arkadaşlar ASUS TUF 3 RX 5700 marka ekran kartımı incehesaba garantiye gönderdim ve hdmi girişi bozulmuş. Onlarda Asus'a garantiye gönderdiler. Garanti 1 ay tamir için bekletti.5 gün önce Garanti tamir edemediği için yenisini gönderecekmiş denildi. İLK SORUM: ekran kartı stok sorunu var pandemi döneminde bu yüzden tahmini yeni ekran kartı ne zamana gelir? İKİNCİ SORUM: ekran kartım üretiliyor mu üretimi yoksa ne olacak ? SORULARIMA CEVAP VEREN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLER ŞİMDİDEN. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkevill -- 3 Mart 2021; 14:37:6 > |
EKRAN KARTI GARANTİ İŞLEMLERİ
-
-
ilk sorunun cevabı bunu nereden bilelim bunu ancak distribütör bilir stoklarda varsa gönderir yoksa talep eder gelirse gönderir gelmezse kullanıcı ile iletişime geçer merkez'den getiremiyoruz para iadesi yapacağız der geçer.
ikinci soru ise para iadesi kararı verir bazı ülkelerde böyle durumlarda bir üst modelini gönderiyormuş ama ülkemizde böyle olmaz hele bu zamanlarda hayatta olmaz
şu zamanlarda ekran kartı bozulursa geçmiş olsun teknik servisler hiç uğraşmadan direk para iadesi kararı verir.
-
ilk sorum zaten bu durumu yaşayan var mı ne kadar sürede geliyor diye sordum. ya da tahmini olarak ne kadar olacağını merak ettim.
ve hiç uğraşmadan para iadesi deselerdi 45 gün bekletmelerdi.
zaten ilk gönderdiğimde de sormuştum bana hdmi girişine kullanıcı hatası derler dediler ama öyle olmadı.
YANİ ASIL SORUM : tahmini kaç günde gelir ve ekran kartımın modeli şu anda üretiliyor mu diye sordum .
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X