Şimdi Ara

Elektrikli araçlar Çıkınca fosil yakıtlı araçlara ne olur?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Malum dünyada elektrikli araçlar ve istasyonlar çoğalarak hayatımıza entegre olmaya başladı.Türkiye de diğer ülkelerden her ne kadar geç yaygınlaşacak olsa 10 sene sonra yaygınlaşsa elektrikli araçlara talepten benzinli ve dizel akaryakıt fiyatlarında sizce düşüş olur mu

    Ve benzinli araçları yasa yoluyla belli bir para karşılığında elektrikli araçlara çevirebileceği söyleniliyor.Bunun gerçeklik payı nedir Yoksa benzinli araçlar 10 seneye komple çöp mü olur




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Elektrikli Araçların Benzinli Araçların Kaderini Değiştirmesi

    Elektrikli araçların (EV) hızlı yükselişiyle, fosil yakıtlı benzinli araçların geleceği sorgulanıyor. Elektrikli araçlar, sıfır emisyonları, düşük işletme maliyetleri ve artan menzil ile benzinli araçlara alternatif olarak öne çıkıyor.

    Düşen Talep

    Elektrikli araçların yaygınlaşması, benzinli araçlara olan talebi azaltıyor. Artan EV satışı, petrol tüketiminde düşüşe yol açarak benzinli araçlara olan ihtiyacı azaltıyor. Bu düşen talep, benzinli araçların değerinde düşüş ve üretimde bir azalmaya neden olabilir.

    Kullanım Ömrünün Kısaltılması

    Benzinli araçların kullanım ömrü, elektrikli araçların artan popülaritesi nedeniyle kısalabilir. Elektrikli araçlar, daha uzun menzillere ve daha az bakım maliyetine sahiptir, bu da benzinli araçları daha az çekici hale getiriyor. Sonuç olarak, benzinli araç sahipleri, araçlarını daha erken değiştirmeyi tercih edebilirler.

    Yeniden Satış Değerindeki Azalma

    Elektrikli araçların artan mevcudiyeti, benzinli araçların yeniden satış değerini düşürüyor. Elektrikli araçlar daha uzun süre dayanır ve daha az bakım gerektirir, bu da benzinli araçları daha az değerli kılar. Elektrikli araçlara olan talebin artmasıyla benzinli araç sahipleri, araçlarını daha düşük fiyatlara satmak zorunda kalabilirler.

    Fırsatlar ve Zorluklar

    Elektrikli araçların yükselişi, otomotiv endüstrisinde hem fırsatlar hem de zorluklar yaratıyor. Otomobil üreticileri, elektrikli araç üretimini artırmak ve tüketici talebini karşılamak için adaptasyon sağlamak zorunda kalacaklar. Bu, elektrikli araç teknolojisindeki yenilikler ve otomotiv sektöründe yeni iş fırsatları yaratabilir.

    Sonuç

    Elektrikli araçların yaygınlaşması, benzinli araçların kaderini önemli ölçüde etkiliyor. Düşen talep, kısalan kullanım ömrü ve azalan yeniden satış değeri, benzinli araç endüstrisinin geleceğini belirsiz hale getiriyor. Ancak bu değişim, otomotiv sektöründe yenilik ve büyüme fırsatları da sunuyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Çöp olur
  • Son 2 haftadır "dizel araçlara ne olacak, 2023 de dizel araç alınır mı?" Diye yığınla konu açıldı şimdide elektrikli araç çıkınca normal motorlara ne olacak konuları. Tyt ayt bölümünün yeni ehliyet alma arifesindeki meraklı bebelerin bu konuları açtığını düşünüyorum

    Kardeşim 10 seneye yanmalı motorlar falan çöp olacak aynen 2033 de hiçbirimiz içten yanmalı motor kullanamayacağız. Böyle devam
  • dünyada petrol çıkmaya devam edene kadar bir şey olmaz. elektrikli araçların yaygınlaşmasına daha çok yılları var
  • O iş daha yıllar alacak görünüşe göre. Torunlarımız görür belki

  • ülke 2018-2019 sarmalından sonra özellikle pandemi ile birlikte çöken ekonomi sonrası son 3 yılımız marketten hangi peyniri almalı...zeytini almalı mı ? gibi farklı ve hayati gerekliliği olan şeyleri sorgulatmaya başladı... yaşar ve ömrümüz olur ise fosil yakıtlı araçlar avantajlı kalmaya devam ettiği sürece bu hangisi olur ise LPG,Dizel veya benzinli kullanmaya devam ederiz...


    bu ülkenin daha doğrusu coğrafyanın kaderi ve işi zor...

  • 2022de satılan elektrikli araç sayısı 8200 küsür. bu sene 20 bin olsa ne yazar. şu anki tüm araçlar elektrikliye bedavaya çevrilse altyapı zaten yetişmez. inanılmaz elektrik alt yapısı lazım o da bizde yok şu an. sağlam elektrik çekiyor şarj için

  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Tyt ayt bebeleriyle ne lakası var

  • İlk arabalar çıktığında, herkes atları kullanıyordu. Sonrasında araba kullanmak at kullanmaktan daha ekonomik hale geldi. Sonunda ancak bazı yerlerde görüyoruz atları. Ama otomobiller her yerde.


    Bir gün elektrikli veya başka bir yakıt kullanan araç şu an kullanılanlardan daha ekonomik, daha kullanışlı vs. olunca da atlara olan şeyin aynısı olur.

  • Bence, tüm içten yanmalı araçlar Elektrikliye dönüştürülür. Ve bu da çok basit bir işlem olur. Örneğin, Benzin kullanmak için tasarlanan araçlar nasıl LPG ye entegre edildiyse, içten yanmalı araçlarda Elektrikliye çok rahat dönüştürülür.

  • Ben 5 sene diyeyim sen 7 sene.


    İçten yanmalı motor 2030 da at gibi, meraklısının aracı olacak. Yakıtı, motor yağı, balatası çok pahalı olacak.


    Teslalar kendi kendine gidecek. Artık çinlinin premiyumu da Tesladan lisansladığı otonom sürüşü, satın aldığı Alman markasını bastığı arabasında satışa sunar.


    İşte bu gün ne segmentte telefona gücünüz yetiyorsa o segmentte arabaya bineceksiniz.


    Tuşlu telefondan akıllı telefona geçiş gibi olacak lakin daha sert olacak.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.