< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Vodafone Eksik Evrak Nedeniyle Hattın Kapatılması
Vodafone abonesiyseniz ve evrak eksikliği nedeniyle hattınız kapatıldıysa, bu sorunu çözmek için aşağıdaki adımları izlemeniz gerekir:
- İstenen eksik evrakları tamamlayın.
- Evraklarınızı evrak@vodafone.com adresine e-posta olarak gönderin.
- Eksik evraklarınızı Vodafone bayilerinden birine elden teslim edin.
Vodafone yetkilileri evraklarınızı inceledikten sonra hattınızı en kısa sürede tekrar aktif hale getireceklerdir.
Önemli Notlar:
- Eksik evrakların tamamlanması için verilen süreyi kaçırmamanız önemlidir. Aksi takdirde hattınız kalıcı olarak kapatılabilir.
- E-posta yoluyla evrak gönderirken, e-posta konusuna mutlaka hat numaranızı ve eksik evrakların listesini belirtin.
- Vodafone bayilerine evrak teslimi yaparken, kimliğinizi ve fatura adresinizi gösteren bir belgeyi yanınızda bulundurun.
Vodafone eksik evrak işlemleriyle ilgili daha fazla bilgi almak için Vodafone müşteri hizmetlerini 0542 542 00 00 numaralı telefondan arayabilirsiniz.