Şimdi Ara

Elektrikli Fluence 60 bin, aylık kirası 250tl:) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
0
Favori
24.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainman76

    12 ay değil 48 ay boyunca anlaşmalı fiyat bu.eger bu dogruysa kafam karıştı :) bu arabayı neden alıyorlar. 83*48=3984 euro=euro 3 ytl ise=11952 ytl :) 10bin km için
    10bin km de 185 km menzil olsa 5 ytl dolsa =54 defa doldurman lazım =54*5=270 ytl elektrik parası desek :)

    toplamda 10bin km için
    11952+270=12222 eder

    fluense nin dizel otomatigi ortalama 4,4 yakıyor yani dizel 4,75 ise =km de 209 kuruş yakıyor. 1000km de 209 ytl mazot kullanıyor
    bunu 10bin km ile eşitlersek =2090 ytl eder .disel araba 10bin km bakımı kaç para yer bilemiyorum ...


    yukarıda 10 bin km için elektrikli olan araç 12222 ytl harcadık.disel araç ise 10bin km için 2090 ytl harcadı


    bu hesaba göre neden elektrikli araç alınır.
    Pil kirası meselesini biraz daha açıklığa kavuşturursak.Renault pili bizlere 24, 36 veya 48 aylık kullanma taahhütleriyle kiralıyor.Eğer 24 aylık bir sözleşme yaparsak yıllık 10.000 km için aylık 113 Euro pil kirası ödememiz gerekiyor.36 aylık sözleşme için aylık 93 Euro, 48 aylık sözleşme için ise aylık 83 Euro pil kirası ödememiz gerekiyor.Temel mantık şu.Ne kadar çok kilometre yaparsanız ve ne kadar uzun süre pili kullanma taahhüdünde bulunursanız o kadar az pil kirası ödüyorsunuz.Pil kiralamada en iyi seçenek ise yıllık 30.000 km kullanım için 48 ay taahhütle aylık 185 Euro'luk kiralama pakedi.



    burada 30bin km olanı ele alırsak 48*185=8880 euro çarpı 3 ytl euro olsa 36640 ytl eder :) buna elektrik kullanımı eklersek
    30bin/185km=162 defa dolum demek .5ytl olsa her dolum 810 ytl eder :) = 36640+810=37450 eder toplam ödenen para ek masraflar hariç.
    disel fluense 10bin km için 2090 ytl harcıyor ise 30bin km de 6270 ytl eder .elektrikli olanı ile arasında büyük bir uçurum var.

    bu arada ki oranı disel bakım masrafı ile kapatırmı.sanmam . sizce alınır mı?mantıklımı? elektrikli araba 5 ytl doluyor ama toplam yekune vurunca bu durum çıkıyor.
    elektrikli araba almak pek mantıklı değil. km sınırı olmasa ve 12 ay için 83 euro olsa mantıklı olurdu.diğer türlü çok zarara giriyoruz.hatam olabilir varsa düzeltmek isteyen düzeltebilir. rakamlar euro ve disel pompa fiyatı değişebilir ben şuanlık uygun fiyata göre hesapladım




    hesaba hayran kaldım. ortalama 4,4 lt yakan otomatik fluence e bittim hele




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavador

    quote:

    Orijinalden alıntı: airea

    Bana aylık batarya kirası o kadar saçma bir para gibi gelmedi. 60bin TL'ye dizel araba alınca mazotunu beleş mi veriyorlar? Her ay dünya kadar yakıt parası ödüyorsun, bunu da öyle düşünmek lazım.

    Bence asıl konu aracın menzilinin ne kadar olduğu. Bildiğim kadarıyla ortalama 80km, optimum kullanımda azami 160km filan menzili var. Bu menzil şu zamanda büyük şehirlerde olanlar için pek yeterli olmayacaktır.

    Bireysel kullanım için pek ekonomik görünmüyor ama şirketler için mantıklı olabilir, batarya kirasını vs gider göstereceklerdir.

    üstelik araçı kullanmasanda bu nasıl bir mantıktır

    Sırf araçı elektrikli aldın diye süresende sürmesende ille yakıt parası gibi bişi ödemek zorunluğu bence dünyanın en saçma seyi

    Bu arabayı alıp sürmemek imkansız.
    Kim ucuza bol bol gezmek istemez.
    Yaptıkları yanlış tabii ki . Bu kadar yüksek bir ücretle karşımıza gelmemeliydiler. Sanki her tarafta hızlı şarj istasyonu var da utanmadan o parayı istiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dahi Olalım -- 25 Ekim 2016; 22:49:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dahi Olalım

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-elektrikli-araclar-elektrikli-otomobil-elektrikli-fluence-pil-kirasi-yok-mtv-arac-vergisi-yok-347234674/detay

    Akü kirası kalktı mı acaba?

    Kalktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son durum ne?
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Zotacing bey alınır aslında,ufak şehirde yaşıyorsanız mis gibi.Ama şarj süresi çok uzun,kısa olsa 3-4 saat evvela fakat 8-9 saat civarında tam şarj oluyormuş.Ee bide bunu tam boşalmadan takarsak elektriğe bataryanın ömründen bayağı yer.Lityum Lion batarya için ne kadar şöyle böyle denilse de telefonlarda görüyoruz bataryalar hemen şişip,gidiyor.

    Benim kullandığım Note 2 üzerinde 2011 üretimi orjinal bataryası var hala canavar gibi çalışıyor.Tam şarj olmadan fişten çıkartmıyorum,millete bakıyorum bataryalar ya değişmiş ya da performansı yerlerde.
  • Pil kirası kalktıysa pillerin ömrü biterse ne yapacağız?
  • yedek ufak bir benzinli motor eklemesi yapılabilse aslında çok ideal bir araç olur
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.