinize bir şey diyemem ama bizi çok rahatsız eden bir şey de siz küçük parti M-34A'ları ilk getirdiğinizde kendi yazılarınızı da takip edin M34'leri yere göğe sığdıramıyordunuz. Neden se biz distrübütörlük anlaşmasını yaptıktan sonra M34'ler hakkında birden fikir değiştirip öbürlerine göre negatif konuşmaya başladınız. Hatta ve hatta PCNEt ; Egreat M-34A'yı editörün seçimi ile onurlandıktan sonra bile yok para ile yok hediyelerle seçtirmişlerdir diye imalarda bulunup açıkçası hiç te etik olmayan yazılarınıza şahit olduk.

    7. Bir kaşık suda fırtına koparılması açıkçası hiç hoş olmamış demek ki ülkemizdeki bazı insanların piskolojisi hiç te iyi sayılmaz.

    Saygılar

    Sancak Bilgisayar
    www.popcornhour.com.tr





    Sn. popcourn hour ,

    bende şunu merak ediyorum.Siz sattığınız Egreat M34A ürünleri ile ilgili olarak kullanılacak HDD bilgileri , NMT uygulamaları , Egreat M34A'lara yüklenecek yazılımlar v.s konularında kullanıcıları hangi siteye yönlendiriyorsunuz ? Hatta Popcourn A-110 ile ilgili de geçerli bu yazdıklarım.Yoksa TF ve DH forum gibi yerlere mi yönlendiriyorsunuz kullanıcıları ?

    Ben bununla ilgili yaklaşık 2,5 ay önce ( 8 ay'da ) bir serzenişte bulunmuş ve aşağıdaki satırları yazmışım size. ( Bk. 452.mesaj )

    http://www.turkeyforum.com/satforum/showthread.php?t=520028&page=23

    Geçen zaman benim haklı olduğumu gösteriyor.Çünkü telefonla verildiği söylenen destek haricinde o tarihten bu güne kadar ne bir site güncellemesi , ne bir teknik destek sayfası göremedik henüz.

    Deveyükü'ne gelirsek ; aylardır bu ürünleri satan bir firma olarak siz bile Web sayfanızda ürünleriniz için yeterli denilebilecek bir sayfa hazırlayamamışken Deveyükü gibi firmalardan telefonla v.s medet ummak hayalperestlik olur herhalde.Zaten satırlarınızı okurken bir an için deveyükü firmasından yetkili bir şahsın yazdıklarını okuyor hissine kapıldım.Ama şaşırmadım.Çünkü zamanın birinde zaten kendiniz şöyle yazmışsınız :

    " ... distrübütör sancak bilgisayar'dır.
    Arena , Sancak Bilgisayar ile iş birliği yaparak Popcorn Hour A-110 ve Egreat Eg-M34A ürünlerinin ülkemizdeki dağıtıcılığını üstlenmiştir. deveyuku tarzı sitelerde Arena bayisidir...."

    Burada yazıldığı gibi Sancak Bilgisayar'ın deveyükü tarzı sitelerle ticari anlaşmalar yapması gayet doğaldır.Ona diyecek birşey yok.Ama " Zaten Türkiye'de Egreat M-34A alan birisi ister deveyuku'nden alsın ister hepsiburada'dan isterse electroworld'ten veya bir başka yerden alsın sonuçta hepsinin desteğini Sancak Bilgisayar veriyor " demek bence samimice yazılan birşey değil.Çünkü sattığınız cihazlarla ilgili yazılım yüklemeyi , NMT kurulumlarını v.s herşeyi kullanıcılar sizin " başka firma " diye bahsettiğiniz firmanın sitesinden aldıkları bilgilerle gerçekleştiriyorlar ya da gerek görürlerse forumlara yöneliyorlar.

    Siz yatın kalkın , forumlardaki kullanıcıların tecrübelerine , teknik desteklerine dua edin.Dua edin ki cihazlarına yazılım yüklemeyi soran , TV'lerinden DTS sesi alamayan , HDD'i bağlayamayan v.s problemlerle ilgili dertlerini soran kullanıcılar yansımasın sizlere.Yoksa her önüne gelen telefona sarılarak derdini söyleyip derman aramaya kalksaydı işiniz zordu.

    Aslında MeTePe Üstad olayı çok basitçe özetlemiş , daha fazla birşey yazmaya gerekte yok.

    " Deveyüküyle para kazanmayı hedefleyenlerin bu paranın bir kısmıyla da teknik destek sağlaması asıl olması gereken şeydir. "

    Son olarak objektif olarak değerlendirirsem ; bende sizin satırlarınızdaki üsluptan rahatsız olduğumu belirtmek isterim.Satırlarınızın sonunda bazı insanların psikolojisinin bozukluğundan bahsetmişsiniz.Siz muhatap olduğunuz kimsenin sivil hayatındaki görevinin ne olduğunu bilmeyecek kadar uzaksınız konuya.Daha ne diyeyim.Selamlar...

    Papirus

    Alıntıları Göster
    hangi firma idi hatırlamıyorum ancak audi TR disbirütörü olan bir firma idi
    bizden alınmayan audi lerinizi bize garantiye getirmeyin diyorlardı
    daha sonra audi tek kelime ile o firmayı öttürdü

    şimdi bu ürünü deveyükünden almış, egreattr den almış, köşem marketten almış kim nerden alırsa alsın
    bu cihaza 2 yıl garanti verip bu şekilde satıldığında

    bu cihazı aldığım yere götürdüğümde o firmada onu
    x firmasına gönderiyorsa

    ben o firmaya telefon açtığımda o firma benim sorumu yanıtlamak zorundadır
    zira Türkiye disbirütörü biziz diye laf salatası yaparken sorun yok destek vermeye gelince git işine demek kanunen suçtur

    ''ancak'' bu cihaz ile bunu TR ye getiren x firmasının nasıl bir anlaşması var
    ben bilmiyorum o sebepten bişey diyemiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sergeant_sebastian

    hangi firma idi hatırlamıyorum ancak audi TR disbirütörü olan bir firma idi
    bizden alınmayan audi lerinizi bize garantiye getirmeyin diyorlardı
    daha sonra audi tek kelime ile o firmayı öttürdü

    şimdi bu ürünü deveyükünden almış, egreattr den almış, köşem marketten almış kim nerden alırsa alsın
    bu cihaza 2 yıl garanti verip bu şekilde satıldığında

    bu cihazı aldığım yere götürdüğümde o firmada onu
    x firmasına gönderiyorsa

    ben o firmaya telefon açtığımda o firma benim sorumu yanıtlamak zorundadır
    zira Türkiye disbirütörü biziz diye laf salatası yaparken sorun yok destek vermeye gelince git işine demek kanunen suçtur

    ''ancak'' bu cihaz ile bunu TR ye getiren x firmasının nasıl bir anlaşması var
    ben bilmiyorum o sebepten bişey diyemiyorum

    Alıntıları Göster
    konunun saygı çerçevesinde ve düzeyli olarak tartışılması gayet güzel

    malesef bu sıkıntılar her sektörde her zaman yaşanabiliyor, teşbihde hata olmazmış mesela gsm operatörlerini düşünün, sürekli yeni hat satıyorlar ancak herhangi bir doğal afet olunca telefonlar çalışmıyor, madem böyle bir durumda senin altyapın kaldırmıyor o zaman neden bu kadar hat satıyorsun??yada bu kadar satışa neden izin veriliyor, gayet basit para kazanmak için...

    geçenlerde x bir büyük hipermarketten lamba aldım, eve gittim olmadı, yolda gelirken fişi atmıştım, ancak bankadan ekstre dökümünü götürdüm 2 gün sonra değişim için yani ordan aldığımı kapı gibi ispatladım, aldılar ve biz sizi arıycaz dediler tam 45 gün oldu hala arayan soran yok,muhasebeden fiş bulunacak ve değişim olucak, ki bu marka büyük bir holdinge ait, lamba 38 lira toplam, gerisini siz düşünün...

    malesef ülkemizde birçok şirketin teknik destek ve müşteri ilişkileri çok zayıf...

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bumin Kağan

    konunun saygı çerçevesinde ve düzeyli olarak tartışılması gayet güzel

    malesef bu sıkıntılar her sektörde her zaman yaşanabiliyor, teşbihde hata olmazmış mesela gsm operatörlerini düşünün, sürekli yeni hat satıyorlar ancak herhangi bir doğal afet olunca telefonlar çalışmıyor, madem böyle bir durumda senin altyapın kaldırmıyor o zaman neden bu kadar hat satıyorsun??yada bu kadar satışa neden izin veriliyor, gayet basit para kazanmak için...

    geçenlerde x bir büyük hipermarketten lamba aldım, eve gittim olmadı, yolda gelirken fişi atmıştım, ancak bankadan ekstre dökümünü götürdüm 2 gün sonra değişim için yani ordan aldığımı kapı gibi ispatladım, aldılar ve biz sizi arıycaz dediler tam 45 gün oldu hala arayan soran yok,muhasebeden fiş bulunacak ve değişim olucak, ki bu marka büyük bir holdinge ait, lamba 38 lira toplam, gerisini siz düşünün...

    malesef ülkemizde birçok şirketin teknik destek ve müşteri ilişkileri çok zayıf...

    saygılar

    Alıntıları Göster
    amerikada bu konuda tüketicinin müthiş korunduğunu duyuyorum. Mikrodalgafırınların üzerine kedi kurutulmaz uyarısının bulunması hikayesini hepimiz duymuşuzdur yada aldığın bir kıyafeti 1-2 hafta kullandıktan sonra "bu kıyafet beni şişman gösterşyor" deyip iade edenleri...Belki şehir efsanesidir bilmiyorum ama ya biz tüketiciler haklarımızı bilmiyor ve/veya haklarımızı aramıyoruz yada karşı tribündeki satıcılarımız kendilerini bizden çok zeki buluyor. Ben bir satıcının açılmış veya iade edilmiş bir ürünü bile bile başka bir insana KAKALAMAYA çalışmayacağı gibi saf bir düşünceye sahip bir tükeciy(-im)dim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eztech

    amerikada bu konuda tüketicinin müthiş korunduğunu duyuyorum. Mikrodalgafırınların üzerine kedi kurutulmaz uyarısının bulunması hikayesini hepimiz duymuşuzdur yada aldığın bir kıyafeti 1-2 hafta kullandıktan sonra "bu kıyafet beni şişman gösterşyor" deyip iade edenleri...Belki şehir efsanesidir bilmiyorum ama ya biz tüketiciler haklarımızı bilmiyor ve/veya haklarımızı aramıyoruz yada karşı tribündeki satıcılarımız kendilerini bizden çok zeki buluyor. Ben bir satıcının açılmış veya iade edilmiş bir ürünü bile bile başka bir insana KAKALAMAYA çalışmayacağı gibi saf bir düşünceye sahip bir tükeciy(-im)dim.

    çok büyük düşünelim, bu üretici yada ithalatcı firma sahipleri, yani tepedeki patronlar, holding sahipler,zaten bu kanunları çıkaran bürokratlar yada vekillerle zaten sürekli beraberler, belki çok düz bir mantık ve ütopya oldu ama ben böyle düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bumin Kağan

    quote:

    Orijinalden alıntı: eztech

    amerikada bu konuda tüketicinin müthiş korunduğunu duyuyorum. Mikrodalgafırınların üzerine kedi kurutulmaz uyarısının bulunması hikayesini hepimiz duymuşuzdur yada aldığın bir kıyafeti 1-2 hafta kullandıktan sonra "bu kıyafet beni şişman gösterşyor" deyip iade edenleri...Belki şehir efsanesidir bilmiyorum ama ya biz tüketiciler haklarımızı bilmiyor ve/veya haklarımızı aramıyoruz yada karşı tribündeki satıcılarımız kendilerini bizden çok zeki buluyor. Ben bir satıcının açılmış veya iade edilmiş bir ürünü bile bile başka bir insana KAKALAMAYA çalışmayacağı gibi saf bir düşünceye sahip bir tükeciy(-im)dim.

    çok büyük düşünelim, bu üretici yada ithalatcı firma sahipleri, yani tepedeki patronlar, holding sahipler,zaten bu kanunları çıkaran bürokratlar yada vekillerle zaten sürekli beraberler, belki çok düz bir mantık ve ütopya oldu ama ben böyle düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    ürün deveyükü sitesine iade edilmiş ve tarafıma sıfır açılmamış kutu gönderilmiştir.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.