Şimdi Ara

Elektrikli Fluence 60 bin, aylık kirası 250tl:)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
0
Favori
24.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar sonunda merakla beklenen elektrikli fluence'nin fiyatı açıklandı. Habere göre dizelden daha ucuza satılıcakmış.

    Siparişler yılbaşı sonrası alınıp teslimatlar mart ayı gibi yapılacakmış. Fiyatı çok uygun gibi görünmekle beraber malesef sanıldıgı kadar ekonomik olmayacaktır pek çok kesime göre.

    Çünkü aylık 100 euro batarya kiralama bedeli adı altında ücret ödemesi mevcut. Zaten bu ülkede ucuza ulaşımın mümkün olmadıgını düşünüyorum. Elektrikli araçların yaygınlaşması ve ekonomikliği hakkında kısa vadeli ümitli değilim. Siz neler düşünüyosunuz.

    Sizce yılda kaç bin km den fazla yapanlar tercih etmeli

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/19542489.asp







  • ben bataryasiz alicam

    ha bu arada bu 60 bin fiyat fransaya olan kizginligimizin bi nisanesi olabilir, iyi gorunmeye calismak, vs, ben boyle algiliyorum ...

    bu 250 lirayi nereye yatiracaz bu arada ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McManamann -- 26 Aralık 2011; 11:09:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caissa

    Evet arkadaşlar sonunda merakla beklenen elektrikli fluence'nin fiyatı açıklandı. Habere göre dizelden daha ucuza satılıcakmış.

    Siparişler yılbaşı sonrası alınıp teslimatlar mart ayı gibi yapılacakmış. Fiyatı çok uygun gibi görünmekle beraber malesef sanıldıgı kadar ekonomik olmayacaktır pek çok kesime göre.

    Çünkü aylık 100 euro batarya kiralama bedeli adı altında ücret ödemesi mevcut. Zaten bu ülkede ucuza ulaşımın mümkün olmadıgını düşünüyorum. Elektrikli araçların yaygınlaşması ve ekonomikliği hakkında kısa vadeli ümitli değilim. Siz neler düşünüyosunuz.

    Sizce yılda kaç bin km den fazla yapanlar tercih etmeli

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/19542489.asp

    25.000km yada fazla yapanlar tecih edebilir.

    bunu alacakların %90 i şirket araçları.




  • Sehir ici kullanimda mantikli gorunuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Sehir ici kullanimda mantikli gorunuyor
    1 tane bile satmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Sehir ici kullanimda mantikli gorunuyor
    bir düzeltme ve bir kaç ek yapayım
    batarya kirası 100 değil 125 euro ve bu kira yılda toplam 10.000 km ile sınırlı eğer geçilirse kirası da yükseliyor

    evden şarz etmek isteyenler 800 euro'ya şarz ünitesi kurmak zorunda,
    yok şebeke elektriği ile sarz ederim derseniz 400 eur'ya bir ara kablo almanız gerekiyor,

    araç fluence'in en baz donanımına yakın bir donanımla geliyor, mesela deri direksiyon yok

    kısaca bu araçların ekonomik olması için batarya kirasının bi şekilde düşmesi veya kalkması gerekiyor
    daha arabayı kullanmadan 300 tl ödeyince pek bi ekonomisi kalmıyor aracın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    1 tane bile satmaz.

    Alıntıları Göster
    bireyek kullanım için erken ama filosu olan büyük şirkletler için ideal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    1 tane bile satmaz.

    Alıntıları Göster
    250 tl zaten aylık yakıt masrafıyken niye gidip borca girsin insanlar birdaha? Hani birşey yapıyorsunda bu kadar saçma bu kadar mantıksız yapma bari.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    bireyek kullanım için erken ama filosu olan büyük şirkletler için ideal.

    Alıntıları Göster
    Filo olarak kullanımı daha yaygın olur.
    Zira içten patlamalı motora sahip olmadığı için bakım masrafları da daha az.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    bir düzeltme ve bir kaç ek yapayım
    batarya kirası 100 değil 125 euro ve bu kira yılda toplam 10.000 km ile sınırlı eğer geçilirse kirası da yükseliyor

    evden şarz etmek isteyenler 800 euro'ya şarz ünitesi kurmak zorunda,
    yok şebeke elektriği ile sarz ederim derseniz 400 eur'ya bir ara kablo almanız gerekiyor,

    araç fluence'in en baz donanımına yakın bir donanımla geliyor, mesela deri direksiyon yok

    kısaca bu araçların ekonomik olması için batarya kirasının bi şekilde düşmesi veya kalkması gerekiyor
    daha arabayı kullanmadan 300 tl ödeyince pek bi ekonomisi kalmıyor aracın

    Alıntıları Göster
    Ara kabloyu da verirler belki eşantiyon; sonuçta cep telefonlarında da kutudan çıkıyor...:)

    Şaka bir yana haberde verilen bilgiler ışığında; (sizin söylediğiniz 10000 km den sonraki kira artışını yansıtamadım, bu olmayacak gibi varsayarsak);

    1. Benzinli araçla karşılaştırıldığında aylık bazda başabaş noktası 746 km.
    2. Dizel araçla karşılaştırıldığında aylık bazda başabaş noktası 1064 km.

    oluyor...

    Tabi araçların sadece yakıt bazında değerlendirilmesi bu.

    Dizelin 100 kmde 25 TL, benzinli modelin 35 TL, elektriğin de 1,5 TL yakacağı, aylık kira bedelinin de söylendiği gibi 250 TL olacağı varsayılırsa...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lapya -- 26 Aralık 2011; 11:30:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    250 tl zaten aylık yakıt masrafıyken niye gidip borca girsin insanlar birdaha? Hani birşey yapıyorsunda bu kadar saçma bu kadar mantıksız yapma bari.

    Alıntıları Göster
    Bana aylık batarya kirası o kadar saçma bir para gibi gelmedi. 60bin TL'ye dizel araba alınca mazotunu beleş mi veriyorlar? Her ay dünya kadar yakıt parası ödüyorsun, bunu da öyle düşünmek lazım.

    Bence asıl konu aracın menzilinin ne kadar olduğu. Bildiğim kadarıyla ortalama 80km, optimum kullanımda azami 160km filan menzili var. Bu menzil şu zamanda büyük şehirlerde olanlar için pek yeterli olmayacaktır.

    Bireysel kullanım için pek ekonomik görünmüyor ama şirketler için mantıklı olabilir, batarya kirasını vs gider göstereceklerdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    bir düzeltme ve bir kaç ek yapayım
    batarya kirası 100 değil 125 euro ve bu kira yılda toplam 10.000 km ile sınırlı eğer geçilirse kirası da yükseliyor

    evden şarz etmek isteyenler 800 euro'ya şarz ünitesi kurmak zorunda,
    yok şebeke elektriği ile sarz ederim derseniz 400 eur'ya bir ara kablo almanız gerekiyor,

    araç fluence'in en baz donanımına yakın bir donanımla geliyor, mesela deri direksiyon yok

    kısaca bu araçların ekonomik olması için batarya kirasının bi şekilde düşmesi veya kalkması gerekiyor
    daha arabayı kullanmadan 300 tl ödeyince pek bi ekonomisi kalmıyor aracın

    Olu dogmus.

    İkinci arac olarak sehir icinde tercih edilir diyordum ama 125 euro pil kirasi inanilir gibi degil. Bide 10.000 km ustu yapinca kiraya zam. Nerde kaldi bu aracin ekonomikligi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    bir düzeltme ve bir kaç ek yapayım
    batarya kirası 100 değil 125 euro ve bu kira yılda toplam 10.000 km ile sınırlı eğer geçilirse kirası da yükseliyor

    evden şarz etmek isteyenler 800 euro'ya şarz ünitesi kurmak zorunda,
    yok şebeke elektriği ile sarz ederim derseniz 400 eur'ya bir ara kablo almanız gerekiyor,

    araç fluence'in en baz donanımına yakın bir donanımla geliyor, mesela deri direksiyon yok

    kısaca bu araçların ekonomik olması için batarya kirasının bi şekilde düşmesi veya kalkması gerekiyor
    daha arabayı kullanmadan 300 tl ödeyince pek bi ekonomisi kalmıyor aracın

    Alıntıları Göster
    Mazotun gözünü seveyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    bir düzeltme ve bir kaç ek yapayım
    batarya kirası 100 değil 125 euro ve bu kira yılda toplam 10.000 km ile sınırlı eğer geçilirse kirası da yükseliyor

    evden şarz etmek isteyenler 800 euro'ya şarz ünitesi kurmak zorunda,
    yok şebeke elektriği ile sarz ederim derseniz 400 eur'ya bir ara kablo almanız gerekiyor,

    araç fluence'in en baz donanımına yakın bir donanımla geliyor, mesela deri direksiyon yok

    kısaca bu araçların ekonomik olması için batarya kirasının bi şekilde düşmesi veya kalkması gerekiyor
    daha arabayı kullanmadan 300 tl ödeyince pek bi ekonomisi kalmıyor aracın

    Olu dogmus.

    İkinci arac olarak sehir icinde tercih edilir diyordum ama 125 euro pil kirasi inanilir gibi degil. Bide 10.000 km ustu yapinca kiraya zam. Nerde kaldi bu aracin ekonomikligi.

    Alıntıları Göster
    canli resimler varhttp://forum.donanimhaber.com/m_54393300/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lapya

    Ara kabloyu da verirler belki eşantiyon; sonuçta cep telefonlarında da kutudan çıkıyor...:)

    Şaka bir yana haberde verilen bilgiler ışığında; (sizin söylediğiniz 10000 km den sonraki kira artışını yansıtamadım, bu olmayacak gibi varsayarsak);

    1. Benzinli araçla karşılaştırıldığında aylık bazda başabaş noktası 746 km.
    2. Dizel araçla karşılaştırıldığında aylık bazda başabaş noktası 1064 km.

    oluyor...

    Tabi araçların sadece yakıt bazında değerlendirilmesi bu.

    Dizelin 100 kmde 25 TL, benzinli modelin 35 TL, elektriğin de 1,5 TL yakacağı, aylık kira bedelinin de söylendiği gibi 250 TL olacağı varsayılırsa...

    Alıntıları Göster
    Şirketler tercih eder öncelikle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: McManamann

    canli resimler varhttp://forum.donanimhaber.com/m_54393300/tm.htm

    Alıntıları Göster
    aylık abonelik ücreti 250 tl olması bitirdi olayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McManamann

    canli resimler varhttp://forum.donanimhaber.com/m_54393300/tm.htm

    Alıntıları Göster
    yılda 10 km yapacak olsam bunun 37 bine benzinlisini alırım zaten ayda anca 250 tl benzin kullanır cebimede 23 bin kalır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    bir düzeltme ve bir kaç ek yapayım
    batarya kirası 100 değil 125 euro ve bu kira yılda toplam 10.000 km ile sınırlı eğer geçilirse kirası da yükseliyor

    evden şarz etmek isteyenler 800 euro'ya şarz ünitesi kurmak zorunda,
    yok şebeke elektriği ile sarz ederim derseniz 400 eur'ya bir ara kablo almanız gerekiyor,

    araç fluence'in en baz donanımına yakın bir donanımla geliyor, mesela deri direksiyon yok

    kısaca bu araçların ekonomik olması için batarya kirasının bi şekilde düşmesi veya kalkması gerekiyor
    daha arabayı kullanmadan 300 tl ödeyince pek bi ekonomisi kalmıyor aracın

    Olu dogmus.

    İkinci arac olarak sehir icinde tercih edilir diyordum ama 125 euro pil kirasi inanilir gibi degil. Bide 10.000 km ustu yapinca kiraya zam. Nerde kaldi bu aracin ekonomikligi.

    Alıntıları Göster
    300 lira bataryaya kira vereceğime gider mazot alırım doya doya binerim.Ayrıca an geliyor cebimizdeki telefonun şarjı bitiyor zor duruma düşüyoruz, koca arabanın şarjı bitse ne yapacağız.Caddenin ortasında milletten ince uçlu fluence şarz aleti mi dileneceğiz.




  • Elektrikli araçlar da çevreci değil. Kullanılan piller çevreye benzinden çok daha fazla zarar veriyor. Şu an için en çevreci ulaşım bisiklet, sonra toplu taşıma, sonra da LPG ve CNG/LNG olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    yılda 10 km yapacak olsam bunun 37 bine benzinlisini alırım zaten ayda anca 250 tl benzin kullanır cebimede 23 bin kalır.

    Alıntıları Göster
    Bunu alacak ya da kiralayacak olanlar ancak çevreci imaj çizmek isteyen firmalar olabilir. O da bizde yok. olsa bile Prius tercih ederler.
    Ama daha küçük araçlar, ya da ileride çıkacak olan Kangoo gibi ticarilerin belki bir şansı olur. Şehiriçi dağıtım yapan firmalarla...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.