Şimdi Ara

Elektrikli Volkswagen ID.7 Türkiye fiyatı açıklandı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: derfgt Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
110
Cevap
1
Favori
6.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Bırakırlar hacı, eşşek gibi bırakacaklar. Vw'de liste fiyatı hikaye, esneme çok olur...
  • Bedava gibi bişey olmuş.

    Millet 2900'e 1.5 eTSI Tiguan alıyor. Neymiş R-Line imiş :)


    2500'e station wagon Passat alıyorlar 150 beygir 1.5 motor.

    Yaklaşık 300 beygirlik ID7 bu fiyata oldukça uygun olduğunu düşünüyorum.

    Yüzde 10 ÖTV olsa çok daha uyguna verebilecekler fakat motor güçlü, üst dilime giriyor ÖTV.

  • IQ 70 olmalıydı modelin adı. Çünkü 70 IQ ve üzeri olan, bu araca bu parayı vermez.
  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    10 tane satarsa başarı diyenlere gelsin bu mesaj...
    Bu arada aynı fikirdeyim...
  • Elektrikli, alevli malevli...

    Fiyatlar iyice pavyon menüsüne bağlandı
  • Halk arabası hahahaha
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Satamayınca 300K indirim yaptılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 18 Aralık 2024; 20:4:5 >
  • Bu fiyatlar nereye gidiyor böyle. Ayrıca bu parayı ben şahsen bu araca bağlamam.
  • Liste fiyatı bu ama muhtemelen 2.4-2.5 milyona verirler. Byd seal alacağıma, %10 üstü en mantıklı araç olmuş. Elbet %10 a girecek modeli de gelir. O zaman işte ortalığı süpürür. Araç güzel.
  • Vw nin sahibinden çok vwci tayfa havalara uçtu
  • derfgt D kullanıcısına yanıt

    Çok haklısın da elektrikli otomobil ucuz olmalı illüzyonu var bu ülkede. bu forumda da var. sonuçta %10 ötv diye bir dilim var, bizim millet elektrikli otomobil 300-500 beygir olsa bile bu rakamlarda (1.8-1.9 milyon) olmalı sanıyor.


    Diyorum ya, şu elektrikli otomobillerin gerçek fiyatlarını bir görsek, bu forumda 1 tane elektrikli araba tutkunu adam kalmaz. aynı adamlar toplanıp elektrikli arabaya sövme konusu bile açarlar. Türkiye'deki çarpık ve dünyadan kopuk araç vergilendirme sistemi ne kadar algımız varsa bozdu. neyin nasıl bir fiyatta olması gerektiğini bile bilemiyoruz. 1.5 Passatın 2600 olduğu ülkede bedava şu araç. ama %10'luk modeller varken satmayacak orası ayrı.

  • Halk arabasının fiyatına gel^^ şu servis yasasıyla vergideki adaletsizlik olmasaydı biterlerdi. Yeni elektrikli cla bu fiyatlarda olabilir çok iyi bir araç geliyor bakalım.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Tabiki ucuz olacak çünkü maliyeti düşük. vergisiz fiyatı 3 kasa benzinli bmw ye eşit şaka gibi. Elektrikli araçlar çok yüksek kar marjı ile pazarlanıyor.

  • hadi arka taraf okey de, ön tarafın berbat görüntüsü ? tasarım ekibi istifa mı etti ne.
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Elektrikli araçları içten yanmalı araçlarla kiyaslayip , içten yanmalı 300-500 beygirlik bir araçdan çok daha uygun diye düşünüyorsanız önemli bir detayı atliyorsunuz o da menzil. Bu araç isterse 1000 beygir olsun yüksek hızlarda vaat ettiği menzilin yarısına bile ulaşamaz. Evet içten yanmalı araçlar da da yüksek hızlarda yakıt daha hızlı biter ama depoya benzin doldurmak 5 dakika. Elektrikli bir aracı şarj etmek ise yarım saat.

    O yuzden elektrikli araçların çok daha ucuz olması gerektiğini düşünüyorum sonuçta üretim maliyetleri de daha düşük .

  • Çin'liler 900V mimari ve yarı katı hal bataryaya geçiyorlar bunlar 400V ve NMC batarya da daha.
  • SertyAdams kullanıcısına yanıt

    Neyin maliyeti düşük, anlayamadım. bu adamların en büyük problemi elektrikli araçlardan 5 kuruş para kazanamamak da. 85kwh'lık dev bir ithal pil barındıran D sınıf Alman sedan ile ilgili "aracın maliyeti düşük" diye bir şey söyleyebileceğinize inanmak istemiyorum çünkü. yüreğim kaldırmaz bu kadarını :)


    Bmw 3 serisi ne ilgisi var onu da anlamadım. Bu arabanın Almanya fiyatı 59bin euro, Bmw 3 serisinin 2.0 motoru 46bin eurodan başlıyor. biliyorsunuz değil mi?

  • SertyAdams kullanıcısına yanıt

    Bunlar kahvehanedeki dayı söylemleri.

    Yahu maliyet düşük diyorsunuz ama koskoca Avrupa otomotiv endüstrisi inim inim inliyor Çin'le rekabet edemedikleri için.

    Ucuz olsa kendisi zaten ucuza üretip satar.

    Konvansiyonel üretimde bildiğimiz demir madeni her şeye yetiyordu. Fakat artık işler değişti.

    Alman otomobil endüstrisinin devi VW tarihinde ilk kez kendi ülkesinde fabrika kapatacak, hatta 3 fabrikanın kapanacağı konuşuluyor.

    3 kasa BMW'yi ne zannediyorsunuz bilemiyorum fakat gözünüzde fazla büyüttüğünüzü söyleyebilirim.


    Söyleminizi şuna benzettim; Lisede birisi "aslında suyla çalışan araba yapmışlar ama benzin satmak için ortaya çıkarmıyorlar" demişti :)

    Fizik - kimya - matematik bilmezdi ama konuşmayı çok severdi.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.