Şimdi Ara

Elektrikli Fluence 60 bin, aylık kirası 250tl:) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
0
Favori
24.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenman

    Merak etmeyin sanayide o bataryanın aynısını yaparlar yakın zamanda.

    Hele bi piyasaya çıksın



    RENODAN BUYUK KAZIK İŞTE HESABI:

    PİL EĞER 200 KİLO İSE

    LİTYUMUN DEĞERİNİ BİLMİYORUM

    BAKIRIN TONU 5 ALTI BİN USD CİVARINDA,

    RENO BİZE BU AKUYU TAM 5 YILLIK MALİYETLE 18 MİLYARA SATIYOR

    (5 YIL ÇARPI AYLIK 300 KİRA)=18 MİLYAR

    TON BAŞINA AKÜ SATIŞI:90 MİLYAR. BUGÜNKÜ KURLA 50 BİN USD.

    YAHU NE AKU BU BİZE VATANDAŞA AYDA 50 BİN USD YE SATILIYOR.

    EN PAHALI MADEN SAYILAN NİKEL BİLE BİLE 20 BİN USD NİN ALTINDA

    RENO HESAP VERMELİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: emtue

    Mazotun gözünü seveyim

    Bu hafta depoyu dolduracağım. Tam 70 litre. Pompadan depoya mazot akarken kendime dekstroz infüzyonu yapmış kadar mutlu oluyorum. Depo 257 liraya doluyor, kafama göre gaza basıyorum, zaten amaç da buydu.

    Elektrikli Fluence 1 tane satmaz. Batarya kirası saçmalık, menzil çok az, şarj süresi çok uzun. Hiçkimse bunu almaz.

    Bende fazla satacağını sanmıyorum ileride petrolün yerini alacak fakat şuan saçmalıktan ibaret değil.

    En basitinden sizin aracınızı ortaya koyarsak 70 litre 257 liraya doluyor demişsiniz buda sizi 1 ayı geçecek bir kullanım sunar eğer hesapta olmayan şehirdışı yolculuklarını saymazsak.

    Araba yatsada 250 lira gitsede 250 lira üstüne elektrikli fluence almak için 60 lira ödemek saçmalık olur.




  • Siz sanıyor musunuz ki sarj istasyonu kurulduğunda oradan normal fiyattan şarj edeceksiniz?
  • Niye herkes aynı espriyi yapmış ki? (İnce uçlu)
    Birisi yaptı işte hala niye süsleyip püsleyip aynı şeyleri yazıyorsunuz
  • (Amacım marka reklamı yapmak değil) Burada yazılanları okuduktan sonra ki zaten ilk duyurulduğunda da batarya kirasından bahsediliyordu fakat 10.000km sınırından bahsedilmiyordu, ampera veya volt daha mantıklı araç olarak duruyor karşımızda.

    Küçük şehirlerde sadece elektrikle şehir içi kullanıma uygun, şarj edemediniz veya uzun yola çıktınız, şarj bitti sorunu şarjlamak için beklemek ya da batarya değiştirme derdi yok. Fiyat konusunda ne olacağı belirsiz fakat tasarımı daha göz alıcı.
  • Kendi aracımıza kiramı ödüyoruz ? biz ayda 100 liralık mazot kullanıyoruz ama
  • Ölü doğdu boşa ümitlendirdiler milleti elektrikli araba diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusret_t

    Kendi aracımıza kiramı ödüyoruz ? biz ayda 100 liralık mazot kullanıyoruz ama

    Evet kendi arabana kira ödemek gibi bir saçmalık çözemedim

    Neymiş elektrikli araba 2.5 tl yakıyormuş yaksa ne yazar bir yerden çıkarıyorlar...
  • Bu söylenenlerin hepsi doğru, olayın bi de bakım boyutu var, Renault'nun gerekli servis altyapısını her yere yayamayacağı ortada. Renault en yaygın arabası megane'ın klimasına bile yedek parça bulmak için bir ay süre verdi bana. Bu araba bozulursa kimbilir ne kadar bekleriz? Daha bir 5 yıl bu teknoloji yerleşmez, biz de paşa paşa bekleriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    300 lira bataryaya kira vereceğime gider mazot alırım doya doya binerim.Ayrıca an geliyor cebimizdeki telefonun şarjı bitiyor zor duruma düşüyoruz, koca arabanın şarjı bitse ne yapacağız.Caddenin ortasında milletten ince uçlu fluence şarz aleti mi dileneceğiz.

  • bu işin içinde bi ampul vardır onca zaman bekle fiyatlara bak diğer firmaların piyasaya girmesini beklemek lazım rekabete girdiklerınde bişeyler lehimize değişir belkı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: nusret_t

    Kendi aracımıza kiramı ödüyoruz ? biz ayda 100 liralık mazot kullanıyoruz ama

    Evet kendi arabana kira ödemek gibi bir saçmalık çözemedim

    Neymiş elektrikli araba 2.5 tl yakıyormuş yaksa ne yazar bir yerden çıkarıyorlar...

    Bu araca 3 yıl garanti verirler,yani 3 yılda 250 lira x 36 ay = 9 milyar ödenir

    3 yıl sonunda sanayiden 5-6 milyar civarı uygun batarya bulunur.

    Evede 2 milyarlık sarj cihazını yerleştirirsek. Toplamda 72 milyar civarında arca sahip oluruz ama batarya ne kadar sağlıklı olur bilemem neticede çin malı telefon bataryaları bile patlıyor :)

    Türkiyede elektrk fiyatlarını, ve milyonlarca kişinin kullandığı kaçak elektrigi hiç saymıyorum..

    Sonuca gelirsek böyle bi alternatif arayışına girmek yerine bor la çalışan araçlara yönelsek sonuçta bu işi Türkiyede yapacak ne kadar insan var.

    Hem Elektirikli aaraç kullanmayı düşünen arkadaşlara sesleniyorum, bu devlet ne yapar yapar, araçda kulandığınız elektrgin ötvsini alır :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fastdriver.

    Opel ampera almak daha mantıklı
    Menzil sıkıntısı yok
    Batarya kirası yok
    Araç hareket halindeyken batarya şarj edilebilir
    http://www.youtube.com/watch?v=EGomh3OA-dE

    ama onda %3 OTV olur mu orası tartışılır
  • Bence de şuan çıkarılan en mantıklı elektrikli araç projesi ampera ve volt. Adamlar hem menzil sorununu çözmüş, hem de aylık kira gibi ekstra masrafları yok. Benzin motoru elektrik üretmek amacıyla kullanılıyor.
  • Değişim her zaman güzeldir.

    60bin tl'ye otomatik , çevreci bir araç alıyorsunuz.

    Ayda 3000km yol yapıyorum. Şuanki aracımla 750tl yakıt ödüyorum. ( Reno Latitude)

    250tl kira verip , aynı km'yi 400tl ile kurtarabileceksem.

    Bu aracı paşa paşa alırım.

    Ne zaman mı alınır? Bir 2 - 3 senesi daha var. Tasarruf yapmak istiyorsan , fişinede takacaksın sarjınıda yapacaksın.

    Eğer zor geliyorsada 3,73tl eurodizel - 4,31tl benzin alıp kullanmaya devam edeceğiz
  • bu otomobili alıcak olan çıkar mı= kesinlikle hayır (en azından aklı biraz çalışan almaz)

    -ötv indirimi olduğu halde inanılmaz yüksek fiyat. sonuçta elektrikli motorun maliyeti ve yatırımı yüksek değil. en büyük yatırımı pilleri geliştirmeye harcadılar.

    -bataryayı satmayıp aylık 125 euroya kiralamalarıda ayrı bir saçmalık. 300 tl zaten yılda 10000 km yapan bir aracın aylık yakıt gideri.(10.000 km den sonra fiyat değişiyor

    -elektrikli araçlar petrole bağımlılığı azaltmayacak aksine ek maliyetler ve masraflar getirecek. sonuçta günümüzde elektrik enerjisininde büyük bir bölümü akaryakıtlardan elde ediliyor. bu araçlar eğer yaygınlaşırsa (ki şu haliyle imkansız) gerçekten sağlam bir alt yapı hazırlığı yapılması gerekiyor. şu anki haliyle bile haftada bir elektirik kesintileri yaşanırken böylesine bir elektrik sarfiyatında ne gibi sonuçlar ortaya çıkar tahmin bile edemiyorum.

    -bu doğrultuda enerji ihtiyacı aratacak, yeni yatırımlar yapılması gerekeceği için bunun faturası topluma yani yine bize kesilecek.

    -DEVLETİN EN BÜYÜK GELİR KAYNAĞININ AKARYAKITTAN ALDIĞI VERGİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSEK. AKARYAKIT KULLANIMININ AZALIP ELEKTRİK KULLANIMININ ARTMASINI DEVLET KESİNLİKLE DEĞERLENDİRİR VE BÖYLE BİR FIRSATI KAÇIRMAYIP ELEKTİRİĞE HER TÜRLÜ ZAMMI YAPACAKTIR. UMARIM EVLERİMİZDE TV AÇMAYA, AMPUL YAKMAYA KORKAR HALE GELİP KARLI ÇIKACAĞIMIZI DÜŞÜNÜRKEN KARNLIK BİR ÇAĞA GÖMÜLMEYİZ

    saygılar...




  • 1. 60 bin lira fluence gibi bir araca verilmez.
    2. Dizel fluence lerde aşağı yukarı 250tl yakar ayda en fazla, batarya değiştirme derdin olmaz.

    Elektrikli araçlar şu an için feasible değil.
  • Aracı hiç kullanmasan bile aylık yakıt giderin 250 TL. Daha çok erken bu teknoloji için.
  • Tam şarj ile 160 km gidiyor

    İstanbul-Ankara arası 450 km desek

    Oraya gidene kadar 3 şarj gerekir bu hesaba göre

    Tek şarj süresi 6 saatmiş

    6*3=18

    Sadece şarj süresini hesaba katarsak İSTANBUL-ANKARA arası 18 saat

    Gidilecek süre ve şarj istasyonu aramayı hesaba katmadım dikkat edersen

    Bayağı hesaplıymış hakkaten yürüsem daha kısa sürer...
  • Ölü doğmuş
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.