Bildirim
Egzoz sayısını artırmanın faydası var mı?
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü,
2 Mobil
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
Hiç bir şeye etkisi yok sadece görüntü için takıyorlar ama bence apaçi işi gibi duruyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Manifolddan itibaren komple elden geçirilmedikçe, yeni uç takmakla bir şey değişmez. -
Sadece kafayla birşey olmaz. Downpipe muhabbetleriyle dpf iptali yapılıp düz boru çekilip çift çıkış verilirse etkisi olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Egzoz sistemi komple değişirse büyük hacimli araçlarda fark oluyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
4 silindir için konuşuyorsak belki ama sistemi komple değişiyorsan
4 silindir ve üstü için zaten minimum 2 egzoz zorunlu. Zorunlu derken böyle bir yasa falan yok yani mühendislik açısından zorunlu. -
-
o yolda gördüğün çoğu 4 egzozlu araçlar aslında egzoz görünümlü arka tampon takılmış yani sen arabayı 4 egzoz zannediyorsun ama aslında araç tek egzoz. -
Motor üzerinde geliştirme yapmadıktan sonra egsoz çapını artırmak bile alt devirleri öldürüyor. Egsoz sayısını artırmak çok gereksiz olur.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Çoğu araçta gösteriş için duruyor
Ama x pipe y pipe gibi bir sistem varsa ve hacimde varsa fark oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
![](/static/forum/img/enbegenilen_icons/tumyanitlarigenislet.png)
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X