Şimdi Ara

Ekran kartı servis süreci?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var toplamış olduğum kasamda msi rx480 4gb ekran kartım vardı ve bozuldu servisi olan servis pointe verdim bana rx580 8gb verdiler ama verdikleri bu kart bozuk bir kart çıktı 2 kez servise gitti sorun çözülmedi bende tüketici mahkemesine başvurdum ve misli ile değişim kararı çıktı ama bana değişim yapmıyorlar para iadesi yapacaklarını söylüyorlar çünkü faturamda rx480 yazıyor ve stoklarında yok ama bana rx580 verdiler kullan diye bu stoklarında bulunuyor artık 580 üzerinden işlem yapmaları gerekmiyor mu ? Para iadesi alırsam 1000 tl alacağım ve yeni ekran kartı alabilmek için üzerine 2000 tl koymam gerekecek bunun başka bir yolu yok mudur ? Mesela tekrar garantiye versem 3 kez garantiye giden ürünün yenisini vermeleri gerekmez mi yenisini verirken yine 480 ve stokta olmama durumu ile mi karşı karşıya kalırım ? Lütfen bir akıl verin ortada kaldım ne yapacağımı bilmiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Koskoca donanım haber de bir kişi bile yok mu cevap verecek ?!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.