Şimdi Ara

Talimat vermediğim halde Faturalı hatta geçirildim ! ÇÖZÜLDÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
6.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Biraz önce hat kesildi. Telefona uçak modu aldım sonra hat gelince SMS geldi faturalı hatta geçiş işleminiz onaylanmıştır. 1000 DK 6GB internet vs. geçişiniz sağlanmıştır diye başka bir sms daha geldi. Müşteri hizmetlerini aradım mobil online işlem merkezinden ayın 18inde geçiş talebi vermişsiniz diyor. Dedim vermedim öyle bir talep. Şikayet kaydı oluşturalım dedi ve oluşturdu.

    Sizce sonuç ne olur? Cebimizden fazladan para çıkar mı? Daha yeni faturasız hatta tl yükleyip paket almıştım.

    Edit: Bugün türk telekom genel müdürlükten aradılar ve hattımı tekrar dünkü durumuna döndürdüklerini söylediler. Gerçekten de içindeki tl ve kalan kullanım paket vs. hepsi geri geldi. Helal olsun diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilecerme -- 23 Ekim 2018; 16:26:51 >







  • ekrana uyarı çıkmıştır evet demişinizdir yada online işlemlerden evet demiş olabilirsiniz

    neyse tarifenizi öğrenin taahhüt verirseniz ne kadar olacak diye 6gb duran internetli olabilir tarifeniz

    taahhüt verirseniz şuan kullandığınızdan daha ucuza gelebilir hem de daha avantajlı faturalı

    içinde ki TL miktarı faturanızdan düşer bu kadar tırsmayın

    13 senelik hat var başkasının üstüne bende geçmeye çalışıyorum geçemiyorum

    hafta sonu onay verdim 19 liraya 4gb sonuçlanmasını bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    ekrana uyarı çıkmıştır evet demişinizdir yada online işlemlerden evet demiş olabilirsiniz

    neyse tarifenizi öğrenin taahhüt verirseniz ne kadar olacak diye 6gb duran internetli olabilir tarifeniz

    taahhüt verirseniz şuan kullandığınızdan daha ucuza gelebilir hem de daha avantajlı faturalı

    içinde ki TL miktarı faturanızdan düşer bu kadar tırsmayın

    13 senelik hat var başkasının üstüne bende geçmeye çalışıyorum geçemiyorum

    hafta sonu onay verdim 19 liraya 4gb sonuçlanmasını bekliyorum
    Böyle aptal saptal ekrana çıkan şeyler yüzünden faturalıya geçmiyorum zaten. Tarifem Faturalıda 1000 6GB diye geçiyor. Taahhüt online işlemlerde gözükmüyor (ki orda gözüküp gözükmemesine de güvenmem turk telekomda) içinde 2 tl vardı olay onda değil daha 2-3 gün önce 25 tlye paket yapmıştım o gitti. Bir de üstüne şimdi fatura çıkacak. Ayrıca tekrar faturasıza dön desem 20 tl dönüş ücreti varmış. Bu yaptıkları tamamen dolandırıcılık başka bir şey değil.




  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    ayarlardann kapatabiliyordunuz pakete yazık olmuş

    taahhüt vermediğiniz için ilk ay görünmez hattınızı taşıyarak kurtulabilirsiniz ama bugün kesilecek ise internet kullanımlarınızı harcayın

    faturanız gün bazlı olacağı için az miktar ya da hiç çıkmayacaktır
  • Kendi kendine geçme durumu sistemsel olsaydı binlerce insanlar ve binlerce konu meydana çıkardı, o yüzden sistemsel bir sorun değil kişisel bir sorundu bu. Ekrana gelen ve uygulamadan çıkan veya internet tarayıcıdan çıkan reklama tıklamak gibi bu da tamamen kullanıcı işlemi olduğundan sorunu hatta veya operatöre atmak ve ondan şikayetçi olmak da bir çözüm sağlamaz, yine de uğraşabilirsiniz tabiki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tunahan_tusem -- 22 Ekim 2018; 23:18:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunahan_tusem

    Kendi kendine geçme durumu sistemsel olsaydı binlerce insanlar ve binlerce konu meydana çıkardı, o yüzden sistemsel bir sorun değil kişisel bir sorundu bu. Ekrana gelen ve uygulamadan çıkan veya internet tarayıcıdan çıkan reklama tıklamak gibi bu da tamamen kullanıcı işlemi olduğundan sorunu hatta veya operatöre atmak ve ondan şikayetçi olmak da bir çözüm sağlamaz, yine de uğraşabilirsiniz tabiki.
    Yaptiklari uygulama problemliyse. Ekrana cikan popup a kendiliginden onayliyorsa ne olacak peki. O zaman da "kisisel sorun" mu oluyor kardesim? Siz indirdiginiz her yazilimin super sorunsuz calistigini var sayiyorsunuz sanirim. Telefon marketlerine bakin nerdeyse programlar her hafta guncelleme aliyor. Babasinin hayrina guncelleme cikarmiyorlar herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    Tüm operatörlerin yaptığı bir şey telefon ile uğraşırken. Bi anda geliyor ona bakarsan ATM de de kartı takınca kredi veya kredi kartı istermisiniz soruyor direk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme

    Yaptiklari uygulama problemliyse. Ekrana cikan popup a kendiliginden onayliyorsa ne olacak peki. O zaman da "kisisel sorun" mu oluyor kardesim? Siz indirdiginiz her yazilimin super sorunsuz calistigini var sayiyorsunuz sanirim. Telefon marketlerine bakin nerdeyse programlar her hafta guncelleme aliyor. Babasinin hayrina guncelleme cikarmiyorlar herhalde.

    Alıntıları Göster
    Kendiliğinden olduğu kısmı ile ben ve çevremde karşılaşmadım ki çevremde her operatörden kullananlar var ve hepsinede operatör uygulamalarını yükledim bilmedikleri için ve dedim "ekrana gelen şeylere dikkat edin bildirimleri okumadan birşey yapmayın" ve şuana kadar bir sorun da olan çıkmadı.

    Telefondan da olan bir durum olabilir ben herşeyim sorunsuz demedim senin yada başkasının fazla ödemesi yada az ödemesi bana bir kar da sağlamaz zarar da sağlamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sorunum çözüldü. Bugün türk telekom genel müdürlükten aradılar ve hattımı tekrar dünkü durumuna döndürdüklerini söylediler. Gerçekten de içindeki tl ve kalan kullanım paket vs. hepsi geri geldi. Helal olsun diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilecerme -- 23 Ekim 2018; 16:27:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme

    Sorunum çözüldü. Bugün türk telekom genel müdürlükten aradılar ve hattımı tekrar dünkü durumuna döndürdüklerini söylediler. Gerçekten de içindeki tl ve kalan kullanım paket vs. hepsi geri geldi. Helal olsun diyorum
    Böyle Şeyler Türk Telekom da olur :)

    Hadi gözünüz aydın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme

    Sorunum çözüldü. Bugün türk telekom genel müdürlükten aradılar ve hattımı tekrar dünkü durumuna döndürdüklerini söylediler. Gerçekten de içindeki tl ve kalan kullanım paket vs. hepsi geri geldi. Helal olsun diyorum
    Eşeği kaybettirip sonra buldurmuşlar.
  • Bende vodafone da bu sorunu yaşıyorum. Ekrana 2 de bir uyarı geliyor. Son 3 ayda her ay faturalı geçti hat tekrar faturasız çevirdiler. Son geçişte geçirmediler. Bende taşıyacağım. %35 indirim ile 24 TL ye 4gb 1000dk 1000sms verdiler ama karar veremedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu anda bende vodafone da bu sorunla uğraşıyorum...Kardeşim 10 gün önce tuş kilidini açarken ekranda bir yazı belirdi kayboldu diyor, sonra gelen mesajlar falan...Bugün tarife değişikliğiniz yapılmıştır mesajı geldi...Yahu aklım almıyor, sadece ekrana anlık gelen bir popup mesajına dayanarak faturasız bir hattı 12 ay taahütlü faturalı bir hatta nasıl geçirirsiniz...Yanına da bir sürü paket tanımlamışlar, düny paketi filan...Bir kontrol mekanizması olması lazım, "tarife değişikliğini onaylıyorsanız ONAY yazıp cevaplayın" gibi bir sms yollarsınız...Bunların yaptıkları tamamen hile...İyi niyetli bir uygulama değil...Başvurdum bakalım, düzeltmeler ise bana oalcak olan 35tl...Ama bir dahada önünden geçmem Vodafonenun...Zaten her yere de döşendim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Şu anda bende vodafone da bu sorunla uğraşıyorum...Kardeşim 10 gün önce tuş kilidini açarken ekranda bir yazı belirdi kayboldu diyor, sonra gelen mesajlar falan...Bugün tarife değişikliğiniz yapılmıştır mesajı geldi...Yahu aklım almıyor, sadece ekrana anlık gelen bir popup mesajına dayanarak faturasız bir hattı 12 ay taahütlü faturalı bir hatta nasıl geçirirsiniz...Yanına da bir sürü paket tanımlamışlar, düny paketi filan...Bir kontrol mekanizması olması lazım, "tarife değişikliğini onaylıyorsanız ONAY yazıp cevaplayın" gibi bir sms yollarsınız...Bunların yaptıkları tamamen hile...İyi niyetli bir uygulama değil...Başvurdum bakalım, düzeltmeler ise bana oalcak olan 35tl...Ama bir dahada önünden geçmem Vodafonenun...Zaten her yere de döşendim...
    Burasi malesef muz cumhuriyeti..tutturan tutturana..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.